Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.01.2025 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor! Dupa multi ani doar de urmarit acest forum am decis sa si postez depasind frica aceasta ! Masina in cauza este un Polo GTI 9n3 de 150 cp din 2006 masina fiind cumparata in 2020 iar de atunci doar ma bucur de ea. La exterior -am achizitionat dupa 3 ani de cautari un kit de CUP Edition,masina nefiind un CUP Edition de serie -jante Parabol de Audi TT -stopuri clare -am trecut la etrieri mai mari,cei de Alfa Romeo cu 4 pistonase,franarea fiind foarte buna acuma La motor s a facut un soft din care s a scos puterea de 249 cp avand -intercooler mare frontal -injectoare de S3 -turbo k04 -filtru de aer sport La interior nu s a umblat foarte mult,urmeaza sa ii achizitionez un alt volan cel de Lupo 3L,s au montat doar niste boxe,un tub de bass,ceas presiune turbo in rest a ramas cum a venit. Are interiorul cel de piele. Sper ca ma incadrez si eu in acest topic !
    1 point
  2. Nevasta-mea a mers cu chr-u pana unde a avut treaba dupa ce am coborat bine mersi cu cheia in buzunar. Nici macar beepuitul CONTINUU nu a deranjato😅. Mai și scrie non stop in bord ca nu e cheia. No, sa speram ca a fost doar un cameo al erorii. Tot golf 4 ramane cea mai buna masina, maxim ti se inchide cheia in masina, spargi un geam dar știi ca nu te lasa in drum🤣
    1 point
  3. Ptr amestec bogat-sonda lambda defecta,injector blocat pe deschis,filtru aer imbacsit,maf defect...sunt multe cauze care duc la eroarea asta. Multa benzina sau putin aer in amestec. Motoras climatronic v158 defect/se inlocuieste O cheie cu bateria descarcata...incearca resincronizarea cheilor Difuzoare inalte/medii defecte. Codeaza modulul bt fara antena gsm.
    1 point
  4. 1 point
  5. Rolul sondei lambda pe motoarele diesel EURO5 si EURO6 este foarte important. Am citit pe documentele producatorilor de sonde ca se recomanda verificarea lor dupa 150.000 km si schimbare la 250.000 km. Am testat pe masina mea EURO 5 - EA189 fara dieselgate care avea 210.000 km cu sonda originala si fara erori si care aparent functiona perfect. Din pacate singura verificare care da o imagine corecta este cu ajutorul osciloscopului (masuratoarea este documentata pe net in functie de tipul sondei) cu sonda si motorul la temperatura nominala. Masuratoarea este putin mai dificila deoarece osciloscopul trebuie montat in paralel pe firul de semnal catre ECU si masa sondei (nu trebuie folosita masa masinii). La mine, cu motorul cald, sonda incepea sa trimita semnal adecvat (oscila) catre ECU abia dupa 1700 rpm. Sub 1700 aproape ca nu mai oscila semnalul trimis (sonda imbacsita/imbatranita). Am schimbat sonda. Noua sonda, dupa ce se incalzeste, osclileaza inca de la relanti. Rezultat dupa 1000 km de la schimbarea sondei: raspuns rapid al motorului la turatii mici si cand motorul este rece, motor mai elastic, consum mai scazut la mersul prin oras (oricum era mic dar a mai scazut cam cu 0,5 l la suta), incarcare mai mica de soot prin oras (acum face regenerare la 750 km - limita de kilometri din soft, inainte facea cam la 550 km) si a disparut total funinginea depusa la evacuare (inainte cand stergeam cu degetul evacuarea se lua un foarte fin praf negru). Nu sustin ca trebuie schimbata sonda obligatoriu ci doar ca este bine sa fie verificata dupa un anumit numar de kilometri deoarece dupa cum am experimentat singur are un rol foarte important in functionarea corecta a motoului la regimuri scazute (ex. mers prin oras). Mai mentionez ca deviatiile injectoarelor si inainte de schimbare si dupa se situeaza intre -0.5 si +0.5.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!