Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.05.2025 în toate secţiunile

  1. 25-26-27 Aprilie a fost etapa de Rodrag. Fiind membru din staff, am fost prezent in toate cele 3 zile. Recomand tuturor sa veniți la următoarea etapa, a ieșit chiar ceva frumos! Legat de Skoda, am lăsat-o la zona de expo. Și niste poze funny, cu fata ridicata maxim si spatele lasat maxim: Cât despre mine, cam asta a fost biroul meu in acel weekend:
    5 points
  2. @dan_ionutArata boboc Phaetonul tau la 270 000 km! ❤️ Cat mai multi km fara evenimente neplacute iti doresc! 😉 E adevarat ca depinde foarte mult si cum a fost exploatata masina, mai jos avem un exemplu german fabricat in 2005, care a "mancat" autostrada 30 000 km/an, revizia facuta la 2 ani si 60 000 km! Asa recomanda producatorul la mers exclusiv pe autostrada, am citit si eu in manualul masinii acest aspect , desi eu as avea emotii SA NU schimb uleiul anual la maxim 15 000 km! In cartea service a Phaetonului din poze, ultima revizie este la 537 557 km in 2022, in prezent masina are 594 504 km si cica merge perfect, a schimbat franele in 2020, oare a cata oara? 😄 Oricum nu exista nici un martor aprins in bord, apreciez acest aspect, se poate observa ca motorul este pornit, vezi turometrul! Eu "ma laudam cu fiabilitatea" cand am facut 330 000 km cu un Cayenne luat nou in 2009 dotat cu acelasi motor 3.0 V6 TDI cu revizii facute anual! Sunt "copil mic", vorba aia, "pistol cu apa"! Altii au facut dublu si cu revizii la 2 ani/60 000 km! Mai am sa il "alerg" si eu pe Baloo 🐻 vreo 480 000 km si vreo 20 de ani ca sa il prind din urma, nu depasesc in medie 20 000 km/an. Verdictul celor de la TOP GEAR: "Without the Phaeton, we would never have had the Bentley Continental" iar Jeremy spunea ca "the car was meant to devour continents"! 🌎 @dan: "Sper ca ai observat si tu ca atunci cand opresti la primul semafor, daca te uiti in oglinda retrovizoare, se vede cum se lasa fundu sau cand o incui in parcare dupa un drum, se aseaza putin suspensia, e mai funny cand se lasa cu sunetu specific, uneori nu-i convine si mai umfla putin fata, e de admirat..." Da, se ajusteaza suspensia in functie de traseu, de denivelari si de viteza, am observat ca se coboara si ca isi schimba si duritatea daca depasesti o anumita viteza, sa fie mai "lipita de sosea" isi schimba comportamentul de condus instant ca sa fie mai stabila si mai usor de controlat la viteze ridicate! Pernele se ajusteaza si in curbe pentru ca masina sa ramana pe plan orizontal, compresorul umfla mai tare pernele din exteriorul curbei! Senzorii de nivel isi fac treaba incredibil! Inca ma impresioneaza si ma surprinde masina asta, chiar si dupa 2 ani! Cand o pun in modul sport devine rigida, sincer nu imi place, nu o caracterizeaza, suspensia se intareste, probabil modul asta este apreciat de cei care merg mai tare, chiar si cutia isi schimba modul de exploatare, schimba mult mai rapid, vitezele retrogradeaza pentru a avea cuplu disponibil insant, turatia e mai mare, LAG-ul turbinei dispare si te pregateste sa faci o "decolare", pardon, o depasire! 😄 Eu folosesc masina 90% in modul CONFORT mai ales ca nu am ce sa depasesc mergand in mare parte constant pe autostrada, poate doar cand schimb banda si depasesc o masina mai lenta folosesc un sfert/jumatate din cuplu disponibil si/sau cand intru de pe bretea pe o alta autostrada.😛 E bine de stiut totusi ca Phaetonul poate sa fie si incisiv, daca vrei sa mergi tare, ELpoate, oricum nu pentru asta a fost creat, am impresia ca nu e in largul lui sa fie alergat cu schimburi de viteza in zona rosie! Masina are 5 metri si cantareste 2.5 tone! 🙄 Ideea e ca poate merge constant cu 240 km/h iar in interior sa fie liniste, varianta W12 merge cu 300 km/h la 50 de grade temperatura exterioara, cu aerul conditionat setat la 22.5 grade pentru 24 de ore, fara nici un fel de problema! Asta a fost una din conditiile lui Piech cand a creat Phaetonul! Oricum, la viteze ridicate, nu ai zgomot de vant sau anvelope, vibratii 0 si sa poti sa vorbesti in soapta cu persoanele din spate! Mie asta mi se pare impresionant, cred ca este principala calitate pentru care am ales modelul asta! Da, stiu trebuia sa fiu politician/diplomat, desi mie imi place la volan, nu pe locurile din spate! 😄 Mie totusi imi place suspensia sa fie setata pe cele 2 moduri CONFORT, Phaetonul este un TANC, un YACHT la propriu, care pluteste pe "valurile" autostrazii in liniste suprema! ❤️ De mentionat, atunci cand o parchezi, daca parcarea este putin inclinata sau daca de exemplu o urci cu 2 roti pe trotuar, pe strada, in momentul in care inchizi masina, senzorii de nivel ajusteaza suspensia instant din compresor, ca sa o tina pe plan orizontal, o urca/coboara cat este nevoie pentru a ramane "dreapta/plana". Se "fasaie" in sus si in jos pentru 2-3 secunde si se poate observa cum isi schimba nivelul caroseria atat fata/spate cat si lateral stanga/dreapta. Mi se pare SF! 😄 Masina este sigura si ofera confort maxim, chiar si PAPA a avut masina de protocol un Phaeton, Dumnezeu sa-l ierte:
    3 points
  3. Am mai trecut o graniță. Am fost atât de preocupat cu chestiunile de la serviciu încât mi-am dat seama când am oprit că, deși de 2 săptămâni urmăresc kilometrajul, mi-a scăpat exact atunci... 😁
    3 points
  4. Aproape 55000 km Azi s-a finalizat si operatiunea schimbat tampoane motor hidraulice si tampon (bucsa) cutie, am schimbat si uleiul diferential fata ( am vazut ca iese cel mai negru, cu timpul o sa le schimb pe toate). Am mers pe tampoane hidraulice Meyle si tampon cutie Lemforder (m-am documentat mult si pe forumuri din strainatate Audi/Porsche/VW, doar Meyle au acelasi comportament ca cele OE pe masinile cu 3.0 tdi). Operatiunea mi-a confirmat ce am invatat in timp ( la toate masinile SH pe care le-am avut am schimbat la un moment dat tampoanele motor, moment in care m-am intrebat de ce nu am facut asta de cand am luat masina. Ei, la asta mi-am invatat lectia si le-am schimbat de la inceput). Masina e transformata, la relanti oricum nu avea vibratii mari, dar in mers, mai ales in drive daca da cutia a 6-a sau a 7-a pe la 60-70 km/h nu se mai simt vibratii in masina, parca pluteste. Schimburile de viteze iar nu se mai simt. Au disparut si niste vibratii in volan si a disparut si vibratia pe care o aveam in decelerare de la 30 la 10 km/h. E ca noua. Acum pot sa ma bucur de ea cum trebuie.
    2 points
  5. Am testat niste faruri din generatia 1 de care vorbesti si au mers din reglaj plug an play. Doar trebuie sa ai cablu adaptor de la mufa cu 10pini la cea de 12 pini al farurilor noi. Acum sunt in procesul de a adapta farurile pe masina(farurile Gen2 Bosch), insa ajustarea manuala ca si la cele cu halogen. Poate ajuta pe altii: tot ce trebuie sa faci la cele de dupa 2002 e sa scoti firul negru care intra in mufa aceea care intra in droser(cutia patrata de aluminiu din spatele farurilor), ori il tai il is scoti din mufa si il impreunezi cu firul care iti vine din pinul 5 din mufa cu 10pini al faurilor cu halogen sau pinul 11 al mufei farului cu xenon(cu 12 pini), la mine a fost fir galben si iti va merge reglajul de la reostatul din bord. Motorasul are 3 fire, 2 vin direct in mufa cu 12 pini iar unul in droser, de acest fir vorbesc. Evident faci asta pe ambele faruri.
    1 point
  6. Pai se putea? Eu speram sa produca benzina. Plus ca la 60k km n am terminat încă rodajul 😀
    1 point
  7. Intre timp am rezolvat si o problema pe care o aveam de ceva timp si anume faptul ca atunci cand bagam intaia si marsarier caraia si pedala de ambreiaj scartaia, s-a rezolvat cu inlocuirea discului, furcii, rulmentului si a volantei, volant de pe masina fiind blocata, discul de ambreiaj tocit ... Cel de pe masina fiind Sachs atat disc cat si placa si volant am pus tot Sachs pe Original. Am facut cateva poze, cat am putut ... Dar dupa inlocuire, masina nu mai trepideaza la pornire, trepida pana ii scadeau turatiile, eu am crezut ca e normal ... Pedala este moale, intra si iese din viteze corect. Ca si cost, 2 luni mananc pateu 5000 lei, in jur de 1600 lei discul, vreo 300 furca cu rulmentul si 1700 parca volant, restul manopera, dar masina a fost dusa la un service ce repara masini de la scoala de soferi ... am mers pe experienta si am stat si pe langa masina. Cat lucrau ei, eu am profitat de ocazie si am spalat scutul de plastic fiind numai de nisip, pietricele ... I-am facut si geomeria pentru ca ii s-a dat cadrul motor jos cu caseta pe el si a trebuit refacut. La navigatie l-am contactat pe cel ce mi-a vandut-o si am cumparat de la el Card SD cu Hartile pentru Europa si i-a montat si antena gps.
    1 point
  8. Am trecut si de 120000 Km, am luat cauciucuri GY Eagle F1 Asymmetric 6 si le-am si montat pe masina, impreuna cu un set de distantiere +15mm pe spate. Azi i-am facut o spalare si i-am schimbat si filtrul de polen. Vreau sa merg zilele acestea sa fac si o geometrie, ca tot am cauciucuri noi. Deocamdata nu am fortat gumele, am doar vreo 350-400 Km cu ele, sunt multumit, par o idee mai confortabile si silentioase decat vechile Asym 5. Un aspect negativ insa e faptul ca acum m-am trezit cu +1 litru la consum..
    1 point
  9. Și facuta o igienizare cu ozon, pt a scoate mirosurile + eliminarea bacteriilor de pe evaporator, instalatie AC+ habitaclu
    1 point
  10. mai bine lasi filtrul de polen la locul lui si tot ce cade pe el o sa le poti scoate atunci cand dai filtrul afara. daca scoti filtrul tot ceea ce cade ramane in aeroterma.
    1 point
  11. Salutare, a venit vremea sa ajung si eu la un schimb de ulei si filtre. Oferta reprezentantei nu a intarziat sa apara. Se pare ca toate reperele puse de ei sunt cel putin, poleite cu aur.
    1 point
  12. 2.0 tdi 150 cp dsg fwd + 4 adulti, mers aproape exclusiv pe autostrada -> 6.3%
    1 point
  13. Din pacate de ce mi-a fost frica n-am scapat. Mi-a venit masina (Kodiaq scout 2019, 127.000km, 2.0 TDI 190 cp 4x4, DSG DQ500), toate bune si frumoase, la o saptamana de mers cu ea cutia de viteze intra in modul de urgenta si nu functioneaza decat treptele impare. Masina mergea impecabil cca 45 min, pana crestea temperatura uleiului din cutie. Eroare P1736, senzor ambreiaj 2. Am mers pe varianta reparatiei mecatronicului + schimbat ulei si filtru. Va tin la curent cu evolutia.
    1 point
  14. Salutare! Revin cu feedback dupa ce am ajuns la aproape 8k km. Ca sa raspund intrebarii de mai sus, da, cu certitudine masina poate fi un daily foarte bun, atat in oras, cat si extern. Eu o folosesc destul de mixt. In fiecare zi am macar 20km in Bucuresti si in fiecare saptamana am macar un drum lung. Per total, imi place masina si sunt incantat de achizitie. Ma vad conducand-o vreo 5-6 ani fara sa ma plictisesc de ea. Ansamblul motor-cutie mi se par foarte faine. Masina consuma extrem de putin pentru puterea pe care o are si pentru felul in care merg cu ea (acceleratii energice, viteza maricica in extern, autostrada destul de mult). Acum ca s-a mai asezat motorul, consumul este socant de mic. La 130-135 pe autostrada, daca nu faci accelerari puternice & stuff si mergi constant, termini autostrada cu un consum de 6.5. Absolut impresionant. In Bucuresti depinde foarte mult de trafic. Eu variez intre 8.5 si 12.5 in oras. Daca mergi in eco, are un mod foarte interesant de operare a vitezelor. Practic, nu mai face frana de motor, cand nu mai accelerezi o duce la 900 rpm, ca si cum ar fi pe neutral (dar nu stiu tehnic daca asta face) si te lasa practic sa mergi mult si bine fara sa mai accelerezi. In felul asta, daca mai tii si start-stopul on, scazi consumul cu 1.5 litri in oras. Dar mie nu imi place nici start-stopul, nici eco, de aia am luat GTI 😁. Atasez si un screenshot din aplicatie sa vedeti niste date de consum. Intre timp, am mai avut de a face cu reprezentanta vw cu o alta masina si efectiv experienta este groaznica. Oamenii sunt doar schimbatori de piese si nu stiu sa faca nimic. Sunt incapabili sa desfaca ceva fara sa strice. Voi merge la ei pentru revizii, ca sa am un istoric oficial cand o voi vinde, dar nu o sa fac nicio interventie la vw daca va fi cazul, oamenii isi bat joc pur si simplu de masini. Pe masina respectiva au vrut sa schimbe tot blocul de sigurante pentru o eroare care nu disparea, pe un passat 2019. Am fost la un service oarecare si au gasit siguranta arsa… a costat 250 de lei cu totul. Nici nu mai stiu cat voia reprezentanta, ca am facut apoplexie cand am auzit ca vor sa schimbe tot blocul. Mai sunt unele aspecte aiurea la masina care nu ar trebui sa fie pe o marca upper medium. Spre exemplu, aeratoarele din spate, cand clima e setata pe rece, suiera de zici ca bate vantul in masina. Am descoperit totusi ca daca le asezi intr-o anume pozitie, devin mai silentioase. Clima automata este foarte proasta spre deosebire de alte masini in care am mers. In golf, este foarte simtibila. Bate pe tine din toate directiile in timp ce in unele zone ale corpului iti este cald (cap, picioare). Inacceptabil. Este plina de functii smart aceasta clima dar de fapt e proasta de da in gropi, nu face lucrul basic pt care a fost conceputa: sa mentina o temperatura constanta fara sa te bata direct si sa iti inghete anumite parti ale corpului, in timp ce altele stau incalzite. Din acest motiv, stau mereu cu ea pe manual si tre sa o tot ajustez in functie de situatie. Iar sa ajustezi o clima pe display e ceva neplacut. Toata ziua butonez la ea si ii injur pe aia care s-au gandit sa scoata butoanele de clima. In BMW clima era top. Te racea si incalzea si nu simteai niciun vant pe tine. Concluzia mea cu VW este ca masinile sunt faine, livreaza in mare masura ce promit in pretul platit. Totusi, daca esti dispus sa platesti diferenta, BMW livreaza mai mult si mai frumos. Eu am vrut masina noua de 200+ cp, pe benzina. Bugetul era 40k. Atat mi-am permis
    1 point
  15. Cauta jante originale, pur si simplu aranjeaza mult mai bine masina.
    1 point
  16. 394000 km and still counting. Inca putin si termin si eu rodajul la Golf. Edit: pt consum mai mic, banuiesc
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!