Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.02.2025 în toate secţiunile
-
Eu am avut Dogbone powerflex pe Golful actual si l-am dat jos cu prima ocazie in curte transmitea vibratii muult prea mult si am renuntat....2 points
-
Cel mai probabil vine cu DQ500 ,o cutie foarte buna daca a fost si este intretinuta si utilizata corespunzator . Se schimba si filtrul de ulei .1 point
-
VW e praf pe electrice, daca luam in considerare ce mare producator auto este si cum a ratat probabil (cel putin pana acum) o mare oportunitate. Te uiti la ce scoate Kia in prezent, model dupa model (ca de Tesla nici nu are rost sa vorbim), te uiti la preturi, la ce ofera si te intrebi: ce dracu' fac astia ?? Nu sunt capabili, gandul lor e tot la masini electrice de 50-60k EUR, o sa stea cu ele, nu le va cumpara aproape nimeni. ID-3 este deja vechi si la 45k EUR varianta entry cu optionale, nu mai este competitiv, in ciuda reducerilor pe care le ofera ei acum disperati. Nu vor vinde, sunt depasiti total. Azi, daca ar fi sa imi iau o masina electrica, atat cat am habar despre piata actuala (nu prea mult..), Tesla (Model 3) si Kia (EV 3/4) ar fi optiuni clare, poate si Hyundai Kona si ..nu mai stiu prea multe in afara de masini mici de oras sau cele din China..1 point
-
Da, e tot galbena. O sa vedem cum se simte dupa ce "se lasa", daca ma supara o scot ca pe o masea stricata next time1 point
-
De azi, cu ajutorul lui @andrei.toledo, balena a primit niște căluți în plus, cam 30, cât să ajungă spre 200CP. Nu e o diferență mare, aproximativ 17% în plus, ceea ce în repriza 1500rpm - 4000rpm in treapta a 4-a se traduce în 2.4 secunde mai rapid. La fel ca și la Tiguan, în viața reală, diferența se va simți cel mai bine când mașina va fi încărcată. Dacă la Tiguan au fost necesare 19 secunde, la Skoda au fost suficiente doar 16 secunde, pentru a face același test, deși este mai grea cu 9kg.1 point
-
Cele mai proaste pompe de injectie,din marca Bosch, sint CP4 indiferent de numarul de referinta sau de marca de masina pe care se pun.In afara de pompa de injectie,pilitura mai poate proveni si din injectoare,pe retur,dar in acest caz,particulele de metal ar fi foarte fine,aproape invizibile cu ochiul liber,iar din ce vad eu in poza aia,nu este cazul. Daca acele particule metalice sint magnetice,provin din uzura axului si a pistoanelor din pompa,iar daca nu sint magnetice,provin de la cuzinetii din pompa,astia din urma fiind ceva aliaj de bronz. Pompa Delphi,depinde de model,are aceleasi probleme ca si CP4.Cauza producerii de pilitura,este materialul prost din care sint fabricate pompele,si motorina de proasta calitate(apropo de astia care negati avantajele uleiului 2T) Sfatul meu,schimbati filtrul de motorina la fiecare maxim 5000km (si daca veniti cu comentarii de prost gust,mai bine lasatil asa 30000km cum zice fabricantul) si adaugati 150ml...200ml ulei 2T la fiecare 10 L de motorina permanent,ca sa se unga pompa prin interior.Costa toata treaba asta,dar este la indemina oricui,in caz contrar o sa platiti pe injectoare cit nu face masina. Va pun citeva poze,zilnic desfac si repar 3..4 pompe de toate marcile,si citeva zeci de injectoare,asa ca dispun de citeva sute de mii de fotografii.1 point
-
Eram ironic Cauza principala e calitatea slaba a asfaltarii , s-a vazut acum mai clar ca oricand cu cele doua judete pe acelasi drum , au trecut aceleasi masini in aceeasi zi Credeti ca ei nu vad ? Asa iese la iveala prostia si hotia , ne iau acum cu explicatii de scoala generala ca sa ne uitam in alta parte Doar ca se vede prea bine1 point
-
"Buna ziulica, dRaga pRivitoRule!" (ca sa-l citez pe Gainusa cu accentul rrr-it)! 😄 Nu vreau sa va mai "plictisesc" cu poze din vacanta, cred ca am postat suficient pe paginile precedente, ideea e ca am reusit sa "bifez" Coasta de Azur la volanul "URSULUI" care a "zburat" 5000 km ca si cum nu ar fi fost nimic! 🤭 Am reusit sa fac niste ture de circuit la Monaco, am traversat coasta franceza de la vest la est si invers, in mare parte pe drumul vechi paralel cu Mediterana pentru a admira peisajul. Phaetonul a "despicat" 2 tari de la Nord la Sud (UK-Franta)+ feribot + niste sute de km plimbari aferente pe Riviera Franceza apoi retur, cele 2 tari traversate din nou de la Sud la Nord + feribot, deci mi-am atins obiectivul. Ok, sa va povestesc si un FILM HORROR: Temperaturile au variat de la 12 grade la 34-36 grade, am trecut printr-un ciclon in Franta la intoarcere, cand am plecat din Nisa spre Cannes pe autostrada A8, a plouat mai tare decat a plouat in Anglia timp de 4 ani, n-am mai vazut asa ceva, cu stergatoarele date la maxim, mergeam cu 50 km/h pe autostrada, incercand sa imi iau punct de reper stopurile de ceata al unui tir din fata mea, noaptea, vizibilitate aproximativ 20 de metri. Masinile s-au oprit in benzinarie, chiar si un Cayenne si un Q7 cu care mergeam in coloana si care m-au depasit la un moment dat, la fel si tirurile, inclusiv curajosul sofer profesionist de tir dupa care ma tineam s-a oprit, a renuntat lupta cu natura! Sotia spunea sa ne oprim si noi, insa nu aveam de gand sa dorm intr-o benzinarie. A plouat atat de tare incat in 20 de minute, in momentul in care fulgera, vedeai toata autostrada acoperita de apa. Erai inconjurat de apa in toate directiile. Nivelul a crescut pana la praguri, am hotarat sa ridic masina din perne la maxim si sa continui drumul, incet, cat sa reusesc sa trec de "URGIE" si sa dorm in patul de la hotel sau cel putin asa speram.🙄 Nu cred ca am fost atat de speriat niciodata in viata mea la volan in cei peste 21 de ani de condus si peste 1.5 milioane de km! Nici cand m-am dat peste cap cu masina, fiind tinerel, dar aia e alta poveste! 😄 Pe nevastamea a luato plansul la un moment dat pentru ca abia ne mai auzeam in masina de la zgomotul ploii care lovea caroseria si parbrizul, ori in Phaeton abia daca auzi ceva de afara in mod normal la cat de bine e antifonat. Intuneric bezna, eh, nu mai traversasem un ciclon pana acum. Autostrada nu se vedea, mergeam printr-o "mare de apa", m-am orientat dupa parapetul metalic din lateral, ca sa merg drept paralel, sa urmez banda autostrazii, am pastrat viteza de 50 km/h, gandindu-ma ca daca cedeaza ceva pe partea electrica si masina se va opri, vom ramane sinistrati in mijlocul apei. Am hotarat totusi sa imi continui drumul, pana la urma, oricum era prea tarziu sa renunt, trecusem de benzinarie, urmatoarea era la peste 20 de km, ma gandeam ca au si francezii elicoptere si barci, va veni cineva sa ne salveze in caz de nevoie, nu e problema! 😄 Botul masinii facea valuri, in lumina farurilor nu se vedea decat apa, la un moment dat imi aduc aminte ca incepeam sa rostesc in gand "Tatal Nostru" concentrat sa merg drept. Dupa 20 de minute de chin, autostrada a inceput "sa urce", nivelul apei incepea sa scada, urma un deal mare si ma gandeam la ce urma sa ma astepte la coborare. Incepeam sa imi fac "filme" in cap, nu mai era nici o masina pe autostrada, toata lumea se oprise, doar EU, "BATMAN BATMAN"! Dupa ce am inceput coborarea, ploaia a scazut in intensitate, dupa 10 km nu mai ploua deloc, era totul uscat, pot sa spun ca Dumnezeu mi-a ascultat rugaciunea, timp de inca o ora (100 km) nu am scos nici un cuvant nici eu nici sotia, am ajuns la hotel, am dat drumul la TV si ne uitam ca Marsilia era sub ape, morti, raniti, poduri daramate de ape, tot orasul sub apa, sinistrati, oameni fara locuinte etc etc. CICLON a fost termenul folosit de autoritati! De asta l-am mentionat si eu. Inca eram socati! La hotel era inca liniste, ne-am pus la somn, dar "ciclonul" isi facuse aparitia si la hotel dupa vreo jumatate de ora, "ne-a prins" din urma, a plouat infernal inca 2 ore, niste palmieri rupti, apa pe strazi, acelasi scenariu de cosmar, dar macar eram in pat, nu in masina intr-o benzinarie. Am dormit ca un bebelus, a 2-a zi "ne-am amuzat" de experienta, vorba vine! Inca ma trec fiori cand ma gadesc ce am trait! Familia ne-a sunat in urmatoarea zi sa intrebe "ce si cum" auzind tot felu' de la stiri. Urmatoarea zi a fost "de vara", normala, autoritatile au strans "pagubele" rapid, ca si cand nimic nu se intamplase. Totul uscat! Nu platesc taxe degeaba nici francezii! ❤️ Ce sa zic? Am fost prost, trebuia sa ma opresc probabil, la fel ca ceilalti participanti la trafic, iar acum cand ma gandesc la situatie si judec "la calm" parca imi pare rau ca am continuat drumul. Ce se intampla daca se oprea masina? Nu stiu. 🙃 Sotia ma cearta si acum si imi spune ca am fost inconstient, eu doar apreciez calitatile acestui UBER-SALOON care si-a facut datoria! Am prins si mai mare drag de el si il apreciez si mai mult! ❤️ Probabil ca adrenalina a gandit in locul meu, cert e ca am testat Phaetonul mai mult decat l-au testat oamenii lui Piech in fabrica, cel putin cand vine vorba de condus prin URGIE! Masina e TANC, fiind atat de masiva a trecut prin vant si ploaie extrema fara probleme, n-a intrat nici macar o picatura de apa in interior, totul este inchis ermetic, am scos covorasele, am atins mocheta peste tot, am verificat portbagajul, NIMIC! Nu a "sughitat" nici macar o secunda. A rezistat cu brio la furia naturii, la temperaturile variate si ne-a adus acasa in maxim de confort si siguranta. Sa nu uitam ca vorbim totusi de o masina de 14 ani? In fine! 😉 Am facut 20 000 km fara nici cea mai mica problema. Acum are 110 000 km, este folosita zilnic, indiferent de vreme! Ne apropiem de 2 ani de relatie. Vecinu' inca nu a scos Cayenne-ul cel nou din service, am inteles ca dureaza reparatia, inca nu i-au dat de cap in totalitate si sunt multe piese inca pe drum, s-au tot schimbat anumite componente fara rezultat pozitiv, masina e inca pe "butuci". Se foloseste in continuare de Macanul "Turbo" nou electric dat la schimb. Nu-l plang eu pe vecinul, mai are 2 Porsche, se descurca, nu merge pe jos, asta-i clar! 😄 C'est la Vie! 🤗1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00