Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.01.2025 în toate secţiunile
-
2 points
-
In “drumul” spre stare tehnica impecabila , incerc sa schimb tot ce implica riscul de a se defecta. In cazul asta ,racitorul de gaze poate pierde antigel .2 points
-
Hey, hello si La Multi Ani in 2025! 🥳 Dupa ce am petrecut o perioada de 6 ani+ cu a 2-a masina dintr-un grup “rival” asiatic, înainte de Crăciun am revenit și upgradat garajul trecând la marca “sora mai mare” a VW, anume Audi 😅. Întâmplarea face ca această schimbare nu era deloc în plan și doar norocul a făcut ca, dintr-o discuție mai în glumă cu soția, sa nimerim fix pe anunțul mașinii în cauză. Într-un film mai aproape de “Truth or Dare”, mai cu parcă “hai sa mergem sa o vedem”, și un “dar hai sa și facem un TD cu ea, dacă tot am venit până aici într-o Duminică”, urmat după cu niște calcule, teste la dealer și online cu Inglostadt, verificări de rigoare și o foarte bună ofertă prin buy-back, am ajuns acum sa fim posesorii unui Audi E-Tron S Sportback, în nuanța Antigua Blue Metallic🥰. Cateva specs: - 22.000 km - baterie de 95 kW brut (86.5 net), verificată dealer si online cu status de 100% - fabricație 07.2020, MY21 - putere 503 cai / 973 Nm / 4.5s 0-100 Ca dotări, am avut norocul/oportunitatea sa nimerim un exemplar dotat, dintre care pot enumera pe cele mai importante: - Virtual Mirrors - Faruri Digital Matrix HD led - Soft-close usi și portbagaj - Kessy - trapa panoramică - Bang&Olufsen 3D Surround - Nav MMI - HUD - Scaune și volan electrice, încălzite față-spate cu memorii - 4-corner Climatronic - Nightvision Assistant - camere&senzori parcare 360 - Audi Pre-sense Front&Rear + Travel&City Assistance - Black Style package - scaune Audi S in Valcona leather - jante S design 5-arms 21” cu anvelope 285/40/r21 Mentionez ca, deși bateria este de capacitate măricică, autonomia este departe de a fi spectaculoasă - lucru care nu ne-a deranjat și pe care l-am acceptat, având în vedere ca mașina va fi utilizată preponderent în oras, cu ocazionale drumuri in afara lui. Ultimii ani, mai ales cei de pandemie, urmați de mărirea familiei, ne-au schimbat nițel obiceiurile și, astfel, pentru deplasările pe care le facem acum, nu prea avem nevoie de mai mult de 300-350 km fără opriri 😅. Pentru drumurile mai lungi, Tiguan-ul + roof rack rămâne o varianta disponibilă, în continuare. Mai rămâne sa testăm disponibilitatea stațiilor de mare putere și planificarea traseului, dar cum mereu este binevenită o pauză de cafea + țigară la Max. 2h, 5-80% încărcare la 150 kW in 31 min, deci nu sună deloc rău nici aceasta varianta 🙈. Până acum, în afară de drumurile mega-haotice cu 2 zile înaintea Craciunului și multe ore pierdute pe la DRPCIV pentru a o înmatricula înaintea Sărbătorilor, am pus approx. 1000 km pe ODO și pot spune ca sunt destul de surprins de cât de confortabilă și silențioasă este experiența EV👌🏼. Totodată, la nevoie, puterea și cuplul instant își fac simțită prezența aproape brutal, ceea ce te poate lua prin surprindere destul de ușor, mai ales pe “unexpecting passengers” care nu sunt atenți la drum 🤣. Ca prim “retrofit”, i-am luat deja încălțări de iarnă - am optat pentru Hankook i*Cept iOn, dedicate pentru EV + Sound Absorber Tech (cu burete interior pentru antifonare). Am câteva altele puse pe lista, ca “planuri de viitor”, dar trebuie văzut ce și cum se va concretiza 😅. Voi încerca să mai postez pe măsură ce apar update-uri. An Nou fericit și drumuri bune! 🥳🍻2 points
-
Nevasta-mea a mers cu chr-u pana unde a avut treaba dupa ce am coborat bine mersi cu cheia in buzunar. Nici macar beepuitul CONTINUU nu a deranjato😅. Mai și scrie non stop in bord ca nu e cheia. No, sa speram ca a fost doar un cameo al erorii. Tot golf 4 ramane cea mai buna masina, maxim ti se inchide cheia in masina, spargi un geam dar știi ca nu te lasa in drum🤣1 point
-
Posibil ca aceste masini de top sa fie alergice la magazinele de cartier Oricum sa pui baterie de firma , cat mai buna , ca tare pretentioase sunt la baterii telecomenzile astea1 point
-
1 point
-
1 point
-
Strict de autostrada nu as putea sa spun insa pe o distanta de 300km din care 150 aprox autostrada, restul centuri si cateva localitati, 5.2 am avut eu la 2.0diesel 150cp iarna insa cu masina goala, pe modul "comfort".1 point
-
In explorarea Coastei de Azur, Baloo 🐻 "m-a rugat" sa-l plimb niste ture pe circuitul 🏎️celebru de la Monaco, desi nu e vitezoman si nici un mare fan al "acelor de par". I-a placut totusi in tunel si plimbarea prin port pe langa yachturi🛥️, mi-a promis ca "mai vine"! In fata Casinoului celebru Monte Carlo, am realizat ca vad o figura cunoscuta, cine era domne'? Charles Leclerc! M-a luat cu ameteala, pur si simplu au inceput sa imi tremure mainile pe volan. Incerci sa te controlezi totusi, chiar daca inima iti bate cu 300 km/h si cauti frumos un loc de parcare, sperand sa nu "freci" cu oglinzile de peretii spiralei parcarii inguste ale MALL-ului Metropole Shopping, in timp ce cobori la -3. Gasesti cu greu un loc intre 7 Rolls Royce-uri Phantom cu numere de Rusia/Andorra si te grabesti inapoi la Casino de Monte-Carlo, multumindu-te sa faci niste fotografii, daca nu cu Leclerc, macar cu AL SAU Puro Sangue. L-am vazut inca o data, de la cativa metri, dar toata lumea il asalta cu selfieuri. Sotia a reusit sa il surprinda in niste filmari. Omul era pe graba si se vedea ca nu prea ii face placere sa stea printre "muritorii de rand". In rest, ce sa zic? Masini de masini, yachturi de yachturi si rusi care "se recupereaza" dupa razboi. 😄 Am facut un trip in Sudul Frantei si la volanul Cayenne-ului in 2013, am reusit sa conduc pe circuitul din Monaco si atunci, o experienta de vis pe care mi-am dorit sa o repet, de data asta cu Phaetonul. Atasez cateva din cele vreo 2000 de poze facute de mine si de sotie, ea a fotografiat cladiri, plante, peisaje, artricole vestimentare, "haleu", rasarituri si apusuri , eu, 90% masini si yachturi! Enjoy: Niste screenshoturi dintr-o filmare in tunel: De la baza tunelului se urca cu liftul "niste etaje" prin stanca pana la terasa exterioara: Masina din care a coborat Charles Leclerc, l-am vazut in trafic dupa cateva ore intr-un Daytona SP3 negru mat: Sotia l-a filmat pe Leclerc de la distanta pentru cateva secunde, am incercat sa surprind un screenshot (desi nu e prea clar) in timp ce intra la Tiffany & Co: Am luat Monaco la pas, intre timp, o mica pauza la Cafe de Paris admirand parada de supercaruri: Am "bagat" la pacanele la Casino, da "n-au intrat 7-arii" din pacate, nu ai voie sa faci poze decat din Atrium/Lobby, dar stiam de data trecuta: Poze "corecte" cu mainile in buzunar: Deasupra tunelului de Grand Prix te poti relaxa, plimbandu-te pe terasa si admirand portul de la inaltime: Am facut o plimbare si cu barcuta prin port si imprejurimi:1 point
-
@razvan.ac @F l o r i n Mulțumesc frumos, domnilor! @acidone77 Merci frumos! Recunosc ca volanul in 4-spite nu ar fi fost prima mea opțiune, dar, la momentul respectiv, nu exista opțiunea de volan în 3-spite S cu încălzire… Ulterior, a fost introdus și acesta pe alte modele, preponderent pe RS-uri (Q7/8, A6/7/8 etc.). Totodată, deși ca design nu m-a încântat prea mult, trebuie sa recunosc ca este foarte comod în folosință putând sprijini podul palmei sau chiar câteva degete doar, când mașina e pe Travel Assist și se conduce semi-autonom . Revin și cu câteva cadre surprinse în cursul concediului de Sărbători, unde am urcat și la o carieră de piatră dezafectată, pe un drum destul înnămolit 🙈. Acum și în varianta cu numere permanente!1 point
-
Faina cotetu! ce mi se pare oribil la toate audiurile astea mai noi e volanul ala in 4 spite...1 point
-
credeam ca e topicul "gagica mea", apoi mi-am pus lentilele de contact si am vazut ca e "masina mea".1 point
-
Asta pare a fi: 8K0831401D. Vreo 250 lei.0 points
-
VCDS, Central Convenience, module 46, security code 16017, adaptation, canalul 197 si 198, inlocuieste codarea cu 10500 si respectiv 10532. Sunt aceleasi valori ca pe canalele 195 si 196. sau 195 - 10500 196 - 10532 197 - 51201 -> pentru 4x led schimba in 11267 198 - 51233 -> pentru 4x led schimba in 112670 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00