Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.02.2025 în toate secţiunile

  1. Un prieten de-ai mei a fost in aceeasi situatie luna trecuta, cauta ceva in bugetul acesta dar break si a mers pe hyundai i30 dar manuala. Cumva in acest buget masina ofera foarte multe, 22k varianta de mijloc ca dotari dar cu multe dotari de bun simt(volan incalzit, virtual cockpit,camere, senzori) iar sincer la materiale masina chiar m-a impresionat, materiale moi, interior placut si design destul de clasic la exterior. Initial era setat pe corolla touring dar nu i-a placut interiorul si materialele plus diferenta de pret consistenta, undeva pe la 26-27k dar aveai avantajul hybrid-ului cu versiunea de 1.8 care este destul de lenesa. Pe hartie 1.5 de 140 de la hyundai arata chiar decent. Oricum multe variante in acest buget nu prea mai sunt, iar la grupul vag iei doar variantele entry-level care din pacate au ajuns si ele cu niste plastice la interior de tot rasul. Spor in alegere.
    1 point
  2. Eu am prins oferta pentru ultimele bucati de Leon 5F. Arunca un ochi si in ograda Kia/Hyundai . S-ar putea ca la pret de golf chel sa gasesti 1.5tgdi dct7 care are si cutie automata si suspensie independenta. Sa ne zici ce ai ales cand te hotarasti. Nu cred ca exista independeta pe Scala.
    1 point
  3. Revin cu informații în urma vizitei la reprezentanta Skoda Bacau : la diagnoza, pe seria de caroserie și codul de motor, s-a găsit o nouă variantă de soft (9622). In urma updatarii, plecarea de pe loc este mai lina și nu se mai turează așa tare singura (se duce undeva in 1000...1200 rpm) la cuplarea treptei I. Anterior, de cele mai multe ori se ducea și în 2000 rpm. Motorul nu era la temperatura optima de funcționare dar nici rece, pe indicator arata undeva la 60 de grade. O sa vad dimineața, când motorul este rece, daca s-au mai diminuat smunciturile și mersul sacadat in turații joase. Toată distracția a costat 300 de lei.
    1 point
  4. Acum aproape 5 ani am facut si eu aceasi schimbare, doar ca am prins o oferta foarte buna la Leon style 1.5tsi 131cp si altceva n-am avut ce alege, celelate optiuni fiind mult mai scumpe si la acea vreme vroiam sa inlocuiesc un Hyundai i10, nicidecum Golful 6 2.0tdi stage 1 cum am facut la final. Leon vs. Golf Primul are suspensie mai dura, vopsea mai slaba, tabla mai subtire, usi/torpedou necapitonate(desi nu stiu daca la 8.5 mai sunt capitonate) si probabil insonorizare mai proasta ca si golful, dar are spatiu mai mult in spate. Daca bugetul iti permite si nu ai nevoie de spatiul extra in spate ia tot Golf. La motor am vazut ca ar avea acelasi cuplu cu versiunea de 131cp ce o am eu. Pot zice ca e destul la un mers normal si consuma putin, dar un stage 1 schimba mult comportamentul acestuia castigand 50% mai mult cuplu. Neaparat mergi si fa un test drive cu motorul inainte sa-l comanzi si fa cumva sa stai cu masina mai mult de jumatate de ora. Octavia e tot hatch, doar ca are forma de sedan. Din cele de mai sus, Scala e masina mai fasneata, asa ca daca mergi mult in exterior si obisnuiesti sa faci multe depasiri, o sa te ajute mai mult acest motor.
    1 point
  5. O data cu prima zapada am zis sa testez putin tractiunea la Macan. Am iesit putin pe un drum lateral si am ramas placut surprins de modul cum se comporta pe zapada (un strat destul de mare).
    1 point
  6. Da,seria de aberatii de la “specialisti” continua. Trebuie sa mergem pe jos 50 de ani ca sa compenseze chimicalele aruncate in aer de razboaiele actuale .
    1 point
  7. Haha, asta e tare. Nu am mai auzit niciodata de un cumparator care sa ceara singur sa ii fie dat kilometrajul inapoi cu 100k km (asta peste cat o fi dat samsarul singur inainte)....si nici de un samsar care sa dea 1000 eur inapoi. Ce sa mai...v-ati gasit! :D Nici nu vreau sa ma gandesc ce o fi vazut masina aia la viata ei. Dar sa nu te sacai si eu...:D
    1 point
  8. 1.9CDTI de la Opel este 1.9JTD de la Fiat/Alfa. La fel si 1.3CDTI, tot de la Fiat/Alfa Primele motoare diesel adevarate(ma rog.. exceptia TD-ului de pe Omega care era de la BMW, restul sunt f. slabe in raport cu concurenta) pe care le are Opel.1.7 era de la Isuzu, 1.7CDTI este common-rail, cred ca modificat de cei de la GM. 2.2 de la Opel nu este Common Rail. Este cu pompa distribuitoare. 1.9CDTI 150cp/320NM. Este un motor superior celui de la VAG 2.0 TDI-PD. Fata de 2.0TDI-CR nu ma pot pronunta.
    1 point
  9. la ce naiba imi trebuie buton sport la o masina caravan...sau la alte masini fara tendinte sport? cu putina minte imi pot pune si buton RACHETA sau BOOST sau...JUMP..toti am vazut knight rider.... no offence...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!