Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.04.2025 în toate secţiunile
-
Deci pt 20ron primesti cele mai noi anvelope, si daca alea au 2 ani? Practic platesti 80ron ca sa iti dea cele mai noi, altfel e FIFO sau cum? Astia is ca si ala de la tarabe, care isi pun cele mai faine capsune deasupra si cand ceri 2 kile, iti da zeama de la fund.3 points
-
Si pentru ca toate acestea trebuiau să poarte un nume, un singur nume, li s-a spus AllSeason2 points
-
Eu înlocuiesc filtrul la 60.000 Km și până acuma (370.000 Km) nu am avut probleme. Chiar dacă respect toate procedurile, prefer să dezamorsez mai rar instalația de alimentare. Filtrul a fost tot timpul curat și nu am gasit particule de nici un fel. Multe masini pe benzină nici macar nu au filtru de combustibil. Dacă alimentezi de la firme serioase, nu ar avea de ce sa fie mizerie in combustibil.2 points
-
2 points
-
Montate pe masina, anvelopele nu stau in soare, frig etc? Cu dot 1025 nici nu s-au prafuit prea mult.. Insa , da , unii poate au garaj si pun paturica electrica pe fiecare roata2 points
-
Sa vezi distractie cand bipaie la toate cele 5 locuri, intai incet si apoi indeajuns de iritant sa isi puna toata lumea centura.2 points
-
Si putin bricolaj azi, gata sufrageria. Am cautat ceva nuanta asta de furnir (e destul de rara) ca sa-mi placa si sa se potriveasca. Din punctul meu de vedere, arata mult mai elegant acum. Am decis sa pastrez piano black cu lumini ambientale in jurul ornamentelor, imi place mai mult decat argintiul. Din pacate, veneau cu gaura si la pasager pentru memorii scaune ( eu aveam doar pt șofer), deci a trebuit sa caut butoanele de pe o masina de UK de la sofer ( sunt foarte putine cu memorii la pasager si nu gaseam) si sa le pun doar de forma momentan pt aspectul corect. Facand anterior procedura si la Passat, se simte o diferenta f mare in felul in care sunt prinse elementele, cum sunt gandite clemele, cum este amortizare de cauciuc pe prinderi, e mult mai premium construit Touaregul si se lucreaza foarte usor, am facut treaba de mai jos in mai putin de 2 ore, fara nimic rupt.2 points
-
Acum ma uitam si eu la Sigemo de unde au venit ale mele. sigemo - Google Maps Le trimit un email si ii intreb daca peste iarna e ok sa le tin si eu afara, ca vad ca si ei le tin tot asa si se vede asta din satelit.2 points
-
Off topic: cu orice all season premium urci. Trebuie doar esp off si talpa multa. Tu ai si esp.off si multe copite pt talpa deci nu vad o problema1 point
-
20 lei daca vrei 2025, altfel iei ce iti dau ei (si dupa cum vezi, iei 2023 probabil). In alte parti eu nu am gasit decat 2024 peste tot si aia primesti, ca am si sunat. Te strang cu usa, profita si de faptul ca exista campania care se termina la sfarsitul lunii. Altfel, poti astepta (pierzi 300/500 lei) inca 1-2 luni si daca ai noroc sa termine stocul de 2024, poti primi 2025. La final cand tragi linie insa, esti pe minus..1 point
-
1 point
-
NEW MAPS MIB2 Ganz Europa (32GB SD Karte) https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-AS_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-AS_2410_V21.7z Europa 1 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU1_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU1_2410_V21.7z Europa 2 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU2_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU2_2410_V21.7z Europa 3 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU3_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU3_2410_V21.7z Europa 4 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL1_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL1_2410_V21.7z Europa 5 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL2_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL2_2410_V21.7z Europa 6 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL3_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL3_2410_V21.7z Europa 7 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL4_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL4_2410_V21.7z1 point
-
Salutare...tot la capitolul barfe...teorii am mai auzit si eu una... La fel cand cautam cauciucuri cu DOT cat mai recent un nene mi-a spus ca de fapt nu este foarte important cum se depoziteaza cand sunt noi. Abia dupa ce s-au montat prima data pe janta si se baga presiune in ele se activeaza ceva. Adica mare grija ar trebui la cele cumparate SH sau cand le depozitati intre sezoane...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
De fiecare dată am așteptat să îmi spună mașina că trebuie să pun! Nu am pus așa, de capul meu. De la dealer, totul e în grafic și, paradoxal, aproape normal. Mașina e.......... nu am ce să zic.... suspect de silențioasă, foarte confortabilă la drumuri lungi, incredibil de manevrabilă. Nu am pus pe ea barele stabilizatoare (conflict cu pachetul supreme), trapa (nu sunt fan) și scaunele scumpe (la fel, conflict cu pachetul supreme) Stilul de condus.... mixt. Primii 2000 de km am încercat să țin mașina în ritm constant de mers, indiferent de drum. După aceea, am început să o provoc... și să mă bucur de rezultate. Ca stil de condus, când am nevoie să depășesc, trec doar cutia pe sport și doar dacă e cazul. Încerc să mă obișnuiesc la gândul schimbărilor de monitorizare a traficului așa că... merg mult pe pilot și în limitele legale. În 5538 de km am consum mediu de 8.8%. Autonomia la adblue crește, în ziua când am luat-o îmi spunea 7.000 de km, acuma, pe aplicație, îmi spune 17.000 (plus cei 5.500 deja rulați.......). dar.... să nu ieșim din topic1 point
-
Nu inteleg de ce fuge lumea de XL.. sunt doar putin mai rigide, nici nu se compara cu runflat... Eu am avut si normale si XL, si jur ca n-am simtit diferenta la comfort.1 point
-
Eu am mers pe GoodYear Eagle F1 Assymetric 6, unde, overall erau chiar super ok comparativ cu Conti Premium Contact 6/7, Michelin, etc. Ce m-a interesat, Aderenta clasa A, sa nu fie XL (chiar nu-si au rostul la Golf 4 de 1500 kg) si rezistenta in timp. M-a interesat sa reziste mai mult decat 2.5 Ani (3 veri) cum au fost Conti Premium Contact 6 *~37000 km). Good Year sunt estimate la 50K km. Amu... vedem. 225/45 R17 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 91 Y - 1878 ron, 4 bucati, cu DOT de pe a doua jumatate a anului 2024. Suficient de noi. Astept sa le montez, echilibrez si sa le pun sus, ca pare ca nu mai revine frigul.1 point
-
Salutare dragilor, 2025 marchează 10 ani de când am cumpărat acest Superb, prima mașină luată din banii personali, nu și ultima, dar restul au venit, s-au dus și tot așa. O sa pun o lista(cu linkuri la ce se poate), ca un reminder cu tot ce s-a făcut la ea și ce are în prezent pe ea. În 2015, avea 255k km, in prezent 336k km. Dotări de fabrică: - Faruri Bi-xenon cu autolevel și spalatoare - Incazire scaune fata + spate - Scaune piele, electrice cu memorie + memorie în cheie - Oglinzi electrice cu memorie, incalzite si rabatabile + puddle lights - Lumini ambientale plafoniera + manere usi - Lumini în usi fata - spate + lumini picioare fata - spate ce se deschid invidividual în funcție de usa deschisa. -Comenzi volan + tempomat -Oglinda retrovizoare cu efect antiorbire -Senzor ploaie -Maxidot -Mirror down Modificări / Retrofit-uri: Motor: Setup vechi: 1.9 TDI AWX 327 cp 620 nm - Turbo Garrett GTB2260VK MFS - Injectoare AL cu duze Firad 120% - Axa SDI - Prezoane chiulasă 12.9 - FMIC cu traseu pe 60mm - Downpipe 76mm - Evacuare 63mm - Ambreiaj SMF, ceramic, 6 pukuri - Senzor MAP 4 bar Setup nou: swap la 3.2 VR6 N/A 243 cp 310nm, complet functional (Swap journey here) - evacuare cu downpipe, intermediara, finala - a implicat achiziționarea unui motor de Touareg 3.2 vr6, un Passat b5.5 2.3vr5 functional și multe alte piese - Motor refacut complet (segmenti, cuzineți, pistoane, Injectoare, etc.) - Stage 1 + hardcut Exterior: - Jante BBS RS-GT 923 (forjate, modulare) - Frane fata Brembo Z18, 6 pistonase, 350mm - Frane spate Brembo, 4 pistonase, 310mm cu etrier frana de mana separat de VW Phaeton - Airride independent (kit Airlift 3p) - Kit Amortizoare TA-Technix cu perne integrate de fabrica - Revopsita integral in 2018 - facuta facelift complet (grila capota, grila bara, oglinzi, ornamente aripi, stopuri) - Faruri restaurate, cu lupe Hella EVO X-R 2.0, ornamente interior vopsite Interior: - Insonorizat complet usi, stalpi, podea, portbagaj, cu 2 straturi (CTK Standard PRO + CTK Caimat) - Alcantara Plafon, stalpi, podea, plastice scaune + plastice suport volan - Scaune + cotiere + bancheta retapitate in piele (crem + negru) + inlocuire bureți scaune - Linie audio de la eXcursion (tweetere, medii) amplificate de o statie Vibe Powerbox 65.4 - Computer bord Color MFD (in locul ecranului clasic) - Coloana volan Audi 8 d2 electrica cu memorie - Controller de la Airlift incorporat in locul a doi suporti de pahare - Conversie la facelift (manere usi, grile ventilatie, ceasuri bord, trimuri, volan) - footrest OEM de Superb 1 (suportii de picioare din spate) - Comutator cu senzor lumina integrat + maner cu insertii crom + butoane geamuri cu insertii crom - Covorase Lounge Edition 100 - Kenwood 2din DDX4025BT - Oglinda B5.5 cu lumini ambientale - Lumini ambientale picioare controlabile prin Bluetooth Portbagaj (Trunk setup): - Stand airride (ECU, butelie, compresor) - subwoofer eXcursion SHX-12S4 + statie Vibe powerbox 400.1 DYI here Pe langa astea, s-au facut multe lucrari de mentenanta, restaurare/inlocuire a elementelor uzate, lucruri care nu sunt menționate nici aici în jurnal deși am încercat sa îl țin cat mai up-to-date 2015 și prima poza de pe forum, chiar când am cumparat-o: 2025: Concluzie: Ce sa zic, masina asta m-a învățat multe, de la 0 barat pe mecanica și cunostiinte de mecanica, la un know-how "way above average". Cercurile actuale de prieteni pasionati auto, fie de motorsport sau looks s-au format datorita ei. Desi o am de 10 ani, ma uit la ea de multe ori ca și cum as fi luat-o ieri. Îmi place mult cum arata, îmi place mult cum se conduce, cum se aude, este o experienta interesanta și înțeleasă de foarte putina lume (nu ca ar conta). Nu o sa zic celebra fraza "nu o vand niciodata" sau "la mine moare" dar planuiesc sa o țin cat mai mult în continuare, sa ma bucur NU doar din an în Paște de ea, ci aproape zilnic. Desi urmează un upgrade și la celalt daily Iar atata timp cât încă se găsesc piese și legislația ne permite sa umblam cu ele NU am planuri de a o vinde / dezmembra. Sper ca peste 10 ani sa scriu o alta postare similara aici. Drumuri bune!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00