Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.11.2024 în toate secţiunile

  1. @Jeffy86able - patit la Rapid, chiar si dupa ce am schimbat amortizoare, bucse, flansa.. Amortizorul a cedat in 2-3k km si a inceput sa bata usor (gen cum sunt cele de antirului pe fata) Pana nu am schimbat din nou amortizorul, nu a tacut.. de asemenea de verificat si flansa superioara sa nu aiba joc tija amortizorului.
    1 point
  2. azi dimineata ora 07:30 - 08:00 (deci aglomeratie moderata, nu a fost crima): 1.5 eTSI, 150 CP, DSG, Drum de 11 km in total cu doua pauze (motor oprit), in bucuresti, ruta cartier-centru-inapoi, fara AC pornit, doar ventilatie, 10.8 l/100km
    1 point
  3. Normal , cu X difuzoare si 3D fata spate , mai lipseste sa puna si claxon B&O 3D cu doar 2k optional Daca ar mai exista si artisti care sa compuna muzica in loc de zgomot , ar fi si mai bine Norocul nostru e ca exista muzica mai veche buna destula , sa putem asculta o viata
    1 point
  4. De 10 zile am montat un anulator de start/stop, a durat 10 minute cu tot cu aspirarea mizeriilor acumulate sub bagheta de butoane in 12 ani. Initial am crezut ca tine minte pozitia butonului la oprirea motorului dar nu e asa; indiferent de pozitia butonului (ON sau OFF) la oprirea motorului, la pornire trece pe OFF dupa 3 secunde ("apasa" butonul in locul meu). Fuctioneaza perfect.
    1 point
  5. Pffff, ce mai trece timpul. Din Mai nu am mai postat pe aici. Aproape trecea anul si eu uitam sa vin cu noutatile ce tin din categoria "ce mizilicuri s-au mai stricat" Pentru ca dupa mine, chiar au fost niste chestii ciudate, cu care nu ma asteptam asa devreme deja sa ma confrunt. Din nou ma voi referi la vechile Golf-uri avute, care in anii acumulati, mult mai multi pana la urma, nu mi-au facut asemenea surprize. Poate ca "pe vremuri" subansamblele erau mai calitative, poate ca si furnizorii pieselor faceau treaba mai buna, poate ca se foloseau alte materiale, poate ca, poate ca Anyway, mai pe scurt: Inlocuit telescop capota. De ce ? Pai deja incepuse sa rugineasca si sa se cojeasca. Si nu doream surprize de genul capota in cap la un moment dat Inlocuit yala hayon. De ce ? Pai acuma functiona, peste 5 minute nu a mai functionat Switch-ul se dusese pe copca si nu mai inchidea. Iar piesa de rezistenta a fost recent, cand a cedat furtunul de combustibil care intra la pompa de inalte 🤯 Noroc ca eram la cativa zeci de metri de casa cand am inceput sa simt un miros ciudat in masina. Isi mai facea si regenerarea si initial am crezut ca o fi intrat gazele in masina sau ceva. Parchez, ma dau jos, deschid totusi capota, fantana arteziana de motorina 🤬. Si dupa ce opresc motorul si ies din "turma de sfinti" coborati intre timp, ajung sa constat buba. Pana la urma m-am bucurat ca a fost doar asta problema si ca nu am patit-o pe undeva departe de casa, pe autostrada sau te miri pe unde. Iar ca sa exemplific mai usor despre ce este vorba, las si poza cu piesa noua pe care am inlocuit-o in 5 minute. Practic vorbim de furtunul mai scurt, care pleznise in 2 locuri. Si ar fi putut plezni inca in 5-6 locuri la cat de copt era si cate crapaturi am mai gasit pe el. Ca piesa de inlocuire cam scumpiceala distractia. Doar pe original se gaseste aceasta piesa si doar in acest format. Deci nu poti cumpara doar un furtun de pe acest ansamblu. Vine ca atare, cu tot cu acel senzor in care sunt mufate cele 2 furtunuri. Pret: 500 de lei. Oricum, in toate situatiile, eu m-am bucurat ca am rezolvat problema in aceeasi zi. Adica am dat comanda de piesa si in decurs de 1-3 ore am mers sa preiau componenta noua. Avantajul pana la urma de a avea o marca si un model extrem de comun, cu piese pe toate gardurile, disponibile instant. Urmeaza revizia de filtre + ulei in curand. Sper sa inchei anul strict cu astea si sa nu mai am parte si de alte extra cheltuieli.
    1 point
  6. https://www.automarket.ro/stiri/porsche-va-dezvolta-motoare-termice-noi-pentru-modele-electrice-120493.html
    1 point
  7. 1 point
  8. Exact :) de resoftari, si nu e mare lucru atata timp cat detii sculele necesare si eventualul firmware. E cum ai resofta un telefon sau orice alt device care are un flash memory si un firmware. Poti distruge motorul atata timp cat incarci anumiti parametri gresiti care sa forteze sau deregleze functionalitatea acestuia, dar cu siguranta o asemenea performanta e greu de atins mai ales ca vorbim de un timp scurt sau chiar de spontaneitate. Pacat ca nu merge cu Galleto, poate e nevoie de ceva dongle special, dar la cei care promit ca pot resofta asa ceva costa destul de mult iar pt benzinarele noastre nu cred ca merita 200 300 euro pt nu prea mare putere.
    1 point
  9. Oameni buni, voi vorbiti de resoftari, iar asta o faceti la o firma care se ocupa cu asa ceva ...nu in garaj.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!