Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.11.2024 în toate secţiunile
-
2 points
-
Daca tot a venit vremea rea, am zis sa ma apuc de lucrare. Si nu, nu punem luminite de Craciun, punem power! Am luat o turbina k04-001 hybrid cu actuator upgrade. La prima impresie, si dupa un test pe masina de echilibrat, turbina e chiar tanc! Actuatorul a avut nevoie de putina ungere suplimentara, pentru ca etansarea se face pe oringuri si vaselina.. Si daca tot am luat turbo nou, am luat si galerie de evacuare tot noua, sa fie treaba buna! Daca vreti sa le vedeti mai in detaliu, va las doua clipuri personale Revin cu update uri!2 points
-
Plusul de comfort simtit e mult mai mare decat greutatea adaugata. De la zgomotul alb produs de rulaj, sunetul ala de tinichea goala in contact cu stropii de ploaie, inchiderea usilor(care suna mai plin ca la audi) pana la calitatera sitemului audio care nu mai are rezonanta si suna mai "plin". As putea rezolva si asta cu greutatea cu o dieta, ca ar mere 10kg in minus :)). Eu am facut asta la CHR care era chel chel de insonorizare, nu la golf. La golf am adaugat doar burete insonorizant pe fetele de usi si pe la bord, sa mai atenueze din vibratiile dintre elementele de plastic in contact una cu alta, acei greierasi provocati de trecerea timpului.2 points
-
1 point
-
Vecinul alaturi de care impart un perete comun, despre care am povestit si pe topicul masinii mele (pentru cine vrea sa-i vada masinile) si care stie ca am avut si eu 2 Porsche in trecut, dezbatand subiectul "MASINI" fiind fan Porsche si care l-a laudat si l-a admirat pe "Baloo"🐻, a aparut cu noul Macan Turbo acasa, desi stiam ca are un 911 si un Cayenne Coupe, amandoua cumparate de noi anul asta. Ne-am intalnit de dimineata, ne-am salutat, ne-am zambit reciproc si am vrut sa fac o remarca legata de faptul ca am remarcat ca are o noua masina: Conversatia s-a desfasurat in engleza, concluzia despre electrice o puteti trage singuri: Eu: "-Vecine, un cold start? Da-i "2 pedale" sa auzim evacurea aia "DE TURBO!" 😄 El: "-Hahahahaa!" 😆 Eu: "-Hahahahaha!" 😆 El, usor stanjenit: "-E doar masina de schimb, primit de cei de la Porsche, au vrut sa imi dea sa incerc si "electrificarea" cu ocazia asta, cat am Cayenneul in service, s-a stricat un calculator care gestioneaza sistemul hybrid si va fi schimbat pe garantie (la o masina de peste 100 de mii de lire sterline, cu 6000 km la bord 😉) insa deja "am vorbit" sa il dau inapoi la buy back pentru noul Panamera." Eu: "-Porsche si "bagat in priza" n-ar trebui sa fie mentionate in aceeasi propozitie, parerea mea, bineinteles!" 🙄 El: "-Stiu, sunt de acord, abia astept sa duc Macanul inapoi! Desi accelereaza ca un Hypercar, nu imi transmite nimic, nu simt nimic atunci cand il conduc. Nu sunt impotriva masinilor electrice, sunt bune "de Uber" in oras, insa nu au nici o treaba cu brandul Porsche, asa cum ai mentionat si tu, de fapt nici eu nu inteleg de ce "isi "bat joc de masini" in halul asta. Inteleg politica, inteleg noul trend "bagat pe gat", inteleg ca toata lumea trebuie sa "inghita galusca cu poluarea planetei" insa mi-a ajuns, totusi pe banii, stresul si timpul meu! Deja am vorbit sa dau Cayenne-ul hybrid buy back pentru noul Panamera, V6!" 😐 Eu: "-Tot hybrid?"🤔 El: "-Ah, nu! Slava lui Allah, mi-a cam ajuns cu "electrificarea"! Am niste surse din cadrul PORSCHE care mi-au spus ca vor sa revina la motoarele conventionale, e cerere foarte mare din partea clientilor si vor fi nevoiti sa aduca inapoi TERMICUL CLASIC! Sper din tot sufletul sa revenim la NORMAL!" Eu: " -Sa dea Mniezo', I mean Allah!" 😄 El: "-HAHAHAH!" 😆 Eu: "-HAHAHHAA"!"😄1 point
-
vine vine iarna ... Am montat rotile de iarna, curatat etrierii, basculele, capete de bara, protectii disc de frana, amortizoare, tot ce e pe dedesubt, unde am avut acces Am dat vreo 3 staturi de ceara pentru cavitati de la Nigrin la Spray ... Urmeaza sa dau si pe praguri pe exterior un strat doua dar trebuie sa spal masina mai intai Am dat un strat de ceara si pe interiorul jantei, dupa ce am curatat-o ...1 point
-
Am avut Michelin Pilot Super Sport XL 245/35 ZR20 95Y, le am aruncat la 10k. km. Am suspensie DCC, anvelopele au fost SSR (run flat), execrabile. Pe ploaie un dezastru, rigide ceva de speriat... in 10k.km uzura precum altele la 60k.km... Am schimbat cu Falken Azenis FK520, sunt exceptionale.1 point
-
Eu pe BMW am 245/45/20 fata si 275/40/20 spate, iar setul de Pirelli Pzero PZ4 m-a tinut 2 veri si fix 60.000km. Pe uscat nu am avut ce sa le reprosez, au fost foarte ok, mici emotii pe ud, dar poate mai mult senzatie si placebo. Oricum pe ud/ploaie nasoala se merge mai precaut Despre zgomot nu ma pronunt ca ale mele sunt runflat si zgomotul e mai intens decat la cele normale. Daca nu ar fi fost necesara steluta BMW si runflat ( care imi limiteaza grav optiunile ), sigur as fi mers pe gama de top de la Michelin Pilot Sport ceva sau Good Year Assymetric.1 point
-
Acelasi setup il am si pe Passat (o masina mai grea si mai putini cai). Tinuta de drum nu e afectata si nu are cum sa fie afectata. E ca si cum as merge cu sau fara roata de rezerva. Am folosit cam 8 coli de isonorizant. Nu stiu greutatea.1 point
-
Chiar nu stiu cate kg in plus ; prefer un pic de extra confort . Nu cred ca se vor simti 10 - 20 kg la 180 cp. Masina nu o tin de circuit. 😁( descrierea din prima pagina e gresita [acolo apare 150cp] dar masina e AUQ , Euro 4, 180 cp de fabrica)1 point
-
1 point
-
@Jeffy86able as zice un 3,5 mai degrabă. Din cauza unei probleme la așezarea chederului de la hayon am avut ceva umezeala în portbagaj acum ceva timp și am scos antifonul negru de pe podeaua portbagajului. Între timp am rezolvat cu așezarea chederului, dar nu am mai pus înapoi antifonul negru buretat. Per ansamblu zgomotul la rulare s-a diminuat, iar calitatea sunetului boxelor a crescut după antifonare. Cred că ar merge un strat mai gros la oalele rotilor pe interior, mai ales că permite și capitonat și cred că voi mai experienta când vine căldura. Principalele zone pentru zgomote cred că sunt oalele roților spate, hayonul și podeaua față (partea de sub pedalier până la marginea scaunului). Nu vorbesc de peretele dintre motor și habitaclu că n-am ajuns acolo, dar e posibila și de acolo să vină destul de multe zgomote. Azi am schimbat și aeroterma pentru că a continuat scârțâitul și după curățare și ungere. Am mutat de pe cea veche modulul pentru variatia turației si cam asta a fost tot. Timp de lucru 4 minute dificultate 1/10. Acum poate merge cu orice turație fără alte zgomote.1 point
-
După cum v-am spus Broski a ajuns din nou la service, cu celebra eroare din grupul VAG: 001025 - EGR System P0401 - 000 - Insufficient Flow - MIL ON EGR-ul fiind nou și clapeta de accelerație curățată, s-a mers mai departe si anume: verificare admisie, verificare tubulatura, verifucare răcitor gaze, cablaje si mufe. Admisia nu era foarte murdară si nici nu prezenta funigine întărită în schimb la demontarea și apoi verificarea racitorului s-a identificat problema: racitorul aproape blocat de tot, nici o sârmă nu mai trecea prin el... Racitorul de gaze a fost înlocuit, iar tubulatura curățată. De asemenea am schimbat si racordul flexibil de la eșapament, întrucât îmi mirosea a gaze în habitaclu, iar la verificare era într-adevăr rupt. Am mai schimbat și această piesă (am uitat cum se cheamă), este pe evacuare și prezenta scurgeri pe la garnitură si o fisura/por. De asemenea am înlocuit și cele 3 bujii rămase, pentru a completa operația până la capăt. După toată operația mașinii i-au dispărut anumite vibrații, mirosul de motorină arsă nu mai întra în habitaclu, nu mai este așa zgomotoasă și parcă nu mai miros înțepător nici gazele de eșapament. Din nou împreună în garaj. Continuăm cu băgat dragoste în ele.1 point
-
Ai dreptate legat de planeta @tavitarainsa nu e vinovat Trump de "inarmarea" populatiei Americii! Imi aduc aminte cand am vizitat America in 2010, am intrat intr-un Wallmart in Las Vegas, "baietii" aveau munitie si pistoale "la raft", de vanzare cum s-ar zice, cu un consilier expert in arme care iti recomanda diverse "produse" si asta nu era de atunci, puteai cumpara cu mult timp inainte! Eu atunci am vazut cu ochii mei! Ma miram pe vremea aia ca puteai intra la supermarket sa cumperi morcovi si "de rest" puteai sa primesti GLOANTE, nu caramele! Ce vrei? "Umblat" doar la noi pe "cocioc", in Europa! "Culmea" e, ca inca se poate, oricine poate detine o arma daca indeplineste niste criterii in Statele Unite! Chiar si Kamala sustinea acum o luna la Oprah ca ar omori pe oricine i-ar "intra" in casa 🙄: Hai sa aruncam cu pietre in Trump pentru ca nu-i mai lasa pe astia sa mai intre in USA (poza e facuta in urma cu 23 de ore de Reuters, la granita cu Mexic): Cat despre "salvarea planetei" cu electrice, Trump este impotriva, omul nu "pune botu'" la "vrajeala" Greta, OMS, URSULA von der "LIAR", COVID si finantarea Ukrainei pentru a "invinge" razboiul cu Rusia (nu vreau sa mentionez razboiul din Gaza...intram in alta arie). De asta i-au facut si dosare, ba chiar au vrut sa il lichideze! I-au dat DELETE de pe net, cica "libera exprimare", noroc cu Elon ca a cumparat Tweeter si i-a readus "la viata" profilul. Pentru asta il apreciez! Kamala ar fi fost continuarea Biden si Obama, "marionete" create de familia Bush! Cu toata propaganda americana de pe toate posturile, BBC, CNN, in Romania---> Digi, PROTV, Antena 3, (doar Badea mai povesteste chestii concrete, dar si alea, cenzurate si la ore tarzii cand oricum toata lumea doarme) peste tot ni se prezenta cat de "corupt" e Trump si cat de "sfanta" e Kamala si chiar si asa "nebunu'" a castigat detasat, inclusiv in statele in care pierduse prima data, la primul mandat! Inclusiv votul POPULAR! WHAT? ❤️ Care ar fi fost rezultatul alegerilor daca avea si Trump parte de campanie electorala online + TV si nu ar fi fost denigrat? Hmmm...probabil ca ar fi castigat cu 95%!!! Noroc ca TikTok inca nu e controlat de americani si poti vedea lucrurile si din alt unghi, de exemplu cum Biden ATINGE si miroase parul copiilor, cum se adreseaza rudelor moarte in direct la TV, cum se balbaie si cade pe treptele avionului, cum ramane "stana de piatra" cand i se pune cate o intrebare (ati vazut asemenea clipuri la PROTV sau DIGI? Eu nu!) probabil de asta vor sa baneze tiktokul in Europa dar e doar parerea mea umila. Daca voi mentiona ceva de Telegram probabil ca voi fi facut "Putinist", WHATSAPP-ul e SFANT! Crede si nu cerceta! "In META we trust!" 😄 Chinezii si rusii va fura datele! Asa si GOOGLE, Facebook , Gmail, Instagram, Youtube, nu va fura datele? 😆 Lumea va zice ca nu conteaza, suntem aparati de NATO, trebuie sa "dansam" cum "se canta", insa granita o avem cu Rusia. In caz de nevoie, vin americanii sa ne apere? Sa speram ca nu va fi nevoie sa aflam! Sa revenim la masinile electrice, chiar TRUMP a declarat ca e O vrajeala! "The Green New scam" si trebuie sa salveze industria auto americana de la colaps, desi e prieten cu Elon Musk, pana la urma a trebuit sa o "lase mai moale", dar nu mai conteaza, Elon deja a ajuns cel mai bogat din lume, noroc cu cei care s-au lasat influentati si au pus botu' sa cumpere Tesla. Stiati ca Tesla valoreaza cam cat 60% din industria auto la nivel global? As of November 2024 Tesla has a market cap of $785.59 Billion USD. (declarat oficial, cu plata de taxe, cat o fi "pe naspa", offshore, Mniezo' stie!) Banii n-au miros pana la urma si au prins bine si la campania lui Trump, doar n-o sa-si foloseasca banii din buzunarul propriu, Doamne-ajuta! ❤️ What Trump Has Said: The president-elect has made conflicting statements about electric vehicles. During his nomination speech in July of this year, Trump pledged to “end the electric vehicle mandate on day one,” a reference to the Biden administration's goal to convert half of all vehicle sales to EVs by 2030. The move would, Trump promised, save the US auto industry from “complete obliteration,” and slash US car prices by thousands of dollars. (EVs are by and large still more expensive than internal-combustion cars.) Trump has called federal spending on electric vehicles and their chargers a part of “the Green New scam,” a play on the US Congress' bipartisan “Green New Deal” funding package. Earlier this year, he told a Michigan audience that the industry’s emphasis on electric vehicles would make it easier for China to take over the global auto industry. But Tesla CEO Elon Musk has proved a reliable supporter, adviser, and moneyman for the president-elect. Trump, a transactional politician, seems prepared to repay him. “I’m for electric cars,” Trump said in August. “I have to be, because Elon endorsed me very strongly.” Tesla’s share price soared by 13 percent Wednesday. Then there are the positions of the conservative Heritage Foundation. The right-wing think tank’s Project 2025 transition plan has been disavowed by the Trump campaign, but it may still provide scaffolding for the administration’s policies. In a brief focused on the Department of Transportation, the organization criticized EV subsidies, including tax credits, and new fuel economy standards that attempt to reduce vehicle emissions over the next decade. https://www.wired.com/story/trump-won-what-happens-to-electric-vehicles-now/ Putem deschide un topic nou de politica daca ni se ingaduie si daca exista cerere, mi-ar placea sa particip. Daca mai beau o bere va pot spune cine l-a impuscat pe Kennedy!1 point
-
Salutare, Va las mai jos experienta mea cu problema de mai sus ca poate mai ajuta pe cineva. Imi cer scuze in avans pentru nuvela, dar m-am gandit ca poate daca detaliez un pic ar ajuta in plus pe altii. Dupa cum va povesteam acum cateva zile, am inceput sa observ ca rezervorul de motorina este umed si parea ca se prelinge de sus in jos, si chiar sa pice cateva picaturi pe asfalt. Incercand sa inteleg sursa problemei am inspectat mai intai vizual rezervorul sa ma asigur ca nu sunt fisuri sau alte daune. Intre timp in urmatoarea zi am inceput sa aud pompa de motorina din spate in timp ce eram in trafic, se auzea ca un zumzait intermitent dar care nu il mai auzisem pana atunci. Mentionez ca pana in momentul asta nu aveam nici o eroare sau indiciu pe diagnoza. A mai trecut o zi si am zis sa desfac bancheta din spate dreapta si sa ma uit la pompa, ca poate o fi garnitura de pe acolo. Ei bine cand am desfacut si am vazut sa ma crucesc nu alta. Va las pozele mai jos: \ Practic conectorii de la pompa si de la senzor se scaldau in motorina. Urmatorul pas a fost sa identific piesele afectate si sa le comand. Las mai jos ce am gasit cu cod si link-uri: 1. Sistemul complet de alimentare combustibil - cod OE citit pe piesa => 5N0919088L, iar eu am comandat varianta de la Hoffer cod 7507861 (link aici). Mai aveam o varianta mai ieftina de la MEAT DORIA 77861 (link aici), dar am decis sa merg cu Hoffer dupa ce am mai citit pe forumuri, chiar daca a fost mai scumpa. Mare atentie totusi ca pompa nu vine cu nimic. Garniturile, inele de etansare si sorb trebuie luate separat. Sorbul nu se gaseste la pompele astea aftermarket asa ca trebuie adaptat un pic cel de pe pompa OE. 2. Set de reparatie pentru conectorul de la pompa de combustibil. Am gasit kit-ul asta de la HOFFER cod 25498 care a fost exact ce imi trebuie (link aici). Pinii se crimpeaza, dar atentie la codul culorilor ca nu corespund, trebuie urmarite pozitia lor in conector si apoi crimpate. 3. Garnitura de la pompa => cod OE VW 1K0919133D. Am comandat chiar varianta OE (link aici). Eu am comandat 2, pentru ca in partea stanga este situat in capac ce contine un alt senzor de nivel, si am zis sa schimb si acolo. 4. Inel de entasare din metal, ca era terminat de rugina dupa cum se vede in fotografii mai jos. Codul OE VW este 1K0201375. Si la asta l-am gasit pe varianta OE (link aici). Am comandat tot 2 bucati ca sa il schimb si pe ala din partea dreapta. Am inceput sa curat de mizerie in ambele parti incepand initial cu partea dreapta. Mai jos aveti imagini cu inainte si dupa, inclusiv cu schimbare pieselor. Ok, dupa ce am curatat in partea stanga unde era mai usor, am trecut la partea cea mai interesanta, in partea dreapta. Am scos pompa veche si am observat ca conectorul si cablurile erau arse si pe interior inclusiv firele, practic ardeau in motorina. Investigand am observat ca clipsul de la conectorul de deasupra ce alimenteaza pompa de motorina era rupt. Fapt ce ma face sa cred ca asta e sursa problemei. Clipsul rupt a facut ca conectorul de la pompa sa joace acolo de la gropi si prin urmare sa faca contact imperfect. Contactul imperfect in timp a dus la incalzirea pinilor de alimentare care a topit plasticul din jur pana dedesubt in pompa. Iar eu cand am facut plinul de motorina a trecut pe acolo in sus de la zguduieli si a declansat nebunia. Am trecut la inlocuit pompa, mare atentie ca nu vine cu sorb si prin urmare trebuie adaptat cel vechi, doar ca nu vine chiar fix pe fix. In stanga este pompa noua HOFFER, iar in drepata cea veche OE (fotografia din stanga). Ok, am refecut cablajele, am curatat tot, am scos inclusiv controllerul pompei sa il curat ca era si el plin de motorina. Dupa ce am montat tot, am mai facut o verificare si am dat o cheie. Masina a pornit ok si nu am erori de diagnoza. In seara asta ies la o tura cu ea si ma duc sa fac plinul si peste 2 zile o sa desfac iar bancheta sa vad daca mai e ceva pe acolo. Dar nu ma astept sa fie probleme. Pana sa schimb pompa am primit urmatoarele erori pe VCDS: Address 01: Engine (J623-CFFB) Labels:. 03L-906-018-CFF.clb Part No SW: 03L 906 018 LG HW: 03L 907 309 AD Component: R4 2.0l TDI H24 9979 Revision: 42H24--- Serial number: 00000000000000 CVN: 5498AAD9 Coding: 00250012043600080000 Shop #: WSC 68012 187 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018LG 003013 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018LG_VW36.rod VCID: 7AFB47EFFDDF50590F-802F VINID: 9E65EAAAA15EA939C51850C1187C2E91C9 3 Faults Found: 5231 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [096] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 278019 km Date: 2024.11.06 Time: 19:48:14 Engine RPM: 526.00 /min Normed load value: 99.6 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 100 C Intake air temperature: 37 C Ambient air pressure: 1020 mbar Voltage terminal 30: 12.500 V Unlearning counter according OBD: 40 Fuel temperature: 32.7 C Mean injection quantity: 13.64 mg/stroke Rail pressure regulation: status-Bits 0-7: 4 Fuel high-pressure: actual value: 70700 hPa High fuel pressure: specified value: 596500 hPa Pressure control valve adaptation factor: 1.1204 Fuel level: 45.00 l 10061 - Fuel Pump P3043 00 [096] - Mechanical Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 277984 km Date: 2024.11.06 Time: 08:10:10 Engine RPM: 989.00 /min Normed load value: 52.2 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 4 C Intake air temperature: 3 C Ambient air pressure: 1010 mbar Voltage terminal 30: 14.500 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine status: COENG_RUNNING Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 10063 - Fuel Pump Circuit P3073 00 [237] - Electrical Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 278019 km Date: 2024.11.06 Time: 19:48:14 Engine RPM: 287.50 /min Normed load value: 100.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 100 C Intake air temperature: 37 C Ambient air pressure: 1020 mbar Voltage terminal 30: 12.220 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine status: COENG_RUNNING Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Readiness: 1 1 0 0 0 Address 17: Instruments (J285) Labels:| 5K0-920-xxx-17.clb-SRI1 Part No SW: 5N0 920 882 C HW: 5N0 920 882 C Component: KOMBI H04 0417 Serial number: 00000000000000 Coding: 111F01 Shop #: WSC 01357 011 00200 ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04114 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_004_VW36.rod VCID: 3365AACB9A3561118C-8067 1 Fault Found: 9453074 - Fuel Level Sensor 1 B103E 1B [008] - Resistance Too High Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 224 Mileage: 277953 km Date: 2024.11.06 Time: 21:03:32 Sper ca experienta mea sa mai ajute si pe altcineva asa cum si eu la randul meu am fost ajutat si salvat citind experientele altora de pe forum. Daca moderatul considerul ca postare nu este ok, o poate sterge fara suparare. Poate cineva sa imi spuna daca sistemul asta de combustibil de la Hoffer e ok ca si calitate sau m-am pacalit? Multumesc si spor la treaba.1 point
-
Revin cu consum,masina din semnatura.Are aprox 15000 km rulatiPrima poza este cu consumul in regim de autostrada,clima pornita,iar cea de a doua este pe drum national.Sunt mai mult decat satisfacut de consum.Precizez ca pana acum nu am avut nici o problema cu masina.Asta in contextul in care cunostinte au cumparat Renault Arcana si pana la 10000 de km au dus-o de doua ori la reprezentanta.Cu platforma pt.ca nu mai dadea la automat.1 point
-
Merge din vcds. Se debifeaza in centrala electrica headligh washer installed.1 point
-
Mi-am montat și eu distanțiere pe Golf. Am tot măsurat și m-am tot gîndit pînă am ajuns la concluzia că îmi trebuie 20mm pe față și 30mm pe spate. Inițial am vrut să cumpar H&R, am găsit unele pe negru pe eBay pe care le-am și comandat... mă gîndeam că ar arăta bine cu jantele mele cele negre. http://www.ebay.co.uk/itm/H-R-VW-Golf-Mk5-Mk5-Mk7-Blackline-30mm-Hubcentric-Wheels-Spacers-5x112-/171274429751?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Wheels_tyre_Trims_Trims_ET&hash=item27e0c06537 http://www.ebay.co.uk/itm/H-R-Blackline-VW-Golf-Mk7-2013-on-20mm-Hubcentric-Wheels-Spacers-5x112-/171271891646?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Wheels_tyre_Trims_Trims_ET&hash=item27e099aabe Am primit răspuns că cele de 30mm nu mai sunt pe stock și atunci am anulat comanda de tot. Mi-am comandat apoi de pe un site de profil din Suedia, spacer.se unde am ieșit doar un pic mai iefin decît cu H&R. Toate cele 4 distanțiere și cele 20 de șuruburi de prindere au costat aprox 310€. Le-am și montat pe mașină... Poze cu rezultatul final aici: http://vwforum.ro/topic/108691-vw-golf-vii/?p=23845011 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00