Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.11.2024 în toate secţiunile

  1. No hate dar...e o Skoda. Ce asteptari aveai? M-am tot uitat zilele astea mai atent, de curiozitate, la ce ofera piata in momentul actual. Concluzia: aparent nu stiam ca imi doresc sa ajung într-o poziție de a-mi fi platita masina de catre firma. Dar imi doresc. De ce? Pt ca jur ca aproape toate masinile noi sunt niste gunoaie...mai ales in zona joasa de pret. Macar asa stiu o treaba, nu scot eu banii din buzunar. E cu atat mai trist daca ai avut ceva masini vechi cu care sa compari. Altfel, astea noi (majoritatea) sunt facute pt GenZ. Adica de luat in leasing operational... In plus: 60-70k o Skoda full, 60k un SEAT, pardon Cupra, 70k un Passat...da le n ... astea sunt preturi de zona premium de acum 4 5 ani, iar definitia actuala de premium o reprezinta: ecrane, lipsa butoane, luminite, plastic si ceva materiale "raw vegane". Pai nu ne meritam soarta?
    4 points
  2. Am aspirat si spalat in partea din fata. Am antifonat un pic zonele neacoperite, am schimbat "mocheta" gri si mocheta neagra. Cea " noua" arata mult mai bine, are zona intarita si mult mai putina uzura.
    1 point
  3. Buna seara Am un golf 6 2.0 tdi 2010 și la relantiu mă smuncește am fost la mecani din orașul meu și nu știu ce să-mi zică și ce să-mi facă . Vă rog daca mă puteți ajuta cu o informație ! Mulțumesc!
    1 point
  4. @Jeffy86able as zice un 3,5 mai degrabă. Din cauza unei probleme la așezarea chederului de la hayon am avut ceva umezeala în portbagaj acum ceva timp și am scos antifonul negru de pe podeaua portbagajului. Între timp am rezolvat cu așezarea chederului, dar nu am mai pus înapoi antifonul negru buretat. Per ansamblu zgomotul la rulare s-a diminuat, iar calitatea sunetului boxelor a crescut după antifonare. Cred că ar merge un strat mai gros la oalele rotilor pe interior, mai ales că permite și capitonat și cred că voi mai experienta când vine căldura. Principalele zone pentru zgomote cred că sunt oalele roților spate, hayonul și podeaua față (partea de sub pedalier până la marginea scaunului). Nu vorbesc de peretele dintre motor și habitaclu că n-am ajuns acolo, dar e posibila și de acolo să vină destul de multe zgomote. Azi am schimbat și aeroterma pentru că a continuat scârțâitul și după curățare și ungere. Am mutat de pe cea veche modulul pentru variatia turației si cam asta a fost tot. Timp de lucru 4 minute dificultate 1/10. Acum poate merge cu orice turație fără alte zgomote.
    1 point
  5. Omenirea a trecut prin momente mult mai dificile decât cele actuale. Noi o ducem infinit mai bine decât orice generație anterioară. Civilizația nu poate decât să evolueze, asta o demonstrează istoria. Vremurile dificile și războaiele sunt cel mai puternic impuls pentru civilizație, pentru că oamenii sunt forțați să iasă din confortul propriu și să găsească noi soluții. Folosirea combustibililor fosili va face parte din istorie deoarece omenirea va avea nevoie de tot mai multă energie. AI consumă deja cantități enorme de energie. Singurele surse de energie ale planetei noastre e Soarele și reacțiile atomice, altele nu există, iar la ora actuală folosim o cantitate infimă din energia generată de Soare, iar centralele atomice cu fuziune nucleară sunt abia la începuturi. Pe scala Kardashev a civilizațiilor, suntem momentan undeva pe la 0.7 din civilizația de tip 1. Cine e interesat de această scală, poate citi aici: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kardashev_scale La un moment dat vom ajungem să captăm direct toată energia generată de Soare fără să așteptăm milioane de ani să se producă petrol și gaze din fosile.
    1 point
  6. Am uitat sa intreb. Cum se prezinta masina dupa antifonare? Daca sa spunem inainte zgomotul in mers era de 5/5, la cat a scazut dupa? 4/5? 3/5?
    1 point
  7. Circula...dar cu masura. Imi place cum arata fara numar. Sunt indecis cu privire la montarea numarului( dublu adeziv sau suport nr). Daca vremea mai permite,mai mesterim...
    1 point
  8. Tancul l-am luat cu o baterie "Ultron" - care deja intra in a 5-a iarna, si se comporta excelent, inclusiv in regim porniri dese, sau lasat nepornit iarna o luna. Asa ca am luat si pentru Golf aceeasi marca - din Constanta, si garantia i-am facut-o la ultima iesire la mare, undeva la le 15 oct Se mirau si aia ce bine incarca alternatoru. Sper sa fie la fel de buna ca cea de pe rexton. Apoi, weekendul asta m-am apucat de etrierii spate. Ii aveam de ceva vreme, masina inca frana ok, insa stanga se incalzea usor, iar dreptul nu l-am putut impinge cu presa mai mult de 1/2, cat sa pot pune placute noi. Plus un "artificiu" descoperit la etrierul drept. Am reusit pana sa se intunece (si nu aveam chef de lucru la frontala) doar pe stangul. Ceva dificultati, pierdut un pic mai mult lichid decat intentionam, incat nu am mai stat sa folosesc pompa de vacuum la aerisire, am summonat-o pe consoarta pana la locul de parcare Starea etrierului se vede... cand umblasem data trecuta placutele erau la jumatate si burduful intact... si nici cablul de frana de mana nu arata asa... L-am pus pe lista si pe acela... Urmeaza dreptul...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!