Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.12.2024 în toate secţiunile

  1. O experienta interesanta este drumul din Karlovy Vary in Plzen - drum prin sate, si apoi prin mijlocul padurii, plin de zapada batatorita si gheata. Mers usor, fara stres, asteptam sa iasa ursii sau lupii din padure 😃. Chiar ma gandeam ca poate iar a luat-o waze-ul razna si ma baga iar pe drumuri forestiere. Spre final am mai avut un partener de trafic, un B7 de Germania, foarte rezervat in abordarea drumului. Plzen, al patrulea oras din CZ, destul de interesant, multe restaurante cu specific traditional si berarii.
    2 points
  2. Da, la documente de intrare in service ma refeream. Legat de zgomotul de la roti cu volanul rotit complet stanga sau dreapta ma astept sa fie de la diferentialul VAQ. Inauntru e un pachet de ambreiaje ce se freaca si de acolo m-as astepta sa fie acel zgomot. Si eu am probleme cu reprezentantele: mi-au rupt cleme si elemente de ghidaj ale hayonului in urma a vreo 8 demontari ale elementelor hayonului din cauza camerei de marsarier ce nu functiona corect, au pus niste pasla sa nu zornaie dupa mine prin oras si au declarat-o reparata. Doi ani mai tarziu mi-au reaparut problemele cu camera de marsarier iar eu m-am dus in alta reprezentanta. Evident la demontare s-au vazut acele elemente rupte si nimeni nu si le asuma. Asa ca am platit eu 3 elemente de plastic noi plus manopera. Am facut reclamatie la Porsche Romania ca sa-mi recuperez banii cumva dar nu trag speranta ca ma vor ajuta cu ceva. Si oricum nici elementele noi nu sunt montate corect. Tot se aud zornaieli in spate iar cele doua elemente de plastic laterale lunetei nu par a fi fixate calumea. Mi-e si frica sa ma mai duc la vreo reprezentanta.
    1 point
  3. Dupa putini km 6300 km pot spune ca este o masina confortabila, noaptea farurile fac toti banii, parbrizul incalzit, volanul incalzit si scaunul incalzit foarte utile pe vremea asta rece se poate trai fara ele dar adauga un plus de confort. pentru cine vrea un Karoq o recomand.
    1 point
  4. 2.0 TDI, 110 kW, DSG, Golf Variant, 2 adulți , un copil, un cățel, bagaje full, consum 5.3 . Am observat că a crescut consumul de când am pus rotile de iarna. Traseu Timisoara-Varsovia, numai autostrada. Abia aștept la întoarcere să testez Schengenu'.
    1 point
  5. No hate dar...e o Skoda. Ce asteptari aveai? M-am tot uitat zilele astea mai atent, de curiozitate, la ce ofera piata in momentul actual. Concluzia: aparent nu stiam ca imi doresc sa ajung într-o poziție de a-mi fi platita masina de catre firma. Dar imi doresc. De ce? Pt ca jur ca aproape toate masinile noi sunt niste gunoaie...mai ales in zona joasa de pret. Macar asa stiu o treaba, nu scot eu banii din buzunar. E cu atat mai trist daca ai avut ceva masini vechi cu care sa compari. Altfel, astea noi (majoritatea) sunt facute pt GenZ. Adica de luat in leasing operational... In plus: 60-70k o Skoda full, 60k un SEAT, pardon Cupra, 70k un Passat...da le n ... astea sunt preturi de zona premium de acum 4 5 ani, iar definitia actuala de premium o reprezinta: ecrane, lipsa butoane, luminite, plastic si ceva materiale "raw vegane". Pai nu ne meritam soarta?
    1 point
  6. oras ,bucuresti, totul pornit , 4 persoane ,distanta scurta 10km, max 13,5 in afara orasului max 9 autostrada max 8,5 am reusit sa merg un plin cu viteza peste 160 (max 200) in germania consum 8,5 650 km cu 55 litri cel mai mic consum 8 motor AKL 1999 200000 km ceva consum ulei deci segmenti uzati
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!