Ma apropii vertiginos de 2.000 km si masina incepe sa imi placa din ce in ce mai mult, iar toate comenzile parca s-au mai inmuiat si functioneaza mai bine.
Cred ca masina mai are o problema, trebuie sa ma programez again la PBV. Cand rotesc complet stana sau dreapta si inaintez sau dau inapoo, de pe fata se aude ca si cum roata (fie stanga, fie dreapta) atinge ceva. Sunetul e discontinuu, deci nu atinge ceva permanent. Din ce m-am uitat eu la roti, totul e bine prins si nu imi dau seama ce ar putea atinge. Daca atinge vreun cablu care vine la etrier… ar fi eroare de prooectare, dar nu ma pot convinge.
In orice caz, sunt dezamagit de experienta volkswagen. Am mai avut masini noi si nu am simtit ca rodajul are scopul sa descopar problemele si sa le repar dupa nemti. Masina e foarte misto la condus si feeling, dar pur si simplu pana nu ajung pe la 5-6k km, sa fac si o revizie si sa o vad si eu pe elevator, nu prea am incredere sa plec la drum lung. Daca nu ma prindea problema cu antigelul langa PBV, ma suiam pe platforma. Cu masina care avea o saptamana. Penibil. Din pacate, invadatorii galbeni au un teren foarte fertil in europa, iar detronarea nemtilor in industria auto cred ca va avea loc mai repede decat ne asteptam.