Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.03.2025 în toate secţiunile
-
Felicitari pentru alegere! Cu riscul de a fi huiduit de ecologisti - sa tii in viata si sa folosesti masina atat de eficienta si econmomica este mult mai environementaly friendly decat a-ti lua o electrica noua. Plus ca este o masina care adreseaza cu succes fobia ta pentru rugina Ai acum doua exemplare de pe vremea cand masinile nu erau niste mormane de plastic ieftin si fara butoane Si o ultima remarca: Jante.3 points
-
Salutare, Mai in gluma, mai in serios, incepuse sa infloreasca ideea de a lua inca o masina care sa fie "mai mica si mai economa" decat cea pe care o aveam deja. De pe la sfarsitul anului trecut nu mai am masina de munca iar masina personala, un W221 din 2006 nu este chiar cea mai buna optiune cand vine vorba de drumuri scurte cum ar fi 6km dus-intors pana la gradi. In afara nu ma plang, este superba, insa in oras nu prea. Cum nu sunt neaparat adeptul masinilor noi, m-am gandit la ceva mai vechi dar care sa bifeze cateva optiuni: - sa fie in 4 usi, mica dar totusi suficient de incapatoare sa ne putem plimba ok 2 adulti si un copil; - sa consume putin, nu doar mai putin decat Mercedesul ci semnificativ mai putin; - sa aiba ceva dotari - sa nu aiba deloc rugina sau cat mai putina (nu-mi place sa le vad ruginite sau sa trebuiasca sa bag bani in vopsit) - SA-MI PLACA (nu doar sa ma duca din A in B)! Am mai avut 2 A2-uri in trecut (diesel si benzina) si cred ca mi-au ramas cumva la suflet. Ceva in mine imi spunea sa imi iau tot un A2. Martea trecuta am zburat la Leipzig si de acolo a inceput aventura...Am fost sa vad un A2 1.2TDI automat (proprietar neampt) care nu mi-a placut si deja lucrurile incepeau sa se complice pt ca imi planificasem sa ma intorc la volan in Romania. Marti seara am calatorit cu trenul spre Hamburg ca sa vad o Meriva 2011 cu o groaza de dotari (mai am o Meriva in familie si cumva imi place spatiul interior). In aparenta mi-a placut, am dat un avans si am stabilit sa ne vedem a2a zi dim ca sa mergem la acte, numere etc. Am observat totusi ca schimbatorul se misca aiurea atunci cand era in treapta a1a si plecam de pe loc, nu am dat prea mare importanta dar cand am ajuns la hotel m-am documentat putin si nu e chiar ok, e netu plin de povesti. A2a zi m-am intalnit cu vanzatorul (dealer arab din Kosovo, cel putin asa se declara) si s-a lasat cu putin scandal. L-am citit si voia sa ma faca si de bani. Am lasat Meriva si avansul acolo si am plecat de la vanzator. M-am trezit la o periferie, habar nu aveam pe unde sunt si ce urmeaza sa fac In ziua precedenta, dupa ce stabilisem deja sa calatoresc spre Hamburg sa vad Meriva, ma sunase o batranica nemtoaica de 36 ani careia ii dadusem eu mesaj ca sunt interesat de masina ei (cea din titlu) dar initial nu a vrut sa se "complice" cu vanzarea catre export. Probabil s-a mai gandit si m-a sunat sa vada daca mai sunt interesat. Cum deja eram in tren spre Hamburg, am incercat sa o tin in standby in caz ca ceva merge rau cu Meriva...si a mers. Revenind la ce am facut dupa ce am plecat de la Meriva, am sunat-o pe doamna neamt si usor usor am stabilit o intalnire pt ziua urmatoare (joi). Am rugat-o sa se intereseze daca putem scoate nr rosii a2a zi de dim pt ca altel s-ar fi complicat si mai tare sederea mea in Germania. S-a interesat, se poate, totul suna bine. Am calatorit iar ore intregi cu trenul (schimbat tren de multe ori etc), m-am intalnit miercuri seara cu ea ca sa vad masina si a fost dragoste la prima vedere (la Audi ma refer). A2a zi de dim mers la acte si pe la 10 dim plecam inapoi spre Romania. Sper ca nu v-am plictisit cu povestioara si ca am fost cat de cat coerent. Revenind la masina, este un A2 1.4 TDI din 2004 75cp Akoya Silver cu destule dotari pt un A2: - tempomat, computer bord mare, scaune incalzite, climatronic, Audi Concert, navigatie, interior negru, airbaguri extra si probabil si altele. Mi-a placut ca pare intreaga, nu vad nimic rupt. Am primit 2 chei, 2 seturi de roti (aliaj de Audi A3) si cu capacele originale, dosar cu toate facturile, covorasele originale, mapa originala cu toata documentatia masinii, kitul de urgenta original. Trusa de scule intreaga etc. Totul pare la locul sau. TUV era facut in noiembrie 2024. Consumul pana acasa a fost de 5.1 cu tempomatul pe autostrazi la 130. Nu este totusi perfecta, nici nu ma asteptam. I-am comandat kit distributie INA cu pompa apa, bucse stabilizatoare FEBI si bielete antiruliu Lemforder (bucsele fac zgomot iar bieletele erau schimbate anul trecut dar sunt ieftine si am zis sa le iau si pe astea sa fie), uleiul si toate filtrele. Urmeaza pe sapt viit sa le schimb. Vineri am ajuns rupt acasa dupa 24 ore de condus dar sambata am tras si o fuga la mare ca sa arat familiei ce poate noul bolid E destul de nervoasa jucaria, cred ca are in jur de 850kg. Las si cateva poze, nu este foarte curat interiorul, proprietarii sunt mari iubitori de caini...Insa nu este nimic rupt inauntru. Apropo, mai aveau un A2 in familie. Las si poza de la batranica de 36 ani din curte. Probabil in poze pare putin mai patat decat in realitate. O sa il spal cu un Karcher. Multi mi-au zis ca nu sunt ok pt ca dau banii pe un A2 in 2025...pt mine este o intreaga experienta si nu doar o masina (stiti si voi probabil istoria A2, ca e facut din aluminiu etc) si iubesc fiecare mm la masina asta Sper sa se dovedeasca si o alegere buna dpdv financiar. Multumesc si o zi linistita la toata lumea.2 points
-
Multumesc pentru recomandarile in legatura cu camera, deja am achizitionat una de la Hikvision: https://www.spy-shop.ro/camera-auto-hikvision-ae-dc4018-d1pro-1440p-hd-wi-fi-slot-card-microfon-difuzor-g-sensor-configurare-vizualizare-de-pe-telefon-comenzi-vocale.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwhMq-BhCFARIsAGvo0KeUObJBczX9_nrMUWOm9uavUBs3N71UpU1ScRjwlfQAzizwJrOlGJ0aAiAEEALw_wcB In alta ordine de idei, am reusit instalarea carligului, cu ajutorul colegului @Al Bundy 👏 Ca si rezumat: - Bara cu carlig - 1400 lei (dezmembrari) - Modul carlig si cablaj - 260 eur (OEM din polonia, parametrizat pentru Seat Ateca - la dezmembrari nu am gasit decat de Tiguan si passat la 2000 lei) - Capitonaj lateral portbagaj, inclusiv buton si rama - cca 900 lei - Manopera Total, mult sub cei 9500 lei ceruti la reprezentanta, evident ca imi asum lipsa garantiei.1 point
-
Merci. Adevarul este ca inca nu ma pot regasi in tendintele masinilor noi cu tablete etc. Legat de jante, am primit si jante de aliaj (cred ca unul din modelele de la A3) doar ca au anvelope de iarna pe ele… S-a incurcat putin neamtul si a pus anv de vara pe tabla si anv de iarna pe aliaj… Asa ca momentan le las asa si la iarna fac switchul. Si w221 are multe elemente de aluminiu. Am reusit sa-i rup joja de ulei, am luat deja alta. Se rup pe banda rulanta la A2. Imi aduc aminte ca si la ultimul pe care l-am avut am rupt-o (in 2013). Am schimbat becurile de faza scurta, in 2 min aveam faru jos si becu pus. La w221… Doar ca idee, nu pot totusi compara mere cu pere.1 point
-
Multumesc. Are 303k km acum. Era pusa la 2850 la vanzare si nu a vrut sa negocieze dar s-a oferit sa achite ea tot ce inseamna acte si numere…deci de fapt tot a negociat Actele si numerele stiu ca au fost in jur de 200-300 euro.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Dolfin cred ca putem fi de acord ca mare parte din viata de om modern se datoreaza abuzurilor petrecute in istorie. Fie ca vorbim de medicamente, fie ca vorbim de tehnici nedicale de efectuare a operatiilor de orice fel, fie ca vorbim de evolutie tehnica, etc, cam toate au avut la baza un eveniment violent sau o nevoie survenita dintr-un eveniment violent. Pe de alta parte, ideea e sa traim in prezent cu un ochi in viitor si altul in trecut. Consider ca acelasi efect pervers si daunator, dar diluat pe un termen mai lung si cumva ramas sub radar, este "fuga" dupa profitul sau marje de profit dupa impozitare de 2 cifre. Cand focusul tau ca CEO este de livrezi investitorilor randamente "SF" este clar ca pe firul naratiunii, consumatorul final are de pierdut fie prin costul platit fie prin calitatea produsului sau prin cantitatea lui. In industria automotive, acest aspect + suprareglementarea din Europa, au dus la situatii penibile in care masini premium mici costa cat o faceau masinile premium de clasa medie, acum 4 5 ani, si in plus sunt facute din materiale pe care chiar si Dacia le-ar refuza. Sunt in situatia in care imi trebuie, din nou, o a 2a masina. In bugetul meu actual (limitat din ratiuni personale), aproape ca nu mai exista ceea ce caut. Iar electric nu servesc pentru ca nu imi permit mintal si efectiv costul. (asta pentru cine tot insista ca e gratis si frumos cu ev-uri).1 point
-
1 point
-
Trebuie sa fac si eu aceeasi operatie la un Passat B5.5 . Ce nu am inteles eu .... ce anume sau unde anume dai gaura cu burghiul de lemn ? Mie mi s-a retezat cablul , si ce am gasit pe net , intr-o parte a cablului se clipseaza in gaura din care scot cablul vechi , iar in cealalta parte a cablului este busonul la care cablul este turnat pe corpul busonului .1 point
-
Se gaseste separat si cordonul acela. Pe original, cod de porsche sau aliexpress1 point
-
Salut, imi dai si mie facebook ul tau sau instagramul ca am si eu niste chestii sa te intreb si mi ar fi mai usor in privat.1 point
-
Rulment, incredibil! Acuma pe bune..MAsini frumoase, dar astea nu mai tin cu proprietarul. 300k si 25 de ani, traiasca GOLF 4!😁1 point
-
1 point
-
Nu e in cutie .Este pe cutie,pe furtunele racitorului de ulei.Se inlocuieste.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00