Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.03.2025 în toate secţiunile

  1. Next: coloana cu reglaj electric 🤦
    2 points
  2. Salut. Normal cu nu baga, deoarece ai defect și servomotorul de dezaburire. Este pe partea pasagerului, trebuie demontat torpedoul, dupa care ai acces sa îl inlocuiesti
    1 point
  3. Din toata treaba cu ACT, am inteles ca singura problema ar fi depunerile mai mari de calamina pe cele doua camere de ardere (supape), scoase din temporar din flux.
    1 point
  4. 53000km, o sa iau legatura cu Voinea ca vreau doar ACT off, fara stage (logic si fara dyno, ca nu isi are rostul), sper sa imi faca un pret decent
    1 point
  5. The Current version is: Release 25.3.0 Data Version 20250301 / DS365.0
    1 point
  6. Si cine isi ia Duster de 27K si-l ia pt ca e mai inalt, pt ca poate face un pic de offroad, se poate baga pe oriunde, nu-i e frica de gropi, denivelari, o bordura, etc... iar acea persoana nu gaseste nimic electric in segementul asta de "cross-over/suv" decat ceva...masina mica, sau electrica SH. Da, clar isi poate lua un Spring, dar nu e acelasi lucru cu un Duster. Etc. Eu de ex, trag de Golf 4 cat se poate de mult, pt ca nu am bani de a doua masina cat prioritateaa fost altceva: casa. Poate mai incolo as putea zice ca vreau a doua masina , dar probabil aia va fi a doua masina generala de familie. Sigur nu va fi electrica. a 3-a sa ma plimb local in jurul Sibiului, da, ar putea fi o electrica... si totusi: daca e vorba de poluare, de ce nu ai lasa ca o masina gen Golf 4, sa se faca euro 4 din Euro 3? S-a pus Euro 4 pe Golf 4? DA, ok, cu tot transplantul de AXR, ti-l facem Euro 4 si e mai putin poluant. Ah nuuu, RAR a zis asa: NU se poate pt ca sasiul dvs a fost omologat cu motor euro 3. WTF?!
    1 point
  7. Nu, nu este Se gasesc. Ti-a dat Bundy part number
    1 point
  8. Vin vremuri grele, te poti deplasa cu Golf/Octavia de 115/150 CP la ~ 25.000 de euro, nu mai arunca multi o sacosa de bani pe o electrica.
    1 point
  9. Din pacate putini au 40-45K € pt o masina de oras si inca 40-45k € pt a2a masina pt drumuri lungi.
    1 point
  10. Salut, Raspuns punctual: - un consum verificat la statia de incarcare mi-a aratat 7,5KW, avand in vedere ca bateria are de noua capacitatea de 8.8KW dar la mine e batrana tare (260k km acuma) - am inteles ca undeva la 12k euro, mai bine te folosesti de acumulatorul uzat. mie mi se pare rentabila chiar si cu capacitate scazuta pentru ca optimizeaza consumul de benzina la motorul termic si ai tot timpul o rezerva de putere (a motorului electric) - nici o problema cu motorul termic, e chiar genial as zice, se gaseste si in varianta nehibrida, se gaseste si pe alte masini din grupul vag si este mult imbunatatit fata de primele motoare 1.4 TSI
    1 point
  11. Salut colegu Real Vasi.Zi-mi te rog ai rezolvat atunci acea problema de la senzorul barometric trecand pe aer rece direct in admisie fara acea clapeta de redirectionare a aerului rece/cald din evacuare?Am si eu o problema asemanatoare si nu ii dau de cap cu simptome asemanatoare. Multumesc mult.
    1 point
  12. care sunt codurile motor de 2.0 l care au pompa de ulei pe curea? nu am urmarit de la inceput si sunt de pe tel,nu vad masin din semnatura eu stiam ca astea de 1.6 au pompa de ulei pe curea
    1 point
  13. 0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!