Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.04.2025 în toate secţiunile
-
227.000km si continuam povestea. Am revenit la rotile de vara de vreo 2 saptamani cam asa, m-am obisnuit deja cu rigiditatea data de rotile pe 19 dar in linii mari este ok si cu putina atentie mergi fara probleme. Dupa zapada de la final de februarie am ramas fara cateva bucati din lip-ul fata, daca nu erau desteptii care arunca zapada pe carosabil bucati maricele scapam cu el neatins dupa cele cateva zile de zapada. Pe la 225000km aproximativ am schimbat discuri si placute spate, am mers pe Textar, nimic wow nimic de reprosat momentan. Pe spate discurile erau cele originale ale masinii, pe butucul discului era data de fabricatie 2011, ele mai erau in stare decenta dar fiind nevoit sa schimba placutele mecanicul mi-a sugerat sa punem si discuri noi, poate mai mergeau cateva mii de km dar tot desfacand acolo am schimbat cu totul. In rest pe sub masina totul este ok, neasteptat de ok pe partea fata desi merg cu arcuri sport si jante 18/19 de ceva timp cu ea, dovada ca s-a mai ameliorat si partea cu drumurile pe la noi. Luna viitoare schimbam ulei si filtru de ulei, m-am hotarat sa ii fac de acum schimb de ulei dupa iarna si inainte de iarna. Partea cu uleiul o fac deoarece iarna mai am fara sa vreau si drumuri mai scurte cu ea si nu mereu se incalzeste cum trebuie, nu cred ca ii face rau deloc un ulei proaspat inainte de vara.2 points
-
Faina masina pe culoarea asta , ii sta bine acolo in poze , daca o scoti pe drum e jale , ori gropi , ori ploaie cu praf ori prosti1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cum am spus, dacă voi avea probleme, voi posta aici, să apară informația pentru alții care vor ajunge în situația de a schimba EGR-ul. Pînă la urmă, de aceea mi-am făcut cont și am postat, să fac schimb de informații despre Jetta mea. Nu-mi fac iluzii despre ce înseamnă "garanție". Cît am lucrat în vînzări auto, am văzut destule scandaluri din cauza garanțiilor la mărci unde ai fi crezut că importatorul nu ar face deloc nazuri cînd vine clientul cu o problemă, așa că-mi imaginez cam cum ar decurge o solicitare pentru un EGR defect. Culmea, service-urile unde am vorbit au pus EGR original, NRF, Pierburg sau alte mărci, dar nu am găsit pe nimeni care să fi pus Borg Warner. Am rămas cu impresia că lumea ori pune OE, la preț de OE, ori caută o variantă cît mai ieftină (NRF, de exemplu, e 800 lei, Pierburg e 1000 lei. Wahler, adică Borg Warner, e 1350 lei, eu l-am găsit la cu 1250 lei). Dacă EGR-ul Borg Warner nu va ține, voi posta, ca să știe ceilalți că "cine face ca mine, ca mine să pățească!"1 point
-
1 point
-
Dau tot eu feedback, montat, rulat ~800km prin conditiile din ultimele zile si sunt multumit. Aderenta foarte buna pe uscat si umed( vechea problema a chinezismelor ) iar zgomotul de rulaj este..absent. Interesanta senzatia de 'a nu stii pe unde sunt rotile' intr-o masina de buget. In plus au si un soi de protectie janta. Ca minus, mi se pare cam mica adancimea profilului. Nu am masurat dar am verificat o poza de la montajul anvelopelor precedente, Kleber dynaxer UHP si este vizibil mai putina carnita. Vedem cat tin si cum tin. Ps Sunt Made in Thailand1 point
-
Vor aparea . Ev-urile sunt acum ca TV-urile cu plasma la inceputul anilor 2000 ( exagerat de scumpe ,consumau foarte mult curent si se vedeau bine doar pe DVD)1 point
-
Iti recomand sa faci si cateva incarcari (simulari) . Eu in drumurile mele ma gandesc cum ar fi fost daca eram cu EV ,si imediat ma bucur ca am termica .1 point
-
Ieri (31.03.2025), am montat diffuserul de Sportline si extensia aferenta. Arata cam bine, nu sunt foarte multe Superburi albe in setup-ul acesta si la final o sa iasa top. Astazi trebuie sa ajunga extensia de bara fata, eleronul de pe luneta, eleronul de pe hayon este la vopsit, saptamana asta le pun pe toate, usor, usor. 🙄1 point
-
Fiecare își configurează mașina după nevoi și mai ales buget, însă uneori e de preferat să profiți de reduceri pentru a bifa pe mașină ceea ce în mod normal n-ai putea bifa pentru că, după cum spuneam, îți va pare rău. E bine să te și consulți cu cineva care știe, nu să mergi cu capul înainte în necunoștință de cauză. Tocmai side assist-ul care e extrem de util nu îl vrea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare dragilor, 2025 marchează 10 ani de când am cumpărat acest Superb, prima mașină luată din banii personali, nu și ultima, dar restul au venit, s-au dus și tot așa. O sa pun o lista(cu linkuri la ce se poate), ca un reminder cu tot ce s-a făcut la ea și ce are în prezent pe ea. În 2015, avea 255k km, in prezent 336k km. Dotări de fabrică: - Faruri Bi-xenon cu autolevel și spalatoare - Incazire scaune fata + spate - Scaune piele, electrice cu memorie + memorie în cheie - Oglinzi electrice cu memorie, incalzite si rabatabile + puddle lights - Lumini ambientale plafoniera + manere usi - Lumini în usi fata - spate + lumini picioare fata - spate ce se deschid invidividual în funcție de usa deschisa. -Comenzi volan + tempomat -Oglinda retrovizoare cu efect antiorbire -Senzor ploaie -Maxidot -Mirror down Modificări / Retrofit-uri: Motor: Setup vechi: 1.9 TDI AWX 327 cp 620 nm - Turbo Garrett GTB2260VK MFS - Injectoare AL cu duze Firad 120% - Axa SDI - Prezoane chiulasă 12.9 - FMIC cu traseu pe 60mm - Downpipe 76mm - Evacuare 63mm - Ambreiaj SMF, ceramic, 6 pukuri - Senzor MAP 4 bar Setup nou: swap la 3.2 VR6 N/A 243 cp 310nm, complet functional (Swap journey here) - evacuare cu downpipe, intermediara, finala - a implicat achiziționarea unui motor de Touareg 3.2 vr6, un Passat b5.5 2.3vr5 functional și multe alte piese - Motor refacut complet (segmenti, cuzineți, pistoane, Injectoare, etc.) - Stage 1 + hardcut Exterior: - Jante BBS RS-GT 923 (forjate, modulare) - Frane fata Brembo Z18, 6 pistonase, 350mm - Frane spate Brembo, 4 pistonase, 310mm cu etrier frana de mana separat de VW Phaeton - Airride independent (kit Airlift 3p) - Kit Amortizoare TA-Technix cu perne integrate de fabrica - Revopsita integral in 2018 - facuta facelift complet (grila capota, grila bara, oglinzi, ornamente aripi, stopuri) - Faruri restaurate, cu lupe Hella EVO X-R 2.0, ornamente interior vopsite Interior: - Insonorizat complet usi, stalpi, podea, portbagaj, cu 2 straturi (CTK Standard PRO + CTK Caimat) - Alcantara Plafon, stalpi, podea, plastice scaune + plastice suport volan - Scaune + cotiere + bancheta retapitate in piele (crem + negru) + inlocuire bureți scaune - Linie audio de la eXcursion (tweetere, medii) amplificate de o statie Vibe Powerbox 65.4 - Computer bord Color MFD (in locul ecranului clasic) - Coloana volan Audi 8 d2 electrica cu memorie - Controller de la Airlift incorporat in locul a doi suporti de pahare - Conversie la facelift (manere usi, grile ventilatie, ceasuri bord, trimuri, volan) - footrest OEM de Superb 1 (suportii de picioare din spate) - Comutator cu senzor lumina integrat + maner cu insertii crom + butoane geamuri cu insertii crom - Covorase Lounge Edition 100 - Kenwood 2din DDX4025BT - Oglinda B5.5 cu lumini ambientale - Lumini ambientale picioare controlabile prin Bluetooth Portbagaj (Trunk setup): - Stand airride (ECU, butelie, compresor) - subwoofer eXcursion SHX-12S4 + statie Vibe powerbox 400.1 DYI here Pe langa astea, s-au facut multe lucrari de mentenanta, restaurare/inlocuire a elementelor uzate, lucruri care nu sunt menționate nici aici în jurnal deși am încercat sa îl țin cat mai up-to-date 2015 și prima poza de pe forum, chiar când am cumparat-o: 2025: Concluzie: Ce sa zic, masina asta m-a învățat multe, de la 0 barat pe mecanica și cunostiinte de mecanica, la un know-how "way above average". Cercurile actuale de prieteni pasionati auto, fie de motorsport sau looks s-au format datorita ei. Desi o am de 10 ani, ma uit la ea de multe ori ca și cum as fi luat-o ieri. Îmi place mult cum arata, îmi place mult cum se conduce, cum se aude, este o experienta interesanta și înțeleasă de foarte putina lume (nu ca ar conta). Nu o sa zic celebra fraza "nu o vand niciodata" sau "la mine moare" dar planuiesc sa o țin cat mai mult în continuare, sa ma bucur NU doar din an în Paște de ea, ci aproape zilnic. Desi urmează un upgrade și la celalt daily Iar atata timp cât încă se găsesc piese și legislația ne permite sa umblam cu ele NU am planuri de a o vinde / dezmembra. Sper ca peste 10 ani sa scriu o alta postare similara aici. Drumuri bune!0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00