Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.05.2025 în toate secţiunile

  1. Prezint si eu Skoda mea, prima dealtfel, este din 2021 , ca optiunui are multe, sunt cateva pe care le-as fi vrut dar depesea cu mult bugetul Este varianta cu 150CP Scaune material textil electrice,incalzite,memorii, sistemul Columbus, incalzire in volan , ACC adaptiv, l-am testat pe autostrada si drum national bine marcat, se comporta foarte bine , ia curba fara sa ating volanul, pastreaza si accelereaza in functie de masina din fata. Are lumini ambientale, ce ma enerveaza ca nu are bricheta decat in portbagaj si a trebui sa leg camera la panoul de sigurante dar cu ocazia asta am montat si kitul 4G pentru camera , pentru parcare. Muzica e cea standard dar se aude decent. Ce nu are si mi-as fi dorit sa le am portbagajul electric, scaune piele si ventilate, head-up display si muzicantii de la Canton. Se conduce bine, imi place cum sta pe drum, suspensia e ok, foarte confortabila, de consum nici nu are rost sa zic..:) inca nu am avut nicio masina care sa consume 4 l/100 km Are farurile Led Matrix, inca nu am apucat sa o conduc noaptea sa vad de ce sunt in stare, farurile astea sunt adaptive si lumineaza in curbe?
    2 points
  2. Foarte misto plimbarea! Multumim de recomandari!
    1 point
  3. A fost intentie setupul Sa am in campul vizual (al pozei) ce e mai frumos in zona. Aproape tot 🙄 Casa este in zona Campina - este tzara mea prin adoptie (de prin 1995 incoace) - si pe vremea aceea am putut sa luam ditamai livada la pret de 1/2 Cielo edit: Acum am realizat - de 9 ani suntem impreuna. Golful si cu mine.
    1 point
  4. Te inseli (singur sau alaturi de Atelier), niciuna din variante nu vine cu pompa si nu exista nici ca optiune.
    1 point
  5. "'Dau semnal și depășesc. Mașina mea este setată la 120 km/h. Ai idee cam cât merg în paralel cu cel pe care vreau să-l depășesc dacă eu am 120 și cel din dreapta 110?"" Nu inteleg fraza asta. Cine te impiedica sa accelerezi din pedala de acceleratie de la 120 la cat vrei, sa depasesti,eventual sa revii pe banda pe care erai inainte de depasire. Dupa ce iei piciorul de pe acceleratie masina incetineste singura la valoarea setata, ex 120. Reglajul se anuleaza numai la franare.
    1 point
  6. @Gabriel*77 locuiesc in Arad asa ca am autostrazi si inspre Est, dar mai ales inspre Vest 😉 Inclusiv la Lidl merg pe autostrada ca e la 2 strazi de mine si cobor la prima iesire 👮‍♂️ Dar nu inteleg de ce nu poti seta ACC-ul pe 130-14km/h si mergi doar asa cu el. Daca esti pe B1 si nu poti trece pe B2 o sa te incetineasca automat. Apoi iesi pe B2 si urca la 140 km/h cat e setat. Daca esti pe B2 si se trezeste un TIR sa depaseasca te va incetini automat, iar cand TIR-ul trece pe B1 o sa urce viteza automat la 140km/h cat era setat. Eu fac drumuri de Budapesta lunar si destul de rar ating pedala de frana chiar si in trafic destul de aglomerat... ACC-ul isi face treaba si eu doar urmaresc sa fie totul ok.
    1 point
  7. @Xman_ghio Sunt uimit de beneficiile acestei dotări, însă și mai uimit sunt pe ce autostrăzi ciculi tu de îți este acest ACC indispensabil. În toți anii de când am permis și circul pe autostradă, la noi, am observat două tipuri de șoferi. Cei care merg cu 100-110 km/h în banda 1 și ceilalți care merg cu 140-150 km/h în banda 2. Dacă vrei să circuli cu 120-130 km/h în banda 1 NU poți că trebuie mereu să frânezi după cel din față, iar dacă vrei să treci în banda 2 te presează ceilalți din spate să îi dai pedală că vin tare și nu stau după tine. Ori, setez ACC la 120 km/h și mă pornesc la drum și cei din banda 1 circulă cu 110 km/h. Mașina adaptează viteza după cel din față. Dau semnal și depășesc. Mașina mea este setată la 120 km/h. Ai idee cam cât merg în paralel cu cel pe care vreau să-l depășesc dacă eu am 120 și cel din dreapta 110? După care să trec în banda 1 și tot așa că în banda asta sunt mulți care circulă sub viteza maximă legală? Că mașina peste 120 km/h setat de mine NU urcă. Îl am pe unul lipit de mine, cum des se întâmplă, și îmi frânează ACC-ul, iar cel din spate nu mai apucă să franeze și el și uite pocinogu' sau îmi dă flash să termin odată depășirea. Nu sunt singur pe autostradă să fac depășiri cu tempomatu' la viteze de 130 km/h dacă cel pe care intenționez să-l devansez merge cu 120 km/h că depășirea are loc în 5 km. Asta e bine când autostrada e goală, după cum spuneamn și în spate nu mai ai mașini, nu când e oră de vârf și ai coloană după tine că tu ai ACC și depășești cu el. De asta zic că nu știu pe ce autostrăzi mergi tu de este așa bun că eu am încercat și nu e ce trebuie. Susțin și întăresc ideea lui @Cristi_V cum că tempomatul e bun când autostrada e goală și ACC-ul când e plină pe toate benzile, iar în cazul ăsta nu mai folosești tu frână și accelerația, dar să mergi cu el în condiții de trafic normal și să mai și faci depășiri cu el, e o nebunie.
    1 point
  8. Pe mașina anterioară am avut tempomat. Îl foloseam pe autostradă când era liberă pentru a-mi mențină viteza că altfel nu mi se pare nicio sfârâială. Dacă e aglomerat mai rău mă stresează. Actuala are ACC care mi se pare ok într-o lume ideală unde toți respectă regulile de circulație și nu îți sar în față sau te împing de la spate. Am încercat să-l folosesc pe autostradă (in oraș nici nu mă gândesc) însă, după cum spuneam, nu e nicio sfârâială dacă e aglomerat nici cu ACC-ul. Doar dacă te mulțumești să mergi în banda 1 fără a depăși nimic pe toată durata deplasării. Frânează la apropierea de mașina din față și accelerează dacă schimbi banda și nu mai sesizează obstacol în față, dar când accelerează și ajunge la viteza setată nu o mai depășește si dacă îl ai pe unul în spate care te presează să depășești... Plus că de două ori m-a pus in cap pe autostradă că a sesizat curbă periculoasă deși eu mergeam în aliniament. Norocul a făcut să fie gol, să nu am mașină în spate că mă făcea pachet. E bun, nu contest, dar repet, este bun pe autostradă când ești amorțit de stat mult la volan sau a preveni această amorțeală, dar cu condiția să fii cam tu și încă 3 masini pe șosea. Nu știu cum de voi îl folosiți cu așa mare satisfacție, sau nu am eu ce trebuie?
    1 point
  9. Bravo baieti, voi ati deslusit povestea cu scaderea consumului dupa perioada de rodaj la masinile noi. De fapt nu era despre rodajul motorului ci despre rodajul anvelopei😂
    1 point
  10. @pronetFoarte misto tripul, foarte misto pozele! Imi place si masina, am avut si eu una asemanatoare prezentata pe forum in 2017, cred ca un om "normal" nu poate sa isi doreasca mai mult de la o masina, mai ales in Ro, Tiguanul e mai mult decat decent si bifeaza multe casute, spatiu suficient, putere ok, confort, 4x4, destul de inalta, suficient de mica pentru a o parca usor, costuri mici: Nu cred ca am mancat ceva nasol in Italia, bah frate, pe orice gang, pe orice straduta, orice "bodega" cu 4 mese oferea mancare buna, ca era pizza, ca erau paste sau carnuri, oriunde mananci bine, oamenii chiar pun pasiune cand gatesc iar vinurile sunt de TOP! ❤️ Ador Italia, am vizitat mai tot ce era de vizitat, pentru mine raman in top Roma, zona Toscana, Venetia, Lacul Como si Sardinia! Locatiile astea nu au nici o legatura una cu cealalta, relief diferit, mancare diferita, (dar delicioasa, indiferent de unde alegi sa iti faci vacanta) accent diferit, fiecare loc are un cuvant de spus, la orice pas esti inconjurat de istorie, cultura, cladiri spectaculoase, vegetatie exotica si nu in ultimul rand, masini cu "SUFLET"! ❤️ Lacul Como si Sardinia sunt un MUST SEE cand vine vorba de vacanta, sunt pur si simplu UNICE, bijuterii ale acestei tari minunate, nu degeaba multi oligarhi, actori, milionari si persoane influente au ales sa locuiasca aici! Venetia are farmecul ei, mai ales daca esti langa persoana iubita, cred ca este mai "romantica" decat Parisul. Experientele si amintirile create in acest oras "acvatic" sunt unice! ❤️ Si daca tot vorbim de "masini" si pasiunea noastra pentru ele, recomand si Maranello, sa vizitati si Muzeul Ferrari iar daca timpul si finantele va permit, merita sa inchiriati un Ferrari sa va plimbati pe coline. Niste poze facute de mine la muzeu, ma bucur ca am pasit in biroul lui Enzo: Cele 4 "Ferraroase": De inchiriat.... ai ce: In Venetia, plimbarea cu gondola este un must: Insula Sardinia este deosebita, din punctul meu de vedere are cele mai spectaculoase plaje din Europa, atasez o poza facuta cu drona: Plajele sunt un fel de "Maldive" de Europa: Nu vreau sa iti poluez topicul, am facut mii de poze, insa daca vrei sa iti recomand anumite "experiente" UNICE in Italia, te pot ajuta cu sfaturi!
    1 point
  11. Thx @cristi511 👍 Ca si mic sfat: pentru tari non SEE, gen Serbia, Monaco etc. recomand pentru trafic date (waze, google map, whapp etc) un e-sim, cel mai usor de achizitionat, din punctul meu de vedere, fiind cel de la Revolut (sper sa nu fie considerata reclama mascata). Ptr 1 Gb, ptr toata regiunea, este 20 lei, valabilitate 1 saptamana, in conditiile in care operatorul meu de telefonie m-ar fi taxat 18 euro ptr un pachet de date de 4 Gb.
    1 point
  12. Pe drum spre parcare am prins si un convoi de epoca, probabil pregatit pentru ceva filmari Peschiera del Garda este o localitate in apropierea Lago di Garda, destul de animata, ideala insa pentru plimbari.
    1 point
  13. Venetia e un oras impresionant, sufocat in schimb de turisti. Pentru acces se plateste o taxa, de 5 euro (programat cu 3 zile inainte acces), respectiv 10 euro (ptr programari din scurt 1-2 zile sau on the spot). Nu ne-a verificat nimeni pass-urile de acces cu cod qr, dar nici nu cred ca merita riscul sa nu te inregistrezi. Piata San Marco era efectiv full, la fel si canalele de plimbat cu gondola (90 euro / 5 pax / 30 min). Exista taxi pe apa si vaporetto- transport public, dar noi am preferat sa exploram pe jos, mai ales ca Venetia are un farmec aparte in zonele mai retrase.
    1 point
  14. Taxe autostrada in Croatia -apx.22 euro, se plateste functie de parcurs. In Slovenia este nevoie de vigneta, eu am ales sa o cumpar online, direct de pe site-ul lor oficial - https://evinjeta.dars.si/selfcare/en, pret ptr 1 luna-32 euro. In Italia nu e nevoie de vigneta, se plateste functie de parcurs, eu platind undeva la apx 21 euro, iesind la Sommacampagna. Dupa ce cateva zile m-am delectat cu produse traditionale, am planificat iesiri la Verona, Venetia, respectiv Peschiera del Garda.
    1 point
  15. Si...sa mai stergem un pic praful, dupa un concediu de apx. 2 saptamani prin Italia, si un parcurs de cca. 3500km, rulaj majoritar pe autostrada cu un consum mediu de 6.8%. Traseul ales a fost prin Serbia, Croatia, Slovenia, respectiv Italia, cu 1 escala la dus in Croatia, respectiv 1 escala in Serbia la intoarcere. Vama, atat la iesirea, cat si la intrarea in Romania a fost f.rapida, max. 10 min asteptat. Din Serbia in Croatia am stat cam 45 min, iar la intoarcere, din Croatia in Serbia cam 20 min. Traficul a fost f.lejer (plecat pe 17.04 si intors pe 01.05), cea mai buna infrastructura fiind in Italia. La dus am facut o scurta oprire pe malul sarbesc, recomand Restoran Jorgovan. Mancare f.gustoasa portii consistente, preturi mici si personal f.amabil. Taxele de autostrada in Serbia-apx. 730 dinari, se plateste functie de parcurs. Oprirea in Croatia a vizat o podgorie, superba, din toate punctele de vedere-Stupnički Dvori Winery Hotel.
    1 point
  16. Foarte frumoasa masina ! A rămas superba ! Felicitări!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!