Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.04.2025 în toate secţiunile

  1. Cand am avut Dunlop s-au uzat rapid, insa au fost foarte bune. Michelin rezista cel mai bine la uzura.
    2 points
  2. @mad_kat, sa stii ca swapul la transveral este mult mai straight forward decât cel la longitudinal. Mai ales cand vorbim despre o platforma pe care s-a pus vr6 versus una pe care nu s-a pus. Si mai ales cand e vorba despre A3. Dacă e vorba de 8p, ala e relativ ușor sa il faci si quattro. La Superb in schimb, doar dacă tai jumătate de podea o pot face 4 motion.. partea electrica a fost cea mai mare bataie de cap la mine, luat 3 instalații (2.3 vr5, 3.2 vr6 si 1.9 TDI) si făcut fir cu fir, pin cu pin astfel încât sa fie totul corect si sa nu iau foc . Apoi partea custom a traseului de clima si partea software. Sa faci un ECU de vr6 automat sa funcționeze pe manual cu toate sistemele funcționale si fara erori.. e bataie mare de cap... chiar si pentru un tuner cu experienta. Am făcut si un topic in sectiunea Tehnical, in care am scris mai in detaliu ce e nevoie la un swap pe platforma asta, poate cineva cândva va dori sa mai facă un proiect similar.. @marius1982.11, mulțumesc pentru poza ! Circul aproape daily de cand cu swapul, la birou (Iulius UBC0) merg doar cu ea. La drum mai lung, cand nu merg cu ambii copii, din nou doar cu ea. Recunosc ca ma expun filtrelor RAR, dar mai arunc un ochi pe Waze la drum lung, sau pe grupul de filtre TM de Whatsapp. Iar in oraș, doar dacă ies seara la un car meet (si aia foarte foarte rar). Filtre normale am mai nimerit, dar nu s-au luat niciodată de masina. Am vorbit civilizat cu ei de fiecare data. Sunt si ei oameni. Iar atata timp cât nu sunt vreun Schumacher prin trafic, si nu le dau motive sa "ma arda" nu cred ca voi avea probleme la filtre normale. Primesc deseori întrebarea asta: nu ti-e frica de RAR? Sincer sa fiu, circulam mai cu frica atunci cand masina era TDI stage 3. În prezent, chiar nu am chestia asta de frica deloc. Și sunt adeptul proverbului: de ce ti-e frica nu scapi. Dacă e sa ma oprească un filtru RAR, aia e.. încerc sa il recuperez. Dacă nu se poate, aia e din nou, pot sa zic ca mi-am făcut damblaua cu masina asta. Pana atunci însă, uite ca sunt 2 ani deja cu swapul si totul ok. @Emy D, stii vorba aia.. dacă te bagi in hora, pai o joci pana la capăt
    2 points
  3. Hankook Ventus Prime 3 au rezistat bine in timp. (4 veri - 50-60K km). Dar s-au ovalizat. Conti Premium Contact 6 -> Nada. 2.5 Ani, 3 veri - 37000 km. 😐 Ca si aderenta nu am avut ce sa le comentez. Acum, din evaluari si teste, cica si astea Eagle F1 Assym6 ar rezista undeva la 50K. NOT bad. dar vedem.
    1 point
  4. Ba au ,dar este in aceasi carcasa/compartiment cu pompa de benzina.
    1 point
  5. Eu înlocuiesc filtrul la 60.000 Km și până acuma (370.000 Km) nu am avut probleme. Chiar dacă respect toate procedurile, prefer să dezamorsez mai rar instalația de alimentare. Filtrul a fost tot timpul curat și nu am gasit particule de nici un fel. Multe masini pe benzină nici macar nu au filtru de combustibil. Dacă alimentezi de la firme serioase, nu ar avea de ce sa fie mizerie in combustibil.
    1 point
  6. Asta e riscul in ro, pleci la drum si nu știi daca cu masina din dotare poti sa si ajungi la destinatie din cauza a te miri ce batalie de joc ti-a mai pregatit statul roman. Cred ca asta e si motivul pt care tot mai multe gipane pe drum. In alta ordine de idei Low and slow, traficul de temeșvar
    1 point
  7. @vizitator Intre echiparea Style de la Leon si Selection de la Octavia nu am sesizat diferente in ceea ce priveste plasticul de pe usi. Ambele au portiunea de la coate dintr-un material mai moale. Ocatavia are si mult textil pe bord. E de efect dar greu de intretinut. Volanul e identic calitativ, la fel cotiera. Scaunele basic identice. La Hyundai i30 intr-adevar par mai moi suprafetele, mai calitative. Insa si spatiul semnificativ mai mic. La Hyudai daca pui 2 scaune de copii cu picior in spate, nu poti sta confortabil in fata pe nici unul dintre locuri daca ai mai mult de 1.60m.
    1 point
  8. Nu ai vas cu ulei, nu ai ce completa. Servodirectia este asistata numai electric, are un motor electric pe caseta de directie.
    1 point
  9. Test de compresie la rece, daca ai diferente de 1-2 bari+ pe pistoane ai segmenții uzați și le acolo manca uleiul. E o problema comuna la acel motor. Cat despre ulei, orice 504/507.00 schimbat cat de des îți permiți (timp/bani). Nu te complică cu uleiuri groase , duc la consum mai mare și nu oferă protecție în plus.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!