Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.11.2024 în toate secţiunile

  1. Termenul de valabilitate de pe ambalaj se referă la data până la care poate fi pus în haldex. Cei care au stabilit acea dată, sigur au luat în calcul și cei 3 ani de utilizare. Deci in total ar avea minim 6 ani de valabilitate de la data producției. Plus că termenele de valabilitate reale sunt mai mari decât cele trecute pe ambalaj. Bucurați-vă de mașină și nu vă mai stresați cu toate mărunțișurile.
    3 points
  2. Woooooooaaaaawww, e masina visurilor visurilor mele!!!! De cand exista RS-uri combi, au fost masinile de vis absolute in cazul meu. Efectiv ai atins the sweet spot la mine cu aceasta masina....Sa te poarte cu noroc si sanatate pe multe autostrazi din Germania cu pedala la fund si la fel pe multe drumuri virajate, plane ca palma si goale ca in desertul Arizona... Efectiv nu am cuvinte, cum poate fi aceasta masina!!!!
    3 points
  3. Multumesc pentru gandurile bune. Vreau o masina "sanatoasa" care sa imi puna un mare zambet pe fata. Poate in final reusesc sa montez si asta : E doar un preview. Nu dezvalui mai multe. 😁
    3 points
  4. Am stat minute bune in fata paginii, pana sa scriu primele cuvinte, pentru ca, inca nu sunt convins ca nu e doar un vis… Un vis care a inceput undeva acum aproximativ 10 ani, intr-o zi de sambata, in Mall-ul din Baneasa, unde la cumparaturi fiind, am dat ochii prima oara pe viu cu un RS6 expus in magazin…si a fost dragoste la prima vedere. Era un C7, full black, cu cea mai nervoasa parte frontala pe care o vazusem vreodata la o masina, accentuata si de DRL-urile led superbe, ceva inca inovativ la vremea aia. Aripile late, jantele mari si garda la sol joasa nu faceau decat sa completeze imaginea de “mean machine” de la care pur si simplu nu imi puteam lua ochii. Insa, dupa 30 de minute de salivat, mi-am revenit la realitate, mi-am dat seama ca de la Passatul B7 care urma sa ne duca inapoi acasa, e drum lung pana la asa ceva, iar costul prohibitiv al unui RS6 e prea mare ca sa mi-l pot permite vreodata. Incet, incet, anii au trecut, veniturile s-au mai rotunjit treptat astfel incat am schimbat in timp Passatul B7 cu Tiguanul R-line si ulterior Tiguanul cu RSQ3-ul actual (care pentru cine a urmarit topicul ei, stie ca nu a fost neaparat o masina mult visata ci mai degraba ceva ce s-a potrivit la momentul ala, in locul unui Tiguan R, ce avea o durata de asteptare mult prea mare prin prisma deficitului de anumite componente in industria auto). Si am zis ca gata, asta e apogeul, cel putin pentru ceva ICE, tinand cont de limitarile tot mai stricte pe partea de emisii, invadarea pietei de electrice samd. Ne intoarcem un pic la 2019, cand s-a lansat generatia actuala de RS6, C8-ul. Cand am vazut primele filmulete de prezentare, tot ce simtisem acum 10 ani pe viu, s-a resimitit si mai intens. Practic, au luat ceva superb, si l-au facut aproape perfect, in ochii mei. Acelasi stance nervos, dar cu jocuri de lumini pe DRL, forme usor mai patratoase, jante mai mari si mai frumoase, tehnologie gramada la interior… I’ll take two, please! Dar vai, numarul ala din 6 cifre de la sfarsitul prezentarii reprezinta pretul? Atunci lasati, ca am niste treaba acum, dar revin eu. Si se face Ianuarie 2024, intru din nou sa confirgurez un RS6 pe site-ul Audi, cum am tot facut o data la cateva luni in ultimii ani (si cum probabil facem mai toti din cand in cand, cu masina pe care ne-o dorim) doar ca de data asta, intru un pic si in oferta de pret, la sfarsit si ma joc cu simulatorul de leasing. Cumva, tot facand calcule, se infiripa o speranta. Dar cum gasesti curaj sa te duci si sa ii spui sotiei ca trebuie sa vindem S3-ul ei, de doar 1 an si cateva luni, sa mai adaugam si de la economii si abia sa dam avansul pentru o masina de care, practic, nu ai nevoie, dar o vrei mai mult decat orice. Eventual….i-am zis mai in gluma asa, ce mi-a trecut prin cap, doar ca n-am primit un raspuns. A fost de ajuns o privire ca sa stiu ca nu e cazul sa mai insist, pe moment. Si mai trec cateva saptamani, ne gasim intr-o seara la o discutie mai serioasa, isi aminteste cu cine s-a maritat si stiind ca nu o sa renunt la idee prea curand, ne-am pus amandoi pe calcule si cumva, cu un pic de efort ne-am dat seama ca am avea bani de avans-ul considerabil iar apoi rata de leasing ar fi una pe care ne-o putem permite. Music to my ears, in cateva zile S3-ul era la vanzare si deja ma vedeam dand comanda asap. Dar in ciuda faptului ca masina era absolut impecabila, infoliata, cu doar 7000 Km in bord, tinuta in garaj etc….telefonul nu suna. Si n-a sunat mai bine de doua luni, pana intr-o zi, cand si-a gasit un nou proprietar, in persoana colegului RazvR. Deja se facuse Iunie, pana am facut toate formalitatile la reprezentanta si s-a plasat comanda, estimarea a venit pentru Decembrie 2024, deci undeva la 6 luni+, un termen dureros de lung si oricine a asteptat o masina, stie cat de grele sunt lunile astea. Primele doua saptamani, a fost cel mai rau as zice, mi se parea ca nu trece timpul deloc! Masina era ultimul lucru la care ma gandeam si primul cu care ma trezeam in minte. Ulterior, au mai aparut altele, ba acasa, ba pe la munca si m-au mai distras un pic. Pe la inceputul lui Septembrie, am ajuns la Porsche Pipera pentru revizia RSQ3-ului si desi imi propusesem initial sa nu intreb nimic pana mai spre Noiembrie, nu mi-am putut stapani curiozitatea si am aflat ca productia se devansase cu mai bine de o luna si ca urma sa se fabrice in prima jumatate a lui Octombrie. Brusc, ma trezesc cu un zambet larg pe fata… Realizez imediat ca n-am roti de iarna cumparate. Intru repede pe site-ul din DE, de unde am luat jantele OE atat pentru RSQ3 cat si S3, la preturi mai mult decat bune si incep sa caut pentru RS6. Gasesc cateva anunturi, nu multe, si intru in discutii cu unul dintre vanzatori. Foarte amabil, mi-a trimis poze extra la solicitarea mea, jantele erau imopecabile fara urme, mi-a oferit toate detaliile, etc asa ca dupa ceva negocieri i-am transferat banii, ca intotdeauna, prin Paypal, la astfel de tranzactii. Si incep sa astept jantele, o zi, doua..o saptamana, doua, vanzatorul insista ca sunt pe drum. Cand ii cer AWB-ul, stai ca a sters mail-ul din greseala, stai ca il mai cauta si revine… hmm, evident ceva nu era in regula; nimic nu decurgea conform asteptarilor sau ca in cazul celorlalte doua comenzi. Asa ca am deschis ticket la Paypal si in doua saptamani mi-am recuperate banii complet de la ei, vanzatorul ne mai dand niciun semn nici catre mine, nici catre ei. Stiam ca nu pot pierde banii, pentru ca achitasem o taxa mica de Buyer’s Protection catre Paypal, doar ca m-a intarziat aproape o luna toata distractia asta si m-a lasat efectiv fara optiuni, cu doua saptamani inainte sa vina masina. Noroc ca, fix in perioada asta sunt discount-uri semnificative la roti OE cu anvelope de iarna, la reprezentanta (le-am luat cu 4500 EUR reducere vs pretul de catalog, iesind doar cu cateva sute de EUR mai scump decat ce as fi luat din DE + cauciucurile aferente) Daca era oferta asta de la inceput, nici nu ma mai complicam cred, dar nah.. Anyway, hai ca m-am lungit cu scrisul, si nici macar n-am intrat in subiect. Mai completez pe parcurs. Asadar, masina este un RS6 Performance in culoare Daytona Grey cu pachet optic negru. Motorizare 4L V8 Mild-Hybrid – 630 CP / 850 Nm, quattro permanent, cutie Tiptronic cu 8 viteze Cum e de asteptat la o masina in echipare de top, are foarte multe dotari in standard dintre care as evidentia: - All-wheel steering - Bang and Olufsen Premium 3D Sound - Climatizare confort cu 4 zone - Geamuri cu protectie Acustica - Quattro cu diferential sport - Suspensie adaptiva pe aer RS Ca optionale, am pus mai tot ce am considerat necesar ( a banii dati, sa regret ca n-am bifat vreo optiune, ar fi trist): - 6Y6Y – Culoare Gri Daytona Perlat - AR – Tapiterie Negru/Cusaturi Rosu Express - 7J3 – Audi virtual Cockpit Plus - 6FJ – Carcase oglinzi exterioare negre - PC7 – Etriere frana vopsite in culoarea rosie - PXF – Faruri Matrix LED HD, inclusiv Audi Laserlight - QL5 – Geamuri fumurii – Privacy Glass - 53G – Jante aliaj usor, 5 spite V trapez 22’, design gri titan mat, polisate / 10.5J x 22 / anvelope 285/30 R22 - 7K3 – Monitorizare directa presiune anvelope - UE8 – Mufe USB pentru incarcare in spate - PCC – Pachet asistenta Tour: Adaptive cruise assist, Emergency Assist, Adaptive cruise control, speed limiter, efficiency assist, swerve assist, turn assist - PA6 – Pachet optic negru - 4ZP – Pachet optic negru Plus - PCV – Pachet park assist plus: Park assist plus, park assist & parking control plus, camera video 360° - 4A4 – Scaune fata si spate incalzite - PEH – Scaune fata sport tip RS cu ventilatie, piele Valcona perforata cu cusaturi hexagonale - 3GN – Set fixare bagaje - PCH - Side assist, pre sense rear: include exit warning, rear cross traffic assist - 0P6 – Sistem de evacuare sport RS - GZ2 – Soft close Ca plan imediat, masina e programata deja peste o saptamana la PPF, ceramic exterior-interior si folie pe display-uri, asa ca pana atunci nu va vedea drumuri extraurbane. Din pacate, momentan am doar cele cateva poze atasate, facute la livrare in seara asta. O sa revin pe parcurs cu altele, dar acum atat s-a putut. Am apucat sa fac doar vreo 25 Km cu ea in seara asta, mers batraneste bineinteles, pentru ca ne tinem de rodaj ca la carte in primii 2000 Km. Motorul si evacuarea se aud minunat si la cele +/- 2000 Rpm cu care s-a mers, mi-e greu sa imi imaginez cum se aude spre redline. Suspensia este wow, se comporta foarte bine pe drumurile din Bucuresti in ciuda jantelor foarte mari. Interiorul e unul familiar, foarte asemanator cu cel de la S3 si RSQ3, dar cu un plus considerabil pe partea de materiale folosite, si pe alocuri un plus la design. Cred ca mai sunt multe de spus, dar mai detaliez in timp, pe masura ce le mai descopar, etc. E deja si tarziu la momentul in care scriu si oboseala isi spune cuvantul, asa ca o sa inchei aici. (Scuze de eventuale typos). Le multumesc celor care au avut rabdare pana la sfarsit!
    2 points
  5. Hopa, au sarit "in sus" progresistii! 😄 Ma asteptam..😄 @detinator vorbesti despre "conspiratii" si politica dar nu stii sa faci diferenta dintre un imigrant care se stabileste cu forme legale, care munceste legal, plateste taxe si unu care "sare gardu'" sau trece cu barca gonflabila canalul in tara vecina si primul lucru pe care il face e sa "dea in cap si sa fure". 🫡 Ca tot ai mentionat de "fake news", daca tu ai crezut ca "desenele animate" de la Capitoliu au fost "pe bune", ce sa zic, nu mai coninui, nu vreau sa "poluez"...😄 @acidone77Am dat upvote la replyul de mai sus. Legat de "diesel": Sa nu uitam de Cayenne modelul care a cam "salvat" brandul de la faliment, dieselul era relevant, mai ales pe un "Touareg" mult mai luxos si sportiv, am condus si V8-ul diesel care era un MONSTRU, cuplul e impresionant! Chiar si Panamera diesel se misca binisor, mai performant ca un GOLF GTI, mie mi-au placut, range de peste 1400 km cu un plin de 100 de litri pe autostrada. "Puristii" vor spune ca sunt "tractoare", insa tot mai bine decat "aspiratoarele" de azi. 🙄
    2 points
  6. Incercat rescrise cheile online, cu vas 6154 + Odis original și acces Geko.
    1 point
  7. Nu a facut nimeni downgrade, pur si simplu asa vin unele in echiparea Trend. Eu am un 1.6TDI Trend Line cu fix aceleasi dotari. Si eu urmaresc acelasi upgrade printre altele. Momentan sunt la primul pas cu volanul multifunctional si cruise control 😬
    1 point
  8. Sunt singurul caruia ii place rs6 cu jantele "cele mai mici" deci cu talonul cel mai mare la anvelope? Am un fetiș in ultima perioada cu masinile "powa" care au anvelope "cu carne". Pe m5 stau rotile standard de zici ca e suv da-mi place de mor. La AMG-uri nu mai zic (in speta la e63).
    1 point
  9. Sincer acum, nu ii faci revizie rachetei cu care pleci pe Marte. Pui prea mult accent pe lucruri insignifiante si orice mecanic care are habar cu ce se mananca meseria asta poate sa iti faca revizia/curatarea fara nici cea mai mica problema.
    1 point
  10. Conteaza enorm ca nu e a ei, si ca perpetuezi fake-news-ul. Ce legatura are masina care i-a fost pusa la dispozitie de cine stie ce guvern cu Ursula, si ce legatura are Ursula, presedintele comisiei EU, cu masinile electrice? Comisia executa ce decide parlamentul european oricum. Ia-o mai incet cu conspiratiile, ca nu ne intereseaza aici vaccinurile tale ai studii economice? Aprecierea unei monede creaza multe probleme cand vine vorba de exporturi
    1 point
  11. Sincer, as merge pe varianta de 150 CP fara sa ezit. Pana la urma tot vei avea nevoie de puterea in plus, chiar daca pe moment esti multumit cu 130 CP. Trebuie doar sa ai rabdare sa gasesti una ca bine intretinuta.
    1 point
  12. blasfemie denumirea turbo pe electric... la fel si un motor diesel intr-un porsche
    1 point
  13. Uleiul nu se strică în bidonul sigilat, că nu-i suc de portocale. Dar și eu dacă aș produce ulei, absolut că aș pune shelf life 2 ani Prea multe griji pentru nimic, alții cumpără mașini cu uleiul neschimbat și merg binemersi cu ele ani de zile până crapă.
    1 point
  14. @detinatorDaca erai atent ai fi citit ca stirea postata de mine era din AUTO MOTOR SPORT! Daca e vreun fake news si ai argumente plauzibile, fa o reclamatie! 🤫 Ori "doamna" Ursula ne zice noua sa mergem cu masini electrice, ca sa nu poluam si ea se da jos din W12? Conteaza ca nu e masina ei? De parca nu si-ar permite? De ce masinile demnitarilor si politicienilor nu sunt electrice? Chiar nu vezi elefantul din camera? 😄 Masinile de lux nu sunt ale ei, in schimb vaccinurile Pfizer impotriva Covid cumparate de o intreaga planeta sunt ale lu' barba-so! (o parte) google it! S-au "pierdut" niste sute de mesaje de whatsapp care trebuiau dezvaluite presei si tot ea e la putere! 😄 Pai normal ca merge si cu avionul privat, la fel ca si DiCaprio care "se lupta" sa salveze planeta, dar suntem obisnuiti sa primim sfaturi de la oameni din astia care posteaza de pe iaht! Eu zic sa ne vedem de treaba, ce zici? Daca esti fericit cu electrica, bravo tie, eu personal nici macar n-am fost curios sa incerc sa conduc una, nici macar de curiozitate, sunt pasionat auto, ce dreq! 👌 Am mers cu multe electrice printre care Tesla model X, ID7, BMW IX, toate Uber, ce sa zic, e mai bine decat sa mergi pe jos! 🙄
    1 point
  15. In loc sa-ti iei si tu un ID3 care are cuplu instant... of Doamne... Nu prea te intereseaza sa salvezi planeta sa inteleg... Faina cotetu, nu prea is ia lumea, oare is bune, fiabile? Spor la invartit rotile alea de 22... giiizas... mie si 21 si s-au parut overkill pt Romania...
    1 point
  16. 🤯🥶🤯🥶🤯🥶 FE LI CI TARI! Upgradeul asta e de scos palaria. Km multi si zambete mii iti doresc!
    1 point
  17. Unele masini au si 2 pompe aditionale. Functioneaza ca orice pompa de apa alimentata la 12V, au un motor electric ce ationeaza o miniturbina. https://www.fueldump.co.uk/2016/10/19/water-pumps-explained/
    1 point
  18. 1 point
  19. Foarte interesant. La navi sa stii ca functioneaza daca nu ai montat inca. Ce volan ai luat? Ai vre-un cod sau poza? Si eu sunt interesat. uite o scurta prezentare la navi, daca te intereseaza!
    0 points
  20. VB de cablajul dintre modulul de confort si broasca. Se masoara de la un capat la celalalt
    0 points
  21. Oglinzile au aceleași mufe, doar mai mulți pini în mufa
    0 points
  22. Dupa cum stiti avem un topic de zeci de pagini cu probleme la pompa de inalte de pe motoarele CR. Americanii au gasit solutia cu multi ani in urma montand pompa bosch CP3, o pompa scumpa in comparatie cu CP4.1 (single piston pump) Am incercat fara succes sa cumpar un kit ptr upgrade la o pompa superioara dar producatorul american nu are nimic disponibil in stoc asa ca am decis sa o fac singur. Pompa care va lua locul celei originale este Bosch CP3, o pompa cu 3 pistoane care este cunoscuta ptr fiabilitatea ei. In plus este o pompa care poate fi folosita ptr tuning la CR , acolo unde se stie ca pompa oem da rateuri la aprox 1700 bar, CP3 poate 2400bar si poate alimenta motorina ptr 500 cai putere. Voi folosi cea mai mica pompa CP3 pentru a avea cat mai putina putere absorbita de catre motor. Exista un kit de montare, totul este plug and play, nu se fac modificari , nu se taie nimic. Se elimina si EGR cu un kit realizat la CNC, plug and play si acesta Saptamana viitoare va fi montata pe masina mea si pe cel mai puternic 2.0 CR din lume la ora actuala ( 303 cai putere) Cost EGR delete pipe 69 sterline din UK cu transport Cost kit montare pompa CP3 600 ron (totul plug&play) Cost pompa CP3 : uzata 50-75€ dezmembrari, noua 350€ pe ebay.de sau co.uk Acesta este rezultatul final. Cumulat au facut deja sute de mii de mile, si totul este OK.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!