Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.03.2025 în toate secţiunile

  1. Dupa ultimul drum la Rarau am sesizat un viuet la aprox 45 km/h care disparea si aparea iar la 80 km/h. Masina avand multe lucturi care se invart am urcat-o pe un elevatort la un amic ,accelerat pana la 45km/h in timp ce eu cu un stetoscop am verificat tot ,de la rulmenti ,grup ,rulment cargan ,cutie.....si asa am gasit vinovatul ,rulmentul spate dreapta. I-am inlocuit pe toti patru. (fata si spate) Am comandat rulmenti FAG dupa codul de Porsche si am primit rulmenti OE Porsche . Rulmentii fata si spate sunt identici. Inlocuirea nu e foarte dificila avand sculele potrivite.
    3 points
  2. Vacanta de iarna . Si anul asta tot la Jasna ( BIELA PÚŤ ) Vremea a fost super ,partiile de top ,masina sa comportat impecabil.
    2 points
  3. Salutare si La mulți ani! Topicul de azi, pernele de aer și prin ce am trecut cu ele în ultimele luni. Dupa cum ziceam pe forum, in 6 ani de când am pus sistemul de airride, masina s-a comportat exemplar. Problemele au început dupa ce am înlocuit pernele de aer, cele vechi având o vârstă deja și vorba aia, safety first. La scurt timp, pernele pe fata au inceput sa scape aer. A inceput cea din stanga, apoi dreapta. La modul in cateva ore masina nu mai avea aer pe fata. Nu era problema in mers, Airlift (air managementul) stie sa compenseze si sa sesizeze pierderi. Dar parcam undeva sau o lasam peste noapte si cand ma intorceam, masina era cu fata jos. Bun, pe garanție, mi-au trimis alte perne. Dupa au început cele din spate, la fel, altele. Apoi cele din fata din nou, pe rand. Cireașa de pe tort a fost când cea din dreapta fata a început sa scape asa tare încât în 1 minut, masina era stanga fata jos. Oi fi nimerit un lot prost, idk. Erau exact același brand ce îl aveam și înainte (Rubena). Desi am primit de fiecare data alte perne pe garanție, timpul pierdut sa le dai jos sa pui altele te scoate din pepeni, apeleaza la prieteni, blocheaza elevator, ramai fara masina o perioada.. Satul de toate astea am zis ca trebuie sa fac ceva. Ori renunț la airride, ori caut alta soluție. Plus ca de când ne-au chemat înapoi la birou, Skoda a devenit o necesitate, soția folosind masina cealaltă pentru Copii, dus la grădiniță, etc. Cum nu am vrut sa renunț la airride, (deoarece mi se pare o opțiune ideala pentru mine, oferind atat un aspect "stance" când vreau, dar și opțiunea de a ajusta înălțimea dupa necesitati, am zis ca voi cumpara un kit de amortizoare cu perne de fabrica. Adică un amortizor gândit din start cu pernă pe el, nu unul stock modificat cum aveam eu. In 2017 când am pus kitul, opțiunile de genul erau foarte limitate. Dar, după un mic research, am aflat ca s-a dezvoltat foarte mult piata pentru acest segment. Partea proasta este ca s-a dezvoltat mult pentru mașinile noi, nu pentru un Superb din 2002 😂 Cu toate astea, am găsit kit dedicat de la TA-Technix. Știu, auzi Ta-Technix, te gândești ca e varianta low budget. Dar nu e asa când vine vorba de suspensie pe aer. Si asta reflecta și prețul care a fost undeva la 4000 ron doar pentru cele de fata. Aparent fac chestii foarte calitative când vine vorba de suspensie cu perne de aer, lucru ce mi l-au confirmat mai mulți, atat utilizatori, cât și service-uri ce se ocupa cu asa ceva. Momentan am schimbat doar cele de pe fata, pernele din spate având deja ceva timp în care nu am avut probleme deloc. (Pe spate, perna e separata de amortizor la mine) Cum au ajuns, nu am mai avut răbdare și m-am pus pe treaba, în curte. Masina nu era deplasabila datorita pernei dreapta fata care scapa instant. Si stătea deja de o luna... Am avut și ajutor dupa cum vedeți în poze 😁 Bun, ca și feedback, suspensia este foarte comfortabila. Cel puțin la nivelul de mers principal. Merge pe 1 bar mai puțin la același nivel, fata de suspensia stock, deci presiune mai mica pe instalatie. Partea de stabilitate nu am testat-o, decât puțin și e super ok, stabilitate mai buna fata de suspensia stock, dar aici joaca un rol important și air managementul care știe sa compenseze. Foarte mulțumit, rămâne de văzut în timp cum se comporta. Nu mai vreau sa o laud ca pe cealaltă și sa ajung în aceeași situație
    1 point
  4. E genul de lucrare care merge din ce în ce mai repede cu cât desfaci de mai multe ori. Demontarea / montarea se face doar pe partea laterală, dinspre șofer. Trebuie dat jos doar plasticul de pe lateralul tunelului unde este maneta schimbătorului de viteze. Motorașul este sub schimbător, puțin mai în față. Nu are nicio treabă cu bordul sau navigația. Dacă ai mâini subțiri, un prelungitor subțire (pentru șurubul dinspre partea din spate a mașinii trebuie să bagi prelungitorul între o tablă și niște cabluri care sunt prinse cu coliere de ea), capete cardan și torx T20 (parcă ăsta era) magnetizat (l-am ținut câteva ore pe un magnet puternic), ca să nu cadă șuruburile jos după ce sunt desfăcute, ar trebui să dureze câteva minute. Mai greu e cu montatul, pentru că trebuie nimerit motorașul pe camă. Acolo am pus motorașul pe poziție și cu mâna stânga am mișcat de pârghie până am nimerit pe poziție.
    1 point
  5. Cosmin, sună-mă luni și îți dau. Nu mai ai nr meu de telefon? Vezi în profil....
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!