Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.11.2024 în toate secţiunile
-
3 points
-
Nu ii contesta nimeni expertiza lui Titi Aur dar pe de alta parte, fix cand apare frigul afara apare si el prin presa, exact ca Mariah Carey. ideea e ca are un interes direct, prin biznisul pe care il gestioneaza, sa atraga atentia asupra unor aspecte evidente si sa specifice ca cel mai bine sa faci si ceva cursuri de condus preventiv. Pe de alta parte, putem argumenta ca decat 2 seturi de anvelope proaste ( a se citi no name made in "pe vapor"), mai bine un set bun de all-season. Dar pe de alta parte, strazile sunt pline de utilizatori care vaneaza "oferte" pe Olx de anvelope care in mod normal ar trebui sa ajunga la casat. Deci, concluzionez ca problema de fond e alta.3 points
-
Ultimul fără cameră pe spate pentru supraveghere trafic rămăsese Tiguanul, dar de azi e rezolvat și el. După conectarea cablului la cameră față, am început poziționarea prin plafon, până la stâlpul A, apoi cu ajutorul unei sârme am trecut cablul până la stâlpul C. Inițial am zis că poziționez cablul aparent, fără să-l mai trag prin burduf. dar știți si voi că nu mă lasă inima când văd asa ceva și nu aș fi avut răbdare până în primăvară. Așa că după ce am studiat puțin, am scos capacul final, care tine plafonul și am ajuns cu cablul până în spate, urmând ca apoi să îl trag prin manșon Ei, prin manșon a fost ceva de lucru până am trecut sârma, apoi a fost simplu să-l trag prin manșon încă puțin a mai fost până l-am poziționat in spatele plasticului de la lunetă și restul cablului l-am strans sub plafon, după care am clipsat capacul din nou. Am schimbat și cardul de memorie de la 64GB la 128GB, ținând cont că am mai adăugat o cameră și cu asta am încheiat! Săptămâna faină tuturor!3 points
-
Sa revenim in Sudul Frantei🏖️: Seara, ieseam la plimbare in portul "pescaresc" Saint Tropez si pe stradutele aferente. Totul are un farmec aparte, cladirile pastreaza arhitectura franceza de "pe vremuri", iahturile stau frumos "parcate", vis a vis de terase, "ospatarii" teraselor servind proprietarii ambarcatiunilor, doar traversand faleza, cantaretii "stradali" oferind o atmosfera de vis, cu muzica live, tipic franceza. Ce sa zic, vin pentru a 3-a oara, nimic surprinzator, "lume buna", de toate varstele, imbracata elegant, miros de parfumuri fine, turisti care radeau si se simteau bine, isi faceau poze, nimeni "nu avea grija' celui de langa el, fiecare isi vedea de treaba si se bucura de vacanta, invaluiti de voie buna, civilizatie si bun gust. Parcarea portului era mare, dar cam plina, de obicei asteptam vreo 2-3 minute la bariera ca sa se elibereze cate un loc, bineinteles luand un tichet care inregistra timpul de parcare. BTW, si parcarea asta ma taxa seara vreo 20 de euro extra fata de cei 20 de euro de la plaja, deci 40 de euro/zi doar parcarea. 🤔 Incercam sa gasesc un loc cat mai aproape de faleza portului, "ca romanu'", uneori gaseam, alteori, insa, slabe sanse, dar mai "iesea" cate unu' si "o bagam" in locu' lui, mai ales daca ajungeai tarziu, insemnand dupa ora 7, vorba aia, e greu sa mearga "printesa" pe tocuri 200 de metri. 😄 Am avut noroc cu angajatul parcarii care incerca sa directioneze masinile si sa "le parcheze" in stil TETRIS, chiar daca toate locurile "din buza apei" erau ocupate. Lucky me! Am numarat in jur de 100 de Ferrari in trafic, toate modelele si generatiile, dar am inceput sa ma plictisesc cu numaratu', bineinteles si restul gamei de top era prezenta peste tot, Lamborghini, Bentley, Rolls Royce, Maybach etc! Porsche zici ca era Skoda, dar asta la nivel de Europa, plin de ele! In schimb, m-a mirat faptul ca n-am prea vazut masini electrice, oare de ce? 🤔 Am vazut vreo 5 SLR-uri, culori diferite insa am reusit sa suprind un roadster parcat in port: Hmm, oare cum a reusit sa il loveasca sub stop si cat costa reparatia? 🫢 Si un Ferrari Daytona SP3 , al 2-lea pe care reusesc sa il fotografiez si al 3-lea pe care am reusit sa il vad, intalnindu-ma la Monaco, in trafic, (venind din sens invers) cu Charles Leclerc, conduce unul asemanator, dar negru mat (va urma si o postare din Monaco in curand): Cateva fotografii cu Portul Saint Tropez si "barcutele" oligarhilor, auzeam vorbindu-se ruseste mai mult decat franceza 🤑: La cina, in cele 2 saptamani de concediu, 80% farfuria ne-a fost "ocupata" de peste🐟 si "oratanii" din mare🦪🦐, vorba aia, fresh, "pescuite din balta de peste drum", preturi nu mai mari decat la terasele din Herastrau, insa calitatea si gustul nu se pot compara, peisajul, calitatea serviciilor si ambianta neputand fi cumparate si/sau comparate, deh, Cote D'Azur: 3 Maybach shuttle cars: Hotel de Paris: Va urma! 😉1 point
-
Dacă e să contribui și eu la subiect, am încălțat X5 ul lu tata-socru cu Goodyear Vector 4Seasons G3 255/50R19, pe toate 4 roțile pentru că dimensiunea 285/45R19 pentru puntea spate nu era disponibilă😢. Chiar și așa, față de chinezăriile de vară ce le avea anterior, nu prea există termen de comparație. Față de alte anvelope all season, am mers cu 235/40R19 Kuhmo Solus pe un Tiguan. Nici aici specificațiile tehnice nu sunt 1:1, însă experiența de condus a fost clar în favoarea Goodyear. Am apreciat în deosebi, aderența și manevrabilitatea. Temperaturile exterioare au fost în jur de 15-17 grade, cum se comportă la -20 de grade, sau la +30, e clar altă discuție. Contează și mecanica mașinii și stilul de condus, etc. Vis a vis de Titi Aur, am fost și la un curs de conducere defensivă la Academia lui și din păcate am rămas dezamăgit de informațiile vis a vis de anvelope. Conducătorul de training a făcut afirmația că anvelopele all seazon nu sunt omologate / legale spre a fi conduse tot anul și că varianta corectă ar fi anvelopele all weather și a continuat cu o reclamă pe față pentru Michelin. Cum eu pe CC ul meu am seturi vara/iarnă nu mă prea interesează topicul, dar ultima dată când am verificat, dacă afară este polei / zăpadă sau condițiile necesare pentru producerea lor, anvelopele trebuie să aibe marcajul 3PMSF indiferent ce nume poartă.1 point
-
Parerea lui valoreaza exact cat o nuca ciugulita de cioara; comparatia este fara succes ( probabil are numa haine f f f groase si fffff subtiri ). Ca zicea un coleg mai sus ca iarna nu prea este , pai depinde unde stai , ca la mine acasa a fost deja prima zapada si cred ca urmeaza potopul , ca in fiecare an de altfel. Dar tot all season am pe masini si n am avut emotii niciodata.1 point
-
1 point
-
@dercos inca vin standard pe unele masini cu pretentii gen... gama Land Rover/Range Rover... @vizitator masina sotiei are Michelin Cross Climate 2 puse de mai bine de 3 ani, de 1 an si ceva face naveta saptamanal sau la 2 saptamani cate 500km ( 250-250 ) din care jumate DN, jumate autostrada, indiferent de conditiile meteo ( bine daca e viscol si drum blocat nu e cazul, dar vorbim de conditii normale vara/iarna ) si nu a avut nicio problema. Anvelopele inca nu s-au topit vara si nici nu s-au uzat excesiv si mai tin lejer inca anul viitor ( poate de asta Michelin sunt mai scumpe, ca nu se topesc ) Deci undeva intre 4 si 5 ani as zice, ceea ce e mai mult decat suficient pentru o anvelopa, dpmdv indiferent de uzura. Daca ai pretentii de sofat sportiv si esti mereu la limita, e clar ca all season nu au ce cauta pe masina ta. Dar la o utilizare cat se poate de normala, sunt anvelope decente.1 point
-
Da si nu. Am 2 seturi de anvelope all season montate pe masini din familie : Hankook Kinergy 4S2 si Continental allseason Contact 2. Ei bine, Hankook sunt de fapt niste anvelope de iarna adaptate la vara. Ma descurc cu ele iarna cand nu este foarte frig, dar vara simt ca se topesc pur si simplu pe asfalt, aderenta fiind diminuata simtitor. Le-am luat ptr ca aveau review-uri bune, si in teste obtinusera scor f bun la mersul pe timp de vara. In realitate este exact invers: sunt bunicele iarna si execrabile vara, mai ales daca temperatura de afara sare de 30 grade. Da, pentru Bucuresti sunt bune indiferent de anotimp, dar cam atat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa a venit navigatia, cu el off. Baiatul de care la care am luat-o se ocupa cu decodari, hakuri navigatii si el a facut-o ... Multumesc, pentru cod!1 point
-
1 point
-
Este posibil ca sa fii iesit din plaja de unghi. La motorul tau avavansul (torsion value) este recomandat sa fie intre -1.5 si -2.5.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00