Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.04.2025 în toate secţiunile

  1. Si putin bricolaj azi, gata sufrageria. Am cautat ceva nuanta asta de furnir (e destul de rara) ca sa-mi placa si sa se potriveasca. Din punctul meu de vedere, arata mult mai elegant acum. Am decis sa pastrez piano black cu lumini ambientale in jurul ornamentelor, imi place mai mult decat argintiul. Din pacate, veneau cu gaura si la pasager pentru memorii scaune ( eu aveam doar pt șofer), deci a trebuit sa caut butoanele de pe o masina de UK de la sofer ( sunt foarte putine cu memorii la pasager si nu gaseam) si sa le pun doar de forma momentan pt aspectul corect. Facand anterior procedura si la Passat, se simte o diferenta f mare in felul in care sunt prinse elementele, cum sunt gandite clemele, cum este amortizare de cauciuc pe prinderi, e mult mai premium construit Touaregul si se lucreaza foarte usor, am facut treaba de mai jos in mai putin de 2 ore, fara nimic rupt.
    3 points
  2. Acum ma uitam si eu la Sigemo de unde au venit ale mele. sigemo - Google Maps Le trimit un email si ii intreb daca peste iarna e ok sa le tin si eu afara, ca vad ca si ei le tin tot asa si se vede asta din satelit.
    2 points
  3. Atunci cind dai la cheie ca sa pornesti,pompa de injectie se invirte cu 200 rpm,adica 4 rotatii pe secunda,ceea ce inseamna ca injectoarele vor primi 4 impulsuri pe secunda si tot de atitea ori se vor deschide,si sa freci fier pe fier,fara ungere,nu este recomandat. Piesele interne atit din pompa cit si cele din injectoare se ung cu motorina. NU este nevoie de masina de diagnoza pentru amorsat,orice alta metoda cunoscuta poate fi la fel de buna,dar este mai comod cu masina. Se poate folosi o pompita manuala,din cele de cauciuc care se gasesc in comert,conectata intre returul filtrului de motorina si rezervor. Odata amorsat circuitul,se scot conectoarele electrice ale injectoarelor,se desfac piulitele tevilor injectoarelor,si se da la cheie in reprize de 2..3 secunde. Se urmareste cind incepe sa iasa motorina pe la injectoare,si se string piulitele pe rind,dupa cum a ajuns motorina la fiecare dintre ele. Odata strinse toate piulitele injectoarelor,si inainte de conectarea partii electrice a injectoarelor,se mai da odata la cheie,apoi se conecteaza toate injectoarele. Uneori chiar si asa,nu porneste la prima,deci aveti rabdare,dati la cheie in reprize de cite 2..3 secunde,pina porneste masina.
    2 points
  4. S-a atins o cifra rotunda. Si dupa data livrarii din actele masinii, tocmai ce a implinit 24 de ani. Lucrurile merg bine - anul asta vor fi - cauciucuri fata, deja am exagerat, au spre 50k km, si cam multicei ani, aripa stanga fata si deja comandatele bujii. Se recomanda la 40k km schimbarea - eu nu am umblat de cand am masina, considerabil peste aceasta cifra, si e pacat. Merg pe specificatiile OE - adica NGK Cateva drumuri frumoase in weekendul asta - spre drumul Vinului, asa ca de Florii Si o poza cu ambele - din cauza unor neprevazute tehnice s-au nimerit ambele la tara, chiar daca nu este desct un sofer in familie. Softrans rulz
    2 points
  5. Salutari, dupa cum postam in topicul cu Passatul, eram in cautari ( nu foarte active ) de a-l inlocui, desi oarecum ma obisnuisem cu ideea ca-l mai tin 1 an - 2. Long post ahead: Aflandu-ma saptamana trecuta cu treaba de serviciu prin Bucuresti si scrolland anterior pe olx, vad un anunt cu un Touareg 2017 , frumusel, dragutel, la 27000 eur, cu 51000 km. Cum orice anunt din asta starneste alarme si senzatii de teapa din start (era si redactat cam ciudat, cu ceva dotari in plus fata de ce parea ca are masina in poze, cu ceva greseli), am zis ca mai mult ca sigur e o teapa la mijloc, dar aflandu-ma acolo zic hai sa sun. Raspunde o doamna, imi spune ca e al ei de nou, dar nu poate sa ne vedem decat pe vineri ca e foarte ocupata, nu stia sa-mi dea detalii gen puterea motorului, dotari, dar am primit seria de sasiu. Vorbesc cu o cunostinta , o verificam pe istoricul de reprezentanta, toate reviziile la reprezentanta la 10.000 km cu ulei cu tot, placute / discuri frana fata noi , inclusiv stergatoarele schimbate in reprezentanta. Apare si o dauna frontala, schimbate faruri , bara fata, radiator, senzorii aferenti si revopsit capota si o aripa pe casco in 2021, facuta la PBN. Fara structura, fara airbaguri. Carvertical o da maricica ( peste 24000 lei ) , dar oricum n-am baza in ei si pretul e normal la preturi de reprezentanta ( + camera frontala, senzori etc ). Vine ziua de vineri si fara prea multa tragere de inima ( la cate masini am vazut in viata, eram sigur ca-i gasesc ceva sa nu-mi convina ), ma vad cu proprietara. O iau la puricat, niste defecte cosmetice rezolvabile la polish pe la colturi si pe o usa, vopseaua ok, inclusiv pe elementele revopsite din fata, pe afara cam nespalata, pe dinauntru ca noua, cu miros de nou. Lonjeroanele neatinse, farurile dot 2021. Fac un test de drum, pun testerul pe ea ( incarcare f mica pe filtrul de particule 0.09 l oil ash ) , erori nema ( doar niste voltage low pe ici pe colo), km reali pe toate modulele ( cutie etc ) , corectii injectoare minime ( toarce ca pe benzina la relanti ) , ma bag pe sub ea, nimic curs, nimic rupt, singura problema reala erau anvelopele praf, care erau cele de fabrica ( dot 26 ) , masina mergand foarte putin, fiind tinuta in garaj. Proprietara f ok, necunoscatoare in ale masinilor ( cred ca am speriat-o cu verificarile mele ) , cu un program foarte incarcat ( pleca dupa-amiaza din tara cand abia sosise cu o zi inainte ) , sotul strain cu o functie importanta in mediul privat, amandoi cu masini de serviciu noi f scumpe, nu dau mai multe detalii, totul era in regula, o vindeau pt ca pur si simplu nu o mai foloseau, ea ceruse o evaluare si rugase pe cineva sa redacteze anuntul. Am mers impreuna cu ei la Porsche Bucuresti Nord unde mi-au oferit tot istoricul si un set de jante de iarna care erau in hotel acolo, au fost sinceri cu privire la eveniment, au lasat si la pret mai mult decat convenabil ca nu era o chestiune de bani pt ei, vroiau doar sa rezolve fara batai de cap situatia, masina are si revizia facuta cu o luna in urma. Pe scurt si spre surpriza mea, am luat-o ). Am adus-o la Sv ( consum 8.6 cu tot cu partea de iesit din Bucuresti ) , am pus-o pe rol fiscal. Facut RCA ( 780 ron la Allianz fara decontare directa, 930 cu, am facut cu DD - mai ieftin ca la Passat ). Comandat un set de Goodyear Ultragrip 6 pe 19" noi de vara ( 3700 RON minus 500 RON oferta cashback de la Goodyear pana la sf lui aprilie ). Urmeaza ITP ca expira, inmatriculare pe 28.04 ( la Suceava e greu cu programarile la inmatriculari dupa arestarile de pe acolo ). Estetic, am niste benghiuri mici prin PDR de rezolvat pe o usa ( vinovat copilul proprietarei ), un polish usor pe exterior. Poate gasesc trimurile de lemn interioare, ca mi-ar placea. Tehnic, nu stiu ce sa-i fac.. ) o s-o duc la o verificare, dar nu bate nimic la drum ( in afara de anvelopele praf , dar alea se rezolva saptamana asta ). Poate o revizie la cutie, ca are anii. Un gresat de panoramic. Alte idei nu-mi vin momentan, decat sa ma bucur de ea. Si sa citesc manualul ala , ca ma bate. Mi-a luat juma de zi sa ma prind de ce o descuiam si se misca scaunu singur si pe urma o descuiam si nu se misca ( avea memorie pe cheie si avand 2 chei le foloseam aleatoriu cand pe una cand pe alta fara sa-mi dau seama ). Mi-a mai luat ceva sa scot alerta cu cafeaua din bord. Poate un android ar merge, dar nu-s sigur ce solutie sa aleg ( unitate cu totul sau modul adaptor la unitatea existenta), plus ca muzica de pe YT music si apelurile merg asa.. A, si o baterie noua, e cea de fabrica si e cam trista, am reusit s-o ridic la 12.2V oprita dezactivand coming home/leaving home, oglinzi pliabile, parbriz incalzit automat si alte chitibusuri, dar nu cred ca tine si iarna urmatoare. Despre ce e vorba: Touareg 4motion 3.0 TDI 262 cai, cutie automata in 8 ( Aisin? ), trebuie sa cer o lista cu dotarile ca habar n-am tot ce e pe ea, din ce am descoperit: - piele partiala incalzita ( nu si ventilata din pacate , dar e bej, ceea ce ii spala multe pacate ) - pilot automat simplu ( fara ACC ) - bucuria mea, ma enerva la Passat - side assist ( luminite in oglinzi ) - parbriz incalzit + panoramic ( pasare rara , n-am mai vazut masina cu parbriz incalzit de mult, cred ca e si atermic, sper sa-mi mai mearga detectorul ), imi vine sa fac un Casco mic pt astea 2.. - volan incalzit, oglinzi incalzite, incalzire stationara ( hydronic II SF, habar n-am cum se foloseste ) - padele pe volan ( iupii, eram necajit ca le pierd daca iau Touareg, iaca ca am gasit unul cu ele ) - suspensie perne - faruri xenon cu faza lunga automata - alarma din fabrica - camere 360 parcare - carlig - roata de rezerva de urgenta - compresor - portbagaj electric - jante pe 19 vara, 18 iarna ( cam urate, nu-mi plac, le-as schimba ) si sunt sigur ca mai sunt si habar n-am eu de ele, dar le-oi gasi. E euro 6 cu AdBlue, deci macar de taxe pe poluare sper sa scap cat o am. Rezervor de adblue mai ciudat pozitionat n-am vazut, zici ca-i GPL pus de ultimul service, dar asa e la toate Touareg 7p, pare un afterthought. Impresii comparativ cu Passatul: se simte ca e alta generatie, desi e doar 1 an intre ele. Culmea, imi place mai mult generatia mai veche, adica Touaregul, ca senzatie / materiale / culori ( bordul maro inchis a cam disparut pe modelele noi etc). Mai antifonat. Ca tren de rulare si motor/cutie, nu are rost comparatia, mere cu pere, e cam acelasi raport putere greutate. Ca spatiu interior , pe latime castiga detasat Touareg, sta mult mai bine un adult langa 2 copii. Pe lungime, culmea, castiga Passat, mai ales la portbagaj ( e mai putin practic la Touareg, nu incape nimic la roata de rezerva din cauza tulumbei de adblue, nu are spatii de depozitare laterale etc ) , dar se poate trai cu Touaregul. Apropo, am Passat de vanzare ). Si, desigur: poze.
    1 point
  6. Chiar asa, ultimele masini vereurile astea 😇. Ideea e ca iti platesti golful anual pe impozit. in rest totul e fain.
    1 point
  7. Au si ajuns, dot 1025, Made in Germany
    1 point
  8. @mad_kat - printre ultimele masini cu vr6 de pe forum
    1 point
  9. Alegeti DOT cat mai nou. Am gasit doar un exemplu de cum stau cauciucurile pana sa fie vandute. https://maps.app.goo.gl/mHvUQAmGnnYE79AF8 Mergeti pe link si vizualizare din satelit.
    1 point
  10. Da...frumos apropoul. 👍 Dar în cazul meu nu se aplică niciunul pt că mi-am făcut un reflex în a pune centura imediat ce mă urc la volan. Iar la telefon vorbesc strict când am nevoie și doar prin sistemul infotainment al mașinii. 😜 Am dezactivat opțiunea fiindcă soția își mai dă centura jos ca să se întoarcă în spate să facă una-alta la copii. Și atunci însepe bipăitul acela enervant.
    1 point
  11. Pai stai, ca azi mi-au zis ca calibrau in trafic cutia, si ca au lovit-o frontal super… bara sparta, logo, grila de aerisire sparta etc. noroc ca nu s-au declansat airbagurile ca la spital, te duci cu o raceala, te intorci cu hepatita
    1 point
  12. Bine ca a mers dezactivarea la centura , aia e cea mai utila , e tare enervanta cand conduci cu telefonul la ureche si bip bip tot timpul
    1 point
  13. Am avut discutia in 2016 cand erai in cautare de ceasuri sportline,daca e inlocuiesti folia, pui dump si all good.Asa facusem eu pe G4 98' cu non immo sau immo1 cum le mai zice.
    1 point
  14. Si balena a trecut la încălțări de vară, cu anvelope noi,luate anul trecut.
    1 point
  15. KM se adună, golful merge și i-am făcut și un mic upgrade Am montat admisia racingline R600 care parcă face copilul din mine să fie fericit de fiecare dată cand o accelerez mai tare I-aș fi luat și inlet-ul și elbow pipe-ul de la racingline dar surpriza...iar pierde antigel pe undeva :)). Am urcat mașina pe elevator si am observat că e o garnitură problematică între termostat și pompa de apă (sau cel puțin asa mi s-a zis). Așa ghinionist să fiu? Pompa de apă are 30.000 de km... Infine, vă mai las aici câteva poze cu el
    1 point
  16. Peste asteptari! Becuri led de 12 lei
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!