Salut,
Dupa 5 ani de pauza in care am condus doar masini inchiriate, am ales un R32.
E greu de explicat cat de mult am vrut masina asta si de cand. Unii vor intelege, altii vor pune in balanta costuri vs beneficii comparativ cu alte modele, dar pentru mine a fost doar acest model sau nimic.
Nu am luat mai devreme ca nu mi-am permis si aveam alte prioritati. Dar acum, cand folosesc masina doar in weekend, am decis sa o iau. Pozele sunt de pe siteul dealerului de la care am luat-o, acum 5 luni. Si acum arata la fel, nu vreau sa ii modific nimic. Defapt poate jante, dar inca sunt indecis. Am cautat 6luni una fara modificari de nici un fel si tratata omeneste. Adica nu mers incet sau putin, ci service-ata la timp, la oameni care stiu ce fac si piese de calitate. Si am gasit-o. Nu m-a speriat ca a avut 8 proprietari inaintea mea sau ca are 160k km, ci m-a interesat cartea service plina pana la ultima pagina si dosarul cu facturi de la service-uri. M-a interesat ca istoricum Mot(in UK, Rar la noi) zice ca l-a luam mereu din prima fara advisories (chestii care necesita atentie in viitor). M-a interesat ca dealerul cumpara si vinde doar masini R,S,RS,M,AMG si nu face volum, ci calitate.
Am vrut cateva lucruri la ea: 2usi, cotiera si dsg. Restul can pielea, trapa, culoarea, maxi dotul imi erau indiferente. Dar le are si pe alea. M-am gandit la una albastra dar sare in ochii asa cansi la asta am dat jos badgeul cu r32 din fata si din spate. Tevile sunt acolo dar poate ma confunda lumea cu un kit r32 si ma lasa in pace. Am luat-o pentru sunetul motorului si nu pot sa nu zambesc de fiecare data cand o conduc, pur si simplu nu pot.
Am schimbat, pt linistea mea, lanturile de distributie desi are fi lifetime si bag benzina in ea+revizie la 5k mile.
Am fost cu ea in tara, 10l/100km consum cu viteza legala peste tot si cat se poate acolo unde e voie in DE. Nu consuma sub 9 orice as face si 19 daca e in Sport cutia, insa consumul nu m-a interesat, e chiar sub asteptari. Il mentionez ca poate intereseaza pe unii. Masina e de UK si se conduce in UK. Oamenii daca o recunosc dupa tevi se opresc in parcari si vb despre ea, in Ungaria am luat un thumbs up de la un baiat cu M3.
A fost 7500£, costa road tax(impozit) 560£ an, asigurarea e 113£/luna si sta in garaj.
Da, e mai grea decat gti si mai scumpa la tot.
Da, e greu si scump de tunat motorul.
Da, e cam mult 14la suta cand iese vreo 200km in weekend doar cu benzina astora premium dar astea nu conteaza pentru mine, nu pt ca ma scald in bani(caci evident nu ofac) dar senzatia pe care o am cand o conduc e ceea ce conteaza. Am luat in calcul masini mai noi, mai puternice, mai economicoase, noi noute dar ,pt mine, sunetul si simplitatea unei masini mai vechi, cu motor aspirat, care te lasa sa conduci fara sa te anunte ca depasesti banda, ca trebuie sa franezi, ca e mai important sa ai iluminat frumos cu led in X culori la interior, ca etc, este ceea ce a primat. Poate manuala era mai potrivit pentru un driver's car dar cred ca dsgul se descurca mai bine decat o faceam eu in manual.
Cred ca ce putea fi pus pe ea si nu are sunt:scaune wingbacks si oglinzi rabatabile electric+mfd2 si poate ceva upgrade la sistemul audio in rest are xenon(standard pe modelul asta oricum) piele, dsg, oglinzi electrice incalzite, trapa, senzori lumina/ploaie, coming -leaving home, cotiera, maxidot, volan multifunctional cu padele.
Pentru mine, e perfecta si se misca perfect pt o masina de 13ani.
Daca aveti intrebari, cu mare placere, daca stiu, ca raspund.