Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.03.2025 în toate secţiunile

  1. Ok, mersi! Probabil, pe undeva prin setările aplicației, există un cost/kwh, asa cum introduci pt benzină. Am întrebat pt că e interesant, pt viitor, pt mine, acest Kodiaq, în mod special datorită gărzii la sol mai mare decât la Superb. Încerc să îmi fac o idee de ce anume aș avea nevoie pt drumuri extra-urbane, 90% dintre km. Un plug-in cu reduceri bune, dar mai grea mașina sau tsi clasic, dar care consumă ceva benzină. Sau clasicul tdi. Km, undeva la 12-13k pe an. Garda la sol mărită că mai abordez și drumuri montane unde este suficient 4x2. Tiguan nu e pe placul meu. Altceva nu mă coafează.
    1 point
  2. Nu conteaza f mult sursa, trebuie sa admitem ca lumea s-a schimbat f mult, pericolul unui razboi mondial e real, iar razboiul Rusia-Ucraina e oricum destul de mondial deja (China, Iran, Coreea de N trimit armament si trupe, America si Europa trimit armament etc) Daca Europa isi reajusteaza unele targeturi in acest context, nu inseamna ca un deal pt o lume mai curata a fost o greseala... Ca om care detine si un VW ID3 si o Tesla Model Y, pot zice ca ID3 e o masina excelenta, f reusita, mai confortabila si mai "masina" ca Tesla. Fiecare are calitatile si defectele ei. Tesla a renuntat la radare, senzori parcare, si multe altele in ideea unui cost-cutting agresiv si cu siguranta are un avantaj ca se concentreaza DOAR pe electrice. Pe de alta parte, noi nu vrem DOAR electrice, cel putin nu acum. E o contradictie ca si aceea din discutia despre "greseala" EUropei ca insista cu electricele, si apoi laudam China ca rupe pe electrice... Nu se mai poate da inapoi, tocmai pt ca vin chinezii si americanii cu electricele... Desi cica Trump a ordonat sa se vanda toate electricele si sa inchida statiile de incarcare de la institutiile de stat... E o nebunie in toate domeniile si pe toate continentele. Si e clar ca noi ca si consumatori nu sintem neaparat avantajati de aceste tulburari (la cap)
    1 point
  3. Costul e in functie de consumul motorului termic. Am acces la statie de incarcare AC gratis si nu am mai platit incarcari de la inceputul anului, dar nu stiu cum calculeaza exact Skoda costul total in aplicatie. Consum 2024 si 2025:
    1 point
  4. Salut, azi am fost pe la o reprezentanță Skoda in București.. aveau expuse înăuntru toate cele trei niveluri de echipare pe Kodiaq, RS, Sportline si Selection. Faine toate! (Modelul Selection cu tapiteria standard are doar o singura "trapă culisantă" la consola centrală in loc de două.) În vorbă cu un dealer, mi-a spus ca modelele comandate cu trapă sau/și cu cârlig au un termen de livrare un pic mai mare decat cele fara aceste optiuni.. In rest, zicea ca in luna martie vine o transa maricica cu masini.. poate ne mai linisteste pe cate unii dintre noi
    1 point
  5. Mie mi se pare genial regimul ACT iar dupa 67000km tot acelasi motor as alege la configurare.
    1 point
  6. eu cred ca ar trebui sa fie fix invers,vara km mai multi intre regenerari fata de iarna,deoarece componentele ajung mai repede la temp optima de functinare.
    1 point
  7. Din pacate aproape nici un propietar nu vrea sa o mai repare din punctul asta ,toti cauta o solutie magica ca masina doar sa mearga .
    1 point
  8. Cine mai merge cu muzica data atata de tare sa i rupa urechile si sa simta toate minusurile astea? Trebuie sa fii audiofil convins si infocat sa dai mii sau zeci de mii de euro pe sisteme d-astea de sunet. Hai ca aia cu antifonarea o inteleg, dar in rest... eu nu cred ca am trecut cu muzica peste jumate din volum niciodata
    1 point
  9. Posibil sa o gasesti in sorb si asta poate dauna grav
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!