Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.02.2025 în toate secţiunile
-
Daca doar ce ai dat comanda, suna la dealer si roaga-l sa adauge optiunea de inlaturare model de pe hayon ca sigur se poate. Asteptare usoara si asteptam un topic de prezentare. Nu prea sunt Leon-uri pe forum.2 points
-
abia astept sa iasa din garantie, sa scot ACT/COD, e cel mai de cacao "feature" inventat sunt sanse mari sa distruga volant (ca ea preia toate vibratiile ca sa protejeze motorul si cutia)2 points
-
2 points
-
Salut ! Saptamana 39 e la sfarsitul lui septembrie !!! Wow, chiar ca e de asteptat... Cand ai lansat comanda ? Mie mi s-a confirmat, astazi, ca primesc masina saptamana viitoare ( un pic mai repede...)1 point
-
Astazi a venit timpul pentru o noua revizie, la 118.000 Km, ocazie cu care s-au facut urmatoarele operatiuni: - inlocuire valva PCV (operatiune preventiva) - schimb bujii - placute frana fata - ulei motor - montaj dog bone Powerflex1 point
-
Accelereaza 2 masini pana la 100kmh, una care merge in 6000rpm si una care merge pana la cuplu maxim 3500rpm, si vedem care ajunge prima la 100kmh. Eu nu inteleg de ce este neclar cum se obtin performantele optime la o masina. Ai impresia ca o acceleratie OPTIMA se face doar in plaje de cuplu maxima 1500-3500rpm, sau cum?1 point
-
De ce sa nu prinzi Rabla? Si eu as da comanda in aceste zile, tot la un Leon, si dealerul imi sugereaza ca as prinde Rabla, ptr ca Nota de inscriere are valabilitate 4 luni si el ar sosi pana atunci. PS: Nici eu nu as da Golful la casare, mi se pare sacrilegiu. Poate totusi gasesti sa il vinzi.1 point
-
1 point
-
Pe principiul: ”Nu e Volgă dar e neagră, nu mi-au dat-o, mi-au luat-o!” și cum în Craiova nu e Seat, am ales Nurvil Vâlcea (cu toate că am avut de la alții oferte mai bune la fix aceeași configurație), azi am dat avans și am timp de livrare 16-20 săptămâni. Domnul de acolo mi-a mai promis că, dacă apare rabla, mă înscrie (personal nu cred că prind). Aș avea Golful 4 de dat, vedem ce/dacă iese. Am făcut azi DT cu Formentor de 150 cai dar DT-ul îl consider neconcludent, sunt diferențe mari față de Leonul ales de mine. Singurul ”ce” pe care-l am pe suflet este că am cumpărat pielea ursului din pădure (adică eu nu știu cum arată ”pe viu” un Seat Leon, aveau doar Cupra Leon in showroom) dar sunt sătul de teste, teste, teste... cu diferite mașini, dar NU mașina pe care urma să o achiziționez. Am ales Leon, dintr-un singur considerent: financiar. A fost cu cca 2500E mai ieftină ca Golf (ținta mea din acest an) echipat identic. Vedem când vine dacă am făcut o alegere corectă sau ba și vă țin la curent cu evoluția ulterioară... În drum spre casă mi-am amintit un aspect: am uitat să scot semnătura aia Leon de pe haion (trebuia bifată o opțiune), sper să fie singurul neajuns.1 point
-
Oricum o las 1...2 minute, nu am plecat niciodată mai repede, chiar daca îmi dă mesaj pe bord gen "mersul in ralanti creste consumul, bla bla bla..". Plus că în ultima vreme a fost chiar ger și parbrizul avea ceva gheata, tot au trecut câteva minute până să plec. Se comporta mult mai bine cu ultima varianta de soft. Cred că trebuie să-mi reamintesc mersul cu o benzinară, după peste 9 ani de diesel. Trebuie ținută puțin mai mult din ambreiaj, nu debraiata total imediat și, pe măsură ce ridic piciorul de pe ambreiaj, concomitent trebuie accelerată și pleacă elegant, nu mai smuncește. Mai are totuși foarte mici ingâtuiri până în 2000 rpm, la mers constant și până ajunge motorul la temperatura optima de funcționare. Daca trec de 2000, merge perfect. Deocamdată sunt mulțumit, dar, probabil că în viitorul apropiat va urma o resoftare sau stage 1, daca voi ști sigur că se rezolva și îngâtuirile până în 2000 rpm.1 point
-
"Buna ziulica, dRaga pRivitoRule!" (ca sa-l citez pe Gainusa cu accentul rrr-it)! 😄 Nu vreau sa va mai "plictisesc" cu poze din vacanta, cred ca am postat suficient pe paginile precedente, ideea e ca am reusit sa "bifez" Coasta de Azur la volanul "URSULUI" care a "zburat" 5000 km ca si cum nu ar fi fost nimic! 🤭 Am reusit sa fac niste ture de circuit la Monaco, am traversat coasta franceza de la vest la est si invers, in mare parte pe drumul vechi paralel cu Mediterana pentru a admira peisajul. Phaetonul a "despicat" 2 tari de la Nord la Sud (UK-Franta)+ feribot + niste sute de km plimbari aferente pe Riviera Franceza apoi retur, cele 2 tari traversate din nou de la Sud la Nord + feribot, deci mi-am atins obiectivul. Ok, sa va povestesc si un FILM HORROR: Temperaturile au variat de la 12 grade la 34-36 grade, am trecut printr-un ciclon in Franta la intoarcere, cand am plecat din Nisa spre Cannes pe autostrada A8, a plouat mai tare decat a plouat in Anglia timp de 4 ani, n-am mai vazut asa ceva, cu stergatoarele date la maxim, mergeam cu 50 km/h pe autostrada, incercand sa imi iau punct de reper stopurile de ceata al unui tir din fata mea, noaptea, vizibilitate aproximativ 20 de metri. Masinile s-au oprit in benzinarie, chiar si un Cayenne si un Q7 cu care mergeam in coloana si care m-au depasit la un moment dat, la fel si tirurile, inclusiv curajosul sofer profesionist de tir dupa care ma tineam s-a oprit, a renuntat lupta cu natura! Sotia spunea sa ne oprim si noi, insa nu aveam de gand sa dorm intr-o benzinarie. A plouat atat de tare incat in 20 de minute, in momentul in care fulgera, vedeai toata autostrada acoperita de apa. Erai inconjurat de apa in toate directiile. Nivelul a crescut pana la praguri, am hotarat sa ridic masina din perne la maxim si sa continui drumul, incet, cat sa reusesc sa trec de "URGIE" si sa dorm in patul de la hotel sau cel putin asa speram.🙄 Nu cred ca am fost atat de speriat niciodata in viata mea la volan in cei peste 21 de ani de condus si peste 1.5 milioane de km! Nici cand m-am dat peste cap cu masina, fiind tinerel, dar aia e alta poveste! 😄 Pe nevastamea a luato plansul la un moment dat pentru ca abia ne mai auzeam in masina de la zgomotul ploii care lovea caroseria si parbrizul, ori in Phaeton abia daca auzi ceva de afara in mod normal la cat de bine e antifonat. Intuneric bezna, eh, nu mai traversasem un ciclon pana acum. Autostrada nu se vedea, mergeam printr-o "mare de apa", m-am orientat dupa parapetul metalic din lateral, ca sa merg drept paralel, sa urmez banda autostrazii, am pastrat viteza de 50 km/h, gandindu-ma ca daca cedeaza ceva pe partea electrica si masina se va opri, vom ramane sinistrati in mijlocul apei. Am hotarat totusi sa imi continui drumul, pana la urma, oricum era prea tarziu sa renunt, trecusem de benzinarie, urmatoarea era la peste 20 de km, ma gandeam ca au si francezii elicoptere si barci, va veni cineva sa ne salveze in caz de nevoie, nu e problema! 😄 Botul masinii facea valuri, in lumina farurilor nu se vedea decat apa, la un moment dat imi aduc aminte ca incepeam sa rostesc in gand "Tatal Nostru" concentrat sa merg drept. Dupa 20 de minute de chin, autostrada a inceput "sa urce", nivelul apei incepea sa scada, urma un deal mare si ma gandeam la ce urma sa ma astepte la coborare. Incepeam sa imi fac "filme" in cap, nu mai era nici o masina pe autostrada, toata lumea se oprise, doar EU, "BATMAN BATMAN"! Dupa ce am inceput coborarea, ploaia a scazut in intensitate, dupa 10 km nu mai ploua deloc, era totul uscat, pot sa spun ca Dumnezeu mi-a ascultat rugaciunea, timp de inca o ora (100 km) nu am scos nici un cuvant nici eu nici sotia, am ajuns la hotel, am dat drumul la TV si ne uitam ca Marsilia era sub ape, morti, raniti, poduri daramate de ape, tot orasul sub apa, sinistrati, oameni fara locuinte etc etc. CICLON a fost termenul folosit de autoritati! De asta l-am mentionat si eu. Inca eram socati! La hotel era inca liniste, ne-am pus la somn, dar "ciclonul" isi facuse aparitia si la hotel dupa vreo jumatate de ora, "ne-a prins" din urma, a plouat infernal inca 2 ore, niste palmieri rupti, apa pe strazi, acelasi scenariu de cosmar, dar macar eram in pat, nu in masina intr-o benzinarie. Am dormit ca un bebelus, a 2-a zi "ne-am amuzat" de experienta, vorba vine! Inca ma trec fiori cand ma gadesc ce am trait! Familia ne-a sunat in urmatoarea zi sa intrebe "ce si cum" auzind tot felu' de la stiri. Urmatoarea zi a fost "de vara", normala, autoritatile au strans "pagubele" rapid, ca si cand nimic nu se intamplase. Totul uscat! Nu platesc taxe degeaba nici francezii! ❤️ Ce sa zic? Am fost prost, trebuia sa ma opresc probabil, la fel ca ceilalti participanti la trafic, iar acum cand ma gandesc la situatie si judec "la calm" parca imi pare rau ca am continuat drumul. Ce se intampla daca se oprea masina? Nu stiu. 🙃 Sotia ma cearta si acum si imi spune ca am fost inconstient, eu doar apreciez calitatile acestui UBER-SALOON care si-a facut datoria! Am prins si mai mare drag de el si il apreciez si mai mult! ❤️ Probabil ca adrenalina a gandit in locul meu, cert e ca am testat Phaetonul mai mult decat l-au testat oamenii lui Piech in fabrica, cel putin cand vine vorba de condus prin URGIE! Masina e TANC, fiind atat de masiva a trecut prin vant si ploaie extrema fara probleme, n-a intrat nici macar o picatura de apa in interior, totul este inchis ermetic, am scos covorasele, am atins mocheta peste tot, am verificat portbagajul, NIMIC! Nu a "sughitat" nici macar o secunda. A rezistat cu brio la furia naturii, la temperaturile variate si ne-a adus acasa in maxim de confort si siguranta. Sa nu uitam ca vorbim totusi de o masina de 14 ani? In fine! 😉 Am facut 20 000 km fara nici cea mai mica problema. Acum are 110 000 km, este folosita zilnic, indiferent de vreme! Ne apropiem de 2 ani de relatie. Vecinu' inca nu a scos Cayenne-ul cel nou din service, am inteles ca dureaza reparatia, inca nu i-au dat de cap in totalitate si sunt multe piese inca pe drum, s-au tot schimbat anumite componente fara rezultat pozitiv, masina e inca pe "butuci". Se foloseste in continuare de Macanul "Turbo" nou electric dat la schimb. Nu-l plang eu pe vecinul, mai are 2 Porsche, se descurca, nu merge pe jos, asta-i clar! 😄 C'est la Vie! 🤗1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am aceeasi problema. Pana in sarbatori am pulverizat wd40 dar nicio imbunatatire. Daca ai unde sa lucrezi desfa si butucul pentru a avea acces mai facil. Poate tu ai mai mult succes. L.E. la mine rezolv de fiecare data facand urmatoarele: dupa ce deschizi, cu degetul sau cu o surubelnita impinge "limba" de la yala spre exterior ca si cum usa ar sta inchisa. Apoi, de la manerul din interior deschide ca sa sara acea "limba" inapoi pe pozitia deschis. Succes si tine-ne la curent cu evolutia.1 point
-
De ce nu specificați ce cod de motor aveți? Dacă aveți CRLB, se schimbă treaba și la km făcuți în oraș și la metoda de curățare a filtrului. Trecerea de la un mecanic la altul nu rezolvă problema, mai ales când unul îl curată, altul face regenerare forțată, altul cine știe ce adaptări. Dacă tot aveți timp, cumpărați un modul bluetooth, aplicația VAG DPF și urmăriți valorile. Aplicația asta vă indică: - presiunea diferențială după regenerare. Ar trebui să fie 4,5 sau 6 hPa. Poate urca la 10 hPa când filtrul este încărcat jumătate și mai sus când se apropie de 24g de cenușă. - temperatura la intrarea și ieșirea din DPF. Foarte importantă! Sunt mașini care nu pot urca temperatura la peste 300 grade C în mers (regenerare activă) sau la peste 600 grade C în timpul regenerării și atunci nu-și poate face regenerare, se oprește regenerarea cu filtrul încărcat și după un timp intră în eroare. - km de la ultima regenerare. La un drum exterior ar trebui să fie peste 400km. - SMC și SMM. Dacă SootMass Measured crește mai repede decât Calculated înseamnă că e o problemă. - la câte grame începe să își facă regenerarea și dacă urcă constant spre 23-24 de grame. Dacă sare brusc de la 16g la 24g, nu e OK. - Cât de încărcat este filtrul (Oil Ash Residue). Valoarea asta poate fi resetată, deci se ia în considerare doar dacă nu a fost resetată. Este o valoarea dată de calculator. Este motivul pentru care o mașină cu 80g de cenușă poate funcționa corect, iar alta cu 50g de cenușă să nu funcționeze corect. - dacă EGR-ul e blocat. Ar trebui să vezi că se închide/deschide în funcție de cerințele motorului. Nu e garantat, dar sunt șanse să vă dați seama dacă filtrul e de vină sau problema e din altă parte (injectoare, senzori cu probleme, EGR etc).0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00