Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.02.2025 în toate secţiunile
-
Astazi a venit timpul pentru o noua revizie, la 118.000 Km, ocazie cu care s-au facut urmatoarele operatiuni: - inlocuire valva PCV (operatiune preventiva) - schimb bujii - placute frana fata - ulei motor - montaj dog bone Powerflex3 points
-
Practic daca te dai cu parfum prea tare masina nu mai porneste. Parfumul contine alcool Parfum! Vor aparea anunturi ca si alea: fac dpf off, egr off, start stop off😁. Tot la ideea ca golf 4 e cea mai buna masina ajung.2 points
-
Sa fie intr-un ceas bun! La final de Ianuarie am comandat si eu, gasisem chiar si culoarea Desire Red in configurator insa zilele astea m-a sunat dealer-ul sa-mi transmita ca vopseaua e indisponibila temporar la fabrica. Si pentru a nu risca sa pierd Rabla, am ales si eu Fiord Blue. Plus ca era 1000 euro aproape. In concluzie, am luat masina aproape identica cu a ta, doar ca varianta Sportstourer 115cp, fara parck asist, cockpit digital si pachet iarna la acelasi pret, 21100 euro. Pe mine m-a interesat spatiul, fiind masina de familie. Am vazut Seat Leon ST la dealer exact culoarea Fiord Blue. Au si Cupra Leon, am avut posibilitatea sa le compar. In afara de elementele exterioare de design (bara fata, jante) si volan si scaune, e aceeasi masina, motorizari identice, infotainment identic. Desi Cupra Leon avea 150cp iar Leon avea 115cp, ambele aveau punte chioara fara brate pe spate, asta desi citisem pe forum ca variantele de la 150cp ar avea brate pe spate. Dar cum am mers fara suspensie independenta pana acum, cred ca e moft pentru mine. Am trecut pe la Skoda azi sa testez un pic timoneria cutiei manuale pe un Scala si l-am rugat pe dealer sa-mi faca o oferta pentru Octavia, in aceeasi parametri de optionale si motorizare, Skoda Octavia 115cp Manuala era 25450 (reducere de 1800 euro doar pentru motorizarea 150cp si masina iesea undeva la 26300). Si asta fara climatronic pe 3 zone. Deci pana nu se scumpeste (si urmeaza sa scumpeasca,Seat e singurul brand din familia VAG care nu a urcat inca preturile in ultima jumatate de an), consider ca Leon-ul este best buy. Am ceva emotii pentru combinatia caroserie ST si motorul de 115cp, insa vin de pe o masina de 86cp ce era cu 280kg mai usoara, deci tot pe acolo ar fi. Am facut test drive si la hyundai I30, motorul 1.5 tgdi 140 cp pe un hatchback, se conduce superb. Insa e 23800 euro. Spatiu interior mult mai mic. Insa e tot turbo, eu fiind atras de motorul aspirat de 96cp. Insa 96 cp pe varianta Wagon.... Scaunele mult mai bune la hyundai comparativ cu astea basic de pe Leon. Am discutat cu dealer-ul si despre revizii. Interval variabil Recomandare schimbat filtre polen si aer la 1 an. Aici sunt de acord cu ei, mult praf la noi. Prima revizie la 2 ani / 30000 km (cand spune masina) - Schimb ulei La 3 ani si din an in an dupa - Obligatoriu verificare periodica (nu vorbesc de ITP, ci de inspectie vizuala dupa lista producator) - Nu se face, se pierde extragarantia. Din nou revizie la inca 2ani / 30000 km (cand spune masina). Eu personal ma gandesc sa optez pentru interval fix la revizie. Motoarele astea sunt mai sensibile, e mai ieftin un schimb de ulei decat eventualele probleme datorate lipsei de lubrifiere / lubrifieri deficitare.2 points
-
Avand in vedere ca in toamna asta am incheiat doua capitole (topic-uri) descrise aici pe vwforum (“My Brown Beast” si “My Grey Beast”) am plecat in cautari spre un nou capitol (obligatoriu de data asta cu transmisie automata). Initial am cautat tot un diesel de 2.0 sperand la un GTD dar optiunile erau foarte putine si foarte scumpe. Profitand de programul Casa verde 2024 si avand in vedere ca este o masina de daily-drive cu care fac treburile zilnice (serviciu/casa/cumparaturi) am zis sa-mi orientez cautarile spre un hibrid. Dupa ceva documentare am stabilit ca cel mai ok pentru mine ar fi un plug-in asa ca am facut lista de must-have (IQ Light, Keyless Entry/Go, Oglinzi pliabile, Proiectoare ceata) si am plecat in cautari pe mobile.de pentru un Golf 8 de maxim 2 ani vechime. Vizual golful 8 Style/Life nu ma atrage deloc cu acele dungi colorate pe bara asa ca am mers in cautari doar pe GTE si rezultatul este mai jos. Va prezint capitolul „My White Beast” , un Golf 8 GTE Plug-In Hybrid (DGEA 245CP (150 termici + 95 electrici)) fabricatie 09.2022 cu garantie full pana in 09.2027 sau 100.000km si garantie pe baterie pana in 09.2030 sau 165.000km, achizitionata la 45.000km din reprezentanta. Din pacate din lista de must-have nu are proiectoarele de ceata dar am renuntat in detrimentul altor optionale care mi-au luat ochii. Dotari: - Side /sign / line / front / fatigue / travel / emergency break / collision assists - Adaptive cruise control - Matrix LED IQ Light - Lumini vreme rea - Lumini curtoazie sub oglinzi si in cele 4 manere exterioare - Webasto ThermoTop cu telecomanda - Volan incalzit - Scaune fata + spate incalzire - PLA + Camera spate - Keyless entry/go - Oglinzi pliabile electric - Alarma cu monitorizare interior si senzor anti-tractare - Carlig tractare electric - Winter premium pack (era trecut in anunt dar nu am inteles exact la ce se refera 😊 ) - Black Style pachet (jante, oglinzi si plafonul interior in culoarea neagra) - Navigatie Discover Media cu WeConnect Plus - E-Sound - Radio DAB + Internet Radio (dar care e posibil sa nu fie functional in RO) - Mai erau insirate in anunt (Bussiness premium packet, Konfort packet, etc) dar inca nu am inteles la ce fac referire nici astea Pentru ca nu avea cauciucuri de iarna am echipat-o eu cu un set de jante Dijon pe 17” (vopsite negru lucios) cu cauciucuri Bridgestone Blizzak LM005 RunFlat si un set de presuri de cauciuc OEM. Toti senzorii si sistemele de asistenta si farurile costa enorm asa ca am „dotat-o” rapid si cu o asigurare full casco la Allianz. Masina a venit cu jante pe 18” cu cauciucuri de vara Bridgestone DOT 2024 si o revizie de filtre si ulei efectuata la 39.000km deci la capitoul asta stau linistit o perioada. Ca si lipsuri pana la „e full boss” 😊 cred ca ar mai fi trapa, head-up displayul, tapiterie piele nappa cu ventilatie in scaunele fata si proiectoarele de ceata (acele leduri albe tip fagure in grila fata). Din ce am discutat cu AlBundy ar fi destul de greu si costisitor de facut un retrofit OEM la acele proiectoare iar pentru ca masina este si in garantie momentan am renuntat la idee si m-am impacat cu gandul ca nu le are 😁 Nu stiu cum se face dar la doua saptamani dupa ce a intrat in posesia mea ambele modele proiectate de luminile de sub oglinzile exterioare s-au deteriorat (am citit pe aici pe forum ca este un defect comun si foarte des intalnit). Am programare pe 17.01 pentru constatare si remediere pe garantie (sper 😁). Check IT Out1 point
-
1 point
-
Aseara am fost si eu sa vad mai bine un Seat Leon sportstourer Style, pana acum mersesem doar cu varianta FR> M-a surspins tare neplacut faptul ca plasticul de pe fatetele usilor fata este tare ca piatra. Si nici cel din bord nu era prea moale. Per ansamblu calitatea materialelor mai slaba decat la Octavia si Golf, aceasta fiind si o explicatie ptr pretul mai mic. In rest masina este OK, foarte spatioasa si miros de nou tare placut.😍1 point
-
1 point
-
@adrian_mm89 da cum să nu, uite configurația...Am făcut mai multe configurații, la mai mulți dealeri. Style fără extraopțiuni era 19.728. Vreo 20.800 cu link, pachet iarnă, cameră și cockpit. Eu l-am luat ”cu banul jos”, posibil ca prin leasing/rate să ieși mai lesne, ar fi bine să întrebi și această chestie.1 point
-
1 point
-
Remediază problema pana nu-ti strica calculatoare de pe far....1 point
-
Am fost intr-o mică excursie și când ne-am întors in țară, am luat și balena la Galați. Am plecat de la 23°C și ne-am întors pe -5°C și zăpadă. 😁 Aveam programată schimbarea distribuției și revizia de un an, plus verificare zgomote stânga față, dar mai ales depistarea cauzei pentru care s-a descarcat bateria de 2-3 ori! E adevărat că se răcise mult față de cand aveam mașina, dar totuși nu parea doar o baterie descărcată de frig si nefolosire mașinii câteva zile. Am vorbit cu colegul de la care am luat mașina iar el nu pățise așa ceva și ținând cont că bateria fusese schimbata în urmă cu doi ani, clar era ceva de la ce am adăugat eu, de când luasem mașina. În plus, de când s-a răcit, la pornire făcea foarte urât un injector, am bănuit eu. Mașina tremura și nu se accelera peste 2000rpm, până se încălzea motorul puțin, după care toate dispăreau și motorul funcționa normal. O dată ajunși la Galați, am lăsat mașina mecanicului și am plecat acasă. Am schimbat distribuția cu tot cu pompă, optând pentru un kit Hepu inclusiv pompa de apă și curea Contitech. Cureaua originală nu prezenta uzură mare, dar începeau să se vadă fisuri. La revizie am mers pe Mobil 1 si filtre Mann, pe care le folosesc la toate mașinile mele de ceva ani. Bun... mergând mai departe la verificsrea zgomotelor și știind ce schimbasem ultima dată, mecanicul a verificat flanșa de la amortizor, care în urma accidentului și schimbării amortizorului, NU fusese schimbată!!! Niste ordinari, care au trecut pe factură piese și le-au pus tot pe alea vechi. După înlocuire, zgomotele au dispărut, nu se mai aud pocnituri la trecerea peste denivelări. Totodată pe parcursul acestei operațiuni a observat că senzorul de autoleveling de pe față este rupt (nu știu dacă tot în urmă accidentului și l-au lăsat așa sau doar din cauza uzurii) și a fost schimbat și acesta cu unul nou. În următoarea zi am luat mașina și am mers la @Mihai.Nechiforpentru a identifica consumatorul misterios. La verificarea cu multimetrul, consumul era de 0.35A, de peste 11 ori mai mare decât cel normal. A verificat circuitele și consumul a dispărut după ce a scos siguranța radio-ului. Am scos radio-ul și i-a venit ideea să deconecteze alimentarea camerei de mers înapoi. La reverificare cu multimetru am obținut valoarea normală, așa că am schimbat alimentarea camerei pentru contact și cam asta a fost cu "hoțul de curent". Ajuns acasă, l-am sunat pe domnul care recondiționeaza injectoare la Mărăcineni, județul Buzău și în urmă convorbirii telefonice mi-a spus că "asta e boala lor, bat la rece, iar după ce se încălzesc funcționează ok" și că "nu recondiționeaza acest tip de injector întrucât nu are piese de schimb". L-am întrebat dacă mai are rost să caut pe altcineva să îl recondiționez sau să-l schimb și mi-a recomandat să-l schimb chiar dacă se va "găsi unul care să ți-l facă". I-am mulțumit pentru franchețe și am revenit la mecanic, unde am lăsat mașina pentru înlocuirea injectorului nr. 2, în următoarea zi. La -7°C, a doua zi, a pornit-o și motorul parcă mergea în 3 pistoane, valorile pe injectoare fiind cele de mai jos. Discutând cu mecanicul prețul injectorului și constatând că intre cel nou Bosch si cel recondiționat (din fabrică) cu piesă la schimb, este o diferență destul de mică, l-am achiziționat pe cel nou. Azi am luat mașina din service, după ce fusese pornită și ieri și nu mai apăruseră probleme. La -5°C, a pornit la sfert, fără zgomote suspecte, fără bătaie la injector, doar un motor diesel normal. Valorile de injecție păreau ok, așa că am plecat spre casă și mașina se comportă, din nou, cum ar trebui. Acum il aștept pe utilizatorul principal să vină și să-l ia pe STeVe acasă la el! 😁 Drumuri bune tuturor și căscați ochii prin service-uri sau veti căsca portofelul, pentru că, din păcate, mai există oameni care profită de neatenția sau necunoașterea altora, chiar dacă au fost plătiți să nu o facă, bucurându-se pentru câteva sute de lei...1 point
-
1 point
-
Foarte bun acest DIY, am montat si eu de curand pe Passat AllTrack 2023, modulul l-am montat sub bara spate dreapta, in suport dedicat pentru masina, si am intrat cu firele pe langa cele existente, apoi am traversat portbagajul spre stanga masinii si am ajuns cu firele pana la mufele de conexiune de la baza stalpului A, unde m-am legat de can extended si de un fir ce avea alimentare de la KL30, am preferat sa ma leg de cel de la goarna de alarma. Altfel trebuia sa mai trag fir pana in panoul de sigurante. https://www.drive2.ru/b/561466438431277491/ de aici puteți downloada un programel cu care să generați acel xml pentru ce presiuni doriți să fie în anvelope cat și pentru dimensiunile lor.1 point
-
Back home...dupa o plimbare de peste 3.000 km si un consum mediu de 7,5%, decent zic eu, avand in vedere ca s-a mers 99% doar in regim autostrada si portbagaj full. Masina s-a comportat exemplar, fara nici o problema sau emotie privind carosabilul, respectiv conditiile de vreme de iarna. LE: am uitat sa mentionez un aspect important, parerea mea, privind plata cu cardul la restaurant in HU - este aplicata o taxa de servicii, automat, in valoare de 12%, gen "tips". Daca platesti cash cu HUF, te intreaba de tips, altfel nu.1 point
-
Rezolvat problema, cumparat unul nou 282 lei, pus la loc, sters eroarea....momentan merge. Sper sa nu mai aud vreodata de problema asta....e o tampenie, una scumpa.1 point
-
E o aberatie "tamponul de la motor e hidraulic".Tamponul de la motor e un fel de bucsa din cauciuc,n-are nimic hidraulic in el.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00