Tancul l-am luat cu o baterie "Ultron" - care deja intra in a 5-a iarna, si se comporta excelent, inclusiv in regim porniri dese, sau lasat nepornit iarna o luna. Asa ca am luat si pentru Golf aceeasi marca - din Constanta, si garantia i-am facut-o la ultima iesire la mare, undeva la le 15 oct Se mirau si aia ce bine incarca alternatoru. Sper sa fie la fel de buna ca cea de pe rexton.
Apoi, weekendul asta m-am apucat de etrierii spate. Ii aveam de ceva vreme, masina inca frana ok, insa stanga se incalzea usor, iar dreptul nu l-am putut impinge cu presa mai mult de 1/2, cat sa pot pune placute noi. Plus un "artificiu" descoperit la etrierul drept. Am reusit pana sa se intunece (si nu aveam chef de lucru la frontala) doar pe stangul. Ceva dificultati, pierdut un pic mai mult lichid decat intentionam, incat nu am mai stat sa folosesc pompa de vacuum la aerisire, am summonat-o pe consoarta pana la locul de parcare
Starea etrierului se vede... cand umblasem data trecuta placutele erau la jumatate si burduful intact... si nici cablul de frana de mana nu arata asa... L-am pus pe lista si pe acela...
Urmeaza dreptul...