Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.12.2024 în toate secţiunile

  1. Evacuarea veche era un pic diferita in sensul ca : downpipeul era pe 70mm, racordul flexibil nu era din inox , toba intermediara nu era magnaflow si alt tip de sudura care a ruginit in timp. Cu vechea evacuare nu am avut probleme nici la rar , cand am cumparst masina , nici la itp si nici cand m-a oprit politia si m-a pus sa turez masina. La evacuarea noua am pastrat facturile , catalizatorul e EURO 4, zgomot nu face excesiv. Deci nu prea ar trebui sa fie probleme. Legat de evacuare de la RAR sriu ca spuneau ca daca pui alta evacuare in afara de cea de fabrica dar parametrii tehnici sunt in limite nu sunt probleme. Deci la nivel zgomot ma incadrez , am toba intermediara , finala si catalizator EURO 4 cum are si evacuare de fabrica , am facturi doveditoare.
    2 points
  2. Doar montezi volanul, o sa fie plug and play
    1 point
  3. Da bine cu WD40 și o cârpă curată. O să dispară cel puțin negreala aia.
    1 point
  4. La greutatea aceasta ai facut chiar bine ca ai pus XL. Nu stiu din ce motiv, dar eu credeam ca ai cautat normale, nu ai gasit, asa ca ai luat XL (cum am facut eu).
    1 point
  5. Incurcate-s caile Androidului...bata-l norocu' 😀 . Ma bucur ca ai rezolvat.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!