Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.12.2024 în toate secţiunile

  1. Si a aparut si prima problema tehnica. In timp ce mergeam, mi se aprinde senzor si ma anunta sa verific lichidul de racire. Trag pe dreapta, deschid capota, lichidul de racire era sub nivel cu vreo 2-3 degete. In zona curelei de accesorii, pe scutul de jos, se vedea cum picura. Marfa. Ii pun noste apa distiloata din benzinarie si ma indrept spre service. Acu astept sa vad despre ce e vorba. E frustrant ca se intampla asta cu o masina noua si e si mai frustrant ca aveam planuri de calatorii pentru sarbatori, iar daca necesita vreo piesa de schimb pot sa imi iau adio de la acele planuri. Daca citesti postarea, tine-mi pumnii
    7 points
  2. Azi le-am spălat pe amândouă, profitând de cele 13°C de afară. Cu Broski nu am apucat să fac poze, ca a venit fiică-mea și a plecat cu ea imediat după ce am sters-o, ca să o citez "Ce frumoasă e Broski spălată!" După ce am spălat și Tiguanul, am schimbat capacele de la oglinzi. Mi-am comandat alt set, întrucât mi se părea că nu stăteau foarte bine și ieșeau destul de ușor, in special cel din dreapta. Acum s-a mai liniștit putin "păsărica". 😁
    2 points
  3. Stiu ca aveau ceva probleme cu fixarea furtunului de antigel. Se misca si iesea din radiator. Poate este aceeasi situatie desi este total ne-ok la facelift sa ai in continuare aceeasi problema pe care au avut-o masinile din start.
    1 point
  4. Acele zgariaturi nu mai ies decat cu revopsire bara fata si aripa stanga fata. Dar daca nu vrei sa ,,iti strici casco" declarandu-le chiar acum, poti sa dai cu un stilou corector sa acoperi zgarieturile, si faci revopsirea cand se strang mai multe zgarieturi. Kitul de revopsire ar trebui sa il gasesti la reprezentanta, pe baza codului de culoare. Cel putin eu, cand ma trezesc cu astfel de zgarituri, nu ma grandesc sa le declar imediat, astept sa se mai stranga.
    1 point
  5. Recomand OE comandat dupa seria VIN
    1 point
  6. Un Adblue VW e 80-90 lei. De ce sa risti?
    1 point
  7. Nu cred ca merita efortul. O sa deschid dosar de dauna si vopsesc totodata si capota care era "ciupita" de pietricele.
    1 point
  8. a ajuns mosu mai devreme cu un set de bare stabilizatoare H&R si un set de lager cauciuc-metal cum le zice producatorul 8S0407183B turnate solid - dedicate TTS (bucsa mare bascula fata).
    1 point
  9. Salut @adrian001@Al Bundy, Am inlocuit pompa cu una originala (echipare Buehler), identica cu cea din fabrica. Am testat pompa la o sursa de 12V, iar aceasta functioneaza dar foarte zgomotos. @adrian001, dupa cum mi-ai sugerat, am desfacut pompa originala pentru a identifica defectul. Se pare ca si in acest caz defectul este tot unul mecanic. Eroare P261A - Circuit Open - Ghidaj cilindric al rotorului crapat si axul statorului foarte uzat. Am atasat cateva poze cu defectul, dar si o comparatie intre pompa OM si cea Pierburg. P261A - Circuit Open (Rotorul se invarte dar cu dificultate) - OM P261C - Short To GND (Rotorul nu se mai invarte deloc) - Pierburg Sper ca aceasta comparatie sa ajute si alte persoane cand vor inlocui aceasta pompa. Toate bune!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!