Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.12.2024 în toate secţiunile
-
Acum vreun an, am încercat să scap de becul halogen de cornering din far. Led-ul respectiv deși avea anulator de eroare, a dat eroare și l-am înlocuit cu Osram CBI halogen. Ieri după ce mi-am terminat treburile prin casă, mi-am adus aminte că îmi veniseră led-urile noi. Pentru că păsăricile continuasera ciripeala... Așa că, am luat cutia, am ridicat capota și am scos becurile Osram. La o primă vedere, ledurile aratau foarte bine, iar față de Osram, erau poziționate la aceeași distanță. După ce le-am montat, am pornit motorul și au dat eroare și nici nu se aprindeau, ceea ce m-a dus cu gândul că au sens de montare, așa că le-am inversat. După repornire totul a fost în regulă, fără erori în bord. comparativ cu halogenul Și cum se vede după schimbare Aici aveti un clip cu ledurile și cum se văd in funcțiune. Și cu această ocazie s-a mai liniștit o păsărica! Acum pot spune că mașina are toate becurile pe led. Weekend fain tuturor!2 points
-
Avand in vedere ca in toamna asta am incheiat doua capitole (topic-uri) descrise aici pe vwforum (“My Brown Beast” si “My Grey Beast”) am plecat in cautari spre un nou capitol (obligatoriu de data asta cu transmisie automata). Initial am cautat tot un diesel de 2.0 sperand la un GTD dar optiunile erau foarte putine si foarte scumpe. Profitand de programul Casa verde 2024 si avand in vedere ca este o masina de daily-drive cu care fac treburile zilnice (serviciu/casa/cumparaturi) am zis sa-mi orientez cautarile spre un hibrid. Dupa ceva documentare am stabilit ca cel mai ok pentru mine ar fi un plug-in asa ca am facut lista de must-have (IQ Light, Keyless Entry/Go, Oglinzi pliabile, Proiectoare ceata) si am plecat in cautari pe mobile.de pentru un Golf 8 de maxim 2 ani vechime. Vizual golful 8 Style/Life nu ma atrage deloc cu acele dungi colorate pe bara asa ca am mers in cautari doar pe GTE si rezultatul este mai jos. Va prezint capitolul „My White Beast” , un Golf 8 GTE Plug-In Hybrid (DGEA 245CP (150 termici + 95 electrici)) fabricatie 09.2022 cu garantie full pana in 09.2027 sau 100.000km si garantie pe baterie pana in 09.2030 sau 165.000km, achizitionata la 45.000km din reprezentanta. Din pacate din lista de must-have nu are proiectoarele de ceata dar am renuntat in detrimentul altor optionale care mi-au luat ochii. Dotari: - Side /sign / line / front / fatigue / travel / emergency break / collision assists - Adaptive cruise control - Matrix LED IQ Light - Lumini vreme rea - Lumini curtoazie sub oglinzi si in cele 4 manere exterioare - Webasto ThermoTop cu telecomanda - Volan incalzit - Scaune fata + spate incalzire - PLA + Camera spate - Keyless entry/go - Oglinzi pliabile electric - Alarma cu monitorizare interior si senzor anti-tractare - Carlig tractare electric - Winter premium pack (era trecut in anunt dar nu am inteles exact la ce se refera 😊 ) - Black Style pachet (jante, oglinzi si plafonul interior in culoarea neagra) - Navigatie Discover Media cu WeConnect Plus - E-Sound - Radio DAB + Internet Radio (dar care e posibil sa nu fie functional in RO) - Mai erau insirate in anunt (Bussiness premium packet, Konfort packet, etc) dar inca nu am inteles la ce fac referire nici astea Pentru ca nu avea cauciucuri de iarna am echipat-o eu cu un set de jante Dijon pe 17” (vopsite negru lucios) cu cauciucuri Bridgestone Blizzak LM005 RunFlat si un set de presuri de cauciuc OEM. Toti senzorii si sistemele de asistenta si farurile costa enorm asa ca am „dotat-o” rapid si cu o asigurare full casco la Allianz. Masina a venit cu jante pe 18” cu cauciucuri de vara Bridgestone DOT 2024 si o revizie de filtre si ulei efectuata la 39.000km deci la capitoul asta stau linistit o perioada. Ca si lipsuri pana la „e full boss” 😊 cred ca ar mai fi trapa, head-up displayul, tapiterie piele nappa cu ventilatie in scaunele fata si proiectoarele de ceata (acele leduri albe tip fagure in grila fata). Din ce am discutat cu AlBundy ar fi destul de greu si costisitor de facut un retrofit OEM la acele proiectoare iar pentru ca masina este si in garantie momentan am renuntat la idee si m-am impacat cu gandul ca nu le are 😁 Nu stiu cum se face dar la doua saptamani dupa ce a intrat in posesia mea ambele modele proiectate de luminile de sub oglinzile exterioare s-au deteriorat (am citit pe aici pe forum ca este un defect comun si foarte des intalnit). Am programare pe 17.01 pentru constatare si remediere pe garantie (sper 😁). Check IT Out1 point
-
E destul de simplu sa iti dai seama, chiar fara sa te uiti in bord. La mersul in doi cilindri motorul se simte altfel fata de mersul normal, are un usor tremurat. Asta se intampla la mers constant, fara accelerari, inclusiv la 130km/h. Neavand minunea aia de bord digital, la mine apare un cerc cu ECO. La tine ar trebui sa arate cam asa :1 point
-
Am comandat si eu, trebuie sa ajunga maine, 450 ron setul si am primit pe email certificatul rar. Urmeaza sa le montez si revin cu detalii.1 point
-
Am rezolvat si eu problema cu fisura de la banda led . Am gasit un service care respecta clientul care au inlocuit pe garantie piesa defecta si au montat cleme noi pentru banda led desprinsa .1 point
-
1 point
-
La prima vedere, nu am vazut diferenta semnificativa fata de Gt Racing +200%. Daca comparam cele 2 becuri, unu are 1550 lm si altul 1500 lm - deci cred ca din acest motiv. Doar ca osram LED ar trebui sa ma tina cel putin 4 ani, nu sa se arda la 6 luni. Nu sunt deranjante pe ploaie. Nu deranjeaza nici pe cei din fata. Mentionez ca le-am si reglat la statie ITP dupa montaj. Un lucru deranjant este ca in stanga se vede o urma de umbra putin. Doar pe stanga. O sa incerc sa fac o poza. Da eu caut si perfectiunea Nu este acea lumina uniforma care banuiesc ca e data de un far cu lupa sau chiar far led. Dar per total, ma simt multumit. Raman cu ele.1 point
-
La plasticul ala negru, cu heat gun il faci ca nou!! Cat despre bara, cu corector, daca nu te pricepi pentru ca vopseaua e subtire pe bari, corectorul scoate multa vopsea si va sta un strat peste altul, de la distanta nu se v-a vedea decat de aproape ... Daca ai prieten vopsitor roaga-l sa iti puncteze el si capota si bara cu vopsea pe cod, nu alb din carrefour ... Nu prea are rost sa vopsesti toata capota, de la cateva pietricele.1 point
-
Asta pentru ca nu se pune piciorul in prag ... E pamant romanesc, produsa pe pamant romanesc, e energie romaneasca, o dam la romani ... Vine ala cumpara si revinde si statul roman colecteaza putin ... Acum ca e acces si la panouri, sunt de ceva timp, pot fi cumparate din china si vandute in romania, in caz de la noi nu se produc ... Subventii peste subventii, pe care tot noi le platim dar in 5-10 ani ... iti da nu stiu cat "cica nerambursabili" dar tu ca sa iesi in profit, iesi peste 5 ani, daca vrei sa vinzi ceea ce produci peste 100kw (parca era) iti cumpara statul cu 50 de bani si vinde inapoi cu 2lei (dau exemplu), cei 2lei ii platesc cei care nu au panouri si tot asa ... un ras de guvernanti avem fara o viziune in viitor stabila, pe termen lung ... Intradevar nici Grid-ul electric nu e conceput sa incarci 100 de masini la fast charge, pentru ca nu a fost actualizat cred ca din anii 70.. se folosesc acelasi cabluri si nu ma refer la cele de prin orase, ci cele care conecteaza orasele ... tehnologia avanseaza de la zi la zi... Masinile electrice au in medie, din ce e pe piata, la pret accesibil, intre 200-300km autonomie, mi se pare ok. Ele la inceput, au fost gandite pentru oras, dupa ceva timp s-au gandit ca poate au unii bunici la tara si trebuie sa calatoreasca si extra-urban ... Tehnologia din baterie este veche si destul de buna, doar ca se descarca repede ... La momentul actual parerea mea e ca un hibrid e mult mai ok decat o electrica. Nu sunt inca multe orase in care este interzisa circulatia masinilor cu ardere interna si daca sunt zone, banuiesc ca sunt masini de inchiriat, fara probleme ... Plus ca poti cumpara acum o masina cu peste 400 CP hibrida si plati impozit cat la 1.9l sau mai putin ... De stricat nu se strica, asa repede chiar daca are mai multe componente in miscare, are mai putina uzura motorul termic ... Singura problema a bateriilor, este ca iau foc cand se supra incalzesc si am vazut ca si din senin si pompierii inca nu au cum sa stinga focul ... in rest, eu cred ca a fost foarte fortata "manevra" de a baga pe gat electrice inainte de a eficientiza, incarcarea, gridul, posibile repercursiuni ... pretul de achizitie ...1 point
-
Imi pare rau pentru patania ta. Ori, poate sunt eu mai dintr-o bucata dar masinile astea sunt din ce in ce mai proaste... Totul in detrimentul clientului dar spre sfantu' profit si dividend...1 point
-
Si a aparut si prima problema tehnica. In timp ce mergeam, mi se aprinde senzor si ma anunta sa verific lichidul de racire. Trag pe dreapta, deschid capota, lichidul de racire era sub nivel cu vreo 2-3 degete. In zona curelei de accesorii, pe scutul de jos, se vedea cum picura. Marfa. Ii pun noste apa distiloata din benzinarie si ma indrept spre service. Acu astept sa vad despre ce e vorba. E frustrant ca se intampla asta cu o masina noua si e si mai frustrant ca aveam planuri de calatorii pentru sarbatori, iar daca necesita vreo piesa de schimb pot sa imi iau adio de la acele planuri. Daca citesti postarea, tine-mi pumnii1 point
-
N-ai inteles subiectul, plus ca faci parte dintre cei ce confunda Australia cu Austria. Nu are nici o legatura Australia cu motoarele mari iar referitor la revizie vorbim de cea obligatorie care acolo este la 15k/an , altfel poti sa o faci in fiecare zi daca vrei. Pentru ca in anul ala eram nimeni pt aceste firme, nu se obosea nimeni cu nimic, se facea doar ce stipula legea si anume , garantie 1 an. Orice alte presupuneri sunt nefondate.1 point
-
Nu este permisa citarea postului anterior. Se prezuma un raspuns direct. Poti cita (quote) un post, dar nu cel imediat superior. Citeste regulamentul forumului si vei intelege.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00