Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.12.2024 în toate secţiunile

  1. Si eu asa am avut impresia inainte sa trec printro reprezentanta. Insa handlerul care mi-a vandut masina mi-a zis: tu crezi ca la dealer primesti cel mai bun service? Nici pe departe. Doar la service specializat pe porsche care doar de sdtea repara, nu reprezentanta. Asta era in Germania. La aia din representanta angajați simpli li se rupe de masina ta de vis. Li se rupe maxim, mai ales la noi. E rulaj mare, nu prea apuca sa aiba experienta. Mecanicii/expertii adevărați nj stau pe salariile lor de mizerie. Probabil unul bun face salarul alora intro zi buna pe cont propriu in garajul lui de acasa. Cu forme legale sau nu e alta chestie. Si inteleg si costurile unei reprezentante, ca trebuie legal sa aiba multe aparate si scule,licențe, calibrari pt a putea emite facturi cu lucrari pe bune, nu la coltu' blocului la negru. Insa realitatea e ca asta nu se reflecta in calitatea executiei.
    4 points
  2. credeam ca e topicul "gagica mea", apoi mi-am pus lentilele de contact si am vazut ca e "masina mea".
    3 points
  3. Salutare tuturor si bine v-am gasit! Sunt (sau mai corect spus, voi fi) proprietarul unui Golf 8 GTI. Tocmai ce am primit astazi telefon de la agentul de vanzari sa imi spuna ca masina este pe drum si urmeaza sa imi fie predata in curand, pana in sarbatori. Pana acum asteptarea a fost cum a fost, dar dupa acest telefon, am devenit de-a dreptul nerabdator. Masina este un Golf 8 GTI, versiunea standard, nu Clubsport. Are un motor de 2l TSI, ce produce 265 CP si un cuplu de 370 (sper ca imi aduc bine aminte). Fiind un GTI, masina era destul de dotata in standard, astfel ca eu am adaugat numai 3 dotari suplimentare: - Pachetul piele - care include tapiterie de piele, scaun cu reglare electrica pentru sofer, scaunele fata sunt incalzite si ventilate, usile sunt captusite cu piele in loc de materialul acela de tipul alcantara (asta vine in standard pe GTI) - Sistem audio Harman Kardon - Suspensie adaptiva O sa revin cu poze cand ajunge masina si cu primele impresii, pentru ca din pacate test drive nu am putut sa fac decat cu versiuni standard, asa ca ceea ce am condus la test drive a fost un Golf 1.5 eTsi. Pe langa subiect, tin sa precizez ca am fost placut impresionat de cum ruleaza acel motor 1.5 eTsi, este foarte agil si consumul este ceva fantastic, efectiv mie mi-a consumat ca un diesel. Am mers prin Bucuresti si in afara, pe centura, pe autostrada, apoi iar prin Bucuresti si m-am intors cu un consum de 5.7, in conditiile in care era test drive si nu am menajat-o, deci nu am mers la consum. Dupa acel test drive, eram destul de hotarat sa achizitionez acea versiune, in echipare R Line. Totusi, cand am inceput documentarea despre motorizare, am vazut ca au existat tot felul de probleme cu motorizarea eTsi si, stiind cum se comporta grupul VAG atunci cand exista defecte din fabrica, am zis ca mai bine sa iau o motorizare testata si cunoscuta de mai multa vreme. Asa ca primul gand a fost sa merg pe versiunea diesel. Din pacate, in Romania, nu exista posibilitatea sa iei motor diesel in echipare R Line, iar versiunile standard ale Golf-ului 8 nu imi placeau, nici la interior, nici la exterior. Nu vreau sa se simta cineva jignit de aici, pur si simplu mie imi dadeau un aer de masini de flota. Asa ca am refacut calculele, am negociat cu dealerul si am decis sa merg pe versiunea GTI. Cu toate reducerile si cu dotarile mentionate mai sus incluse, pretul cu TVA a fost de 39.500 (500 si ceva parca, dar irelevant). Odata cu scaderea a 50% din TVA, masina fiind achizitionata pe firma, pretul a fost de aproximativ 35.700 EUR. Nu stiu cum vi se pare voua, dar in conditiile actuale, in care orice masina decenta costa simtitor peste 20k EUR, un GTI la 35k mi se pare o afacere super buna, avand in vedere ca primesti un motor fiabil si utilizat la scara larga in grupul VAG, precum si faptul ca masina este foarte potenta si fun to drive, dar in acelasi timp suficient de practica astfel incat sa poata fi folosita ca daily car fara probleme. Revin cu poze si impresii dupa livrare. Daca aveti orice curiozitati, feel free!
    2 points
  4. Guys, nu va certati. Am masina la schimb, si inca ce masina, nu ma ploua, nu ma ninge, am cu ce duce copiii la gradinita. Important e sa iasa bara aia cum trebuie.
    2 points
  5. Nu am încercat asa ceva. Amplificatorul de care vb, are mufa fakra compatibila și se leagă direct în mib
    1 point
  6. Scuze, greșeala mea. Era vorba de viteza maximă: 226 km/h, în treapta a 6-a. Manualul era în... ebraică 😏
    1 point
  7. Crezand ca vine zapada mai repede, am schimbat in aceeasi zi anvelopele cu care a venit echipat ursul polar: Continental EcoContact 6 235/55 R18 100V cu aceste anvelope de iarna, fara jante separate, cumparate de la Alcar prin Emag: KUMHO WP52 235/55R18 104V XL. In alta ordine de idei, nu am reusit sa merg mai mult de 60 de km full electric in aproape doua saptamani. Pentru a “roda” motorul termic, e nevoie sa merg cu bateria goala sau in modul sport (uneori are un moment de ezitare in sport si pare ca da in nas daca nu apas mai mult de un sfert din cursa pedala de acceleratie atunci cand comuta de pe electric pe benzina), altfel ursul porneste electric de pe loc chiar si atunci cand am bateria goala. Scaunele cu masaj sunt atractia principala, e bataie pe locurile din fata. Am condus ieri seara pe A0 si luminile Matrix isi fac treaba bine. A sughitat o singura data, eroare modul SOS si nu se conecta cu userul meu in Infotainment (am putut conduce cu cont guest, doar ca dureaza putin, -1min, pana e accesibila “tableta” , e nevoie sa dea timeout la login si sa renunte), dar dupa ce am ajuns intr-o zona cu acoperire 4G mai buna, si-a revenit. Consum actual:
    1 point
  8. La 2.0 TSI 204 CP 4x4 (5 locuri), 1765 kg (inclusiv șofer 75 kg) și 7.3 sec. 0-100 km/h (treapta a 6-a). La roți de iarnă cred că s-ar putea merge și pe varianta 215/60 R18, deși nu există în configurator. Au practic același diametru cu cele OEM. Iarna sunt de preferat roți mai înguste.
    1 point
  9. @cxr2testsalut. Ca și insonorizare pe exterior e irelevant, 🤣 că nu stam afară, dar prin insonorizantul aplicat am încercat să dau puțină rigiditate capotei, pentru a nu transmite caroseriei eventuale rezonanțe. Iar acea protecție, pe care nu o aveam, este pusă din fabrică ca și insonorizant și cred eu, o protecție termică pentru vopsea. Costul a fost aproximativ 205 lei si l-am luat de aici. O fi efect placebo, dar parcă s-a mai liniștit puțin zgomotul și în interior... La banii ăștia, ii poți recomanda prietenului sa o cumpere, iar dacă după asta aude la fel zgomotul motorului, sigur nu va auzi la fel păsărica!
    1 point
  10. Multumesc pentru gandurile bune. Vreau o masina "sanatoasa" care sa imi puna un mare zambet pe fata. Poate in final reusesc sa montez si asta : E doar un preview. Nu dezvalui mai multe. 😁
    1 point
  11. Dupa ce mi-a ajuns si mie masinuta, am facut mai multe probe cu logo-urile pentru radio. Sunt absolut sigur ca nu se poate pune un fundal care sa acopere intreaga pictograma. Din acest motiv, am refacut pictogramele cu fundal transparent. Stiu ca unele din ele nu sunt disponibile in tara dar in functie de timp, va stau la dispozitie daca aveti posturi regionale preferate.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!