Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.03.2025 în toate secţiunile

  1. Am soft modificat si waze pe cockpit. Pun poze maine Intre timp
    3 points
  2. @Nenciu Victor, daca citesti postari mai in spate, o sa vezi postari de la colegi care au schimbat cu succes doar bucsele. Bascula noua vine oricum fara pivot, deci… @andrei_221, multumesc ptr info. Am ales sa mai aman operatiunea deoarece nu am nici un joc. Am uns bucsele cu vaselina siliconica dedicata si am scapat momentan de scartaiala.
    1 point
  3. Salut. Ceva păreri despre aceste simptome? Mașina in cauza 2.0 240cp DQ500 130.000km. La schimbarea treptelor se simt niște șocuri. Pentru a se înțelege mai bine, se simte ca și cum cineva te trage o secunda de umeri înapoi iar apoi când îți da drumul te și împinge un pic. Pare amuzant dar nu este pentru proprietar. Doar la retrogradări se poate simți acest fenomen. Pe modul sport se simte destul de tare, deranjat chiar. Pe modul normal nu este atât de evidentă treaba. Nu am nici un fel de eroare. Întreținerea a fost făcută prima la 50 mi km a 2 a la 120.000 mi km. mulțumesc anticipat
    1 point
  4. Am facut azi nivelul la ulei in cutia de viteze si aveam 850ml peste nivel. Partea ciudata este ca uleiul are 400km si este maro foarte inchis. Daca-l pui in lumina si incerci sa te uiti prin el,nu se vede nimic. Cand mecanicul de la reprezentanta a venit cu stropitoarea aia cu uleiul ptr cutie,el era deja maro de-a binelea. Eu nu am experienta in cutiile dag,dar banuiesc ca uleiul trebuia sa fie ca la cele manuale,adica auriu. Mai mult ca sigur uleiul pus in cutie a fost unul uzat si am facut cadou 1420 lei,cuiva "nevoias".
    1 point
  5. @marius1982.11"De parca nu știi in ce tara trăiești." Eu mi-am dat seama de acest aspect de vreo 15 ani, insa tot am sperat ca se vor schimba lucrurile. Intr-un final, n-am mai rezistat, de asta am plecat, apropo @Kalikantarosca tot m-ai interogat cu intrebari. @marius1982.11"Eu platesc impozit de 5 cifre pe masini si nu am pe unde iesi din casa?" Cam multe cifre! 😄 Eu tot din 5 cifre plateam impozit insa la O FLOTA de masini in Ro, de alte taxe, nu mai vorbesc, in fine, nu mai conteaza, ma rog! "Nu pricep, unii nu par deranjati. Vad niste masini de über-lux de 6 cifre parcate in namol..." Mentalitate romaneasca, si Tzanca Uraganu isi parcheaza Rollsu la poarta, intre tomberoane. Strazile de langa n-au asfalt. Pana la urma e vina autoritatilor care permit constructia de imobile fara infrastructura. Dar pana la urma, daca pe romani nu-i intereseaza, e bine si asa! Conteaza ca "muare" vecinu' de ciuda! 😉 In nici o tara europeana vestica nu este permis acest lucru. Intai faci DRUM, tragi utilitati, faci locuri de parcare, atat afara si/sau subteran, pe urma construiesti! Nici macar nu se primeste autorizatie de la primarie de constructie pana nu se indeplinesc aceste criterii. La noi orice e posibil. Si cam asa a fost de cand ma stiu. Nu vreau sa dezvolt ca iar intru iar in politica si se sterg postarile. 🙃 @tudy_cnu: "Numai cat am strabatut cartierul si s'a umplut de un strat fin de praf." Legat de Cayenne, imi place culoarea ta, arata foarte bine si nici nu e asa pretentioasa, am avut 2 BMW-uri seria 5 "gri sobolan", asemanatoare vopseaua si tinea bine la "tavaleala". Eu spalam Cayenne-ul saptamanal in Bucuresti, si cel visiniu RED GTS si cel Turbo negru. Cel NEGRU se prafuia cand plecam de la spalatorie pana ajungeam acasa vedeam acel strat de praf exact ca la tine. Era si mai proeminent, contrastul vopselei...😒 Unul din avantajele unei tari vestice e ca speli masina 1 data pe luna, mergand zilnic cu masina, chiar daca ploua. Nu exista noroi care sa se transforme in pamant ulterior in praf pe sosele, toate utilajele sunt transportate pe platforme si spalate inainte de utilizare pe santier. Nu exista sa iesi cu tractoare pe sosea, camioane cu noroi pe roti, exclus! Pana la urma, se respecta legea, ce mare lucru? 🧐 ah, autoritatile inchid ochii pentru ca si-au luat partea..🤫 Asta ar trebui sa-i puna pe multi pe ganduri, nu de alta, doar ca incerc sa imi aduc aminte ce aer respiram in Bucuresti, fie el si langa padurea din Pipera, tot praf era! Statea masina 5 zile nemiscata in curte si se facea praf de 1 deget pe ea, chiar daca in toata curtea era gazon si de jur imprejur padure. WTF? Stai ca urmeaza si "praful Saharian" nu stiu ce dreq e asta, doar in Romania si Bulgaria a aparut...in fine...iti da de gandit ce aer intra in plamanii tai si ai copiilor! 😉 Ai spus ceva referitor la o janta zgariata? Eu am schimbat 2 randuri de jante, fata/spate si multe anvelope taiate pe 21" la Cayenne in Bucuresti, pe Casco. Am incercat sa indrept cat s-a putut insa crapau la un moment dat dupa multe indreptari. Ba am si crapat 2, pe loc, dupa ce am dat in niste gropi pe Stefan cel Mare inainte de pasaj. Tin minte ca le-am strambat pe toate 4 la un moment dat pe centura Strehaiei, noaptea, asfalt turnat nou cu diferenta de nivel, bordura de vreo 5 cm, fara nici un fel de atentionare, turnat recent. Abia asteptam sa pun jantele pe 19" de iarna cu anvelope cu balon mare, se schimba situatia. Treceam fara batai de cap peste toate denivelarile. Am ajuns la concluzia ca nu merita sa ai masini cu roti mari, in special in Romania. Arata bine, insa confortul si articulatia au de suferit si cand "lovesti" un crater in ploaie, fara sa-l vezi, incepi sa plangi in pumn. E doar parerea mea, fiecare face cum considera. Toate bune! 🙃
    1 point
  6. Bine arata! ...păcat ca parte de software zici ca e castigata la pufuleti...
    1 point
  7. Ieri mi-a venit si mie iv-ul. cod configuratie: CZEF6R 6 luni a fost asteptarea….dar a meritat vin de la un golf 7 facelift destul de bine dotat, dar ursuletul e avion
    1 point
  8. Desigur, între timp lucrurile s-au mai schimbat un pic. Prețul de pornire este 34.415 euro cu TVA și sunt disponibile 4 niveluri de echipare: - Base (doar tracțiune față): 2.0 TDI 122 CP, 1.5 eTSI 150 CP și 1.5 TSI PHEV 204 CP - Business (doar tracțiune față): 2.0 TDI 122/150 CP, 1.5 eTSI 150 CP, 2.0 TSI 204 CP, 1.5 TSI PHEV 204 CP - Elegance: 2.0 TDI 150 CP, 2.0 TDI 193 CP 4x4, 1.5 TSI PHEV 204 CP - R-Line: 2.0 TDI 193 CP 4x4, 2.0 TSI 265 CP 4x4, 1.5 TSI PHEV 272 CP Toate vin cu cutie DSG cu 7 trepte, cu excepția variantelor PHEV, care au cutie DSG cu 6 trepte. Am atașat și o listă cu date tehnice. Eu am dat ieri comandă pentru un VW Passat 2.0 TSI 204 CP în echiparea Business (alb) cu câteva opționale: jante Bologna negre 7,5Jx17, pachet acustic, pachet IQ Drive, pachet piele/piele ecologică Varenna, sistem audio Harman Kardon și volan încălzit. Termen de livrare: circa 6 luni. Date_tehnice_Passat.pdf
    1 point
  9. A4, a6...au aceeasi problema. Nu am intalnit sa se mai strice, dupa inlocuire..
    1 point
  10. Legi de firele existente în mufa, nu cositoresti
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!