Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.02.2025 în toate secţiunile

  1. @R_a_z_v_a_n Eu nu, e plin de "baieti" cu paru' roz/verde calare pe trotineta p-aici care inchid circulatia, sustinuti de autoritati chiar, promovati pe bani seriosi ca sa faca parade si sa implementeze trendul. Au ajuns sa picteze trecerile de pietoni in culorile curcubeului...🤨Traiasca nea' Trump ca incearca sa readuca "normalul" pe planeta, cel putin in privinta asta! 😉
    3 points
  2. In primul rand nici un producator de autovehicule nu are procedura service de spalat/curățat filtre de particule! Deci nu poate fi garantata reusita procedurii de catre nimeni! Filtrele de particule la unele modele gen noua motorizare EA288 EVO nu poate fi curatat prin metoda traditionala a filtrelor de particule de la motorizările vechi! Nu intru in detalii ca trebuie sa scriu zece pagini... De resetat,nu ai ce sa resetezi decat valoarea senzorului G450 sau G505 (presiune), nu recomand resetarea valorii de cenusa decat daca montezi un dpf nou(ideal la modelele vechi sa pui una mai plauzibila)! In rest problema colmatarii unui filtru de particule,vine in 99.9% din cazuri din cauza problemelor mecanice, turbocompresor,sistem injectie,egr/clapete,si altor actuatoare electrice... Cautati cauza si nu tratatati doar efectul,se va colmata din nou! .
    2 points
  3. Nici un mecanic bun nu isi pierde timpul cu astfel de cazuri ,deoarece sunt fara sfarsit.
    2 points
  4. @R_a_z_v_a_nNevasta, nevasta! Sunt niste oameni foarte misto, modesti, fara ifose, am mai precizat la pagina 5 a topicului cum ne-am cunoscut! Impartim un perete comun in cladire, oameni de treaba. Ea conduce un Cayenne Coupe, oricum omu' si-a luat toata gama Porsche in culoarea VAG "gri ciment"! Cayenne-ul a fost in service cu ceva probleme "hibride", comunicare intre motor si baterie, calculatoare, resoftari, probleme care ar trebui sa fie rezolvate pe garantie, a primit un Macan Turbo nou la schimb pe perioada reparatiei, electric, evident, sa nu uitam ca si Porsche a inceput sa "salveze planeta"!🌎 Cert e ca au trecut vreo 2 luni si vad parcata tot masina de schimb, deci inca nu s-a reparat, vorbim totusi de un Cayenne nou, cumparat pe final de 2023. O sa-i spun sa ia in considerare achizitia unui Golf 4 ALH in viitor, sa scape de belele si dureri de cap! 😄 Masina de schimb, un "TURBO" electric:
    2 points
  5. ti s-a raspuns ,este vorba de sonda lambda
    1 point
  6. Acel cineva trebuia sa-ti spuna ce eroare si ce componenta e defecta...e vorba de senzorul de oxigen,mai exact partea de încălzire a sondei
    1 point
  7. Senzorul de presiune diferentiala se adaptează folosind vcds. Dacă ai unul, tot ce trebuie sa faci e sa intri în select control module, motor, setări de baza și selectezi adaptarea senzorului de presiune diferentiala.
    1 point
  8. Pana la urma dupa 335 pagini scrise eu tot nu am ajuns la o concluzie care metoda de curatare e mai eficienta-ardere sau spalare si nici un mecanic priceput in a calibra senzorii dupa spalare nu am gasit pe aici.Daca poate cineva sa ma ajute cu informatiile astea dau de baut 🍻.
    1 point
  9. Merci frumos pt sfat, dar s-a rezolvat problema. Mufa asta nu era conectata (nu avea combustibil). Justificarea simpla: acest optional (webasto) nu este des intalnit si mecanicul care a lucrat, nu a observat. Frumos e ca discutia incepe totdeauna cu "nu e vina noastra". Nu dau numele service-ului ca tot Clujul merge acolo
    1 point
  10. Numai de bine am auzit de electrice si in plus iti lasa si timp de facut cumparaturi si baut cafele 🙃. Acum ai toate datele pentru a renunta 🙃!
    1 point
  11. Stringe sigurantele un pic cu un paten,sau cumpara altele noi.
    1 point
  12. Exact asta se intampla cand anulezi egr-ul,fix ce ai patit tu!Iar tipul care ti-a facut treaba nu ti-a raspuns fiindca nu știe,el a anulat egr-ul si a sters cu un singur click toate erorile din harti,astfel ca daca ai probleme in acest moment, ecu nu va genera nici un cod de defect!
    1 point
  13. Salut! Raportat la dimensiunea anvelopelor, azi le-am măsurat, din pură curiozitate, lățimea și înălțimea. Cele de 225/45 R18 au de fapt 225 mm (22.5 cm) lățime, înălțimea este de 80 mm (8 cm), iar cele de 205/60 R16 au 205 mm (20,5 mm) lățime și 10 cm (100 mm) înălțime. În ambele cazuri, talpa, cu care efectiv calcă pe asfalt, este redusă cu vreo 4 cm pentru că anvelopa este rotunjită și nu pătrată. Ca atare, lățimea corespunde cu primul număr al dimensiunii, dar înălțimea NU. Curiozitatea a fost mare pentru că ochiometric îmi dădea cu virgulă și anume că /45 nu prea se pupa cu 4.5 cm. Era prea mare diferența, repet, ochiometric.
    1 point
  14. Da, te pot ajuta cu recalibrare în București - utilizam numai echipamente profesionale V.A.G si interfețe&software VAS/ODIS oficiale, mereu ultima generație.
    1 point
  15. Tu de ce crezi ca tin ALH-u? E masina care ma scoate din situatii neplacute. Poti sa ai cea mai noua si mai fiabila masina a orei actuale, ALH-u nu se vinde. Orice om cu putina ratiune ar trebui sa aiba unul pt situații de urgență. Te lasa lambo-ul, ce faci? Te urci in cayenne, bun, dar cand te lasa si ala? iei golfu', nu piuie cand lasi faurirle aprinse ca deh, boala lor dar o baterie noua costa cat un juma' de plin la panamera:)), merge si cu floriol. Alea masini, nu astea de "tușesc" doar daca bagi benzina in zile cu luna plina. Te duci cu frica dimineața si speri sa scapi si azi de sfanta spirala in bord. Ps: masina de 400k cu 1500km, scârțâie chederul de la geam ca la ultimu' coteț și nu merge infotainmentul. "Ce-i asta ba?"
    1 point
  16. omul a spus ca Bentley de ”saraki”, deci merge si la camping. Acuma, una peste alta, degeaba incercam sa fim ironici. Cate masini suparate tare am vazut eu in parcari la Ibis din ala rosu...........
    1 point
  17. Sper ca Baloo e bine cu noii ochelari dar la mine n-am schimbat asa ceva, se vad destul de clar noaptea, la fel si discuri etc, am schimbat doar uleiuri si curele in vreo 27.000km. Imi place mult ca faza lunga se activeaza cu niste clapete/cortine care se simt cum lucreaza atunci cand comuti de pe scurta pe lunga, de parca s-ar deschide o fanta sa permita mai multa lumina, e lent asa. Las o poza si pentru colegul cu Touaregu care nu credea in existenta a mai mult de 1 Phaeton pe strada in acelasi timp.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!