Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.02.2025 în toate secţiunile

  1. Si aproape gata, maine realizez montajul definitiv. Modulul a venit parameterizat dar nu cu ceea ce trebuie pentru masina mea. L-am parameterizat cu ODIS-e si fisierul a fost generat cu programul de aici: https://www.drive2.ru/b/561466438431277491/ Am avut deja senzorii in jantele de iarna, urmeaza sa comand senzorii pentru a fi montati si in cele de vara.
    1 point
  2. E mecanic intr-un service multimarca care se ocupa in principal de turbine si sisteme de injectie. E tot timpul cu ochii pe parametrii motorului, isi curata admisia regulat cam la 50.000 km, si-a schimbat EGR-ul cand i s-a parut ca ceva e in neregula cu el (fara sa fie aparent defect), si-a curatat turbina de vreo 2 ori, schimbat oringuri si saibe la injectoare, verificat (fara motiv) sa nu aiba pierderi de aer sau vacuum, revizii in jur de 10.000 km... e maniac si visul lui e sa duca masina la 1.000.000 km fara interventii majore.
    1 point
  3. Golful e masina de duminica, nu iese numai pe soare 😜 sau doar interventii. Glumesc. Daca ai drum prin tm ti le prezint live cu placere. Altfel, daca prin o ploaie am sa zic ce si cum, ca pozele sunt cum sunt. Ca si un concert sau cursa de F1, niciun aparat nu poate capta atmosfera live
    1 point
  4. Tu intelegi ca trebuie EGR nou??? Ti-a explicat EEXCALADE ca "aproape nici un propietar nu vrea sa o mai repare din punctul asta". Exact asa esti tu!!! Ca tu esti specialist in filmulete Youtube (apropos: alea care incep cu "secret..." sunt de obicei teapa!) ca vrei sa schimbi tu acasa doi senzori. Te-ai blocat la pasul 2: iti cumperi un EGR nou si OE (adica original). Cand ai facut asta poti sa continui la urmatorul pas 😉
    1 point
  5. Din pacate aproape nici un propietar nu vrea sa o mai repare din punctul asta ,toti cauta o solutie magica ca masina doar sa mearga .
    1 point
  6. In primul rand nici un producator de autovehicule nu are procedura service de spalat/curățat filtre de particule! Deci nu poate fi garantata reusita procedurii de catre nimeni! Filtrele de particule la unele modele gen noua motorizare EA288 EVO nu poate fi curatat prin metoda traditionala a filtrelor de particule de la motorizările vechi! Nu intru in detalii ca trebuie sa scriu zece pagini... De resetat,nu ai ce sa resetezi decat valoarea senzorului G450 sau G505 (presiune), nu recomand resetarea valorii de cenusa decat daca montezi un dpf nou(ideal la modelele vechi sa pui una mai plauzibila)! In rest problema colmatarii unui filtru de particule,vine in 99.9% din cazuri din cauza problemelor mecanice, turbocompresor,sistem injectie,egr/clapete,si altor actuatoare electrice... Cautati cauza si nu tratatati doar efectul,se va colmata din nou! .
    1 point
  7. spune-le asta celor de la Dacia care au omologat faruri LED pe Logan fara spalatoare de faruri si fara sistem de reglaj automat al inaltimii... Edit: Noul logan, cu faruri LED pe faza scurta: sistemul de reglaj al inaltimii farurilor ne-automatizat cu cantare pe punti si mai mult, bagat prin meniul din ceasurile de bord. + lipsa spalatoare faruri. Ca deh, legea-i numa pt unii. ps: nu ati vazut destule loganuri cu led care orbesc din fata sau din spate? eu intalnesc o gramada si m-am saturat de ele ca de mere acre.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!