Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.01.2025 în toate secţiunile

  1. Rarau ,vacanta de sarbatori.
    8 points
  2. Benzina si motorina premium, in afara de rezistenta mai mare la autodetonare, contin si niste adititivi care lubrefiaza motorul si dau senzatia de putere mai mare, la apasarea pedalei de acceleratie. Am simtit acest lucru atat la combustibilii OMV cat si la cei MOL. Bine, nu mult, dar ceva, ceva tot se simte: motorul se aude mai rotund, lagul la acceleratie se diminueaza, per ansamblu masina e mai placuta la condus.
    4 points
  3. Salut Jorjel ! Multumesc! Consumul depinde de multi factori : stil de condus ,viteza ,relieful drumului,dimensiuni roti ,presiune anvelope ,greutate si forma masina .... Nu conduc agresiv,nu accelerez ca sa franez,nu fac slalom..... Consumul pe distante lungi care includ si autostrada ( 130-140 km/h) e de 7.5 cu roti pe 19 si aprox 7 cu 18 . Media pe ultimii 8044 km e de 9.2 Rarau - Bacau de sarbatori a fost 6.5
    2 points
  4. Nu uitam si faptul ca in Romanica exista multe produse de calitate mai slaba Adica, nu i mare lucru ca un 95 sa fie de 93 si cea de 100 sa fie la 97. In afara tarii, o benzina de 95, de multe ori, si mai ales de la firme cu nume, e net superioara unei 95 din Romania. Alte standarde, alte controale, alte amenzi, etc
    1 point
  5. ML-ul nu prea e aerodinamic , si e mai greu decat Macan-ul , e normal sa consume mai mult Eu cu 7P si roti pe 17 scot constant 7 mers mai mult pe drumuri nationale , cand e multa autostrada se duce la 8 Si ca stil merg cum a scris Catalin mai sus Cel mai mic consum obtinut ( si pe care nu cred ca il voi mai obtine veodata , nu era autostrada atunci la Boita ) , am mai scris , 5.9 pe pe Valea Oltului mers constant in coloana de la Sibiu la Valcea , cobori constant Colegul @adidas00 a postat chiar consum de 5.8 cu 7P pe un alt drum in coborare
    1 point
  6. Cu siguranta nu se simte ca un stage 1. Dar din experienta mea cu cele 3 masini cu 1.5TSI ce le conduc pot zice ca motorul merge mai frumos cu benzina premium: motorul e ceva mai silentios (injectia oare?) si vibreaza mai putin (cu ACT se simte si mai bine).
    1 point
  7. Ai crezut ca ai facut un Stage 1 cu un plin de OMV 100? 🤪
    1 point
  8. Da, dar de la comandat la fabricat si primit mai e ceva timp..
    1 point
  9. Si cu astea inlocuite toate articulatiile de pe fata sunt noi . Din ce am luat AM am ales Lemforder ,au venit exact ca cele OE ,unele chiar cu cod identic dar cu sigla polizata. Am montat si deflectoare de racire a discurilor de la macan GTS,OE
    1 point
  10. Ultimul plin l-am facut si eu cu omv100 dar doar din cauza ca nu aveau 95. Sper sa fi simtit ea ceva, ca eu nu😄
    1 point
  11. Nu conteaza ca e Dacia sau Porsche. Te astepti ca cei care lucreaza acolos a aibe competentele si pregatirea necesara ca masina sa iasa dupa reparatie/vopsire IMPECABILA, ca doar nu te-ai dus la Dorel cu vopsitorie in garaj la coltul blocului. WTF? Cum sa "scuzi" un asemenea comportament/lucrare, etc? O fi avut vopsitorul ala o zi proasta si aia e? Sunt si ei oameni? La un Porsche de 150k eur? Eu unul nu le consider mofturi ci pretentii normale de la un asemenea service/reprezentanta. Sa nu mai vorbim de lista de preturi la ora de manopera, ca initial am crezut ca lipseste o virgula undeva... gen 5-600lei ora la Taycan si d-astea electrice... pacat ca n-am facut poza cand am fost la Timisoara.
    1 point
  12. Guys, nu va certati. Am masina la schimb, si inca ce masina, nu ma ploua, nu ma ninge, am cu ce duce copiii la gradinita. Important e sa iasa bara aia cum trebuie.
    1 point
  13. In sfarsit am luat masina de la infoliat. Am apelat la aceeasi firma care mi-a infoliat si s3-ul si am ales urmatoarele : - infoliere completa cu folie transparenta Oraguard270 - faruri/stopuri/proiectoare protejate cu PPF transparent - chrome delete pe toate elementele cromare inclusiv roof rails si capacele oglinzilor tot in negru lucios - inscriptiile si badge frontal in negru.
    1 point
  14. Benzina cu cifra octanica mai mare ajuta la motoarele cu raport de compresie mai mare. Cu cat acest raport e mai mare riscul de antidetonare al amestecului e mai mare, de accea se recomanda CO mai mare pt acele tipuri de motoare. Asta nu insemna ca daca bagi benzina de 95 sau chiar sub(pt cei din state) motorul nu va functiona. Stim cu totii ca motoarele au senzor de detonatie, iar daca sunt detectate detonatii, ECU regleaza avansul corespunzator pt ca arderea sa fie facuta corespunzator. Pt cele care au fost dezvoltate sa foloseasca CO mai mica exista putine beneficii prin utilizarea unui carburant cu CO mare.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!