Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.01.2025 în toate secţiunile

  1. Nevasta-mea a mers cu chr-u pana unde a avut treaba dupa ce am coborat bine mersi cu cheia in buzunar. Nici macar beepuitul CONTINUU nu a deranjato😅. Mai și scrie non stop in bord ca nu e cheia. No, sa speram ca a fost doar un cameo al erorii. Tot golf 4 ramane cea mai buna masina, maxim ti se inchide cheia in masina, spargi un geam dar știi ca nu te lasa in drum🤣
    5 points
  2. Am montat becuri led in faruri Becurile sunt de la OSRAM au omologare Am fost nevoit sa demontez farurile pentru a fi sigur ca se potrivesc Am fost si la reglaj deoarece fata de becurile cu halogen acestea bat mai sus M-am ambitionat si le am facut ,,full led,, din punct de vedere legal Ca si pret am dublat valoarea masinii!!! O sa pun si cateva poze
    3 points
  3. Posibil ca aceste masini de top sa fie alergice la magazinele de cartier Oricum sa pui baterie de firma , cat mai buna , ca tare pretentioase sunt la baterii telecomenzile astea
    2 points
  4. Nu a fost 200 ci 350lei cablul, care duce in spatele ceasurilor. Am taiat capetele la cel vechi ca era matisat cu restul firelor, si am tras pe cel nou pe langa. Caloriferul 1250lei este identic vizual cu cel vechi, desi afost ultimul cod valabil 5Q0963235E, sper sa fie altfel facut fata de unde a cedat cel vechi. Si anume unde este nituita conexiunea cu surubul de masa, deci cablul nu trebuie neaparat inlocuit decat pentru liniste sufletesca. Piulita a fost foarte stransa si sertizarea papucului este curata. Testat cel nou cu clima HI si ventilatie maxima a sarit de 80 amperi, apoi a scazut pe la 77A. Cel vechi acelasi consum 28A pe fiecare rezistenta la 12v. Pentru a scoate caloriferul am dat jos si airbag picioare ca nu iese. Pentru cablu am scos navigatia, comenzile de clima si buzunarul de sub, ca nu stiam unde duce cablul. Cred ca se poate rezolva doar cu demontarea ceasurilor.
    1 point
  5. Settings-light & visibility-interior lights
    1 point
  6. Ai ce sa vezi, n-o sa-ti para rau! Eu am atasat doar o mica parte din pozele din arhiva pe pagina precedenta. In fata la casino, la 2-3 minute trecea cate un supercar, la tot coltu' masini deosebite, insa in Londra e si mai si, sincer, peste Monaco, bine, e de inteles ca si numarul miliardarilor e mult mai mare, oricum, nebuneala, mai ales in Mayfair, fereasca Mniezo! 🤪
    1 point
  7. @halamadridMda, e o "traire" sa vezi un pilot de F1 langa tine! Recomand sa vizitezi si muzeul Ferrari din Maranello si Porsche din Stuttgart, BMW in Munchen etc, experiente care merita traite macar o data in viata! E ok, n-ai poluat topicul din punctul meu de vedere. 😊
    1 point
  8. In “drumul” spre stare tehnica impecabila , incerc sa schimb tot ce implica riscul de a se defecta. In cazul asta ,racitorul de gaze poate pierde antigel .
    1 point
  9. Putin probabil ca acesta sa fie finalul erei masinilor electrice, s-au bagat prea multi bani in ele (inclusiv de catre Elon Musk) ca totul sa se termine aici. Doar ca, asa cum a facut si in primul mandat, Donald Trump va aproba forajul petrolier pe teritoriul Statelor Unite, mergand pe deja celebra sintagma ,,Drill, baby, drill". Asa ca cel mai probabil vom asista la o crestere a combustibilor americani livrati pe piata si la o scadere al pretului barilului de petrol. Sa nu uitam ca in primul mandat al lui Trump pretul barilului era de 69 dolari, si chiar mai jos. Deci vom asista la o revenire la moda a masinilor cu ardere interna, care vor coexista cu cele electrice, fara sa se elimine unele pe celelalte, dupa parerea mea.
    1 point
  10. Hey, hello si La Multi Ani in 2025! 🥳 Dupa ce am petrecut o perioada de 6 ani+ cu a 2-a masina dintr-un grup “rival” asiatic, înainte de Crăciun am revenit și upgradat garajul trecând la marca “sora mai mare” a VW, anume Audi 😅. Întâmplarea face ca această schimbare nu era deloc în plan și doar norocul a făcut ca, dintr-o discuție mai în glumă cu soția, sa nimerim fix pe anunțul mașinii în cauză. Într-un film mai aproape de “Truth or Dare”, mai cu parcă “hai sa mergem sa o vedem”, și un “dar hai sa și facem un TD cu ea, dacă tot am venit până aici într-o Duminică”, urmat după cu niște calcule, teste la dealer și online cu Inglostadt, verificări de rigoare și o foarte bună ofertă prin buy-back, am ajuns acum sa fim posesorii unui Audi E-Tron S Sportback, în nuanța Antigua Blue Metallic🥰. Cateva specs: - 22.000 km - baterie de 95 kW brut (86.5 net), verificată dealer si online cu status de 100% - fabricație 07.2020, MY21 - putere 503 cai / 973 Nm / 4.5s 0-100 Ca dotări, am avut norocul/oportunitatea sa nimerim un exemplar dotat, dintre care pot enumera pe cele mai importante: - Virtual Mirrors - Faruri Digital Matrix HD led - Soft-close usi și portbagaj - Kessy - trapa panoramică - Bang&Olufsen 3D Surround - Nav MMI - HUD - Scaune și volan electrice, încălzite față-spate cu memorii - 4-corner Climatronic - Nightvision Assistant - camere&senzori parcare 360 - Audi Pre-sense Front&Rear + Travel&City Assistance - Black Style package - scaune Audi S in Valcona leather - jante S design 5-arms 21” cu anvelope 285/40/r21 Mentionez ca, deși bateria este de capacitate măricică, autonomia este departe de a fi spectaculoasă - lucru care nu ne-a deranjat și pe care l-am acceptat, având în vedere ca mașina va fi utilizată preponderent în oras, cu ocazionale drumuri in afara lui. Ultimii ani, mai ales cei de pandemie, urmați de mărirea familiei, ne-au schimbat nițel obiceiurile și, astfel, pentru deplasările pe care le facem acum, nu prea avem nevoie de mai mult de 300-350 km fără opriri 😅. Pentru drumurile mai lungi, Tiguan-ul + roof rack rămâne o varianta disponibilă, în continuare. Mai rămâne sa testăm disponibilitatea stațiilor de mare putere și planificarea traseului, dar cum mereu este binevenită o pauză de cafea + țigară la Max. 2h, 5-80% încărcare la 150 kW in 31 min, deci nu sună deloc rău nici aceasta varianta 🙈. Până acum, în afară de drumurile mega-haotice cu 2 zile înaintea Craciunului și multe ore pierdute pe la DRPCIV pentru a o înmatricula înaintea Sărbătorilor, am pus approx. 1000 km pe ODO și pot spune ca sunt destul de surprins de cât de confortabilă și silențioasă este experiența EV👌🏼. Totodată, la nevoie, puterea și cuplul instant își fac simțită prezența aproape brutal, ceea ce te poate lua prin surprindere destul de ușor, mai ales pe “unexpecting passengers” care nu sunt atenți la drum 🤣. Ca prim “retrofit”, i-am luat deja încălțări de iarnă - am optat pentru Hankook i*Cept iOn, dedicate pentru EV + Sound Absorber Tech (cu burete interior pentru antifonare). Am câteva altele puse pe lista, ca “planuri de viitor”, dar trebuie văzut ce și cum se va concretiza 😅. Voi încerca să mai postez pe măsură ce apar update-uri. An Nou fericit și drumuri bune! 🥳🍻
    1 point
  11. @razvan.ac @F l o r i n Mulțumesc frumos, domnilor! @acidone77 Merci frumos! Recunosc ca volanul in 4-spite nu ar fi fost prima mea opțiune, dar, la momentul respectiv, nu exista opțiunea de volan în 3-spite S cu încălzire… Ulterior, a fost introdus și acesta pe alte modele, preponderent pe RS-uri (Q7/8, A6/7/8 etc.). Totodată, deși ca design nu m-a încântat prea mult, trebuie sa recunosc ca este foarte comod în folosință putând sprijini podul palmei sau chiar câteva degete doar, când mașina e pe Travel Assist și se conduce semi-autonom . Revin și cu câteva cadre surprinse în cursul concediului de Sărbători, unde am urcat și la o carieră de piatră dezafectată, pe un drum destul înnămolit 🙈. Acum și în varianta cu numere permanente!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!