Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.01.2025 în toate secţiunile

  1. Cu respect pentru EEXCALADE, situatia la CAYC este urmatoarea: 03L130277B nu merita sa fie reparate, se schimba obligatoriu cu 03L130277S sau A2C9626040080 (diferenta o face calitatea modulului piezo, mecanic sunt la fel). 03L130277S sau A2C9626040080 se repara fara probleme, dar, ca masina sa functioneze bine, conditia importanta este ca valorile LL (idlling) si VE (preinjection) pentru cele 4 injectoare sa fie foarte apropiate, nu doar in domeniu (important si cand se amesteca injectoare vechi cu noi). Pentru VL (full load) si EM (half load) valorile trebuie sa fie doar in intervalul acceptat de producator. DIn cauza filtrajului mai slab din calculatorul Continental (fata de Bosch) este foarte important ca legaturile electrice intre baterie si caroserie, baterie si bara de plus, ECU la masa si la plus sa fie perfecte (deoarece, la Continental, bateria are si rol important de filtraj).
    2 points
  2. Sutele alea de kiloohmi pe care le masori cu un simplu ohmmetru sunt de la un rezistor care se afla in paralel cu elementul piezo, am mai discutat pe aici in trecut. Elementul piezo in sine poate fi modelat ca un condensator si banuiesc ca are un ESR destul de scazut. Am auzit si eu explicatia cu faptul ca injectoarele se strica din cauza bateriei slabe chiar de la cei care mi-au reconditionat injectoarele, dar evident ca am trecut direct la gunoi aceasta ipoteza. Dar ce zice @florilar1 are sens, in ideea de varfuri de tensiune care pot aparea la comuntarea injectoarelor. Teoria ca teoria, dar la mine au trecut aproape 4 ani de cand le-am reconditionat (cele cu B in coada) si inca merg fara probleme.
    1 point
  3. @Jorjel Multumesc. Poate te mai deranjez cu cateva intrebari despre revizia ce urmeaza imediat. PS: Sa ma anunti cand te plictisesti de noua ta jucarie. @Muale in talon este trecut 4 locuri, intradevar. Nu am facut nicio modificare (normal te duci la rar, platesti si iti vor trece 5 locuri). Nu cred totusi sa te verifice cineva chiar la modul asta. Pentru mine e doar de moment modificarea pana creste putintel cel mic astfel ca dupa speram sa stea singurei in spate si montam bancheta originala inapoi. Inlocuirea banchetei a insemnat bancheta + spatar pentru a beneficia bineinteles si de ce-a de-a 3-a centura care este atasata banchetei.
    1 point
  4. Ma bucur ca a ajuns pe mainile unui pasionat care are grija de el. Sa va bucurati de el si sa va poarte multi kilometri in siguranta si fara probleme!
    1 point
  5. Eh nu are ce sa faca... Sa dezactiveze ESP...ASR...tot ce prinde pe acolo
    1 point
  6. Se plimba fulguletii acolo pe ecran si ninge https://photos.app.goo.gl/gUNzY7J5gy28Rfe1A
    1 point
  7. Da, eu am facut implementarea si pot sa o fac pentru cine doreste. E ceva de munca dar nu e chiar asa greu. Proiectul din rusia s-a oprit.... O ramas unul din Ucraina (dar complicat cu trimisul, vama, tva, etc) si asta e o solutie din Polonia (HypeFIS). Nu strica enorm de mult look-ul si se integreaza chiar bine in ceasuri. Astea sunt pt fratele meu si urmeaza si ale mele sa le fac. Dar o sa le pastrez culoarea la serigrafie (albastru/rosu) O sa fac si poze mai multe. Deocamdata, le am pe astea: Scuze pentru calitate, pozele erau inainte sa polishez sticla Partea cu diagnoza e cea mai faina Si poate fi customizat si adaugat /sterg cam orice din skin. Pagini noi cu info noi, etc.
    1 point
  8. Gata rodajul! Am profitat de zilele mai libere de sarbatori si am scos bestia pe autostrada, de cateva ori fara a avea un drum anume de facut ci doar sa adun kilometri. Si cum ieri dupa-amiaza am atins 2000Km rulati, astazi aveam programare la Porsche Pipera asa ca am mers si am facut schimbul de ulei + filtrul aferent, ca sa pot accesa tot turometrul 😁. Nu mai reiau, impresiile de mai sus vis-a-vis de liniste, confortul suspensiei sunt in continuare punctele forte la drum lung, iar impreuna cu multitudinea de sisteme de asistenta o fac ideala pentru drumuri lungi fara oprire. Ce nu testasem pana acum si implicit nu am putut sa ofer detalii, a fost cum se comporta in Dynamic/RS. Well..este cu totul alt animal! Evacuarea face in toate felurile, uneori chiar si la turatii mici gen 1500-2000rpm. Daca se urca spre 3-4000 rpm deja pops&bangs sunt mult mai tari si mai dese. Efectiv nu te poti opri din accelerat si ridicat talpa, ca sa auzi evacuarea 🤦‍♂️. Acceleratia spre full power te sperie un pic, masina se ridica de bot si in cateva secunde te trezesti la viteze obscene. Doar ca sa punctez si aspectul asta, consumul in regim de autostrada, mers destul de usor pana la terminarea rodajului (110-130 Km/h in principal) a fost in jur de 11%. Ma astept sa fie pe la 12% la un mers mai sustinut 130-140 km/h, cel putin pentru moment. poate in timp sa mai scada usor. in oras, e aproape imposibil sa dau o valoare medie reala, pentru ca variaza extrem de mult in functie de cat de aglomerat e. Cert e ca nu am vazut sub 15% cand era mai liber si s-a dus si in 25%+ cand era mai aglomerat. In trafic infernal, cred ca se duce si in 30%. Clar nu e masina de oras si nici nu intentionez sa o exploatez asa decat ocazional, la ore mai libere. Eram un pic dator cu o poza din profil, cu jantele de iarna, facuta cu cateva minute inainte sa intre la spalat. Dupa drumul de astazi pe ploaie si mizerie, nu mai plang asa tare ca sunt jantele mai inguste pentru ca am ajuns acasa mult mai putin murdar decat as fi facut-o cu jante "la linie".
    1 point
  9. Salut, Fost posesor de B6 (benzinar turbo, BWA) si Megane 3 1.5 dCi, actual posesor de B8, ma declar multumit. Sunt al doilea proprietar al B8-ului, masina adusa pe roti de vechiul detinator in 2019, din Germania. L-a servit 4 ani, trecand acum la Skoda Superb 2023, iar acum sper sa ma serveasca si pe mine cel putin inca atat. Din start cand am inceput sa caut masina, nu mi-am dorit urmatoarele dotari: - Panorama -> Vibratii, zgomot de fond inutil, frig (?), intretinere/mentenanta pe care nu mi-o doresc. - Webasto -> Nu e un general valabil, dar inainte sa o cumpar m-am interesat in cercul de prieteni si cunoscuti cu B8 cu dotarea asta si au avut doar probleme cu pompele/cablajele. Plus ca masina va sta in mare parte in interior pe perioada iernii. - Ventilatie in scaune -> Nu am o explicatie pentru care nu mi-am dorit dotarea asta, doar ca am mers in cateva masini cu asa ceva si nu am simtit un 'wow-factor' care sa faca pentru mine dotarea un 'must'. - Volan incalzit -> Am mania de a retapita orice volan prind in mana si as fi pierdut cel mai probabil functia din start. Mereu aleg sa retapitez cu alcantara care nu e un material extraordinar de rece iarna. Am avut dotarea asta pe prima masina (Opel Corsa D) si nu cred ca am folosit-o de mai mult de 3 ori in 2 ani. - DCC -> Nu mi se pare o dotare pentru un B8 non-BiTDI. Mai degraba ceva pe un trackday GTI. Nu vad de ce as vrea dotarea asta stiind costurile inutile de inlocuire a amortizoarelor in cazul unor defectiuni. Mai ales la ce drumuri sunt in orasul meu. Prezentare generala: - Cod motor: DDAA (2.0 TDI 190CP) - Euro 6 cu Adblue - 4Motion - Transmisie automata DSG DQ250 - Culoare: NIGHT BLUE-METALLIC Dotari pe care mi le-am dorit, dar din pacate nu s-au nimerit pe actuala masina: - Side assist - Parbriz incalzit - Camere 360° La capitolul dotari ale masinii, stam in felul urmator: Asistenta - Faruri LED High cu DLA - Lane Assist - Front Assist - Park Assist - Pedestrian Warning (initial credeam ca nu am, dar am testat cu un prieten destul de 'amabil' sa se 'arunce' in fata masinii la o viteza moderata de 22 km/h) - TJA (functioneaza doar cand vrea / sunt vizibile minim 80% marcajele) - Senzori de parcare 360° cu afisaj - Camera marsarier - Camera A5 - Driver Fatigue Detection System (Rest Assist) - TPMS Restul dotarilor prezente: - AID - DYNAUDIO - Kessy (Keyless GO/Entry) - Navigatie 'Discovery Pro' cu Carplay / Android Auto / MirrorLink (harti 2024) - complet dezamagit de calitatea audio redata prin CarPlay (Am incercat YT Music, Spotify Premium si Apple Music) - Lumini ambientale albe pe trim-urile portierelor, pedalier si la manerul de deschidere a portierelor - Puddle lights - Oglizni exterioare incalzite, electromate si rabatabile electric (interior + cheie) - Oglinda retrovizoare electromata (nu stiu daca este sau nu dotare standard pe B8) - Incalzire in bancheta - Priza 230V - Deschidere hayon automat din interior, cheie si functie Easy-Open cu senzor si inchidere pe buton - Scaune cu piele neagra si alcantara, electrice, cu memorii si masaj pentru scaunul soferului - Carlig de remorcare electric - Cotiera fata refrigerata - Torpedou refrigerat Pe partea de anvelope avem asa: - Vara: R18 'Marseille' cu anvelope Pirelli Powergy - Iarna: R17 'Salamanca' cu anvelope Bridgestone Blizzak LM005 Fostul proprietar nu s-a asteptat sa ii ajunga noul Superb asa de rapid si a pus masina la punct cu putin timp inainte de vanzare (Schimb ulei + filtre, revizie haldex, placute, discuri, valva VVT, etc.), singurul lucru ramas fiind revizia la cutie (avand 58k de la ultimul schimb). Am facut revizia cutiei la Iasi la Moldotrans Auto (Dealer autorizat SEAT) pretul fiind 1200 RON (recomand). Voi insonoriza complet portierele pentru ca inca din prima ora de condus am fost complet dezamagit si exasperat de vibratiile de plastice/cleme/cabluri produse de fetele de portiere sau mai bine zis, produse in interiorul acestora. Chiar si la 25% din volum erau puternic audibile baraielile si sunetele produse. Am comandat materialele de pe un site de profil, costul total (fara burete fono pentru fata de portiera) fiind 770 RON. Mi s-a parut destul de 'overkill' buretele respectiv avand in vedere ca eu vreau sa scap de vibratii, nu neaparat sa fac masina silentioasa de afara. Mai jos anexez cateva poze si voi reveni cu update in legature cu insonorizarea. Sa fie intr-un ceas bun si sa nu fie probleme (prea mari).
    1 point
  10. Update: Insonorizarea e gata, totul in regula. Am demontat toate 4 fetele de portiera si am insonorizat si sub motorasul geamurilor. Chiar si la volum maxim acum nu mai vibreaza absolut nimic (cu sub setat la +7 si bass in portiere -6, nu suport efectul de bass > medii/inalte). Recomand cu incredere operatiunea. Durata a fost undeva la 2 zile de lucrat minim 8 ore la masina (in conditiile in care nu am mai facut asta niciodata). Am renuntat la ideea de a mai pune burete fonoabsorbant; ii voi da retur.
    1 point
  11. Salutare, Revin cu operatiunea 'insonorizarea balenei'. Ma declar multumit, in proportie de 95%. Am scapat de greierasii din portierele de pe spate (99%), dar la cele din fata inca mai am de lucru. Daca initial, inainte demontarea fetelor de portiera sunetul era ok pe partea stanga, dupa montare a aparut un nou barait; suspectez ca s-a desprins vreun cablu / clips.. In schimb, la portiera pasagerului (dreapta fata), situatia e mult mai complicata. Dupa montarea insonorizantului, am observat ca macaraua (bucata de plastic alb) vibreaza extraordinar de tare si rezoneaza in orice bucata de tabla neinsonorizata din interiorul portierei. Urmeaza zilele astea cand o sa fie putin mai cald (momentan maxima e de -1c) sa desfac din nou, sa dau jos macaraua si sa insonorizez si sub ea, sperand asftel sa scap complet de sunetele de genul. Nu stiu daca sunt singurul care intampina problema asta, dar DYNAUDIO-ul are mult prea mult bass chiar si cu dif-urile setate la -7/-8 din -9. In functie de frecventele melodiilor (nu, nu ascult melodii 'bass boosted' sau remix-uri nebune, doar mainstream-uri din playlist-uri random de pe YT), vibratiile portierei sunt sau nu mai pronuntate. Pe interiorul portierei (spre tabla exterioara) am folosit 3x straturi vibro STP BLACK SILVER, 1,8MM (am luat un Bulk Pack si au mai ramas cam 4 coli) si 2x straturi termo STP ACCENT 6MM. Pe interiorul portierei unde stau toate cablurile am folosit 2x straturi vibro + 2x straturi termo (unde era nevoie de 2) iar pe fata de portiera am folosit in zonele de contact si unde se intanlesc cabluri 2x vibro + 1x strat termo. La imbinarea dintre fata de portiera si caroserie am folosit STP MADELINE ANTI SQUEAK TAPE (x1 per fiecare portiera). Am cumparat si burete fonoabsorbant 4x coli 100x50 cm cu 6cm grosime pe care am renuntat sa-l mai montez din frica de a nu se mai clipsa fata de portiera (fiind atat de gros). Totusi am sa incerc cand desfac tot iarasi sa montez. Mai jos anexez cateva poze cu operatiunea. Revin cu update cand fac si ultimele modificari. O seara minunata.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!