Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.11.2024 în toate secţiunile

  1. După cum v-am spus Broski a ajuns din nou la service, cu celebra eroare din grupul VAG: 001025 - EGR System P0401 - 000 - Insufficient Flow - MIL ON EGR-ul fiind nou și clapeta de accelerație curățată, s-a mers mai departe si anume: verificare admisie, verificare tubulatura, verifucare răcitor gaze, cablaje si mufe. Admisia nu era foarte murdară si nici nu prezenta funigine întărită în schimb la demontarea și apoi verificarea racitorului s-a identificat problema: racitorul aproape blocat de tot, nici o sârmă nu mai trecea prin el... Racitorul de gaze a fost înlocuit, iar tubulatura curățată. De asemenea am schimbat si racordul flexibil de la eșapament, întrucât îmi mirosea a gaze în habitaclu, iar la verificare era într-adevăr rupt. Am mai schimbat și această piesă (am uitat cum se cheamă), este pe evacuare și prezenta scurgeri pe la garnitură si o fisura/por. De asemenea am înlocuit și cele 3 bujii rămase, pentru a completa operația până la capăt. După toată operația mașinii i-au dispărut anumite vibrații, mirosul de motorină arsă nu mai întra în habitaclu, nu mai este așa zgomotoasă și parcă nu mai miros înțepător nici gazele de eșapament. Din nou împreună în garaj. Continuăm cu băgat dragoste în ele.
    4 points
  2. Mi-a comunicat consultantul ca a ajuns astazi masina la Curtici si a facut deja comanda de transport!!! In aceeasi saptamana in care a fost programata pentru productie 🥳. Se pare ca facut doar 2 - 3 zile din fabrica pana la Curtici. Deci spre sfarsitul saptamanii viitoare sper sa o iau 😁. Ar fi cca 16 saptamani de la comanda.
    2 points
  3. Salutare, Va las mai jos experienta mea cu problema de mai sus ca poate mai ajuta pe cineva. Imi cer scuze in avans pentru nuvela, dar m-am gandit ca poate daca detaliez un pic ar ajuta in plus pe altii. Dupa cum va povesteam acum cateva zile, am inceput sa observ ca rezervorul de motorina este umed si parea ca se prelinge de sus in jos, si chiar sa pice cateva picaturi pe asfalt. Incercand sa inteleg sursa problemei am inspectat mai intai vizual rezervorul sa ma asigur ca nu sunt fisuri sau alte daune. Intre timp in urmatoarea zi am inceput sa aud pompa de motorina din spate in timp ce eram in trafic, se auzea ca un zumzait intermitent dar care nu il mai auzisem pana atunci. Mentionez ca pana in momentul asta nu aveam nici o eroare sau indiciu pe diagnoza. A mai trecut o zi si am zis sa desfac bancheta din spate dreapta si sa ma uit la pompa, ca poate o fi garnitura de pe acolo. Ei bine cand am desfacut si am vazut sa ma crucesc nu alta. Va las pozele mai jos: \ Practic conectorii de la pompa si de la senzor se scaldau in motorina. Urmatorul pas a fost sa identific piesele afectate si sa le comand. Las mai jos ce am gasit cu cod si link-uri: 1. Sistemul complet de alimentare combustibil - cod OE citit pe piesa => 5N0919088L, iar eu am comandat varianta de la Hoffer cod 7507861 (link aici). Mai aveam o varianta mai ieftina de la MEAT DORIA 77861 (link aici), dar am decis sa merg cu Hoffer dupa ce am mai citit pe forumuri, chiar daca a fost mai scumpa. Mare atentie totusi ca pompa nu vine cu nimic. Garniturile, inele de etansare si sorb trebuie luate separat. Sorbul nu se gaseste la pompele astea aftermarket asa ca trebuie adaptat un pic cel de pe pompa OE. 2. Set de reparatie pentru conectorul de la pompa de combustibil. Am gasit kit-ul asta de la HOFFER cod 25498 care a fost exact ce imi trebuie (link aici). Pinii se crimpeaza, dar atentie la codul culorilor ca nu corespund, trebuie urmarite pozitia lor in conector si apoi crimpate. 3. Garnitura de la pompa => cod OE VW 1K0919133D. Am comandat chiar varianta OE (link aici). Eu am comandat 2, pentru ca in partea stanga este situat in capac ce contine un alt senzor de nivel, si am zis sa schimb si acolo. 4. Inel de entasare din metal, ca era terminat de rugina dupa cum se vede in fotografii mai jos. Codul OE VW este 1K0201375. Si la asta l-am gasit pe varianta OE (link aici). Am comandat tot 2 bucati ca sa il schimb si pe ala din partea dreapta. Am inceput sa curat de mizerie in ambele parti incepand initial cu partea dreapta. Mai jos aveti imagini cu inainte si dupa, inclusiv cu schimbare pieselor. Ok, dupa ce am curatat in partea stanga unde era mai usor, am trecut la partea cea mai interesanta, in partea dreapta. Am scos pompa veche si am observat ca conectorul si cablurile erau arse si pe interior inclusiv firele, practic ardeau in motorina. Investigand am observat ca clipsul de la conectorul de deasupra ce alimenteaza pompa de motorina era rupt. Fapt ce ma face sa cred ca asta e sursa problemei. Clipsul rupt a facut ca conectorul de la pompa sa joace acolo de la gropi si prin urmare sa faca contact imperfect. Contactul imperfect in timp a dus la incalzirea pinilor de alimentare care a topit plasticul din jur pana dedesubt in pompa. Iar eu cand am facut plinul de motorina a trecut pe acolo in sus de la zguduieli si a declansat nebunia. Am trecut la inlocuit pompa, mare atentie ca nu vine cu sorb si prin urmare trebuie adaptat cel vechi, doar ca nu vine chiar fix pe fix. In stanga este pompa noua HOFFER, iar in drepata cea veche OE (fotografia din stanga). Ok, am refecut cablajele, am curatat tot, am scos inclusiv controllerul pompei sa il curat ca era si el plin de motorina. Dupa ce am montat tot, am mai facut o verificare si am dat o cheie. Masina a pornit ok si nu am erori de diagnoza. In seara asta ies la o tura cu ea si ma duc sa fac plinul si peste 2 zile o sa desfac iar bancheta sa vad daca mai e ceva pe acolo. Dar nu ma astept sa fie probleme. Pana sa schimb pompa am primit urmatoarele erori pe VCDS: Address 01: Engine (J623-CFFB) Labels:. 03L-906-018-CFF.clb Part No SW: 03L 906 018 LG HW: 03L 907 309 AD Component: R4 2.0l TDI H24 9979 Revision: 42H24--- Serial number: 00000000000000 CVN: 5498AAD9 Coding: 00250012043600080000 Shop #: WSC 68012 187 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018LG 003013 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018LG_VW36.rod VCID: 7AFB47EFFDDF50590F-802F VINID: 9E65EAAAA15EA939C51850C1187C2E91C9 3 Faults Found: 5231 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [096] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 278019 km Date: 2024.11.06 Time: 19:48:14 Engine RPM: 526.00 /min Normed load value: 99.6 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 100 C Intake air temperature: 37 C Ambient air pressure: 1020 mbar Voltage terminal 30: 12.500 V Unlearning counter according OBD: 40 Fuel temperature: 32.7 C Mean injection quantity: 13.64 mg/stroke Rail pressure regulation: status-Bits 0-7: 4 Fuel high-pressure: actual value: 70700 hPa High fuel pressure: specified value: 596500 hPa Pressure control valve adaptation factor: 1.1204 Fuel level: 45.00 l 10061 - Fuel Pump P3043 00 [096] - Mechanical Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 277984 km Date: 2024.11.06 Time: 08:10:10 Engine RPM: 989.00 /min Normed load value: 52.2 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 4 C Intake air temperature: 3 C Ambient air pressure: 1010 mbar Voltage terminal 30: 14.500 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine status: COENG_RUNNING Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 10063 - Fuel Pump Circuit P3073 00 [237] - Electrical Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 278019 km Date: 2024.11.06 Time: 19:48:14 Engine RPM: 287.50 /min Normed load value: 100.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 100 C Intake air temperature: 37 C Ambient air pressure: 1020 mbar Voltage terminal 30: 12.220 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine status: COENG_RUNNING Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Readiness: 1 1 0 0 0 Address 17: Instruments (J285) Labels:| 5K0-920-xxx-17.clb-SRI1 Part No SW: 5N0 920 882 C HW: 5N0 920 882 C Component: KOMBI H04 0417 Serial number: 00000000000000 Coding: 111F01 Shop #: WSC 01357 011 00200 ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04114 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_004_VW36.rod VCID: 3365AACB9A3561118C-8067 1 Fault Found: 9453074 - Fuel Level Sensor 1 B103E 1B [008] - Resistance Too High Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 224 Mileage: 277953 km Date: 2024.11.06 Time: 21:03:32 Sper ca experienta mea sa mai ajute si pe altcineva asa cum si eu la randul meu am fost ajutat si salvat citind experientele altora de pe forum. Daca moderatul considerul ca postare nu este ok, o poate sterge fara suparare. Poate cineva sa imi spuna daca sistemul asta de combustibil de la Hoffer e ok ca si calitate sau m-am pacalit? Multumesc si spor la treaba.
    2 points
  4. Nu o sa apucam noi sa distrugem planeta E de ajuns sa se supere pe noi odata si sa se scuture putin si nu mai ramane piatra pe piatra Pe toti care pot face ceva real ii doare undeva de tot dar noi astia mici trebuie sa platim ptr salvarea planetei Prima data o sa faca Trump America mare din nou , asa , grasa si proasta ca el , cu 5 mitraliere pe cap de locuitor
    2 points
  5. vw-golf-8-maintenance.pdf Sper sa fie de folos aces manual de mentenanta
    1 point
  6. Dupa cum am mentionat si in postul trecut, saptamana asta am reusit si am schimbat scutul din fabrica cu cel achizitionat aftermarket.Operatiunea a fost realizata cam intr-o ora cu un cost modest ,in cadrul reprezentantei din IASI.Scutul vine perfect, fara alte artificii, nu coboara garda sol a masinii, nu aduce nici o schimbare in conduita de condus a masinii, nu afecteaza in vreun fel garantia de fabrica oferita de producator. In alta ordine de idei, odata cu instalarea scutului, le-am aratat celor din cadrul reprezentantei, faptul ca ambele faruri (MATRIX LED), la imbinarea laterala a blocului far cu caroseria, pe cantul lor se observa niste fisuri care se propaga dealungul fantei.Culmea e ca fisurile sunt fix in acelasi loc, atat la farul stang cat si la cel drept.Excul lovituri mecanice, sau altceva.Domnii din cadrul reprezentantei au constatat, cu proces verbal, si au trimis mai departe pentru schimb pe garantie, urmand sa-mi comunice indata ce primesc raspunsul de la importator.Culmea ironiei, e ca in parcarea service-ului mai era un kodiaq FL, de vanzare, care la unul dintre faruri avea aceeasi problema. Asadar inclin sa cred ca a fost un lot destul de maricel de faruri cu defecte de fabricatie, de aceea indrum pe detinatorii de model KODIAQ FL, sa inspecteze vizual poate au aceeasi problema. Atasez si niste pozici cu noul scut.Weekend fain!
    1 point
  7. Poate nu stii , dar aici in ultimele 24 luni s-au dublat preturile la multe si nu din cauza combustibilului care a ramas la fel E vorba de imprumuturi externe si interne pentru pensionari , asistati si bugetari Adica inflatie , nu exista o economie reala care sa sustina aceste costuri Ex , o paine pe vatra de 1 kg de Oncos Cluj acum 2 ani era 4.5 lei , acum e 9.5 lei Nu a crescut nici pretul la combustibil , nici la energie , nici la gaz si nici la grau Pur si simplu s-au dublat preturile ptr ca au crescut taxele , impozitele si pe motive de razboi si alte frectii Imediat dupa ce a pornit razboiul langa noi s-a dublat pretul la topul de coli A4 de ex ptr ca cineva destept a zis ca toata hartia venea din UKR Azi pretul a revenit la normal , cand de fapt s-a descoperit ca mai exista si alte tari pe harta lumii Un exemplu din sute altele
    1 point
  8. De obicei tocmai asta nu vede daca nu se modifica codarea
    1 point
  9. Pentru cei cu masini pe combustie interna va fi foarte bine. Trump este adeptul reluarii extractiei de petrol pe teritoriul SUA, ceea ce va duce la scaderea pretului barilului de petrol. Cand Trump era presedinte (2017-2021), pretul barilului scazuse la 40 dolari/barilul, si a oscilat spre max 87. La venirea lui Joe Biden pretul a urcat brusc spre 122 dolari. Si pe bursa, cotatiile societatilor producatoare de energie conventionala au crescut incapand cu ziua de miercuri, cand s-a anuntat victoria lui Trump. Deci pentru producatorii clasici va fi bine. Nu m-ar mira sa vad ca revin la moda masinile care consuma mult. Pentru cei cu masini electrice, vom vedea.
    1 point
  10. Pai daca nu sunt diferite de ce nu ai pus acelasi tip de ecu ???
    1 point
  11. În manualul actualizat pentru modelele care intră în producție în 25.11 a mai apărut un 2.0 TSI, în afară de cele două deja anunțate. Deci vor fi trei variante de putere pentru această capacitate cilindrică: 190, 204 și 265 CP. Later edit: În configurator, disponibile acum pentru comandă echiparea Sportline și motorizarea 2.0 TSI 204 CP DSG FWD (cu 700 de euro sub 2.0 TDI 150 CP).
    1 point
  12. Ai dreptate legat de planeta @tavitarainsa nu e vinovat Trump de "inarmarea" populatiei Americii! Imi aduc aminte cand am vizitat America in 2010, am intrat intr-un Wallmart in Las Vegas, "baietii" aveau munitie si pistoale "la raft", de vanzare cum s-ar zice, cu un consilier expert in arme care iti recomanda diverse "produse" si asta nu era de atunci, puteai cumpara cu mult timp inainte! Eu atunci am vazut cu ochii mei! Ma miram pe vremea aia ca puteai intra la supermarket sa cumperi morcovi si "de rest" puteai sa primesti GLOANTE, nu caramele! Ce vrei? "Umblat" doar la noi pe "cocioc", in Europa! "Culmea" e, ca inca se poate, oricine poate detine o arma daca indeplineste niste criterii in Statele Unite! Chiar si Kamala sustinea acum o luna la Oprah ca ar omori pe oricine i-ar "intra" in casa 🙄: Hai sa aruncam cu pietre in Trump pentru ca nu-i mai lasa pe astia sa mai intre in USA (poza e facuta in urma cu 23 de ore de Reuters, la granita cu Mexic): Cat despre "salvarea planetei" cu electrice, Trump este impotriva, omul nu "pune botu'" la "vrajeala" Greta, OMS, URSULA von der "LIAR", COVID si finantarea Ukrainei pentru a "invinge" razboiul cu Rusia (nu vreau sa mentionez razboiul din Gaza...intram in alta arie). De asta i-au facut si dosare, ba chiar au vrut sa il lichideze! I-au dat DELETE de pe net, cica "libera exprimare", noroc cu Elon ca a cumparat Tweeter si i-a readus "la viata" profilul. Pentru asta il apreciez! Kamala ar fi fost continuarea Biden si Obama, "marionete" create de familia Bush! Cu toata propaganda americana de pe toate posturile, BBC, CNN, in Romania---> Digi, PROTV, Antena 3, (doar Badea mai povesteste chestii concrete, dar si alea, cenzurate si la ore tarzii cand oricum toata lumea doarme) peste tot ni se prezenta cat de "corupt" e Trump si cat de "sfanta" e Kamala si chiar si asa "nebunu'" a castigat detasat, inclusiv in statele in care pierduse prima data, la primul mandat! Inclusiv votul POPULAR! WHAT? ❤️ Care ar fi fost rezultatul alegerilor daca avea si Trump parte de campanie electorala online + TV si nu ar fi fost denigrat? Hmmm...probabil ca ar fi castigat cu 95%!!! Noroc ca TikTok inca nu e controlat de americani si poti vedea lucrurile si din alt unghi, de exemplu cum Biden ATINGE si miroase parul copiilor, cum se adreseaza rudelor moarte in direct la TV, cum se balbaie si cade pe treptele avionului, cum ramane "stana de piatra" cand i se pune cate o intrebare (ati vazut asemenea clipuri la PROTV sau DIGI? Eu nu!) probabil de asta vor sa baneze tiktokul in Europa dar e doar parerea mea umila. Daca voi mentiona ceva de Telegram probabil ca voi fi facut "Putinist", WHATSAPP-ul e SFANT! Crede si nu cerceta! "In META we trust!" 😄 Chinezii si rusii va fura datele! Asa si GOOGLE, Facebook , Gmail, Instagram, Youtube, nu va fura datele? 😆 Lumea va zice ca nu conteaza, suntem aparati de NATO, trebuie sa "dansam" cum "se canta", insa granita o avem cu Rusia. In caz de nevoie, vin americanii sa ne apere? Sa speram ca nu va fi nevoie sa aflam! Sa revenim la masinile electrice, chiar TRUMP a declarat ca e O vrajeala! "The Green New scam" si trebuie sa salveze industria auto americana de la colaps, desi e prieten cu Elon Musk, pana la urma a trebuit sa o "lase mai moale", dar nu mai conteaza, Elon deja a ajuns cel mai bogat din lume, noroc cu cei care s-au lasat influentati si au pus botu' sa cumpere Tesla. Stiati ca Tesla valoreaza cam cat 60% din industria auto la nivel global? As of November 2024 Tesla has a market cap of $785.59 Billion USD. (declarat oficial, cu plata de taxe, cat o fi "pe naspa", offshore, Mniezo' stie!) Banii n-au miros pana la urma si au prins bine si la campania lui Trump, doar n-o sa-si foloseasca banii din buzunarul propriu, Doamne-ajuta! ❤️ What Trump Has Said: The president-elect has made conflicting statements about electric vehicles. During his nomination speech in July of this year, Trump pledged to “end the electric vehicle mandate on day one,” a reference to the Biden administration's goal to convert half of all vehicle sales to EVs by 2030. The move would, Trump promised, save the US auto industry from “complete obliteration,” and slash US car prices by thousands of dollars. (EVs are by and large still more expensive than internal-combustion cars.) Trump has called federal spending on electric vehicles and their chargers a part of “the Green New scam,” a play on the US Congress' bipartisan “Green New Deal” funding package. Earlier this year, he told a Michigan audience that the industry’s emphasis on electric vehicles would make it easier for China to take over the global auto industry. But Tesla CEO Elon Musk has proved a reliable supporter, adviser, and moneyman for the president-elect. Trump, a transactional politician, seems prepared to repay him. “I’m for electric cars,” Trump said in August. “I have to be, because Elon endorsed me very strongly.” Tesla’s share price soared by 13 percent Wednesday. Then there are the positions of the conservative Heritage Foundation. The right-wing think tank’s Project 2025 transition plan has been disavowed by the Trump campaign, but it may still provide scaffolding for the administration’s policies. In a brief focused on the Department of Transportation, the organization criticized EV subsidies, including tax credits, and new fuel economy standards that attempt to reduce vehicle emissions over the next decade. https://www.wired.com/story/trump-won-what-happens-to-electric-vehicles-now/ Putem deschide un topic nou de politica daca ni se ingaduie si daca exista cerere, mi-ar placea sa particip. Daca mai beau o bere va pot spune cine l-a impuscat pe Kennedy!
    1 point
  13. Frumoasa concluzia, oare credeai ca ofertele sunt elaborate de fete ce pun unghii?
    1 point
  14. Am revenit. Un volan… in scarba, un proiector pe parbriz… atat s-a putut
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!