Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.11.2024 în toate secţiunile

  1. Spre sfarsitul saptamanii trecute am intrat in posesia rotilor de iarna, venise si randul programarii la anvelope.ro asa ca am mers si am facut schimbul. Si ce schimbare... 😅. Mai sus in topic, mentionam ca sunt curios cum arata cu jante de 21 si @acidone77 m-a penalizat repede cu reply de genul " O sa arate urat iti dai seama, jante pe 21... pfff... ", fiind ironic. In realitate, chiar nu ii vin grozav, mai ales ca sunt 245 latime in loc de 285 ca cele de vara si vin destul de mult intrate sub aripa. Dar nu am chef sa ma complic si la asta cu distantiere, asa ca va ramane cu aspectul asta de A6 pe perioada iernii. Am o singura poza facuta, am ezitat sa fac altele pentru ca nu e nimic frumos de vazut 🙂. Daca e sa gasesc un unghi bun cand o mai scot la plimbare, mai pun si altele. Si cum rodajul ala nu se face singur, sambata m-am bagat la un drum pana la mare, astfel ca la intoarcere am atins 1100 km rulati in total. S-a mers incet, cu viteze de EV, 120-130Km/h pe ACC cu ocazionale spike-uri de 140km/h+. Sunt iin continuare uimit de confortul si linistea din masina in regim de cruise. in acest sens atarna greu suspensia, geamurile duble, insonorizarea folosita la o masina de genul asta (peste un anumit nivel de pret) si de ce nu cauciucurile de iarna mai inguste. Stiu ca nu e o comparatie justa, dar la RSQ3 se aude absolut tot in acelasi regim de mers. Acum sunt curios cum e un A8, care e desenat din start orientat spre confort si inghitit kilometri pe autostrada.. LE: In continurare nu stiu cum sa scap de navigatia turn-by-turn din partea dreapta a virtual cockpit, cand e pusa destinatie pe Waze. 😒
    2 points
  2. Etrieri - episodul 2. Din motive logistice abia weekendul ce a trecut. Surpinzator, pe dreapta lucruruile mai ok fata de stanga - inclusiv cablul de frana de mana este intact (pe stanga nu o mai duce mult) Poza cu etrierul vechi - cei cu ochiul format o sa vada un detaliu "dragut" (not!) pe care l-am descoperit de ceva vreme, unul din motivele pentru care am mers pe etrieri noi mai degraba decat reconditionare La stanga va trebui totusi sa curat si regresez glisierele - pareau ok la mana, insa agata putin. La drepta am facut operatiune si merg "ca unse"
    2 points
  3. Eu consider ca daca ai cumparat Porsche totul trebuie sa functioneze ireprosabil , mecanic si electric / electronic indiferent ce model este Nu conteaza ca un soft e mai vechi decat altul de la chinezi , trebuie sa fie totul stabil si fara erori daca nu exista ceva care sa cauzeze aceste erori Sincer nu pot sa cred cand citesc texte din astea " da eroare pe ledurile de la stopurile spate cand e umiditate " Cati dintre colegi au masini ieftine cu 300k de 10~15 ani si la care nu a aparut niciodata o asemenea eroare ? E doar un exemplu Nu mai exista o minima calitate ptr produse de top platite cu bani pe masura ? Eu inteleg ca masina asta iti ofera senzatii dar scuze , obligatoriu trebuie sa iti ofere si liniste , relaxare , nu nervi Asa ajungem ca aia care lovesc telecomanda tv de pat cand nu mai merge si apoi iar mai merge 4 zile Nu sunt respectati banii incasati pe asemenea masina Parerea mea
    2 points
  4. Mare atentie la Porsche Pipera ,servicii mai proaste ca acolo nu am intalnit ,sunt niste escoci .(nu scapa masina din ochi )
    2 points
  5. Bun, incerc sa mai fac cateva clarificari. Stim cu totii cum sunt drumurile in RO, mai ales in sezonul rece. E nevoie de ceva curaj sa mergi cu 20 inch+ pe la noi si vara, dar mai ales iarna. Asadar, calculele au fost simple, 22 inch pe iarna am exclus din start si nu reprezinta o varianta pentru mine nici la nivel teoretic. Prin urmare nu imi ramane decat varianta de 21 inch. Din moment ce am vrut un look cat mai curat OEM si ceva care sa se potriveasca fara distantiere, alte prezoane etc. nu am avut decat un singur model la dispozitie. Greseala pe care am facut-o si mi-o asum acum, este ca nici prin cap nu mi-a trecut ca jantele astea exista pe dimensiunea de 21 inch, cu doua J-uri diferite. Mai exact, ce ofera Audi ca solutie oficiala de iarna pentru RS6 si ce am luat eu sunt 8.5j (cu cauciucuri 245/40). Ce vine stock pe RS6 pe 21 inch, daca nu se opteaza pentru 22, sunt 10.5j (cu cauciucuri 275/35). Cele 10.5J nu se gasesc decat SH, la un pret deloc mic si de multe ori sunt cu semne de utilizare. Parca nu imi vine sa dau o gramada de bani sa pun jante deja julite pe o masina nou nouta. Asa arata cele 8,5J pe masina, la fel ca la mine: https://www.youtube.com/watch?v=Xhif8jolmPw Asa arata cele 10.5J pe masina: https://youtu.be/jm3l0i1dIUQ?t=58 Diferenta e vizibila in bine cu 10,5J, dar nu e de la cer la pamant si nu se apropie nicidecum de aspectul oferit de cele de 22 inch de vara. Ca idee, la RSQ3 pe iarna, am fix acelasi model in 10 spite, dar pe 20 inch. Pe vara, am tot 20 inch, specificatii identice, dar ceva mai frumos diamond cut. Cum le pun pe cele de iarna, masina devine instant mai putin atragatoare. It is what it is, trebuie sa existe si o latura practica a masinii in sezonul rece, niste jante mai simple care sa tina la solutiile de pe drumuri etc. Nici eu nu am avut problema asta in trecut, cand pe masini aveam 17/18/19 inch, variante erau pe toate drumurile. Dar cum urci peste 20/21 inch deja alegerile sunt cam facute pentru tine, daca urmaresti aspect OEM si compatibilitate... "Multumesc de intelegere" 😅
    1 point
  6. Am admirat azi un exemplar ca al tau, live in showroom la Audi, cat asteptam sa fie gata masina de schimb. Doamne ce nebunie de masina! Si intamplarea face ca am primit un A8 cat e masina mea in service. E prima data cand ma urc la volanul unui Audi si chiar imi place foarte mult ergonomia.
    1 point
  7. Felicitari Razvan, arata bine pe alb cu grila față si cu rotile acelea! Am lansat si eu astazi o comanda pentru un Sportline.. sper sa vina la fel de repede ca si la tine.. 🫠
    1 point
  8. Salut, las si eu asta aici https://www.aliexpress.com/item/1005007139075835.html?spm=a2g0o.productlist.main.31.786850f9vrPadf&algo_pvid=ff0ec6a9-e9ea-4c06-a142-7db5e4ae300a&algo_exp_id=ff0ec6a9-e9ea-4c06-a142-7db5e4ae300a-15&pdp_npi=4%40dis!RON!506.22!329.04!!!108.80!70.72!%40211b613917288232797958947eaaa5!12000039544210168!sea!RO!116119735!ABX&curPageLogUid=ajJFV1Hfuz3N&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A Pretul variaza in functie de dispozitie crec. Era si 400 ron la un moment dat
    1 point
  9. Sa o folositi sanatosi Imi place plansa de bord de la noul model. Motorizarea este 1.5 ? LE : Am configurat acum ambele nivele de echipare cu PHEV si cam aceleasi optiuni si mie imi iese mai ieftin sportline-ul la aceleasi dotari. Probabil am facut eu ceva gresit sau ai avut tu ceva discounturi mai generoase la Selection ?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!