Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.12.2024 în toate secţiunile

  1. credeam ca e topicul "gagica mea", apoi mi-am pus lentilele de contact si am vazut ca e "masina mea".
    3 points
  2. Salut, Observ ca a fost sters postul meu...Ii multumeam pt poze si apoi glumeam ca este cocalar...Daca cineva se obosea sa citeasca posturile de mai sus, ar fi inteles ca doar glumeam si ca de fapt eram ironic la adresa altor membri, il stimez pe Corado si sper sa si el a inteles acest lucru. Daca nu a inteles ,atunci sper ca o faci acum, prietene. In rest, nici nu stiu ce sa mai zic, stergem ,aprobam... Seara linistita.
    3 points
  3. Salutare tuturor si bine v-am gasit! Sunt (sau mai corect spus, voi fi) proprietarul unui Golf 8 GTI. Tocmai ce am primit astazi telefon de la agentul de vanzari sa imi spuna ca masina este pe drum si urmeaza sa imi fie predata in curand, pana in sarbatori. Pana acum asteptarea a fost cum a fost, dar dupa acest telefon, am devenit de-a dreptul nerabdator. Masina este un Golf 8 GTI, versiunea standard, nu Clubsport. Are un motor de 2l TSI, ce produce 265 CP si un cuplu de 370 (sper ca imi aduc bine aminte). Fiind un GTI, masina era destul de dotata in standard, astfel ca eu am adaugat numai 3 dotari suplimentare: - Pachetul piele - care include tapiterie de piele, scaun cu reglare electrica pentru sofer, scaunele fata sunt incalzite si ventilate, usile sunt captusite cu piele in loc de materialul acela de tipul alcantara (asta vine in standard pe GTI) - Sistem audio Harman Kardon - Suspensie adaptiva O sa revin cu poze cand ajunge masina si cu primele impresii, pentru ca din pacate test drive nu am putut sa fac decat cu versiuni standard, asa ca ceea ce am condus la test drive a fost un Golf 1.5 eTsi. Pe langa subiect, tin sa precizez ca am fost placut impresionat de cum ruleaza acel motor 1.5 eTsi, este foarte agil si consumul este ceva fantastic, efectiv mie mi-a consumat ca un diesel. Am mers prin Bucuresti si in afara, pe centura, pe autostrada, apoi iar prin Bucuresti si m-am intors cu un consum de 5.7, in conditiile in care era test drive si nu am menajat-o, deci nu am mers la consum. Dupa acel test drive, eram destul de hotarat sa achizitionez acea versiune, in echipare R Line. Totusi, cand am inceput documentarea despre motorizare, am vazut ca au existat tot felul de probleme cu motorizarea eTsi si, stiind cum se comporta grupul VAG atunci cand exista defecte din fabrica, am zis ca mai bine sa iau o motorizare testata si cunoscuta de mai multa vreme. Asa ca primul gand a fost sa merg pe versiunea diesel. Din pacate, in Romania, nu exista posibilitatea sa iei motor diesel in echipare R Line, iar versiunile standard ale Golf-ului 8 nu imi placeau, nici la interior, nici la exterior. Nu vreau sa se simta cineva jignit de aici, pur si simplu mie imi dadeau un aer de masini de flota. Asa ca am refacut calculele, am negociat cu dealerul si am decis sa merg pe versiunea GTI. Cu toate reducerile si cu dotarile mentionate mai sus incluse, pretul cu TVA a fost de 39.500 (500 si ceva parca, dar irelevant). Odata cu scaderea a 50% din TVA, masina fiind achizitionata pe firma, pretul a fost de aproximativ 35.700 EUR. Nu stiu cum vi se pare voua, dar in conditiile actuale, in care orice masina decenta costa simtitor peste 20k EUR, un GTI la 35k mi se pare o afacere super buna, avand in vedere ca primesti un motor fiabil si utilizat la scara larga in grupul VAG, precum si faptul ca masina este foarte potenta si fun to drive, dar in acelasi timp suficient de practica astfel incat sa poata fi folosita ca daily car fara probleme. Revin cu poze si impresii dupa livrare. Daca aveti orice curiozitati, feel free!
    2 points
  4. Cand am aflat de lansarea Kodiaq PHEV, dupa o scurta prezentare facuta sotiei si o lista pro/contra, ne-am hotarat sa schimbam masina. Am asteptat sa mai treaca un timp de la lansare, am vrut sa primesc actualizarile de software "necesare" din prima, la livrare . Cand am mers sa dau comanda, exista o promotie pentru Sportline, ar fi iesit un pret mai bun, dar am preferat scaunele Cognac in locul elementelor decorative si scaunelor specifice Sportline, plus lipsa ventilatiei a inclinat balanta pentru Selection cu multe optiuni. Comanda a fost data pe 09.09.2024 si modificata pe 14.10; pe 16.10 avea termen initial de productie week 09/25. Masina a fost fabricata pe 09.11.2024, mult mai repede decat ne asteptam, cred ca vor sa isi faca norma de emisii pe 2024. Pe 19.11 a ajuns in curtea dealerului, am prins si programul Rabla Plus, iar pe 22.11 am ridicat-o. Kodiaq Selection PHEV Moon White Selection plus ceva dotari $H3 ***CleverBonus Noul Kodiaq*** EV3 Cablu de incarcare MODE 2 (max 10A) 76H Cablu de incarcare MODE 3 (max. 32A) PI3 Design Interior SUITE COGNAC 1SK Elemente suplimentare protectie sasiu PJ1 Jante aliaj 18" Soira, antracit/argintiu PA2 Pachet Acoustic & Sunset PAB Pachet Assisted Drive Plus WCD Pachet Convenience Plus Clima PLB Pachet Light and View Plus PPP Pachet Performance PFA Pachet Simply Clever Family PTA Pachet Technology 13" PWD Pachet Winter Sport 4GW Parbriz incalzit YOZ Servicii Online SKODA Remote Access - 3 ani Infotainment Online - 3 ani Pe scurt, masina se conduce usor, iar mersul full electric e senzational. Cum am luat-o, am mers sa ii montez anvelopele de iarna. Prima poza, in curtea Brady: Status actual: O mare parte din consumul bateriei a fost "butonarea" infotainmentului vreo 2h adunate in stationare, cu motorul (electric) pornit. Revin cu mai multe impresii si poze.
    1 point
  5. Am schimbat si eu recent distributia la Octavia 2 a mea, ultima fiind de acum 8 ani si aproximativ 85.000km. Am luat kit de distributie, pompa de apa si curea de accesorii OE la 1100 lei pentru 1.9TDI BJB. Cu ocazia asta am pus si un vas de expansiune nou si antigel G12 Evo.
    1 point
  6. Am schimbat si eu recent distributia la Octavia 2 a mea, ultima fiind de acum 8 ani si aproximativ 85.000km. Am luat kit de distributie, pompa de apa si curea de accesorii OE la 1100 lei pentru 1.9TDI BJB. Cu ocazia asta am pus si un vas de expansiune nou si antigel G12 Evo.
    1 point
  7. Eu nu mai am nervi sa tot duc la vopsit pt orice kkt minor... cand o fi ceva mai nasol, aia e, dar atata timp cat nu e o reala problema 2-3 zgaratieturi nici nu se vad Tocmai din aceleasi motive... sa nu iasa culoarea. Ce e uniform si de fabrica e una, restul e la noroc. Nu e vorba de tine, dar cunosc personaje care vopsesc si de 2-3 ori pe an o bara, pt nimicuri. Deh, traiasca CASCO. Si dupaia ne miram de ce "ie" scumpe asigurarile
    1 point
  8. Pai trecerea la EV-uri se va face cu energia din…viitor ?
    1 point
  9. Am iesit la zapada!!! Am schimbat colantul de pe trimul de pe plansa de bord, de la Carbon 5D la Negru lucios de la Oracal, cumparat de pe eMag, destul de bun, doar ca nu vine cu folie de protectie, ca atunci cand il montezi sa nu il zgarii, dar e bun. Cel carbon nu are adezivul bun, chiar si incalzit ... Intre timp un far a facut condens pe interior, stiu ca e cam bombardat de la pietricele, desi a plouat si am spalat masina si nu a facut pana acum. Dar am bagat masina in garaj, am desfacut carenajul, grila din fata, am pus ceva banda pentru vopsit pereti, pe bara sa protejez si am astupat fisurile, ele fiind in buza farului jos, cu super glue si silicon cu adeziv, transparent. Inainte de asta am folosit banda izoler sa fiu sigur ca pe acolo e problema. Chiar si cu becurile halogen daca mergeam tot erau urme de condens, se formau pe drl pentru ca eu le am led si nu se incalzea zona. Dar cu masina in garaj, am scos becurile, atat faza scurta cat si faza lunga, am pus un fehon pe prima treapta si pe cald si l-am bagat cu gura pe unde sunt protectiile antipraf. Nu era mult condens dar imi era frica sa nu se strice ledurile. A stat acolo o juma de ora, cat am desfacut carenajul dupa care am mai oprit fehonul, am uscat si pe dedesubtul farului, in spatele barii, nu eram 100% sigur pe unde a intrat apa. Toata treaba a pornit dupa ce am venit de la munte, am spalat masina si doar am mai spalat-o de n ori pana acum chiar si frig fiind dar na ... Dupa ce am uscat cu fehonul interiorul farului, intre timp s-a mai uscat si siliconul. L-am lasat sa se racoreasca, cat am izolat zona lipita cu silicon cu banda izoler. Am pus becurile la loc si am iesit prin oras sa vad daca se mai aburesc pe interior si se pare ca momentan s-a rezolvat problema. Sa vedem cand o mai ploua, la schimbul de umiditate din atmosfera daca se mai aburesc. Aerisitoarele sunt inchise, pe marginea protectiilor antipraf, fiind din cauciuc am dat cu putin silicon sa etanseze mai bine. Si sa vedem zilele ce urmeaza, daca am rezolvat problema. Un far cum am eu de Golf 7.5 de la Hella e in jur de 1200-1500 de lei nou, am gasit si SH la 500-600 lei dar mai degraba daca nu s-a rezolvat, iau 2 noi, pentru ca ambele sunt ciupite de pietricele, le schimb la reprezentanta, stiu ca ma va costa mult, dar asta e. Le pun folie de protectie ppf si asta e. Farul cu pricina e cel din dreapta, imi pare rau ca nu am facut poze... aaa si in far momentan am pus si 3 pliculete cu silica gel, de pe la cutii de pantofi, eu le mai pastrez ... Daca ati mai patit si vreti sa rezolvati, eu cand am pus fehonul, am una din fante pentru becuri descoperita sa iasa aeru cald, farul partea din fata s-a incalzit un pic ceea ce cred ca s-a uscat condensul acela, abureala mai mult, nu au ramas pete ...
    1 point
  10. Probabil ultima aparitie pe anul acesta, pana se ne apucam de treaba.
    1 point
  11. E frig afara, sa mai incalzim putin atmosfera cu plimbarile de pe Coasta de Azur din vara asta! ☀️ Desi cazarea o aveam langa plaja faimoasa Pampelonne din Saint Tropez, am decis sa ne plimbam si sa vizitam si alte plaje, ca doar de aia l-am luat si pe Baloo 🐻 in vacanta! Golful Saint Tropez are niste plaje superbe, era aproape, aproximativ 25 km (30 min cu masina). Da asemenea, daca "iei la volan" "Coasta Azurie" gasesti plaje, porturi pescaresti, restaurante si locatii "desprinse" parca din brosurile celor mai extravagante agentii de turism, de la Sainte-Maxime spre est, Cannes, Juan-Les-Pins, Antibes, apoi spre Nisa, Villefranche-sur-Mer, locatii in care s-au filmat o gramada de filme, din ce imi aduc aminte, James Bond, The Gendarme of Saint-Tropez cu Louis de Funes, Johnny English, cu "MR BEAN" (Rowan Atkinson), Killers (Ashton Kutcher si Katherine Heigl), Ronin (Robert DeNiro) etc. Saint-Jean-Cap-Ferrat "detine" cele mai scumpe proprietati de pe glob, unde multi oligarhi au multe "casute", pana si familia Rotschild si presedintele Rusiei! ❤️ Eze este un satuc situat pe stanci, care ofera un farmec aparte, o gradina exotica si un "view de milioane"! Despre Monaco si Cap Ferrat o sa vorbim in alta postare. Nu o sa atasez poze din toate locatiile vizitate acum, oricum "doar" niste poze nu pot reda frumusetea locului si nici experienta, insa incerc sa va ofer "just a taste", atasez unele poze, standard din telefonu' meu, mai "de saraki" (Samsung A55), altele cu filtre din telefonu' lu nevastamea, ceva "Aifon Roz", ea are rabdare sa le editeze, aduce si o paine in casa din ceva pagini de social media pe care le are in administrare, in fine, nu o laud dar apreciez. Cica vrea sa isi ia ceva aparat foto profi si sa se reprofileze cu totul, sa "traiasca" doar din fotografie, ea fiind cadru didactic. Dar hey, daca imi umple frigideru' cu bere, ce sa zic, o sustin, Doamne-ajuta! 😄 Recomand soseaua virajata care "merge" paralel cu Mediterana, nu autostrada (deoarece nu o sa vedeti nimic) drumul "vechi" ofera o experienta la volan DE TOP, pe o parte, stanca+munte, pe cealalta parte, prapastie si MARE, soseaua traverseaza tuneluri, zone cu vegetatie exotica, palmieri, etc. Nu e de mirare ca vedeam supercaruri cu numere de inmatriculare din toata Europa, grupuri de motociclisti, multe masini deosebite, de "pasionati", rulote, masini decapotabile, HOT-Hatch-uri, oameni care apreciau condusul si peisajul oferit. ❤️ Boon, sa revenim la plajele din Golful Saint Tropez, la unele gaseai parcare gratis, asta daca aveai norocul sa iasa cineva fix in momentul in care ajungeai, la altele, tot pe "privatelea" 15-20 de euro/zi. Il lasam pe Baloo, la bronzat, ne luam bagajelul si plecam la plaja: Bordul si pielea protejate: Fraierii carau bagaje: Nevastamea ar fi vrut poze din 20 in 20 de metri, dar eu cu geanta frigorifica, "merinde", umbrele, scaune de plaja pe umeri si "salahoreala" in 33 de grade era sa cedez, am exclamat niste termeni mai poPULAri si am fost lasat in pace! 😄 M-am calmat ulterior "afumand" palmierii, la umbra: Cam asa arata plaja privata a unui camping din Golful Saint Tropez: La "camping", vorba aia, "la saraki" : Sotia a citit in mare parte a timpului, deci am avut parte de liniste: "ZA VIEW" : Era cald, hidratarea era necesara, geanta frigo textila si-a facut treaba cu brio: Am avut un apartament la Navodari, unde mergeam "gratis" cate o luna vara la plaja, e frumos si la Mamaia, in mucuri de tigara, manele+clubareala si "basini", nu contest, parca un pic mi-a fost dor de acele momente....mmm...🤔..mmm...NU, MiNT! Nu mi-a fost dor: Mergi 100 de metri in larg si apa e tot pana la genunchi: "Buna" apa, nimic de zis: Va urma! ☺️
    1 point
  12. Atunci da-i pace, pot exista și riscuri la update.....
    0 points
  13. Partea cu economia de combustibil este extrem de relativa. Sunt extrem de multi factori ce intervin pe parte de consum, iar motorul de 1.6 ajunge sa fie economic doar in cateva situatii. Iar acele situatii sunt de genul: temperatura exterioara decenta, masina doar cu mine la volan, condus extrem de molcom etc etc. Altfel, daca incepem si punem pe lista extra factori, consumul se duce departe. Daca spuneam la un moment dat, imediat dupa achizitie, ca acest 1.6 e ceva mai economic fata de 2.0 avut pe Golf-ul de dinainte, cred ca a tinut strict de acea perioada de inceput, pana m-am acomodat cu masina si incercam sa vad cum se muleaza pe stilul meu de condus. Din capul locului, actualul motor Euro 6 se vede si se simte clar ca are o "moliciune" mult mai mare fata de cel Euro 5. Probabil din soft, din proiectarea in sine, sa respecte normele, regenerarile mai dese ale dpf-ului.....clar e altceva fata de Euro 5. Cel putin eu asa il percep. Si inca un aspect pana la urma: e cam greu sa compari 1.6 pus pe un Variant, cu 2.0 pus pe un Hatch. Manuala cu 5 trepte din prezent, cu manuala in 6 trepte din trecut. Etajarea cutiilor difera total si automat felul in care s-ar conduce doua masini de acest gen difera total. Oricum, la felul meu de a exploata masina si la stilul in care tin motorul in ture, atat in oras cat si la drum lung, consumurile obtinute sunt la ani lumina de media valorile vehiculate pe aceste motoare. Iar acest lucru ar fi valabil si daca as detine un motor de 2.0.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!