Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.04.2025 în toate secţiunile
-
Mentenanță si întreținere Azi am luat mașina din service după ce o lăsasem pentru mai multe chestii: - schimbarea distribuției - revizia periodică - investigare zgomote punte față - investigare zgomote frunte spate Să o luăm pe rând. De cand am schimbat distribuția au trecut 5 ani fără 17 zile și 55.556 km 😁 Acum mai am puțin până la 200k, și îl ajung pe @Doomy Am mers pe aceeași rețetă ca si la Golf și Superb Pompa de apă era în stare bună, la fel și rolele, iar cureaua începuse să aibă câteva crăpături, dar fără a pune în pericol. Cum ar spune românul "ar mai fi mers". La revizie tot cu Mobil 1, m-am obișnuit cu acest ulei, nu am avut surprize neplăcute. La partea din spate am avut două surprize: etrierul stânga spate parțial blocat, așa că l-am schimbat Acum va trebui sa-l si vopsesc ca să fie la fel toti patru. 😁 A doua problema discul si plăcuțele pe stânga mult mai uzate decât pe dreapta. Mai mergeau 5000km, dar am preferat să facem operațiunea tot acum, mergând tot pe ATE, așa că am discuri și plăcuțe noi pe spate. Tot la partea din spate unul din suruburi de strângere a bucsei de la bara stabilizatoare, nu era strâns/s-a desfăcut si bara atingea si făcea zgomot. Pe partea din față aveam uneori zgomote când viram de pe loc sau la trecerea peste denivelări, uneori si pe autostradă la viteza mare, total aleator. Am presupus tot flanșa de la amortizor așa că i-am spus ce bănuiam. Am schimbat cele două flanse cu tot cu rulment si protectiile, dar in plus, mecanicul a observat acele semne pe arc care se regăsesc si pe oala amortizorului. Se pare că, la partea de sus arcurile Kayaba nu sunt la acelasi diametru, fiind puțin mai late și probabil si de la puțină uzură, uneori atingeau în oala, auzind acel zgomot metalic. O să le țin sub observație și dacă nu pică sau nu se rup până cedează amortizoarele față, o să le schimb în momentul respectiv, probabil cu Sachs. Cu această ocazie nu mai vreau să aud de Kayaba/Kyb sau de Bilstein, cred că voi rămâne o perioadă pe Sachs... Urmează o aspirare la interior și o spălare la exterior și cât de curând un detailing la interior pentru scaune și banchetă si bineînțeles lumini ambientale RGB. Weekend fain tuturor!3 points
-
1 point
-
Un ulei mai gros NU va reduce consumul si NU asigura ungere/filtrare/racire mai buna . Intre 0w30 si 5w30 e o diferenta de vascozitate doar la rece. 0w30 asigura ungere mai rapida la rece.1 point
-
1 point
-
Si eu am montat pe Octavia, e cel cu modulele wireless pt control portiere. Butonul principal de control, daca nu vrei sa depinzi de aplicatie, eu l-am montat in interior buzunar usa sofer, schimbi rapid si nu se observa.1 point
-
Am montat si eu cele 2 protectii mai usoare, cel de la tunel toba si continuarea la podea spate stanga. Au fost cam 300lei ambele noi originale. Am pozat si o skoda Superb, comparativ cu golf este mult mai acoperita, inclusiv toba finala este acoperita. Urmatorul ce as vrea probabil va fi cel de la puntea spate, am vazut ca merge cel de passat b6.1 point
-
1 point
-
Nu toti oamenii sunt la fel , exista oameni bogati care se uita la bani si oameni care nu sunt bogati care arunca cu banii pe care ii au sau nu , fara sa se uite Nu cred ca e cazul de oameni bogati pe aici prin topic , in adevaratul sens al cuvantului Asa ca e absolut normal sa te uiti la bani daca muncesti pentru ei1 point
-
Nu e nimci SF , vad ca s-a raspandit chestia asta in ultimul timp si e total aiurea Daca ai ceva scump de ce te uiti la bani ? E simplu , ptr ca cine castiga banii prin munca se uita la bani1 point
-
Stiu ca pare SF, dar calculele sunt cam asa, pentru acest frecus prin oras: Pe benzina, as avea consum aprox 18-20 / suta de km. Punem 20 sa fie rotund . La aprox 1000 de km pe luna, inseamna 200 de litri. Cam 3 plinuri de benzina, deci cam 1500-1700 de lei. Pe curent Hidroelectrica pana in martie inclusiv 0.8 lei/kwh, fac cam 35 de km cu o incarcare full de 14 kwh. Inseamna 11.2 lei o incarcare, deci cam 330 de lei pe luna. Daca vorbim pe un intreg, ies grosso modo 1200 de lei pe luna economie, adica 14400 de lei pe an. Singurul efort e ca bag masina in priza. Si ca atunci cand m'am hotarat la un model si la un buget, am renuntat la ceva mai puternic, mai dotat, in favoarea uneia PHEV. Poate de aceiasi bani ma puteam uita la un Cayenne S, sau poate un GTS mai vechi. Dar ce rost avea? Are si asta putere mai mult decat suficienta. Sa mai zic si de impozit? Ca la Otopeni momentan e 0. Ma mai ajungea si ala vreo 2000 de lei pe an. Eu asta nu inteleg: Daca am masina scumpa, de ce nu m'as uita la chestii pe care sa le pot economisesc super simplu? Prefer sa fac altceva mai smart cu banii, sa imi fac un alt moft scump, sau sa duc copiii intr'o vacanta, sau orice altceva, in loc sa ii las in benzinarii. Mai mult decat atat, legat si de panouri: Cu preturile de pana in Martie inclusiv, am ajuns la 800-900 de lei / luna factura la Hidroelectrica, dintre care vreo 600 de lei sunt numai incarcarile celor 2 masini. Am pus o instalatie cu putere de 10 kw, fara baterie, care m'a costat 23500 de lei. In ritmul asta as fi rentabilizat investitia in 3 ani si ceva. Dar luna trecuta Hidroelectrica mi'a trimis notificare ca in aprilie pretul kilowattului va fi de 1.04 lei. Din mai incolo inca nu am primit nimic, dar probabil din ce in ce mai sus. Deci probabil o sa se rentabilizeze ceva mai rapid.1 point
-
Salutare, Golf 6 2.0 TDI CFFB 2010 240.000 km Tremurat motor in relanti si sarcina la rece indiferent de treapta de viteza pana la incalzirea la temperatura normala cand dispare problema O diagnosticare a aratat valori mari pe injector cilindrul 3 (care nu este inca "mort") si eroare clapeta acceleratie. Nu scoate fum, functioneaza bine la cald. Revizie + distributie + corp clapeta acceleratie schimbata recent, dupa diagnoza. Problema persista. Injectorul "bolnav" sa fie de vina sau alta cauza ? Aveti ceva idei ?1 point
-
trebuie sa ajungi in mufa ECU - acolo ai deja pinii, bagi doar firele Ti-am scos conexiunile dintre pinii manetei si ECU maneta ----------- ECU 2---------------------75 3---------------------57 4+7------------------38 5---------------------76 6-----alimentare 12v - siguranta 51 point
-
1 point
-
1 point
-
Lasa culorile in pace...daca oricum prelungesti firele,nu vei gasi fire la culoarea originala. Ai asa: Conector T10s maneta--------------------------Conector ECU T121 Pin 4+7(se leaga impreuna) ---------------------pin 38 Pin 5--------------------------------------------------pin 76 Pin 2--------------------------------------------------pin 75 Pin 3----------'-----'----------------------------------pin 57 Pin 6 maneta ----------siguranta nr. 5 panoul de sigurante. In conectorul T121 al ECU gasesti pinii metalici acolo..grija cum ai scoti,firul se sertizeaza pe pini.1 point
-
Inspirat de colegul @lambda_dryver, am comandat si eu doua camere stealth FITCAMX si prin indemanarea lui @F l o r i n le-am si montat astazi atat pe RS6 cat si RSQ3. In cazul meu, suportul respectiv este identic la ambele masini si diferenta intre plasticul OEM si camera e minima, practic se vede in plus doar lentila. Foarte multumit si incantat de rezultatul final! In rest, am facut putini kilometri de la inceputul anului, am tot luat RSQ3 pe unde am mai fost, pentru ca...are o dimensiiune mai ok si incape pe orice loc de parcare..in timp ce balena nu prea, si mi-e teama sa nu o gasesc atinsa 🤦♂️ Sper sa gasim timp de un mic roadtrip in perioada urmatoare, sa-si dezmorteasca rotile la drum lung, vedem.. Da, stiu, lipseste fix esenta {poze} dar se pare ca n-am facut niciuna decenta asa ca, revin cand reusesc sa fac.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00