Pffff, ce mai trece timpul. Din Mai nu am mai postat pe aici. Aproape trecea anul si eu uitam sa vin cu noutatile ce tin din categoria "ce mizilicuri s-au mai stricat"
Pentru ca dupa mine, chiar au fost niste chestii ciudate, cu care nu ma asteptam asa devreme deja sa ma confrunt. Din nou ma voi referi la vechile Golf-uri avute, care in anii acumulati, mult mai multi pana la urma, nu mi-au facut asemenea surprize. Poate ca "pe vremuri" subansamblele erau mai calitative, poate ca si furnizorii pieselor faceau treaba mai buna, poate ca se foloseau alte materiale, poate ca, poate ca
Anyway, mai pe scurt:
Inlocuit telescop capota. De ce ? Pai deja incepuse sa rugineasca si sa se cojeasca. Si nu doream surprize de genul capota in cap la un moment dat
Inlocuit yala hayon. De ce ? Pai acuma functiona, peste 5 minute nu a mai functionat Switch-ul se dusese pe copca si nu mai inchidea.
Iar piesa de rezistenta a fost recent, cand a cedat furtunul de combustibil care intra la pompa de inalte 🤯 Noroc ca eram la cativa zeci de metri de casa cand am inceput sa simt un miros ciudat in masina. Isi mai facea si regenerarea si initial am crezut ca o fi intrat gazele in masina sau ceva. Parchez, ma dau jos, deschid totusi capota, fantana arteziana de motorina 🤬. Si dupa ce opresc motorul si ies din "turma de sfinti" coborati intre timp, ajung sa constat buba.
Pana la urma m-am bucurat ca a fost doar asta problema si ca nu am patit-o pe undeva departe de casa, pe autostrada sau te miri pe unde.
Iar ca sa exemplific mai usor despre ce este vorba, las si poza cu piesa noua pe care am inlocuit-o in 5 minute.
Practic vorbim de furtunul mai scurt, care pleznise in 2 locuri. Si ar fi putut plezni inca in 5-6 locuri la cat de copt era si cate crapaturi am mai gasit pe el.
Ca piesa de inlocuire cam scumpiceala distractia. Doar pe original se gaseste aceasta piesa si doar in acest format. Deci nu poti cumpara doar un furtun de pe acest ansamblu. Vine ca atare, cu tot cu acel senzor in care sunt mufate cele 2 furtunuri. Pret: 500 de lei.
Oricum, in toate situatiile, eu m-am bucurat ca am rezolvat problema in aceeasi zi. Adica am dat comanda de piesa si in decurs de 1-3 ore am mers sa preiau componenta noua. Avantajul pana la urma de a avea o marca si un model extrem de comun, cu piese pe toate gardurile, disponibile instant.
Urmeaza revizia de filtre + ulei in curand. Sper sa inchei anul strict cu astea si sa nu mai am parte si de alte extra cheltuieli.