Sa fac un update, tinand cont ca am tot rulat perioada asta si am prins conditii de iarna, in adevaratul sens al cuvantului.
Ca anvelope de iarna, au un comportament predictibil, sigur ar spune jurnalistii si expertii, pentru ca atunci cand pierd aderenta sunt liniare si masina subvireaza foarte predictibil.
Tinand cont ca sunt montate pe "bestia" de 110 cai fwd, rezum astfel experienta:
- rulaj in conditii de temperaturi mari -> 0 probleme
- rulaj in conditii de ploaie intensa si temperaturi +7 grade -> 0 probleme
- rulaj in conditii de asfalt uscat de temperaturi <7 grade -> 0 probleme
- rulaj in conditii de macadam cu mici balti pe ici pe colo -> 0 probleme
- rulaj in conditii de iarna, temp <0 grade si asfalt ud -> 0 probleme
- rulaj pe zapada -> necesita atentie medie din partea soferului. Nu m-as aventura pe drumuri prea inclinate sau cu zapada mare dar cu siguranta in combinatie cu 4x4 nu ar fi probleme
- rulaj pe mazga -> necesita atentie din partea soferului. TC lucreaza iar la curbe aluneca, deci trebuie o atentie medie din partea soferului.
Per total, pentru masini "normale", ca solutie unica, as recomanda, cu mentiunile de mai sus. Nu sunt anvelope super performante dar nici nu te pun in situatii "maro", daca ai bun simt.