Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.03.2025 în toate secţiunile

  1. Bun, si despre Landsail ce zici, pana la urma? De chinezi am inteles, sunt smecherii intergalactici, de britanici la fel, sunt eminentele cenusii comparativ cu romanii...de Tesla, de istoricul tau de posesiuni automobilistice de lux, de parteneriate, de firma, etc... Hai sa ramanem la subiect, adica ANVELOPE, sa incercan sa NU mai divagam si sa aducem si argumente reale si care CONTEAZA pentru un utilizator persoana fizica. De ce zic asta? Ca daca as avea masina de firma, ar putea sa ii puna si roti de lemn, ca nu mi-ar pasa.
    3 points
  2. Gabriel, vom afla de la tine cat de bune sunt DQ200 🙂. Nu vezi ca eu scriu degeaba ca n-am probleme cu manuala? Vin altii, inclusiv tu, si spun ca nu e asa. Tu de fapt nu vrei sa stii daca DQ200 sunt bune ci daca vei avea probleme cu DQ200 a ta. Raspunsul ti s-a dat. Daca mergi mult in trafic intens sunt sanse sa ai probleme daca nu, nu.
    2 points
  3. fain x7-le, da' cum sa pui anvelopa pe pielea aia crem:)) I le-a schimbat cu altele fara cute?
    2 points
  4. Si ale mele au fost "patrate" din T0 dar am pus pe seama faptului ca a stat masina mult timp nemiscata in parcare inainte sa o cumpar. Hai sa reformulam impreuna, ca sa iasa ceva din rahatul asta: "Flota de la firma unde lucrez foloseste modelul Landsail (vezi poza) pentru ca au contract cu furnizorul si pana acum nu s-a plans nimeni. In UK respectam cu strictete regulile de circulatie si drept urmare rar sau foarte rar ne aflam in situatii mai speciale astfel ca nu pot sa spun ca sunt sau nu bune. Impresia personala este ca sunt ok pentru pretul cerut. In plus, datorita pretului mic versus alte anvelope entry/mid/top, multi oameni din UK le folosesc". Uite asa trebuie sa arate un post care aduce valoare pentru cineva care citeste. In plus, daca chiar vrei sa ajuti, poti sa specifici cam cati km sunt rulate in medie seturile de anvelope si daca au fost probleme ce au tinut de garantie (anvelope patrate,etc). Cat priveste ulita pe care stau eu, aia e.
    2 points
  5. Nici Michelin ( Latitude Sport 3 ) nu mai e ce a fost... Vineri sapt trecuta am schimbat si eu anvelopele pe tractor ( BMW X3 ) in dimensiunile conforme cu ce cere masina ( runflat, omologare BMW, etc ). Vineri dupamasa am apucat sa ma invart ceva mai mult cu masina sa constat ca ceva vibreaza si se simte clar in toata masina. Luni o duc inapoi la reechilibrat. Facea la fel Marti, o duc in alta parte la echilibrat, s-au invartit si anvelopele pe jante, face la fel. Miercuri am luat alt X3 si am pus jantele lui cu anvelopele lui ( deci alt set de jante + anvelope ), vibratii zero. Cu anvelopele mele de iarna pe jantele mele, la fel, nicio problema! Concluzia, anvelope cu defect. Una, mai multe sau toate, nu stiu... se vor returna la producator pe garantie. Astept alt set, ori tot Michelin Latitude Sport 3 ori pun iar Pirelli Pzero PZ4 ce am avut pana acum, si au tinut 2 ani si 60k km, depinde care vin mai repede, ca maine am nevoie de masina sa plec la un drum mai lung si nu ma pot duce cu anvelopele astea.
    2 points
  6. Mai ștergem puțin praful p-aici… Inca suntem “împreună” si km tot cătinel cresc . Dacă tot am luat o cameră DVR pentru “amanta” cealaltă, am zis ca merita si Tiguan-ul una cadou, cu ocazia împlinirii frumoasei vârste de 7 anișori 🥰. Din aceleași considerente, modelul camerei alese a fost același, tot montaj “Stealth”, de la FitCamX, dedicată pentru Tiguan AD1. Deși procesul de instalare începuse mai ușor decât la Audi, trim-urile reușind sa le dau jos rapid si fara probleme, in schimb, mufa senzorului de ploaie a fost muuuult mai dificil de scos, fiind mai înghesuită zona si nepermițând o priza corespunzătoare. În orice caz, totul e bine când se termină cu bine si fără clipsuri rupte sau greierasi reziduali .
    2 points
  7. Azi am montat jantele cu anvelopele de vara, in care am introdus senzorii luati de pe aliexpress. In 500 metri au fost recunoscuti.
    1 point
  8. Multumesc frumos, domnule @Jorjel! .
    1 point
  9. Hopa, incepe un rant. Cu orice masina poti ajunge in situatii limita, interntionat sau nu. Eu am fost cu golful si pe circuit unde am ajuns la limita lui, de ex. E doar 1 exemplu. In alta ordine de idei, cupra din showroomul tm: Ps: nu e aia din porc-bagaj🫠
    1 point
  10. Inseamna ca trebuie sa schimbi marca auto, VW a inceput deja sa bage Linglong prin portbagaj, probabil ca este doar inceputul.
    1 point
  11. Si daca imi sare un biciclist in fata si opresc de la 50kmh la 0 cu un metru mai devreme eu zic ca sunt un kamikaze reusit. Chinezarii o sa-mi cumpar doar pentru rotile de pe cosul de cumparaturi de la mall. De dragul vorbelor si de dragul de a cataloga toate masinile , toti soferii si toate anvelopele.
    1 point
  12. Mulțumesc! Am spicuit ceva însă majoritatea vorbește de mașini sh cu diferite probleme care țin de utilizarea defectuoasă sau nu a celor care le-au deținut înainte și care se plâng de costurile mari de reparație sau înlocuire a componentelor defecte. Până la urmă tot la concluzia că cei care le vând după câțiva ani și 150-200.000 km din motivele astea le vând, dar... ce să faci cu românii care vor lux pe burta goală . Voi citi tot ce e postat în forum, de curiozitate.
    1 point
  13. Salut. Pentru lipsa de imagine la tableta incearca prima data un soft reset. Apasa si tine apasat butonul de power de pe tableta aproximativ 15 secunde sau pana cand reporneste. Daca nu merge asa, desfa borna minus de la bateria de 12V (iti trebuie o cheie de 10), o scoti si o lasi scoasa 5 minute, dupa care o pui la loc. Daca scoti borna, cand o repui, in primii cativa metri dupa ce pleci cu masina, vei avea erori in bord dar vor disparea. Scosul bornei minus ajuta si cu erorile, chiar si colegul DMV a primit acealasi sfat de la service la un momentdat. Faptul ca masina si-a revenit singura sugereaza un bug software si nu o problema hardware. Nu e placut, dar din pacate asta e situatia.
    1 point
  14. La mine fix DSG-ul uscat a fost motivul nr.1 si singurul motiv pentru care cu o parere de rau extrem de mare nu am optat pentru O4 1.5TSI ci pentru o alta marca fiabila dar cu mult sub reprizele pe care ofera un 1.5TSI....cel putin pe autostrazi. Dar stiind, am copil mic, locuiesc intr-un oras extrem de aglomerat unde in dimineti e omor pe drumuri (bara la bara km intregi) efectiv puteam sa fiu sigur ca pana la 100 000 km bagam bani in DSG cu roaba. Iar asta nu concep, dupa ce am si dat o caruta de bani pe o masina noua(asta e motivul pentru care iti cumperi masina noua, sa nu ai probleme cu ea macar pana la un 150K km). Unii merg pe noroc, altii habar nu au, la altii nu-i pasa, fie ce o fi. Chiar nu pot circula zilnic cu o masina cu care zilnic sa am idei(gargauni) in cap ca si astazi l-am amortizat un pic stand in ambuteiaj. Daca era masina de weekend, DSG oricand.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!