Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.01.2025 în toate secţiunile

  1. Gata rodajul! Am profitat de zilele mai libere de sarbatori si am scos bestia pe autostrada, de cateva ori fara a avea un drum anume de facut ci doar sa adun kilometri. Si cum ieri dupa-amiaza am atins 2000Km rulati, astazi aveam programare la Porsche Pipera asa ca am mers si am facut schimbul de ulei + filtrul aferent, ca sa pot accesa tot turometrul 😁. Nu mai reiau, impresiile de mai sus vis-a-vis de liniste, confortul suspensiei sunt in continuare punctele forte la drum lung, iar impreuna cu multitudinea de sisteme de asistenta o fac ideala pentru drumuri lungi fara oprire. Ce nu testasem pana acum si implicit nu am putut sa ofer detalii, a fost cum se comporta in Dynamic/RS. Well..este cu totul alt animal! Evacuarea face in toate felurile, uneori chiar si la turatii mici gen 1500-2000rpm. Daca se urca spre 3-4000 rpm deja pops&bangs sunt mult mai tari si mai dese. Efectiv nu te poti opri din accelerat si ridicat talpa, ca sa auzi evacuarea 🤦‍♂️. Acceleratia spre full power te sperie un pic, masina se ridica de bot si in cateva secunde te trezesti la viteze obscene. Doar ca sa punctez si aspectul asta, consumul in regim de autostrada, mers destul de usor pana la terminarea rodajului (110-130 Km/h in principal) a fost in jur de 11%. Ma astept sa fie pe la 12% la un mers mai sustinut 130-140 km/h, cel putin pentru moment. poate in timp sa mai scada usor. in oras, e aproape imposibil sa dau o valoare medie reala, pentru ca variaza extrem de mult in functie de cat de aglomerat e. Cert e ca nu am vazut sub 15% cand era mai liber si s-a dus si in 25%+ cand era mai aglomerat. In trafic infernal, cred ca se duce si in 30%. Clar nu e masina de oras si nici nu intentionez sa o exploatez asa decat ocazional, la ore mai libere. Eram un pic dator cu o poza din profil, cu jantele de iarna, facuta cu cateva minute inainte sa intre la spalat. Dupa drumul de astazi pe ploaie si mizerie, nu mai plang asa tare ca sunt jantele mai inguste pentru ca am ajuns acasa mult mai putin murdar decat as fi facut-o cu jante "la linie".
    4 points
  2. L-ai verificat separat, alimentat direct cu 12v, funcționează corect?
    1 point
  3. Ti-am cautat un video pe YouTube, sper sa reușești cu ajutorul lui https://youtu.be/oHu3jQ5DrMw?si=hFFACMY7FyXJcp-y
    1 point
  4. A mișcat de volan, deci nu ai de ce sa te surprindă. Și MQB și MLB, toate asa fac. Dacă ai autohold ul activ, nu pleacă de pe loc. Doar dacă AH e dezactivat și nu ai piciorul pe frana, pleaca
    1 point
  5. Nu sunt specialist, dar am avut o dilema similara pentru o persoana din familie care a cumparat o Passat 2019 (motorul care are TSI si MPI: avantaj ca nu se depune carbon pe supape; dezavantaj ca ai 8 injectoare - cand incep sa se strice te "bucuri" dublu!). Depinde de km masinii - asta era la vreo 80k km si a luat-o. Un astfel de motor nu il iei pentru consum 🙂 Masina are un consum de 11-13-chiar 15l/100km in oras si 8-9 in afara (in functie de talpa). Un motor din asta il iei sa te bucuri de el, nu de autonomie de 1000km la un plin. Legat de fiabilitate Vs Diesel: nu ne-ai spus cum utilizezi masina! Daca faci naveta zilnic 100km atunci merita mai mult un 2.0 TDI (ca se curata DPF, nu se infunda, etc). Daca folosesti masina mixt, preponderent oras, drumuri mai scurte, etc. atunci mergi clar pe benzina. Pentru restul intrarilor revin colegii care sunt specialisti tehnic!
    1 point
  6. @sdR+ bravo, ai scăpat de acum. Mi se pare o chestie de "das auto", că o piesă de 5-10$ rezolva schimbarea unei piese de 300$. După mine e o eroare de proiectare sau cel puțin o proiectare deficitară. La mine nu a mai apărut nimic și totul e normal. @Nenciu Victor carenajele spate sunt din material, care antifoneaza și el. Într-adevăr e subțire și m-am tot gândit ce as putea pune la pasajul roților pentru antifonare, dar este dificil datorită eventualei retenție de apă. Deci toată joaca e pe interior, prin portbagaj. Orice proiect e perfectibil.
    1 point
  7. Vă salut! Întrebările de mai jos sunt pentru un Passat B8 facelift. Am făcut aceleași întrebări și pe grupul de FB aferent Skoda Superb 3 facelift, clar am nevoie de niște lămuriri concrete 1. Fiabilitate: ce tip de motor recomandați? EA888 / DKZA generatia 3B (2019 - 2020) sau următoarea generație EA888 evo4 / DNNA (2021 - 2023)? Am înțeles ca DKZA are acea rampă MPI care previne depunerile de carbon, DNNA nu o are. Probabil asta s-ar traduce asta într-o fiabilitate mărită ... 2. Probleme tehnice? În funcție de recomandarea de la pct. nr. 1. 3. Ce cod de transmisie vine pe fiecare motor și care se recomandă? 4. Consumuri reale vă rog? Prin comparație între cele 2 tipuri de motoare. 5. Alte aspecte/recomandări motoare benzină în afara celor de mai sus? 6. Deși separat, există un motor diesel fiabil peste cele 2 benzinare sus-menționate? Dacă da, coduri vă rog, tipuri, an, etc.! Stimă și mulțumesc anticipat! PS1: auto-data(.)net zice despre consumurile pentru aceleași tipuri de motoare puse pe Passat B8 facelift, astfel: - EA888 / DKZA generatia 3 consumă mai puțin carburant față de EA888 evo4 / DNNA. PS2: auto-data(.)net zice despre consumurile pentru aceleași tipuri de motoare puse pe Skoda Superb 3 facelift, astfel: - EA888 / DKZA generatia 3 consumă mai mult carburant față de EA888 evo4 / DNNA. Aceste 2 informații se bat cap în cap, m-au băgat în ceață mai mult decat eram. Care este realitatea?
    1 point
  8. Ai avut dreptate, fara demontare nu am avut sanse.Dupa adaptare nu mai apare nici o eroare.
    1 point
  9. Am de metal galeria, eu o sa incerc, oricum nu este asa greu de pus la loc.Limitatorul are pana aia de se aseaza cumva si fara sa fie ancorat in surubul de jos, de asta vreau sa incerc.Daca reusesc o sa mentionez aici, sper ca nu poluez topicul cu prostiile mele.
    1 point
  10. Depinde ce galerie are, de metal sau de plastic.
    1 point
  11. Am o dilema aici, eu deja l am dat jos sambata pentru ca imi aparea in livrare coletul.Bineinteles ca nu a mai ajuns curierul, si a trebuit sa l repun la loc.Oare nu se poate monta decat desfacand surubul de jos, apoi asezand acel limitator acolo cu grija?Nu am vazut pe nimeni procedand asa, nici macar pe yt, eu totusi o sa incerc.
    1 point
  12. Da, la documente de intrare in service ma refeream. Legat de zgomotul de la roti cu volanul rotit complet stanga sau dreapta ma astept sa fie de la diferentialul VAQ. Inauntru e un pachet de ambreiaje ce se freaca si de acolo m-as astepta sa fie acel zgomot. Si eu am probleme cu reprezentantele: mi-au rupt cleme si elemente de ghidaj ale hayonului in urma a vreo 8 demontari ale elementelor hayonului din cauza camerei de marsarier ce nu functiona corect, au pus niste pasla sa nu zornaie dupa mine prin oras si au declarat-o reparata. Doi ani mai tarziu mi-au reaparut problemele cu camera de marsarier iar eu m-am dus in alta reprezentanta. Evident la demontare s-au vazut acele elemente rupte si nimeni nu si le asuma. Asa ca am platit eu 3 elemente de plastic noi plus manopera. Am facut reclamatie la Porsche Romania ca sa-mi recuperez banii cumva dar nu trag speranta ca ma vor ajuta cu ceva. Si oricum nici elementele noi nu sunt montate corect. Tot se aud zornaieli in spate iar cele doua elemente de plastic laterale lunetei nu par a fi fixate calumea. Mi-e si frica sa ma mai duc la vreo reprezentanta.
    1 point
  13. Am schimbat si eu bujiile incandescente. Am cumparat OE, si au venit stantate VW - Borg Warner. Cele originale erau Bosch si metalul parea sa fie mult mai calitativ.
    1 point
  14. carenajele pe spate sunt din material? Daca sunt din plastic se pot antifona dar nu ti-as recomanda sa pui si burete, ca nu e foarte rezistent la diferente de temperatura, factori externi in general. Si pneuri ce au maxim 70db la fel si la carenajele fata. Dupa o sa asculti doar linistea La capota este deja si panza aia de cumparat separat gata antifonata, special pentru motor ( sunt 2 dimensiuni, din care se taie cu foarfeca https://www.soundhouse.ro/insonorizant/termo-absorbant/insonorizant-capota-auto-stp-heatshield ).
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!