Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.04.2025 în toate secţiunile

  1. No hate, ma asteptam la ceva mai multa "eficienta". Dar aparent isi scoate parleala la mersul prin oras . Nice, not bad not terrible.
    2 points
  2. Folie peste folie si peste folie…Gusturile nu se discuta insa eu nu as infolia plafonul negru la genul asta de masina. Oricum, important este tie sa iti placa. Weekend linistit.
    2 points
  3. @moderatori putem deschide un topic general dedicat fotovoltaicelor? Ar fi interesant sa putem discuta despre: - panouri - invertere - baterii - etc ...direct intre utilizatori + recomandari de firme/branduri/surse/montatori. Ce ziceti? Mersi
    1 point
  4. Are 4 moduri: Electric, Hybrid, Sport si Sport Plus. Intre Hybrid si Sport sunt cateva diferente: Daca masina are curent in baterie, in Sport nu trece niciodata in mod full electric, in timp ce pe modul Hybrid trece in mod full electric in momentul in care viteza e constanta. Daca bateria e descarcata, in Hybrid tine masina la turatie mai mica decat pe Sport La consum, depinde foarte mult daca are curent in baterie. De la Gura Humorului am plecat ieri spre casa cu bateria plina si pana la Roman, am mers cu traficul pe drumul acela cu o banda pe sens, fara depasiri exagerate, si am avut consum 6.5%. Dupa aceea am intrat pe 4 benzi si apoi pe portiuni de autostrada, s'a terminat si curentul din baterie, si si'a revenit consumul in jurul valorii de 10%-10.5%. Per total, in aceasta vacanta am avut un consum de aproximativ 11.5%.
    1 point
  5. atunci, decat sa vopsesti plafonul -> Folie neagra si mai scoti ceva cu folie anti-uv peste. Si aia e. :)
    1 point
  6. Un ulei mai gros NU va reduce consumul si NU asigura ungere/filtrare/racire mai buna . Intre 0w30 si 5w30 e o diferenta de vascozitate doar la rece. 0w30 asigura ungere mai rapida la rece.
    1 point
  7. Asta. Atat. plafonul negru? meeh, vara e oribil, oricata izolatie ai baga sub plafon.
    1 point
  8. Look-ul este motivul, destule masini arata bine cu astfel de combinatii. Eu nu mi-as pune (exceptie poate o masinuta mica mai trasnita asa de oras) din motive de ...caldura in draci , dar ca si look..sunt destule care arata ok.
    1 point
  9. Nu am inteles vreodata pe cei care au masina de culoare deschisa sau chiar alba, si inegresc plafonul... Noi astia cu masini negre l-am dori alb si voi ...
    1 point
  10. Salutare! Revin cu feedback dupa ce am ajuns la aproape 8k km. Ca sa raspund intrebarii de mai sus, da, cu certitudine masina poate fi un daily foarte bun, atat in oras, cat si extern. Eu o folosesc destul de mixt. In fiecare zi am macar 20km in Bucuresti si in fiecare saptamana am macar un drum lung. Per total, imi place masina si sunt incantat de achizitie. Ma vad conducand-o vreo 5-6 ani fara sa ma plictisesc de ea. Ansamblul motor-cutie mi se par foarte faine. Masina consuma extrem de putin pentru puterea pe care o are si pentru felul in care merg cu ea (acceleratii energice, viteza maricica in extern, autostrada destul de mult). Acum ca s-a mai asezat motorul, consumul este socant de mic. La 130-135 pe autostrada, daca nu faci accelerari puternice & stuff si mergi constant, termini autostrada cu un consum de 6.5. Absolut impresionant. In Bucuresti depinde foarte mult de trafic. Eu variez intre 8.5 si 12.5 in oras. Daca mergi in eco, are un mod foarte interesant de operare a vitezelor. Practic, nu mai face frana de motor, cand nu mai accelerezi o duce la 900 rpm, ca si cum ar fi pe neutral (dar nu stiu tehnic daca asta face) si te lasa practic sa mergi mult si bine fara sa mai accelerezi. In felul asta, daca mai tii si start-stopul on, scazi consumul cu 1.5 litri in oras. Dar mie nu imi place nici start-stopul, nici eco, de aia am luat GTI 😁. Atasez si un screenshot din aplicatie sa vedeti niste date de consum. Intre timp, am mai avut de a face cu reprezentanta vw cu o alta masina si efectiv experienta este groaznica. Oamenii sunt doar schimbatori de piese si nu stiu sa faca nimic. Sunt incapabili sa desfaca ceva fara sa strice. Voi merge la ei pentru revizii, ca sa am un istoric oficial cand o voi vinde, dar nu o sa fac nicio interventie la vw daca va fi cazul, oamenii isi bat joc pur si simplu de masini. Pe masina respectiva au vrut sa schimbe tot blocul de sigurante pentru o eroare care nu disparea, pe un passat 2019. Am fost la un service oarecare si au gasit siguranta arsa… a costat 250 de lei cu totul. Nici nu mai stiu cat voia reprezentanta, ca am facut apoplexie cand am auzit ca vor sa schimbe tot blocul. Mai sunt unele aspecte aiurea la masina care nu ar trebui sa fie pe o marca upper medium. Spre exemplu, aeratoarele din spate, cand clima e setata pe rece, suiera de zici ca bate vantul in masina. Am descoperit totusi ca daca le asezi intr-o anume pozitie, devin mai silentioase. Clima automata este foarte proasta spre deosebire de alte masini in care am mers. In golf, este foarte simtibila. Bate pe tine din toate directiile in timp ce in unele zone ale corpului iti este cald (cap, picioare). Inacceptabil. Este plina de functii smart aceasta clima dar de fapt e proasta de da in gropi, nu face lucrul basic pt care a fost conceputa: sa mentina o temperatura constanta fara sa te bata direct si sa iti inghete anumite parti ale corpului, in timp ce altele stau incalzite. Din acest motiv, stau mereu cu ea pe manual si tre sa o tot ajustez in functie de situatie. Iar sa ajustezi o clima pe display e ceva neplacut. Toata ziua butonez la ea si ii injur pe aia care s-au gandit sa scoata butoanele de clima. In BMW clima era top. Te racea si incalzea si nu simteai niciun vant pe tine. Concluzia mea cu VW este ca masinile sunt faine, livreaza in mare masura ce promit in pretul platit. Totusi, daca esti dispus sa platesti diferenta, BMW livreaza mai mult si mai frumos. Eu am vrut masina noua de 200+ cp, pe benzina. Bugetul era 40k. Atat mi-am permis
    1 point
  11. Stiu ca pare SF, dar calculele sunt cam asa, pentru acest frecus prin oras: Pe benzina, as avea consum aprox 18-20 / suta de km. Punem 20 sa fie rotund . La aprox 1000 de km pe luna, inseamna 200 de litri. Cam 3 plinuri de benzina, deci cam 1500-1700 de lei. Pe curent Hidroelectrica pana in martie inclusiv 0.8 lei/kwh, fac cam 35 de km cu o incarcare full de 14 kwh. Inseamna 11.2 lei o incarcare, deci cam 330 de lei pe luna. Daca vorbim pe un intreg, ies grosso modo 1200 de lei pe luna economie, adica 14400 de lei pe an. Singurul efort e ca bag masina in priza. Si ca atunci cand m'am hotarat la un model si la un buget, am renuntat la ceva mai puternic, mai dotat, in favoarea uneia PHEV. Poate de aceiasi bani ma puteam uita la un Cayenne S, sau poate un GTS mai vechi. Dar ce rost avea? Are si asta putere mai mult decat suficienta. Sa mai zic si de impozit? Ca la Otopeni momentan e 0. Ma mai ajungea si ala vreo 2000 de lei pe an. Eu asta nu inteleg: Daca am masina scumpa, de ce nu m'as uita la chestii pe care sa le pot economisesc super simplu? Prefer sa fac altceva mai smart cu banii, sa imi fac un alt moft scump, sau sa duc copiii intr'o vacanta, sau orice altceva, in loc sa ii las in benzinarii. Mai mult decat atat, legat si de panouri: Cu preturile de pana in Martie inclusiv, am ajuns la 800-900 de lei / luna factura la Hidroelectrica, dintre care vreo 600 de lei sunt numai incarcarile celor 2 masini. Am pus o instalatie cu putere de 10 kw, fara baterie, care m'a costat 23500 de lei. In ritmul asta as fi rentabilizat investitia in 3 ani si ceva. Dar luna trecuta Hidroelectrica mi'a trimis notificare ca in aprilie pretul kilowattului va fi de 1.04 lei. Din mai incolo inca nu am primit nimic, dar probabil din ce in ce mai sus. Deci probabil o sa se rentabilizeze ceva mai rapid.
    1 point
  12. Vorbim de o mașină alba cu plafon negru...totuși...nu e neagra complet. Go for it!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!