Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.03.2025 în toate secţiunile

  1. Sambata mi-am facut niste timp sa mai trag niste fire ca HypeFis-ul nu era complet integrat in masina, si anume: Pinul 4 de la Switch-ul de la faruri, l-am dus pana la un pin din ceasuri (aici am folosit pinul 15 din mufa verde pt ca e liber (la fel si 16 pt cine vrea sa conecteze acolo firul de marsarier) Pin-ul 6 si 9 de la modulul de confort (desi era deja populat - acestea mergeau doar in mufa OBD) asadar ne-am legat cu alte 2 fire torsadate pe acei pini si i-am dus in mufa verde la 8 (CanH) si 9 (CanL). Si amu' e alta treaba. Daca pleci de pe loc si nu ai farurile aprinse, primesti avertizare in bord care se stinge cand aprinzi farurile. (bine, se poate configura si altfel, dar asa mi s-a parut cel mai fain: Always >20kmph). Si amu' vedem toate usile deschise (bine, aici e doar usa soferului, dar imaginea 3D functioneaza pt toate usile si pt haion. Teoretic si pt capota ar trebui, dar nu merge deocamdata - trebuie sa verific switch-ul de la capota. Si acum, avem martori in bord si cu alte info din CCM: dezaburirea + blocarea geamurilor spate. Si cred ca pot implementa si car locked/unlocked. Tot felul de martori aici Dragut? draguuuus, foarte draguuus... Acum testez un alt software More to follow!
    4 points
  2. Salutare si La mulți ani! Topicul de azi, pernele de aer și prin ce am trecut cu ele în ultimele luni. Dupa cum ziceam pe forum, in 6 ani de când am pus sistemul de airride, masina s-a comportat exemplar. Problemele au început dupa ce am înlocuit pernele de aer, cele vechi având o vârstă deja și vorba aia, safety first. La scurt timp, pernele pe fata au inceput sa scape aer. A inceput cea din stanga, apoi dreapta. La modul in cateva ore masina nu mai avea aer pe fata. Nu era problema in mers, Airlift (air managementul) stie sa compenseze si sa sesizeze pierderi. Dar parcam undeva sau o lasam peste noapte si cand ma intorceam, masina era cu fata jos. Bun, pe garanție, mi-au trimis alte perne. Dupa au început cele din spate, la fel, altele. Apoi cele din fata din nou, pe rand. Cireașa de pe tort a fost când cea din dreapta fata a început sa scape asa tare încât în 1 minut, masina era stanga fata jos. Oi fi nimerit un lot prost, idk. Erau exact același brand ce îl aveam și înainte (Rubena). Desi am primit de fiecare data alte perne pe garanție, timpul pierdut sa le dai jos sa pui altele te scoate din pepeni, apeleaza la prieteni, blocheaza elevator, ramai fara masina o perioada.. Satul de toate astea am zis ca trebuie sa fac ceva. Ori renunț la airride, ori caut alta soluție. Plus ca de când ne-au chemat înapoi la birou, Skoda a devenit o necesitate, soția folosind masina cealaltă pentru Copii, dus la grădiniță, etc. Cum nu am vrut sa renunț la airride, (deoarece mi se pare o opțiune ideala pentru mine, oferind atat un aspect "stance" când vreau, dar și opțiunea de a ajusta înălțimea dupa necesitati, am zis ca voi cumpara un kit de amortizoare cu perne de fabrica. Adică un amortizor gândit din start cu pernă pe el, nu unul stock modificat cum aveam eu. In 2017 când am pus kitul, opțiunile de genul erau foarte limitate. Dar, după un mic research, am aflat ca s-a dezvoltat foarte mult piata pentru acest segment. Partea proasta este ca s-a dezvoltat mult pentru mașinile noi, nu pentru un Superb din 2002 😂 Cu toate astea, am găsit kit dedicat de la TA-Technix. Știu, auzi Ta-Technix, te gândești ca e varianta low budget. Dar nu e asa când vine vorba de suspensie pe aer. Si asta reflecta și prețul care a fost undeva la 4000 ron doar pentru cele de fata. Aparent fac chestii foarte calitative când vine vorba de suspensie cu perne de aer, lucru ce mi l-au confirmat mai mulți, atat utilizatori, cât și service-uri ce se ocupa cu asa ceva. Momentan am schimbat doar cele de pe fata, pernele din spate având deja ceva timp în care nu am avut probleme deloc. (Pe spate, perna e separata de amortizor la mine) Cum au ajuns, nu am mai avut răbdare și m-am pus pe treaba, în curte. Masina nu era deplasabila datorita pernei dreapta fata care scapa instant. Si stătea deja de o luna... Am avut și ajutor dupa cum vedeți în poze 😁 Bun, ca și feedback, suspensia este foarte comfortabila. Cel puțin la nivelul de mers principal. Merge pe 1 bar mai puțin la același nivel, fata de suspensia stock, deci presiune mai mica pe instalatie. Partea de stabilitate nu am testat-o, decât puțin și e super ok, stabilitate mai buna fata de suspensia stock, dar aici joaca un rol important și air managementul care știe sa compenseze. Foarte mulțumit, rămâne de văzut în timp cum se comporta. Nu mai vreau sa o laud ca pe cealaltă și sa ajung în aceeași situație
    3 points
  3. Desigur, între timp lucrurile s-au mai schimbat un pic. Prețul de pornire este 34.415 euro cu TVA și sunt disponibile 4 niveluri de echipare: - Base (doar tracțiune față): 2.0 TDI 122 CP, 1.5 eTSI 150 CP și 1.5 TSI PHEV 204 CP - Business (doar tracțiune față): 2.0 TDI 122/150 CP, 1.5 eTSI 150 CP, 2.0 TSI 204 CP, 1.5 TSI PHEV 204 CP - Elegance: 2.0 TDI 150 CP, 2.0 TDI 193 CP 4x4, 1.5 TSI PHEV 204 CP - R-Line: 2.0 TDI 193 CP 4x4, 2.0 TSI 265 CP 4x4, 1.5 TSI PHEV 272 CP Toate vin cu cutie DSG cu 7 trepte, cu excepția variantelor PHEV, care au cutie DSG cu 6 trepte. Am atașat și o listă cu date tehnice. Eu am dat ieri comandă pentru un VW Passat 2.0 TSI 204 CP în echiparea Business (alb) cu câteva opționale: jante Bologna negre 7,5Jx17, pachet acustic, pachet IQ Drive, pachet piele/piele ecologică Varenna, sistem audio Harman Kardon și volan încălzit. Termen de livrare: circa 6 luni. Date_tehnice_Passat.pdf
    2 points
  4. Destul de mici, dar au sanse mari sa fie mult mai fiabile si cu un cost de intertinere mai mic daca sunt bine facute. Cele ICE sunt impinse la limita si opereaza sub un set de prametrii foarte stransi din cauza reducerii consumului si a emisiilor.
    1 point
  5. Vă informez că în secțiunea dedicată VW a fost creată o subsecțiune pentru „verișorul” Passat B9, aici. Pentru cei interesați 😊
    1 point
  6. Salut, nu ai cum să trăiești cu un consum exagerat de ulei pe o durată mai mare de câteva luni. Se poate face o reparație corectă, dar deja acele motoare din generația 2 au sucombat și s-au aruncat la dezmembrări. La mine au trecut câțiva ani buni și peste 100K km de la reparație, iar consum ulei 100 ml/10K km și funcționare ireproșabilă. Reparația a fost făcută cu piese generația 3.
    1 point
  7. Si la o masina conventionala oare cat costa o cutie DSG sau un motor nou la un dealer VW ? O zici de parca masinile ICE de la VAG sunt bullet proof si nu se strica niciodata in primii 10-15 ani. Intradevar, azi, e mai ieftin de reparat si mai facil o masina ICE pentru ca s-a creat cu timpul un adevarat ecosistem in jurul lor in ceea ce priveste piesele si service-urile. Acelasi lucru se va intampla si cu electricele cand vor deveni mult mai comune.
    1 point
  8. Mai e mult de lucru la EV-uri pt a ramane functionale 10-15 ani ,pt a inlocui actualele rable . https://piataauto.md/Stiri/2025/03/Un-norvegian-a-primit-o-factura-de-21000-euro-pentru-reparatii-la-masina-sa-electrica-imediat-ce-ea-a-iesit-din-garantie/
    1 point
  9. Insertia asta este un bun median intre bucsa plina si bucsa originala. Nu simti toate smuciturile dar simti masina mai inchegata.
    1 point
  10. Am fost intr-o mică excursie și când ne-am întors in țară, am luat și balena la Galați. Am plecat de la 23°C și ne-am întors pe -5°C și zăpadă. 😁 Aveam programată schimbarea distribuției și revizia de un an, plus verificare zgomote stânga față, dar mai ales depistarea cauzei pentru care s-a descarcat bateria de 2-3 ori! E adevărat că se răcise mult față de cand aveam mașina, dar totuși nu parea doar o baterie descărcată de frig si nefolosire mașinii câteva zile. Am vorbit cu colegul de la care am luat mașina iar el nu pățise așa ceva și ținând cont că bateria fusese schimbata în urmă cu doi ani, clar era ceva de la ce am adăugat eu, de când luasem mașina. În plus, de când s-a răcit, la pornire făcea foarte urât un injector, am bănuit eu. Mașina tremura și nu se accelera peste 2000rpm, până se încălzea motorul puțin, după care toate dispăreau și motorul funcționa normal. O dată ajunși la Galați, am lăsat mașina mecanicului și am plecat acasă. Am schimbat distribuția cu tot cu pompă, optând pentru un kit Hepu inclusiv pompa de apă și curea Contitech. Cureaua originală nu prezenta uzură mare, dar începeau să se vadă fisuri. La revizie am mers pe Mobil 1 si filtre Mann, pe care le folosesc la toate mașinile mele de ceva ani. Bun... mergând mai departe la verificsrea zgomotelor și știind ce schimbasem ultima dată, mecanicul a verificat flanșa de la amortizor, care în urma accidentului și schimbării amortizorului, NU fusese schimbată!!! Niste ordinari, care au trecut pe factură piese și le-au pus tot pe alea vechi. După înlocuire, zgomotele au dispărut, nu se mai aud pocnituri la trecerea peste denivelări. Totodată pe parcursul acestei operațiuni a observat că senzorul de autoleveling de pe față este rupt (nu știu dacă tot în urmă accidentului și l-au lăsat așa sau doar din cauza uzurii) și a fost schimbat și acesta cu unul nou. În următoarea zi am luat mașina și am mers la @Mihai.Nechiforpentru a identifica consumatorul misterios. La verificarea cu multimetrul, consumul era de 0.35A, de peste 11 ori mai mare decât cel normal. A verificat circuitele și consumul a dispărut după ce a scos siguranța radio-ului. Am scos radio-ul și i-a venit ideea să deconecteze alimentarea camerei de mers înapoi. La reverificare cu multimetru am obținut valoarea normală, așa că am schimbat alimentarea camerei pentru contact și cam asta a fost cu "hoțul de curent". Ajuns acasă, l-am sunat pe domnul care recondiționeaza injectoare la Mărăcineni, județul Buzău și în urmă convorbirii telefonice mi-a spus că "asta e boala lor, bat la rece, iar după ce se încălzesc funcționează ok" și că "nu recondiționeaza acest tip de injector întrucât nu are piese de schimb". L-am întrebat dacă mai are rost să caut pe altcineva să îl recondiționez sau să-l schimb și mi-a recomandat să-l schimb chiar dacă se va "găsi unul care să ți-l facă". I-am mulțumit pentru franchețe și am revenit la mecanic, unde am lăsat mașina pentru înlocuirea injectorului nr. 2, în următoarea zi. La -7°C, a doua zi, a pornit-o și motorul parcă mergea în 3 pistoane, valorile pe injectoare fiind cele de mai jos. Discutând cu mecanicul prețul injectorului și constatând că intre cel nou Bosch si cel recondiționat (din fabrică) cu piesă la schimb, este o diferență destul de mică, l-am achiziționat pe cel nou. Azi am luat mașina din service, după ce fusese pornită și ieri și nu mai apăruseră probleme. La -5°C, a pornit la sfert, fără zgomote suspecte, fără bătaie la injector, doar un motor diesel normal. Valorile de injecție păreau ok, așa că am plecat spre casă și mașina se comportă, din nou, cum ar trebui. Acum il aștept pe utilizatorul principal să vină și să-l ia pe STeVe acasă la el! 😁 Drumuri bune tuturor și căscați ochii prin service-uri sau veti căsca portofelul, pentru că, din păcate, mai există oameni care profită de neatenția sau necunoașterea altora, chiar dacă au fost plătiți să nu o facă, bucurându-se pentru câteva sute de lei...
    1 point
  11. @Cosmin R. Coding: 01840201E2002017000040 ; eu nu am senzori laterali pt parcare automata
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!