Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.02.2025 în toate secţiunile

  1. Cand ai nevoie sa suni dupa platforma 😄:
    4 points
  2. Salut, azi am fost pe la o reprezentanță Skoda in București.. aveau expuse înăuntru toate cele trei niveluri de echipare pe Kodiaq, RS, Sportline si Selection. Faine toate! (Modelul Selection cu tapiteria standard are doar o singura "trapă culisantă" la consola centrală in loc de două.) În vorbă cu un dealer, mi-a spus ca modelele comandate cu trapă sau/și cu cârlig au un termen de livrare un pic mai mare decat cele fara aceste optiuni.. In rest, zicea ca in luna martie vine o transa maricica cu masini.. poate ne mai linisteste pe cate unii dintre noi
    1 point
  3. Mie mi se pare genial regimul ACT iar dupa 67000km tot acelasi motor as alege la configurare.
    1 point
  4. Nu se intampla nimic cu volant, avem in familie Seat Leon 1.4TSI 150 ACT din 2016 si volant este bine mersi, nicio problema!
    1 point
  5. Daca ai altceva decit motorina in pompa,e cazul sa te gindesti la o revizie completa,rezervor,filtrul,pompa,rampa,injectoare.Este adevarat,e scump,dar mai scump este sa repari daca se strica.
    1 point
  6. Si nu inteleg cu ce te ajuta schimbul de filtru la 5000 km ... in principiu daca nu alimentezi de la benzinarii obscure, nu ai treaba ... iar daca gasesti pilitura in el, ai probleme mai mari pe care un simplu schimb de filtru nu le rezolva. Personal il schimb la 30K, cu o inspectie la 15K. Pana si la 30K e foarte curat.
    1 point
  7. Astazi a venit timpul pentru o noua revizie, la 118.000 Km, ocazie cu care s-au facut urmatoarele operatiuni: - inlocuire valva PCV (operatiune preventiva) - schimb bujii - placute frana fata - ulei motor - montaj dog bone Powerflex
    1 point
  8. De ce nu specificați ce cod de motor aveți? Dacă aveți CRLB, se schimbă treaba și la km făcuți în oraș și la metoda de curățare a filtrului. Trecerea de la un mecanic la altul nu rezolvă problema, mai ales când unul îl curată, altul face regenerare forțată, altul cine știe ce adaptări. Dacă tot aveți timp, cumpărați un modul bluetooth, aplicația VAG DPF și urmăriți valorile. Aplicația asta vă indică: - presiunea diferențială după regenerare. Ar trebui să fie 4,5 sau 6 hPa. Poate urca la 10 hPa când filtrul este încărcat jumătate și mai sus când se apropie de 24g de cenușă. - temperatura la intrarea și ieșirea din DPF. Foarte importantă! Sunt mașini care nu pot urca temperatura la peste 300 grade C în mers (regenerare activă) sau la peste 600 grade C în timpul regenerării și atunci nu-și poate face regenerare, se oprește regenerarea cu filtrul încărcat și după un timp intră în eroare. - km de la ultima regenerare. La un drum exterior ar trebui să fie peste 400km. - SMC și SMM. Dacă SootMass Measured crește mai repede decât Calculated înseamnă că e o problemă. - la câte grame începe să își facă regenerarea și dacă urcă constant spre 23-24 de grame. Dacă sare brusc de la 16g la 24g, nu e OK. - Cât de încărcat este filtrul (Oil Ash Residue). Valoarea asta poate fi resetată, deci se ia în considerare doar dacă nu a fost resetată. Este o valoarea dată de calculator. Este motivul pentru care o mașină cu 80g de cenușă poate funcționa corect, iar alta cu 50g de cenușă să nu funcționeze corect. - dacă EGR-ul e blocat. Ar trebui să vezi că se închide/deschide în funcție de cerințele motorului. Nu e garantat, dar sunt șanse să vă dați seama dacă filtrul e de vină sau problema e din altă parte (injectoare, senzori cu probleme, EGR etc).
    1 point
  9. Parerea mea este ca nu se misca la fel. Am intrebat un dealer ce parere are de acest motor, si a zis ca are aceiasi dinamica cu cel de 150 CP. Personal nu cred acest lucru: daca ne uitam in fisa tehnica, un Golf 8 1.5 eTSI DSG 150 CP prinde 100km/h in 8.4 secunde, iar Golf 8 1.5 TSI DSG 115 CP prinde 100km/h in 9.9 secunde. Este o diferenta de 1.5 secunde la dinamica, nu au cum sa se miste la fel, orice ar spune dealerii.
    1 point
  10. Am ajuns la 66000 km Apoi m-a prins iarna pe la Braila si am venit spre Constanta pe niste drumuri "minunate". Cand ninge e bine sa nu tranzitezi Dobrogea, e groaznic la intretinere drunuri. Anvelopele s-au comportat foarte bine, cumulat cu adaptarea vitezei la conditiile de drum nu am avut deloc emotii. Sunt multumit de alegere mai ales in ideea in care vineri au fost +10°C iar duminica am venit pe -5°C Masina dupa 200km: Si pentru prima data anul acesta am folosit protectiile acestea foarte utile mai ales dimineata cand te bucuri de ele. Intre timp am primit la munca o masina noua(Caddy 2025) cu multe optiuni peste masina personala si imi plac toate. Dupa ultiemele "vesti" se pare ca octavia ramane mica si incep sa ma gandesc pentru prima data la Superb Combi. Bine, nu in viitorul imediat apropiat dar asa incepe totul, de la un gand :).
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!