Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.11.2024 în toate secţiunile

  1. Circula...dar cu masura. Imi place cum arata fara numar. Sunt indecis cu privire la montarea numarului( dublu adeziv sau suport nr). Daca vremea mai permite,mai mesterim...
    4 points
  2. Ai dreptate legat de planeta @tavitarainsa nu e vinovat Trump de "inarmarea" populatiei Americii! Imi aduc aminte cand am vizitat America in 2010, am intrat intr-un Wallmart in Las Vegas, "baietii" aveau munitie si pistoale "la raft", de vanzare cum s-ar zice, cu un consilier expert in arme care iti recomanda diverse "produse" si asta nu era de atunci, puteai cumpara cu mult timp inainte! Eu atunci am vazut cu ochii mei! Ma miram pe vremea aia ca puteai intra la supermarket sa cumperi morcovi si "de rest" puteai sa primesti GLOANTE, nu caramele! Ce vrei? "Umblat" doar la noi pe "cocioc", in Europa! "Culmea" e, ca inca se poate, oricine poate detine o arma daca indeplineste niste criterii in Statele Unite! Chiar si Kamala sustinea acum o luna la Oprah ca ar omori pe oricine i-ar "intra" in casa 🙄: Hai sa aruncam cu pietre in Trump pentru ca nu-i mai lasa pe astia sa mai intre in USA (poza e facuta in urma cu 23 de ore de Reuters, la granita cu Mexic): Cat despre "salvarea planetei" cu electrice, Trump este impotriva, omul nu "pune botu'" la "vrajeala" Greta, OMS, URSULA von der "LIAR", COVID si finantarea Ukrainei pentru a "invinge" razboiul cu Rusia (nu vreau sa mentionez razboiul din Gaza...intram in alta arie). De asta i-au facut si dosare, ba chiar au vrut sa il lichideze! I-au dat DELETE de pe net, cica "libera exprimare", noroc cu Elon ca a cumparat Tweeter si i-a readus "la viata" profilul. Pentru asta il apreciez! Kamala ar fi fost continuarea Biden si Obama, "marionete" create de familia Bush! Cu toata propaganda americana de pe toate posturile, BBC, CNN, in Romania---> Digi, PROTV, Antena 3, (doar Badea mai povesteste chestii concrete, dar si alea, cenzurate si la ore tarzii cand oricum toata lumea doarme) peste tot ni se prezenta cat de "corupt" e Trump si cat de "sfanta" e Kamala si chiar si asa "nebunu'" a castigat detasat, inclusiv in statele in care pierduse prima data, la primul mandat! Inclusiv votul POPULAR! WHAT? ❤️ Care ar fi fost rezultatul alegerilor daca avea si Trump parte de campanie electorala online + TV si nu ar fi fost denigrat? Hmmm...probabil ca ar fi castigat cu 95%!!! Noroc ca TikTok inca nu e controlat de americani si poti vedea lucrurile si din alt unghi, de exemplu cum Biden ATINGE si miroase parul copiilor, cum se adreseaza rudelor moarte in direct la TV, cum se balbaie si cade pe treptele avionului, cum ramane "stana de piatra" cand i se pune cate o intrebare (ati vazut asemenea clipuri la PROTV sau DIGI? Eu nu!) probabil de asta vor sa baneze tiktokul in Europa dar e doar parerea mea umila. Daca voi mentiona ceva de Telegram probabil ca voi fi facut "Putinist", WHATSAPP-ul e SFANT! Crede si nu cerceta! "In META we trust!" 😄 Chinezii si rusii va fura datele! Asa si GOOGLE, Facebook , Gmail, Instagram, Youtube, nu va fura datele? 😆 Lumea va zice ca nu conteaza, suntem aparati de NATO, trebuie sa "dansam" cum "se canta", insa granita o avem cu Rusia. In caz de nevoie, vin americanii sa ne apere? Sa speram ca nu va fi nevoie sa aflam! Sa revenim la masinile electrice, chiar TRUMP a declarat ca e O vrajeala! "The Green New scam" si trebuie sa salveze industria auto americana de la colaps, desi e prieten cu Elon Musk, pana la urma a trebuit sa o "lase mai moale", dar nu mai conteaza, Elon deja a ajuns cel mai bogat din lume, noroc cu cei care s-au lasat influentati si au pus botu' sa cumpere Tesla. Stiati ca Tesla valoreaza cam cat 60% din industria auto la nivel global? As of November 2024 Tesla has a market cap of $785.59 Billion USD. (declarat oficial, cu plata de taxe, cat o fi "pe naspa", offshore, Mniezo' stie!) Banii n-au miros pana la urma si au prins bine si la campania lui Trump, doar n-o sa-si foloseasca banii din buzunarul propriu, Doamne-ajuta! ❤️ What Trump Has Said: The president-elect has made conflicting statements about electric vehicles. During his nomination speech in July of this year, Trump pledged to “end the electric vehicle mandate on day one,” a reference to the Biden administration's goal to convert half of all vehicle sales to EVs by 2030. The move would, Trump promised, save the US auto industry from “complete obliteration,” and slash US car prices by thousands of dollars. (EVs are by and large still more expensive than internal-combustion cars.) Trump has called federal spending on electric vehicles and their chargers a part of “the Green New scam,” a play on the US Congress' bipartisan “Green New Deal” funding package. Earlier this year, he told a Michigan audience that the industry’s emphasis on electric vehicles would make it easier for China to take over the global auto industry. But Tesla CEO Elon Musk has proved a reliable supporter, adviser, and moneyman for the president-elect. Trump, a transactional politician, seems prepared to repay him. “I’m for electric cars,” Trump said in August. “I have to be, because Elon endorsed me very strongly.” Tesla’s share price soared by 13 percent Wednesday. Then there are the positions of the conservative Heritage Foundation. The right-wing think tank’s Project 2025 transition plan has been disavowed by the Trump campaign, but it may still provide scaffolding for the administration’s policies. In a brief focused on the Department of Transportation, the organization criticized EV subsidies, including tax credits, and new fuel economy standards that attempt to reduce vehicle emissions over the next decade. https://www.wired.com/story/trump-won-what-happens-to-electric-vehicles-now/ Putem deschide un topic nou de politica daca ni se ingaduie si daca exista cerere, mi-ar placea sa particip. Daca mai beau o bere va pot spune cine l-a impuscat pe Kennedy!
    2 points
  3. Frumoasa concluzia, oare credeai ca ofertele sunt elaborate de fete ce pun unghii?
    2 points
  4. O iesire scurta. Am montat fusta de V6 si grilele.
    2 points
  5. Am stat minute bune in fata paginii, pana sa scriu primele cuvinte, pentru ca, inca nu sunt convins ca nu e doar un vis… Un vis care a inceput undeva acum aproximativ 10 ani, intr-o zi de sambata, in Mall-ul din Baneasa, unde la cumparaturi fiind, am dat ochii prima oara pe viu cu un RS6 expus in magazin…si a fost dragoste la prima vedere. Era un C7, full black, cu cea mai nervoasa parte frontala pe care o vazusem vreodata la o masina, accentuata si de DRL-urile led superbe, ceva inca inovativ la vremea aia. Aripile late, jantele mari si garda la sol joasa nu faceau decat sa completeze imaginea de “mean machine” de la care pur si simplu nu imi puteam lua ochii. Insa, dupa 30 de minute de salivat, mi-am revenit la realitate, mi-am dat seama ca de la Passatul B7 care urma sa ne duca inapoi acasa, e drum lung pana la asa ceva, iar costul prohibitiv al unui RS6 e prea mare ca sa mi-l pot permite vreodata. Incet, incet, anii au trecut, veniturile s-au mai rotunjit treptat astfel incat am schimbat in timp Passatul B7 cu Tiguanul R-line si ulterior Tiguanul cu RSQ3-ul actual (care pentru cine a urmarit topicul ei, stie ca nu a fost neaparat o masina mult visata ci mai degraba ceva ce s-a potrivit la momentul ala, in locul unui Tiguan R, ce avea o durata de asteptare mult prea mare prin prisma deficitului de anumite componente in industria auto). Si am zis ca gata, asta e apogeul, cel putin pentru ceva ICE, tinand cont de limitarile tot mai stricte pe partea de emisii, invadarea pietei de electrice samd. Ne intoarcem un pic la 2019, cand s-a lansat generatia actuala de RS6, C8-ul. Cand am vazut primele filmulete de prezentare, tot ce simtisem acum 10 ani pe viu, s-a resimitit si mai intens. Practic, au luat ceva superb, si l-au facut aproape perfect, in ochii mei. Acelasi stance nervos, dar cu jocuri de lumini pe DRL, forme usor mai patratoase, jante mai mari si mai frumoase, tehnologie gramada la interior… I’ll take two, please! Dar vai, numarul ala din 6 cifre de la sfarsitul prezentarii reprezinta pretul? Atunci lasati, ca am niste treaba acum, dar revin eu. Si se face Ianuarie 2024, intru din nou sa confirgurez un RS6 pe site-ul Audi, cum am tot facut o data la cateva luni in ultimii ani (si cum probabil facem mai toti din cand in cand, cu masina pe care ne-o dorim) doar ca de data asta, intru un pic si in oferta de pret, la sfarsit si ma joc cu simulatorul de leasing. Cumva, tot facand calcule, se infiripa o speranta. Dar cum gasesti curaj sa te duci si sa ii spui sotiei ca trebuie sa vindem S3-ul ei, de doar 1 an si cateva luni, sa mai adaugam si de la economii si abia sa dam avansul pentru o masina de care, practic, nu ai nevoie, dar o vrei mai mult decat orice. Eventual….i-am zis mai in gluma asa, ce mi-a trecut prin cap, doar ca n-am primit un raspuns. A fost de ajuns o privire ca sa stiu ca nu e cazul sa mai insist, pe moment. Si mai trec cateva saptamani, ne gasim intr-o seara la o discutie mai serioasa, isi aminteste cu cine s-a maritat si stiind ca nu o sa renunt la idee prea curand, ne-am pus amandoi pe calcule si cumva, cu un pic de efort ne-am dat seama ca am avea bani de avans-ul considerabil iar apoi rata de leasing ar fi una pe care ne-o putem permite. Music to my ears, in cateva zile S3-ul era la vanzare si deja ma vedeam dand comanda asap. Dar in ciuda faptului ca masina era absolut impecabila, infoliata, cu doar 7000 Km in bord, tinuta in garaj etc….telefonul nu suna. Si n-a sunat mai bine de doua luni, pana intr-o zi, cand si-a gasit un nou proprietar, in persoana colegului RazvR. Deja se facuse Iunie, pana am facut toate formalitatile la reprezentanta si s-a plasat comanda, estimarea a venit pentru Decembrie 2024, deci undeva la 6 luni+, un termen dureros de lung si oricine a asteptat o masina, stie cat de grele sunt lunile astea. Primele doua saptamani, a fost cel mai rau as zice, mi se parea ca nu trece timpul deloc! Masina era ultimul lucru la care ma gandeam si primul cu care ma trezeam in minte. Ulterior, au mai aparut altele, ba acasa, ba pe la munca si m-au mai distras un pic. Pe la inceputul lui Septembrie, am ajuns la Porsche Pipera pentru revizia RSQ3-ului si desi imi propusesem initial sa nu intreb nimic pana mai spre Noiembrie, nu mi-am putut stapani curiozitatea si am aflat ca productia se devansase cu mai bine de o luna si ca urma sa se fabrice in prima jumatate a lui Octombrie. Brusc, ma trezesc cu un zambet larg pe fata… Realizez imediat ca n-am roti de iarna cumparate. Intru repede pe site-ul din DE, de unde am luat jantele OE atat pentru RSQ3 cat si S3, la preturi mai mult decat bune si incep sa caut pentru RS6. Gasesc cateva anunturi, nu multe, si intru in discutii cu unul dintre vanzatori. Foarte amabil, mi-a trimis poze extra la solicitarea mea, jantele erau imopecabile fara urme, mi-a oferit toate detaliile, etc asa ca dupa ceva negocieri i-am transferat banii, ca intotdeauna, prin Paypal, la astfel de tranzactii. Si incep sa astept jantele, o zi, doua..o saptamana, doua, vanzatorul insista ca sunt pe drum. Cand ii cer AWB-ul, stai ca a sters mail-ul din greseala, stai ca il mai cauta si revine… hmm, evident ceva nu era in regula; nimic nu decurgea conform asteptarilor sau ca in cazul celorlalte doua comenzi. Asa ca am deschis ticket la Paypal si in doua saptamani mi-am recuperate banii complet de la ei, vanzatorul ne mai dand niciun semn nici catre mine, nici catre ei. Stiam ca nu pot pierde banii, pentru ca achitasem o taxa mica de Buyer’s Protection catre Paypal, doar ca m-a intarziat aproape o luna toata distractia asta si m-a lasat efectiv fara optiuni, cu doua saptamani inainte sa vina masina. Noroc ca, fix in perioada asta sunt discount-uri semnificative la roti OE cu anvelope de iarna, la reprezentanta (le-am luat cu 4500 EUR reducere vs pretul de catalog, iesind doar cu cateva sute de EUR mai scump decat ce as fi luat din DE + cauciucurile aferente) Daca era oferta asta de la inceput, nici nu ma mai complicam cred, dar nah.. Anyway, hai ca m-am lungit cu scrisul, si nici macar n-am intrat in subiect. Mai completez pe parcurs. Asadar, masina este un RS6 Performance in culoare Daytona Grey cu pachet optic negru. Motorizare 4L V8 Mild-Hybrid – 630 CP / 850 Nm, quattro permanent, cutie Tiptronic cu 8 viteze Cum e de asteptat la o masina in echipare de top, are foarte multe dotari in standard dintre care as evidentia: - All-wheel steering - Bang and Olufsen Premium 3D Sound - Climatizare confort cu 4 zone - Geamuri cu protectie Acustica - Quattro cu diferential sport - Suspensie adaptiva pe aer RS Ca optionale, am pus mai tot ce am considerat necesar ( a banii dati, sa regret ca n-am bifat vreo optiune, ar fi trist): - 6Y6Y – Culoare Gri Daytona Perlat - AR – Tapiterie Negru/Cusaturi Rosu Express - 7J3 – Audi virtual Cockpit Plus - 6FJ – Carcase oglinzi exterioare negre - PC7 – Etriere frana vopsite in culoarea rosie - PXF – Faruri Matrix LED HD, inclusiv Audi Laserlight - QL5 – Geamuri fumurii – Privacy Glass - 53G – Jante aliaj usor, 5 spite V trapez 22’, design gri titan mat, polisate / 10.5J x 22 / anvelope 285/30 R22 - 7K3 – Monitorizare directa presiune anvelope - UE8 – Mufe USB pentru incarcare in spate - PCC – Pachet asistenta Tour: Adaptive cruise assist, Emergency Assist, Adaptive cruise control, speed limiter, efficiency assist, swerve assist, turn assist - PA6 – Pachet optic negru - 4ZP – Pachet optic negru Plus - PCV – Pachet park assist plus: Park assist plus, park assist & parking control plus, camera video 360° - 4A4 – Scaune fata si spate incalzite - PEH – Scaune fata sport tip RS cu ventilatie, piele Valcona perforata cu cusaturi hexagonale - 3GN – Set fixare bagaje - PCH - Side assist, pre sense rear: include exit warning, rear cross traffic assist - 0P6 – Sistem de evacuare sport RS - GZ2 – Soft close Ca plan imediat, masina e programata deja peste o saptamana la PPF, ceramic exterior-interior si folie pe display-uri, asa ca pana atunci nu va vedea drumuri extraurbane. Din pacate, momentan am doar cele cateva poze atasate, facute la livrare in seara asta. O sa revin pe parcurs cu altele, dar acum atat s-a putut. Am apucat sa fac doar vreo 25 Km cu ea in seara asta, mers batraneste bineinteles, pentru ca ne tinem de rodaj ca la carte in primii 2000 Km. Motorul si evacuarea se aud minunat si la cele +/- 2000 Rpm cu care s-a mers, mi-e greu sa imi imaginez cum se aude spre redline. Suspensia este wow, se comporta foarte bine pe drumurile din Bucuresti in ciuda jantelor foarte mari. Interiorul e unul familiar, foarte asemanator cu cel de la S3 si RSQ3, dar cu un plus considerabil pe partea de materiale folosite, si pe alocuri un plus la design. Cred ca mai sunt multe de spus, dar mai detaliez in timp, pe masura ce le mai descopar, etc. E deja si tarziu la momentul in care scriu si oboseala isi spune cuvantul, asa ca o sa inchei aici. (Scuze de eventuale typos). Le multumesc celor care au avut rabdare pana la sfarsit!
    1 point
  6. După cum v-am spus Broski a ajuns din nou la service, cu celebra eroare din grupul VAG: 001025 - EGR System P0401 - 000 - Insufficient Flow - MIL ON EGR-ul fiind nou și clapeta de accelerație curățată, s-a mers mai departe si anume: verificare admisie, verificare tubulatura, verifucare răcitor gaze, cablaje si mufe. Admisia nu era foarte murdară si nici nu prezenta funigine întărită în schimb la demontarea și apoi verificarea racitorului s-a identificat problema: racitorul aproape blocat de tot, nici o sârmă nu mai trecea prin el... Racitorul de gaze a fost înlocuit, iar tubulatura curățată. De asemenea am schimbat si racordul flexibil de la eșapament, întrucât îmi mirosea a gaze în habitaclu, iar la verificare era într-adevăr rupt. Am mai schimbat și această piesă (am uitat cum se cheamă), este pe evacuare și prezenta scurgeri pe la garnitură si o fisura/por. De asemenea am înlocuit și cele 3 bujii rămase, pentru a completa operația până la capăt. După toată operația mașinii i-au dispărut anumite vibrații, mirosul de motorină arsă nu mai întra în habitaclu, nu mai este așa zgomotoasă și parcă nu mai miros înțepător nici gazele de eșapament. Din nou împreună în garaj. Continuăm cu băgat dragoste în ele.
    1 point
  7. Salutare, Va las mai jos experienta mea cu problema de mai sus ca poate mai ajuta pe cineva. Imi cer scuze in avans pentru nuvela, dar m-am gandit ca poate daca detaliez un pic ar ajuta in plus pe altii. Dupa cum va povesteam acum cateva zile, am inceput sa observ ca rezervorul de motorina este umed si parea ca se prelinge de sus in jos, si chiar sa pice cateva picaturi pe asfalt. Incercand sa inteleg sursa problemei am inspectat mai intai vizual rezervorul sa ma asigur ca nu sunt fisuri sau alte daune. Intre timp in urmatoarea zi am inceput sa aud pompa de motorina din spate in timp ce eram in trafic, se auzea ca un zumzait intermitent dar care nu il mai auzisem pana atunci. Mentionez ca pana in momentul asta nu aveam nici o eroare sau indiciu pe diagnoza. A mai trecut o zi si am zis sa desfac bancheta din spate dreapta si sa ma uit la pompa, ca poate o fi garnitura de pe acolo. Ei bine cand am desfacut si am vazut sa ma crucesc nu alta. Va las pozele mai jos: \ Practic conectorii de la pompa si de la senzor se scaldau in motorina. Urmatorul pas a fost sa identific piesele afectate si sa le comand. Las mai jos ce am gasit cu cod si link-uri: 1. Sistemul complet de alimentare combustibil - cod OE citit pe piesa => 5N0919088L, iar eu am comandat varianta de la Hoffer cod 7507861 (link aici). Mai aveam o varianta mai ieftina de la MEAT DORIA 77861 (link aici), dar am decis sa merg cu Hoffer dupa ce am mai citit pe forumuri, chiar daca a fost mai scumpa. Mare atentie totusi ca pompa nu vine cu nimic. Garniturile, inele de etansare si sorb trebuie luate separat. Sorbul nu se gaseste la pompele astea aftermarket asa ca trebuie adaptat un pic cel de pe pompa OE. 2. Set de reparatie pentru conectorul de la pompa de combustibil. Am gasit kit-ul asta de la HOFFER cod 25498 care a fost exact ce imi trebuie (link aici). Pinii se crimpeaza, dar atentie la codul culorilor ca nu corespund, trebuie urmarite pozitia lor in conector si apoi crimpate. 3. Garnitura de la pompa => cod OE VW 1K0919133D. Am comandat chiar varianta OE (link aici). Eu am comandat 2, pentru ca in partea stanga este situat in capac ce contine un alt senzor de nivel, si am zis sa schimb si acolo. 4. Inel de entasare din metal, ca era terminat de rugina dupa cum se vede in fotografii mai jos. Codul OE VW este 1K0201375. Si la asta l-am gasit pe varianta OE (link aici). Am comandat tot 2 bucati ca sa il schimb si pe ala din partea dreapta. Am inceput sa curat de mizerie in ambele parti incepand initial cu partea dreapta. Mai jos aveti imagini cu inainte si dupa, inclusiv cu schimbare pieselor. Ok, dupa ce am curatat in partea stanga unde era mai usor, am trecut la partea cea mai interesanta, in partea dreapta. Am scos pompa veche si am observat ca conectorul si cablurile erau arse si pe interior inclusiv firele, practic ardeau in motorina. Investigand am observat ca clipsul de la conectorul de deasupra ce alimenteaza pompa de motorina era rupt. Fapt ce ma face sa cred ca asta e sursa problemei. Clipsul rupt a facut ca conectorul de la pompa sa joace acolo de la gropi si prin urmare sa faca contact imperfect. Contactul imperfect in timp a dus la incalzirea pinilor de alimentare care a topit plasticul din jur pana dedesubt in pompa. Iar eu cand am facut plinul de motorina a trecut pe acolo in sus de la zguduieli si a declansat nebunia. Am trecut la inlocuit pompa, mare atentie ca nu vine cu sorb si prin urmare trebuie adaptat cel vechi, doar ca nu vine chiar fix pe fix. In stanga este pompa noua HOFFER, iar in drepata cea veche OE (fotografia din stanga). Ok, am refecut cablajele, am curatat tot, am scos inclusiv controllerul pompei sa il curat ca era si el plin de motorina. Dupa ce am montat tot, am mai facut o verificare si am dat o cheie. Masina a pornit ok si nu am erori de diagnoza. In seara asta ies la o tura cu ea si ma duc sa fac plinul si peste 2 zile o sa desfac iar bancheta sa vad daca mai e ceva pe acolo. Dar nu ma astept sa fie probleme. Pana sa schimb pompa am primit urmatoarele erori pe VCDS: Address 01: Engine (J623-CFFB) Labels:. 03L-906-018-CFF.clb Part No SW: 03L 906 018 LG HW: 03L 907 309 AD Component: R4 2.0l TDI H24 9979 Revision: 42H24--- Serial number: 00000000000000 CVN: 5498AAD9 Coding: 00250012043600080000 Shop #: WSC 68012 187 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018LG 003013 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018LG_VW36.rod VCID: 7AFB47EFFDDF50590F-802F VINID: 9E65EAAAA15EA939C51850C1187C2E91C9 3 Faults Found: 5231 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [096] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 278019 km Date: 2024.11.06 Time: 19:48:14 Engine RPM: 526.00 /min Normed load value: 99.6 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 100 C Intake air temperature: 37 C Ambient air pressure: 1020 mbar Voltage terminal 30: 12.500 V Unlearning counter according OBD: 40 Fuel temperature: 32.7 C Mean injection quantity: 13.64 mg/stroke Rail pressure regulation: status-Bits 0-7: 4 Fuel high-pressure: actual value: 70700 hPa High fuel pressure: specified value: 596500 hPa Pressure control valve adaptation factor: 1.1204 Fuel level: 45.00 l 10061 - Fuel Pump P3043 00 [096] - Mechanical Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 277984 km Date: 2024.11.06 Time: 08:10:10 Engine RPM: 989.00 /min Normed load value: 52.2 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 4 C Intake air temperature: 3 C Ambient air pressure: 1010 mbar Voltage terminal 30: 14.500 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine status: COENG_RUNNING Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 10063 - Fuel Pump Circuit P3073 00 [237] - Electrical Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 278019 km Date: 2024.11.06 Time: 19:48:14 Engine RPM: 287.50 /min Normed load value: 100.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 100 C Intake air temperature: 37 C Ambient air pressure: 1020 mbar Voltage terminal 30: 12.220 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine status: COENG_RUNNING Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Readiness: 1 1 0 0 0 Address 17: Instruments (J285) Labels:| 5K0-920-xxx-17.clb-SRI1 Part No SW: 5N0 920 882 C HW: 5N0 920 882 C Component: KOMBI H04 0417 Serial number: 00000000000000 Coding: 111F01 Shop #: WSC 01357 011 00200 ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04114 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_004_VW36.rod VCID: 3365AACB9A3561118C-8067 1 Fault Found: 9453074 - Fuel Level Sensor 1 B103E 1B [008] - Resistance Too High Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 224 Mileage: 277953 km Date: 2024.11.06 Time: 21:03:32 Sper ca experienta mea sa mai ajute si pe altcineva asa cum si eu la randul meu am fost ajutat si salvat citind experientele altora de pe forum. Daca moderatul considerul ca postare nu este ok, o poate sterge fara suparare. Poate cineva sa imi spuna daca sistemul asta de combustibil de la Hoffer e ok ca si calitate sau m-am pacalit? Multumesc si spor la treaba.
    1 point
  8. Am reusit cu SetConfig sa schimb din vw in skoda.
    1 point
  9. Stiu ca o sa mi iau multa mUE dar in conditiile unui buget generos nici nu m-as uita la a5ul ala in varianta fwd. Thanks but no thanks. Daca limitarea este la grup VAG, atunci eu personal m-as uita la un suv "full cu de toate", dar obligatoriu cu DCC. Dintre cele enumerate, superbul e pariul meu. Am.configurat un Terramar d ala, de 265 ce cai, si mi iesit pe la 56k, inainte de reduceri. 🤒🤕🤢 Edit: insa, orice mlb "chel" va fi peste un mqb "full" la nvh.
    1 point
  10. 1 point
  11. Las și eu un consum de la Piran(Slovenia) până la vama Cenad.
    1 point
  12. Inainte de a incepe sa mesteresc la masina am zis sa fac inca un carport si pentru Golf.
    1 point
  13. Consum la 2 ani si 30.000 km, 9%.
    1 point
  14. In loc sa-ti iei si tu un ID3 care are cuplu instant... of Doamne... Nu prea te intereseaza sa salvezi planeta sa inteleg... Faina cotetu, nu prea is ia lumea, oare is bune, fiabile? Spor la invartit rotile alea de 22... giiizas... mie si 21 si s-au parut overkill pt Romania...
    1 point
  15. @detinator incerc sa tin tonul jovial, ironic, amuzant. Altfel, grija la limbaj ca nu ne tragem de sireturi. Parerea mea, umila si lipsita de substanta, asa cum sustii fara sa ne cunoastem, este ca toata lumea din universul asta fortat al electrificarii urmareste sa castige ceva de pe urma altcuiva. Partea de chargere, ca biznis, asa cum o vad eu, are cateva mari probleme in a fi sustenabila si profitabila pe termen mediu si lung: - avansul tehnologic al bateriilor. Practic, in 10 ani autonomia bateriilor este x4 si inca suntem la inceput. O sa devina inutil sa ai statii de incarcare din 200 in 200 de km; - pretul energiei. Din momentul in care se vor scoate subventiile si plafonarile, va deveni cel putin la fel de scump sa "faci plinul" cu electroni, daca nu chiar mai scump decat in cazul unei ICE; - rata de "acceptare" a EV-urilor in piata. In lipsa subventionarii masive din banii TUTUROR, nici dracu nu cumpara o masina electrica; - orice BP facut chiar si cu AI iti va spune ca e important sa tii cont de nevoile clientului. Pai in cazul de fata, tocmai citatul tau de mai sus confirma ce spun; Taria cu care sustii ev-urile, doar pentru ca de 4 ani tie iti merge bine, si inversunarea cu care ni se impinge in fata EV-ul ca salvare a planetei nu face decat sa confirme caracterul fortat al intregii scheme. Daca e nevoie, ma duc pe balcon si iti fac o poza care face nu cat 1000 de cuvinte, ci cat o intreaga lucrare "stiintifica" despre cum EV-urile si mai ales PC-urile (personal cars) vor salva Planeta si pe noi odata cu ea. Adica, in termeni simpli, am o parcare in care sunt in orice moment al unui interval de 24h, peste 500 de tiruri....si niste trenuri. si zeci de utilaje industriale care functioneaza pe dinozauri lichizi. Daca tehnologia era eficienta cu adevarat si rentabila dpdv economic, toate companiile mari se aliniau si se grabeau sa o adopte, insemnand un plus la profitabilitate si un minus la cheltuielile operationale. Mai eco/green/eficient sau cum vrei tu sa ii spui este ca fiecare dintre noi sa planteze niste copaci, niste plante, orice e verde .
    1 point
  16. Si cu asta sa plecat gresit ,incarcarea ar trebui sa fie foarte facila : ajung la statie ,bag cablu ,ating cardul si gata . Nu ar trebui cand ajung la statie sa trebuiesca sa scot IT-istul din mine (ca sa descarc aplicatii sa-mi fac conturi,transfer bani .....) Majoritatea propietarilor de autoturisme nu au cunostintele minime de PC/IT ,unii nici adresa de email.....
    1 point
  17. Eu gandesc de multe ori, si zic o data O fi calculat cineva cata poluare se face prin producerea panourilor voltaice? Dar prin reciclarea lor? Intratul des la standuri nu polueaza? Producerea de energie e poluanta sau nu? Anvelopele care se uzeaza mai repede la electrice, nu e poluare? mai ales de la pornitul in tromba de la semmafor, cu cuplul acela imens pus ” la pamant” instantaneu? Un concediu cu electrica , la care poate ai doua=trei zile in plus de cazare fortata, nu i poluare? Prostata aia fortata sa faca pipi cat se incarca electrica, nu i poluare? Atatea cafele si mancare nu va fac rau? Eu cred ca poluarea ar trebui redusa in primul rand din altceva, sa i punem pe romani sa si faca faina, salata, rosiile, sa i obligam si sa eliminam sutele de tiruri care vin in tara cu aceste produse, si care genereaza poluare. Sa folosim transport combinat, auto cale ferata, cu hub-uri de marfa, sa nu intersectam marfurile de acelasi fel pe parcurs, etc, etc M am intors zilele trecute dintr un concediu cu termica, si ultima zi, pana acasa, am fost nevoit sa fac 1250 de km( printr o intamplare nefericita, distanta de 950 a devenit 1250, nu detaliez) Plecat la 8,39, ora Ungariei, ajuns la 0,30 ora Romaniei, si am facut de 3 ori pipi, la 11.00( ca tot oprisem, la 16.30, ca a vrut sotia, si zic hai si eu, la 21.00 ca a trebuit. Opriri alte trei, pentru alimentare, una de 5 minute, la unguri si una de 15 minute la Oradea, pentru plin si cafea, si una de 30 minute pentru masa. Cu o electrica imi trebuiau doua zile
    1 point
  18. Discutia se purta 100% despre ID3 si nu le mai amesteca, ca faci o ciorba si o acrim mai mult de cat de cazul. Toti discuta aici de ID3 vs alternative, si acuma stai ca defapt eu vorbea de Telsla si de avioane la alt pret si alta mamaliga. Eu am destul / suficient cuplu momentan incat sa ti lacrimeze si Tesla dar nu despre asta e discutia... care o are mai mare... cifra de la cuplu adica... sa nu ne intelegem gresit Am mers, am mai spus, o mai repet, si cu ID3 si cu ID4. Ca au cuplu? Au... ca e livrat cum e livrat? Este... dar pana la ENORM... Nu mai folosi hiperbole de genul ca nu e cazul. Nu toti suntem aterizati pe planeta Pamant ieri.
    1 point
  19. Eu am facut comparatia ID3 cu Golf 1.5 tsi. Nu comparasem cuplul, ci pretul unor modele echivalente ca putere, 170 vs 150 CP. Totusi, cum vad ca tii sa demonstrezi o superioritate neta a electricei, 310 Nm nu e e enorm fata de 250 Nm cat are cuplu 1.5 TSI. Daca imi pui iar melodia cu cuplul de la zero rotatii pe minut, poti sa sari peste etapa asta, am auzit de multe ori versurile. Nu toti visam doar sa plecam rapid de la semafor, sau sa acceleram in linie dreapta. Mai vrem ca masina sa franeze bine, sa stea bine in curbe. Am ales doar argumente obiective, care sunt importante pentru mine, asa cum am zis, Daca aleg sa fiu subiectiv, ID3 pare ca are designul proiectat de portarul celor de la VW, iar materialele plastice parca provin din tomberoane reciclate. Iar eu ma enervez si daca sta cineva in benzinarie mai mult de cateva minute ca sa achite carburantul,nu suport sa pierd zeci de minute cu incarcarea, in situatia fericita cand as gasi libera statia. Nu o sa ma conving singur ca oricum trebuia sa beau 3 cafele si sa ma pish de 2 ori cat stau blocat langa statia de incarcare.
    1 point
  20. O sa incerc sa te ignor pe viitor , nu merita sa pierd timpul cu tine Nu eu am spus de consum la hibrida , ma confunzi Nu eu am spus ca am incheiat subiectul , ma confuzi iar Si ce asteptai , sa ma dea afara ca ai tu frustrari ? Asa conduc majoritatea masinilor cu nr de B pe drunurile nationale , ce e fals ? Ca nu iti convine tie e fals sau cum ?
    1 point
  21. Care e cuplu ala ENORM? 310nm? Nu zic mai multe ca dupaia iar ai impresia ca ma leg de tine ( nu e cazul! ), si nu doresc flame... dar vorba aia... " mai taie din ele, d-le drecu"
    1 point
  22. Incearca sa mai zambesti uneori stimate coleg @detinator Nu totul e in gri , nu toti au ceva cu tine sau cu toti B , X , Y sau cu altceva Fiecare are o opinie , o idee , nu toti stau cu calculatorul dupa ei sa spuna la zecimala ceva Nu poti combate absolut orice cuvant sau postare ca si cand e un atac la persoana care te vizeaza Suntem oameni , nu roboti Daca eu am postat ceva cu umor sper in loc sa fiu nervos , dupa o zi tampita in trafic , nu inseamna ca am ceva cu cineva Iti doresc o zi faina
    1 point
  23. La benzina vs Diesel e foarte simplu, benzina e de preferat in orice conditii, mai putin pentru utilaje, autoutiltare si camioane, unde nu are sens. Singurul avantaj al Diesel-ului este consumul mai mic. La electric vs benzina sunt de inteles cei care au trecut de la masini cu puteri mici de 100CP la electrice de 300 CP si au o revelatie. Dar de la o termica puternica la o electrica puternica performantele nu conteaza si acolo pot intervini deficientele electricelor ce tin de incarcare, timp pierdut, greutate mare, butonat ecrane in toate locurile samd.
    1 point
  24. Exclus. Trebuie sa nu ai nimic mai bun de facut ca sa stai cu orele la incarcat cu familia in vacanta.
    1 point
  25. Ai nevoie de : un can mai nou, un alt modul de abs, mufa adaptoare si ceasuri. Dupa asta urmeaza imperecherea lor cu masina
    0 points
  26. @Horisin cazul in care v-a pica cutia (riscul fiind destul de ridicat la acest model), cei de la vw de la noi, nu isi vor asuma nimic si te vor anunța doar de costul unei cutii noi, care este de "numai" 11000 €.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!