Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.04.2025 în toate secţiunile

  1. @cxr2test, roti din piață și arcuri tăiate Kia este un brand care mi-a întrecut așteptările sincer. Are și minusuri ca orice masina, nimic nu e perfect, dar posibil următorul daily sa fie tot o Kia, doar ca un model mai rar Pana una alta, am fost intr-un mic road trip în weekend. Pe drum, am prins o porțiune de drum in lucru, iar 200 de metri trebuia mers pe o bucata groaznica. Multi s-au întors din drum, un CLS din fata mea a frecat cu ceva ca a rămas acolo, din pacate. Eu încrezător, un buton și in 2 secunde eram SUV. Dar dacă eram pe o suspensie clasica, nici cea mai mica sansa. Am constatat ca suspensia noua se ridica foarte mult. La 8 bari, adica nivelul maxim, e efectiv SUV, las și o poza mai jos. Sunt cel puțin 5 cm diferenta, la aceeași, presiune, fata de vechea suspensie. Cam asta e nivelul maxim la care se ridica: Și nivelul de mers:
    3 points
  2. Salutare dragilor, 2025 marchează 10 ani de când am cumpărat acest Superb, prima mașină luată din banii personali, nu și ultima, dar restul au venit, s-au dus și tot așa. O sa pun o lista(cu linkuri la ce se poate), ca un reminder cu tot ce s-a făcut la ea și ce are în prezent pe ea. În 2015, avea 255k km, in prezent 336k km. Dotări de fabrică: - Faruri Bi-xenon cu autolevel și spalatoare - Incazire scaune fata + spate - Scaune piele, electrice cu memorie + memorie în cheie - Oglinzi electrice cu memorie, incalzite si rabatabile + puddle lights - Lumini ambientale plafoniera + manere usi - Lumini în usi fata - spate + lumini picioare fata - spate ce se deschid invidividual în funcție de usa deschisa. -Comenzi volan + tempomat -Oglinda retrovizoare cu efect antiorbire -Senzor ploaie -Maxidot -Mirror down Modificări / Retrofit-uri: Motor: Setup vechi: 1.9 TDI AWX 327 cp 620 nm - Turbo Garrett GTB2260VK MFS - Injectoare AL cu duze Firad 120% - Axa SDI - Prezoane chiulasă 12.9 - FMIC cu traseu pe 60mm - Downpipe 76mm - Evacuare 63mm - Ambreiaj SMF, ceramic, 6 pukuri - Senzor MAP 4 bar Setup nou: swap la 3.2 VR6 N/A 243 cp 310nm, complet functional (Swap journey here) - evacuare cu downpipe, intermediara, finala - a implicat achiziționarea unui motor de Touareg 3.2 vr6, un Passat b5.5 2.3vr5 functional și multe alte piese - Motor refacut complet (segmenti, cuzineți, pistoane, Injectoare, etc.) - Stage 1 + hardcut Exterior: - Jante BBS RS-GT 923 (forjate, modulare) - Frane fata Brembo Z18, 6 pistonase, 350mm - Frane spate Brembo, 4 pistonase, 310mm cu etrier frana de mana separat de VW Phaeton - Airride independent (kit Airlift 3p) - Kit Amortizoare TA-Technix cu perne integrate de fabrica - Revopsita integral in 2018 - facuta facelift complet (grila capota, grila bara, oglinzi, ornamente aripi, stopuri) - Faruri restaurate, cu lupe Hella EVO X-R 2.0, ornamente interior vopsite Interior: - Insonorizat complet usi, stalpi, podea, portbagaj, cu 2 straturi (CTK Standard PRO + CTK Caimat) - Alcantara Plafon, stalpi, podea, plastice scaune + plastice suport volan - Scaune + cotiere + bancheta retapitate in piele (crem + negru) + inlocuire bureți scaune - Linie audio de la eXcursion (tweetere, medii) amplificate de o statie Vibe Powerbox 65.4 - Computer bord Color MFD (in locul ecranului clasic) - Coloana volan Audi 8 d2 electrica cu memorie - Controller de la Airlift incorporat in locul a doi suporti de pahare - Conversie la facelift (manere usi, grile ventilatie, ceasuri bord, trimuri, volan) - footrest OEM de Superb 1 (suportii de picioare din spate) - Comutator cu senzor lumina integrat + maner cu insertii crom + butoane geamuri cu insertii crom - Covorase Lounge Edition 100 - Kenwood 2din DDX4025BT - Oglinda B5.5 cu lumini ambientale - Lumini ambientale picioare controlabile prin Bluetooth Portbagaj (Trunk setup): - Stand airride (ECU, butelie, compresor) - subwoofer eXcursion SHX-12S4 + statie Vibe powerbox 400.1 DYI here Pe langa astea, s-au facut multe lucrari de mentenanta, restaurare/inlocuire a elementelor uzate, lucruri care nu sunt menționate nici aici în jurnal deși am încercat sa îl țin cat mai up-to-date 2015 și prima poza de pe forum, chiar când am cumparat-o: 2025: Concluzie: Ce sa zic, masina asta m-a învățat multe, de la 0 barat pe mecanica și cunostiinte de mecanica, la un know-how "way above average". Cercurile actuale de prieteni pasionati auto, fie de motorsport sau looks s-au format datorita ei. Desi o am de 10 ani, ma uit la ea de multe ori ca și cum as fi luat-o ieri. Îmi place mult cum arata, îmi place mult cum se conduce, cum se aude, este o experienta interesanta și înțeleasă de foarte putina lume (nu ca ar conta). Nu o sa zic celebra fraza "nu o vand niciodata" sau "la mine moare" dar planuiesc sa o țin cat mai mult în continuare, sa ma bucur NU doar din an în Paște de ea, ci aproape zilnic. Desi urmează un upgrade și la celalt daily Iar atata timp cât încă se găsesc piese și legislația ne permite sa umblam cu ele NU am planuri de a o vinde / dezmembra. Sper ca peste 10 ani sa scriu o alta postare similara aici. Drumuri bune!
    2 points
  3. Va salut, din nou, dupa multi ani! 😁 Pentru ca tot nu am vazut niciun Superb plug-in prezentat pe aici, dar si din dorinta de a mai posta iar in on-line cum o faceam odata pe la colegii din clubaudi si briskoda, las si eu cateva randuri mai jos cu cea care este imi partenera de drum, inca de prin Ianuarie. Scurt de tot cateva specs: Superb iV, 2020, Ambition la baza, 1.4 TSI + motorasul electric, autonomie full electric 43-45km la temperaturile de acum (Martie 2025), scaun electric cu memorii, virtual cockpit, parbriz incalzit, asistentii bine-cunoscuti de la VAG, farurile si stopurile Ledplus, semnalizare dinamica, samd. Masina a fost a unui coleg de servici, o stiu de noua, cumparata de mine la 65.000km si 24.000E, in Ianuarie. Cum nici fosta Octavia nu a ramas stock decat prima saptamana, nici la Superb nu pot sa stau deoparte si deja trebuie sa soseasca primele comenzi. Doresc sa o aduc la echiparea Sportline in prima faza, dupa care sa merg mai departe. Sunt pe drum, deja, jantele de vara pe 19", eleronul de pe hayon, eleronul de pe luneta, diffuser-ul bara spate de Sportline, prelungire bara fata de pe Kopacek, samd. 😁 Cum nu ma ajuta foarte mult culoarea, deh, asta este, ma voi juca cu alb si piano black la exterior. La motor nu prea se poate interveni mai sus de un stage 1 si un filtru sport K&N, iar castigul este foarte mic, in comparatie cu beneficiile ulterioare, asa ca cel mai probabil, o sa ramana stock ... Asta este. 😒 Ne focusam mai mult pe aspect exterior, confort si muzica la interior. Cateva poze mai jos: Fosta masina. 😥 La momentul achizitiei. O nebunie controlul climatizarii de la distanta. ❤️ Fosta si actuala: Si in sfarsit inmatriculata pe numele meu: Masina o incarc acasa, la bloc, stau la etajul 1 si masina este fix sub balcon, unde mi-am tras frumos un cablu de curent cu priza aplicata, de exterior. Revin cu urmatorul post.
    1 point
  4. Sportline comandat la inceput de octombrie, cu estimat de livrare in 6 luni, programat pentru livrare saptamana urmatoare. Jantele de 19", plafon panoramic, carlig...cam toate elementele care intarzie livrarea dar s-au incadrat in termenul primit initial.
    1 point
  5. Să nu se înțeleagă nicio secundă că aș face lobby vreunei reprezentanțe și nici nu intenționez să schimb mentalități. Spun doar că serviciile specializate costă. Cu atât mai mult serviciile premium. Nici pe mine nu mă dau banii afară din casă, dar nu asta este ideea, și nici mort după reprezentanțe nu sunt, dar măcar pot să-i trag de ouă dacă am probleme cu serviciile lor. Am revopsit elemente de caroserie la două mașini noi (la câteva luni de la achiziționare) la o reprezentanță Skoda, dintre care una cu o culoare destul de pretențioasă, orange, și da, ambele au ieșit foarte bine. Am vopsit și la pomul lăudat, cum am spus, că era mai ieftin, și mi-am cerut banii înapoi pe lucrarea de mântuială pe care am specificat-o mai sus. Am făcut revizii la reprezentanță și după ce mașina mi-a ieșit din garanție și nu am avut nicio problemă cu mașina. Am o cunoștință care locuiește în Franța și are un Audi A5 mai vechi pe care l-a achiziționat de nou. Și acum, după atâția ani, tot la reprezentanță îl duce pentru diferitele intervenții și nici pe ea nu o dau banii afară. Fiecare face ce vrea cu banii lui, dar eu unul am pretenții că atunci când am mașina nouă și piesele puse pe ea, cele care se defectează sau se deteriorează, să fie noi și de origine și montate de cineva care știe ce face. Casco? La mașina nouă din 2023 am plătit anual 5000 lei. Din cauza faptului că am avut o daună la ea din vina mea, la asta de o am acum, Casco a crescut la 8000 lei. Cu 3000 lei scurt. Ce ar trebui să fac? Să nu îi mai fac Casco că e scump? E o vorbă din popor care spune că scumpul mai mult păgubește, dar, na, oi fi eu pe dos. Toți vor să facă reviziile te miri pe unde că sunt scumpe, dar când căutăm mașini sh, căutăm mașini cu istoric, cu intervenții în reprezentanță. Oare de ce?
    1 point
  6. Eu imi inchipui cum a avut pensionara discutia cu fiul/nepotul: Ce masina sa iau? Octvaia VRS 270CP pe tine e tot ce trebuie, nu ne uitam la fabii, loganuri, polo. In caz ca iti aluneca piciorul pe acceleratie sa fie direct dauna totala. :))))
    1 point
  7. Nou record de incarcare, astept temperaturi si mai mari cu interes. Odata cu temperaturile din 2 cifre din Bucuresti, am ajuns la un range de 84 de km full electric prin oras. Plus un drum pana la Hanna's Hidden Haven Accomodation cu niste bara la bara pe centura Ploiesti. Drumul inapoi, cu un mic ocol pana la partie (Harghita-Bai) si inapoi la cazare in ziua intoarcerii acasa. Matrix LED e pur si simplu wow, perdeaua de lumina ajuta noaptea, fara sa deranjeze ceilalti soferi, nu am primit nici un flash. Fun fact, si-a revenit scaunul din dreapta care nu se mai misca (easy entry/exit) la deschiderea usii si nici nu puteam folosi functia de memorare a pozitiei, probabil a ajutat drumul forestier DN-cazare.
    1 point
  8. Am gasit acum undeva dot 2025 chiar daca ceva mai scumpe, evident.. Am facut comanda.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!