Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.11.2024 în toate secţiunile

  1. N-au nicio treabă electricele cu salvatul planetei, dar nici să ne facem noi griji pentru planetă nu e cazul, ea va fi tot aici mult timp după ce noi ne vom autodistruge Totuși trebuie descurajată poluarea în orașele mari, iar acolo NOx și PM sunt factori principali, nu CO2.
    3 points
  2. Circula...dar cu masura. Imi place cum arata fara numar. Sunt indecis cu privire la montarea numarului( dublu adeziv sau suport nr). Daca vremea mai permite,mai mesterim...
    2 points
  3. Imposibil ,petrochimicalele derivate din petrol și gaz natural sunt folosite în peste 6.000 de produse cotidiene: vopsea,parfumuri,creme,plastic,haine … Da,pentru ca nu intereseaza pe nimeni sa scoata fumigenele din trafic
    2 points
  4. Am stat minute bune in fata paginii, pana sa scriu primele cuvinte, pentru ca, inca nu sunt convins ca nu e doar un vis… Un vis care a inceput undeva acum aproximativ 10 ani, intr-o zi de sambata, in Mall-ul din Baneasa, unde la cumparaturi fiind, am dat ochii prima oara pe viu cu un RS6 expus in magazin…si a fost dragoste la prima vedere. Era un C7, full black, cu cea mai nervoasa parte frontala pe care o vazusem vreodata la o masina, accentuata si de DRL-urile led superbe, ceva inca inovativ la vremea aia. Aripile late, jantele mari si garda la sol joasa nu faceau decat sa completeze imaginea de “mean machine” de la care pur si simplu nu imi puteam lua ochii. Insa, dupa 30 de minute de salivat, mi-am revenit la realitate, mi-am dat seama ca de la Passatul B7 care urma sa ne duca inapoi acasa, e drum lung pana la asa ceva, iar costul prohibitiv al unui RS6 e prea mare ca sa mi-l pot permite vreodata. Incet, incet, anii au trecut, veniturile s-au mai rotunjit treptat astfel incat am schimbat in timp Passatul B7 cu Tiguanul R-line si ulterior Tiguanul cu RSQ3-ul actual (care pentru cine a urmarit topicul ei, stie ca nu a fost neaparat o masina mult visata ci mai degraba ceva ce s-a potrivit la momentul ala, in locul unui Tiguan R, ce avea o durata de asteptare mult prea mare prin prisma deficitului de anumite componente in industria auto). Si am zis ca gata, asta e apogeul, cel putin pentru ceva ICE, tinand cont de limitarile tot mai stricte pe partea de emisii, invadarea pietei de electrice samd. Ne intoarcem un pic la 2019, cand s-a lansat generatia actuala de RS6, C8-ul. Cand am vazut primele filmulete de prezentare, tot ce simtisem acum 10 ani pe viu, s-a resimitit si mai intens. Practic, au luat ceva superb, si l-au facut aproape perfect, in ochii mei. Acelasi stance nervos, dar cu jocuri de lumini pe DRL, forme usor mai patratoase, jante mai mari si mai frumoase, tehnologie gramada la interior… I’ll take two, please! Dar vai, numarul ala din 6 cifre de la sfarsitul prezentarii reprezinta pretul? Atunci lasati, ca am niste treaba acum, dar revin eu. Si se face Ianuarie 2024, intru din nou sa confirgurez un RS6 pe site-ul Audi, cum am tot facut o data la cateva luni in ultimii ani (si cum probabil facem mai toti din cand in cand, cu masina pe care ne-o dorim) doar ca de data asta, intru un pic si in oferta de pret, la sfarsit si ma joc cu simulatorul de leasing. Cumva, tot facand calcule, se infiripa o speranta. Dar cum gasesti curaj sa te duci si sa ii spui sotiei ca trebuie sa vindem S3-ul ei, de doar 1 an si cateva luni, sa mai adaugam si de la economii si abia sa dam avansul pentru o masina de care, practic, nu ai nevoie, dar o vrei mai mult decat orice. Eventual….i-am zis mai in gluma asa, ce mi-a trecut prin cap, doar ca n-am primit un raspuns. A fost de ajuns o privire ca sa stiu ca nu e cazul sa mai insist, pe moment. Si mai trec cateva saptamani, ne gasim intr-o seara la o discutie mai serioasa, isi aminteste cu cine s-a maritat si stiind ca nu o sa renunt la idee prea curand, ne-am pus amandoi pe calcule si cumva, cu un pic de efort ne-am dat seama ca am avea bani de avans-ul considerabil iar apoi rata de leasing ar fi una pe care ne-o putem permite. Music to my ears, in cateva zile S3-ul era la vanzare si deja ma vedeam dand comanda asap. Dar in ciuda faptului ca masina era absolut impecabila, infoliata, cu doar 7000 Km in bord, tinuta in garaj etc….telefonul nu suna. Si n-a sunat mai bine de doua luni, pana intr-o zi, cand si-a gasit un nou proprietar, in persoana colegului RazvR. Deja se facuse Iunie, pana am facut toate formalitatile la reprezentanta si s-a plasat comanda, estimarea a venit pentru Decembrie 2024, deci undeva la 6 luni+, un termen dureros de lung si oricine a asteptat o masina, stie cat de grele sunt lunile astea. Primele doua saptamani, a fost cel mai rau as zice, mi se parea ca nu trece timpul deloc! Masina era ultimul lucru la care ma gandeam si primul cu care ma trezeam in minte. Ulterior, au mai aparut altele, ba acasa, ba pe la munca si m-au mai distras un pic. Pe la inceputul lui Septembrie, am ajuns la Porsche Pipera pentru revizia RSQ3-ului si desi imi propusesem initial sa nu intreb nimic pana mai spre Noiembrie, nu mi-am putut stapani curiozitatea si am aflat ca productia se devansase cu mai bine de o luna si ca urma sa se fabrice in prima jumatate a lui Octombrie. Brusc, ma trezesc cu un zambet larg pe fata… Realizez imediat ca n-am roti de iarna cumparate. Intru repede pe site-ul din DE, de unde am luat jantele OE atat pentru RSQ3 cat si S3, la preturi mai mult decat bune si incep sa caut pentru RS6. Gasesc cateva anunturi, nu multe, si intru in discutii cu unul dintre vanzatori. Foarte amabil, mi-a trimis poze extra la solicitarea mea, jantele erau imopecabile fara urme, mi-a oferit toate detaliile, etc asa ca dupa ceva negocieri i-am transferat banii, ca intotdeauna, prin Paypal, la astfel de tranzactii. Si incep sa astept jantele, o zi, doua..o saptamana, doua, vanzatorul insista ca sunt pe drum. Cand ii cer AWB-ul, stai ca a sters mail-ul din greseala, stai ca il mai cauta si revine… hmm, evident ceva nu era in regula; nimic nu decurgea conform asteptarilor sau ca in cazul celorlalte doua comenzi. Asa ca am deschis ticket la Paypal si in doua saptamani mi-am recuperate banii complet de la ei, vanzatorul ne mai dand niciun semn nici catre mine, nici catre ei. Stiam ca nu pot pierde banii, pentru ca achitasem o taxa mica de Buyer’s Protection catre Paypal, doar ca m-a intarziat aproape o luna toata distractia asta si m-a lasat efectiv fara optiuni, cu doua saptamani inainte sa vina masina. Noroc ca, fix in perioada asta sunt discount-uri semnificative la roti OE cu anvelope de iarna, la reprezentanta (le-am luat cu 4500 EUR reducere vs pretul de catalog, iesind doar cu cateva sute de EUR mai scump decat ce as fi luat din DE + cauciucurile aferente) Daca era oferta asta de la inceput, nici nu ma mai complicam cred, dar nah.. Anyway, hai ca m-am lungit cu scrisul, si nici macar n-am intrat in subiect. Mai completez pe parcurs. Asadar, masina este un RS6 Performance in culoare Daytona Grey cu pachet optic negru. Motorizare 4L V8 Mild-Hybrid – 630 CP / 850 Nm, quattro permanent, cutie Tiptronic cu 8 viteze Cum e de asteptat la o masina in echipare de top, are foarte multe dotari in standard dintre care as evidentia: - All-wheel steering - Bang and Olufsen Premium 3D Sound - Climatizare confort cu 4 zone - Geamuri cu protectie Acustica - Quattro cu diferential sport - Suspensie adaptiva pe aer RS Ca optionale, am pus mai tot ce am considerat necesar ( a banii dati, sa regret ca n-am bifat vreo optiune, ar fi trist): - 6Y6Y – Culoare Gri Daytona Perlat - AR – Tapiterie Negru/Cusaturi Rosu Express - 7J3 – Audi virtual Cockpit Plus - 6FJ – Carcase oglinzi exterioare negre - PC7 – Etriere frana vopsite in culoarea rosie - PXF – Faruri Matrix LED HD, inclusiv Audi Laserlight - QL5 – Geamuri fumurii – Privacy Glass - 53G – Jante aliaj usor, 5 spite V trapez 22’, design gri titan mat, polisate / 10.5J x 22 / anvelope 285/30 R22 - 7K3 – Monitorizare directa presiune anvelope - UE8 – Mufe USB pentru incarcare in spate - PCC – Pachet asistenta Tour: Adaptive cruise assist, Emergency Assist, Adaptive cruise control, speed limiter, efficiency assist, swerve assist, turn assist - PA6 – Pachet optic negru - 4ZP – Pachet optic negru Plus - PCV – Pachet park assist plus: Park assist plus, park assist & parking control plus, camera video 360° - 4A4 – Scaune fata si spate incalzite - PEH – Scaune fata sport tip RS cu ventilatie, piele Valcona perforata cu cusaturi hexagonale - 3GN – Set fixare bagaje - PCH - Side assist, pre sense rear: include exit warning, rear cross traffic assist - 0P6 – Sistem de evacuare sport RS - GZ2 – Soft close Ca plan imediat, masina e programata deja peste o saptamana la PPF, ceramic exterior-interior si folie pe display-uri, asa ca pana atunci nu va vedea drumuri extraurbane. Din pacate, momentan am doar cele cateva poze atasate, facute la livrare in seara asta. O sa revin pe parcurs cu altele, dar acum atat s-a putut. Am apucat sa fac doar vreo 25 Km cu ea in seara asta, mers batraneste bineinteles, pentru ca ne tinem de rodaj ca la carte in primii 2000 Km. Motorul si evacuarea se aud minunat si la cele +/- 2000 Rpm cu care s-a mers, mi-e greu sa imi imaginez cum se aude spre redline. Suspensia este wow, se comporta foarte bine pe drumurile din Bucuresti in ciuda jantelor foarte mari. Interiorul e unul familiar, foarte asemanator cu cel de la S3 si RSQ3, dar cu un plus considerabil pe partea de materiale folosite, si pe alocuri un plus la design. Cred ca mai sunt multe de spus, dar mai detaliez in timp, pe masura ce le mai descopar, etc. E deja si tarziu la momentul in care scriu si oboseala isi spune cuvantul, asa ca o sa inchei aici. (Scuze de eventuale typos). Le multumesc celor care au avut rabdare pana la sfarsit!
    1 point
  5. Liviu, ai in continuare prevederile din contractul de imprumut cu PFG. Exprimarea cheie este ”in orice moment”. Deci poti plati anticipat si dupa prima rata + 1% compensatie in caz de rambursare anticipata. Reducerea ti-a fost aplicata la accesarea creditului, deci nu mai au cum sa o ia inapoi Ei castiga din acest 1%, plus comisionul de analiza dosar 900 lei. Dar nu atat de mult cat ar castiga daca ai plati 5 ani dobanda
    1 point
  6. Asta fara a lua in calcul side-hustle + contracte + ce mai e. Ca idee, ce fac ei e job full time, nu e part time, si este absolut normal ca din moment ce si-au gasit o anume nisa sa o respecte. Sunt si altii cu rulota (noroc ca are nevasta-sa aluia un cur beton ca nu cred ca se uita careva altfel), mai sunt si altii care merg pe low low "de ochii lumii" insa este absolut normal sa NU fie totul pentru toata lumea. Cat priveste ce fac aia prin vest, sa-mi fie cu iertare dar argumentabil nu e "de urmat". Sistemele diferite de valori sunt sanatoase cand nu devin "obligatorii"...my 2 cents.
    1 point
  7. Dupa 4k km parcursi cu noul Golf 8 2024 hatchback, cred ca va pot impartasi parerea mea despre masina. In trecut am avut Golf 4 hatchback motorizare 1.9 TDI 101cp si Golf 6 Variant 1.6 TDI 105cp. Acest model mi-a adus aminte de buna conduita de drum si stabilitatea pe viraje, oferita de Golful 4. Cu toate ca am ales sa echipez Golful 8 cu pachetul de drumuri grele iar garda la sol este vizibil mai mare, acest lucru nu influenteaza deloc stabilitatea pe virajele abordate mai sportiv. Motorizarea de 1.5 TSI 150cp cu transmisia manuala este satisfacatoare pentru stilul meu de condus. Consumul dupa cum am scris pe topicul dedicat este unul multumitor pentru stilul meu de condus. O diferenta de doar 1 lt/100km in plus fata de motorizarea 1.6TDI. Confortul oferit de scaunele sport comfort alese optional, este unul de apreciat. Am observat ca pozitia la volan nu mai este una asa joasa ca la Golful 4 si 6, lucru care sincer, personal nu prea imi place Vizibilitatea oferita de farurile LED Plus este una extrem de buna, functia cornering fiind de mare ajutor pe drumurile inguste. Sistemele de asistenta imi sunt foarte necunoscute dar incerc sa ma obisnuiesc cu ele, eu personal nu le-as trece la plusuri momentan.😋 Ca si minusuri as putea remarca cateva lucruri la care nemtii s-au zgarcit ptr a mai scadea putin din pretul de productie al masinii, dar care nu influenteaza in favoarea cumparatorului pretul de vanzare. 1. Lipsa butoanelor fizice de pe consola centrala 2. Lipsa unei mufe usb-c in zona oglinzii interioare pentru camera de bord, asa cum au cei de la Skoda 3.Lipasa spatiului de depozitare din partea stanga a volanului sub blocul de lumini 4. Lipsa sertarelor de depozitare de sub scaunele din fata 5. Lipsa telescoapelor de la capota motorului 6. Lipsa jojei de ulei
    1 point
  8. 1 point
  9. @acidone77Vorba aia: "on my way to my Mercedes S600!" :
    1 point
  10. Sa stai la camping mai inteleg, da sa mergi prin toata europa sa stai in cort pe masina, asta deja mi se pare masochism. Sa nu mai vorbim de o familie cu un copil... sau 2... dar daca asta e ideea lor de vacanta si concediu... God bless...
    1 point
  11. torsion value nu are nicio treaba cu 1.5 - 2.5 VAloarea spusa mai inainte se refera la syncro angle.
    1 point
  12. @LuciosuAm parcurs 5.500 km și pot spune că sunt foarte mulțumit de Superb. Este o mașină extrem de confortabilă, dotată cu toate echipamentele necesare pentru un condus relaxat și plăcut pe distanțe lungi. Motorizarea de 265 CP își face treaba excelent, oferind atât putere, cât și o stabilitate foarte bună la viteze mari. De spațiu nici nu mai vorbim, interiorul este generos atât pentru pasagerii din față, cât și pentru cei din spate, iar portbagajul este imens. Un aspect mai puțin plăcut este zgomotul de la suspensie care se aude uneori pe drumuri denivelate. În modul Comfort, acest zgomot este mai puțin pronunțat, însă e încă prezent. Am observat că și Passatul și Tiguanul se confruntă cu o problemă similară, deci se pare că nu e ceva specific doar Superbului, ci poate mai degrabă un element comun acestor modele din grupul VAG. La achiziție, am configurat și un Passat cu aceleași dotări și motorizare, iar diferența de preț a fost semnificativă — aproximativ 10.000 de euro mai mult pentru Passat, conform prețurilor de catalog. De aceea, raportul calitate-preț a fost un factor important pentru mine, iar Superb-ul mi s-a părut o alegere mai potrivită din acest punct de vedere. Recomandarea mea ar fi să faci un test drive cu fiecare model care te interesează. Fiecare mașină are particularitățile ei, iar o scurtă experiență de condus poate face diferența. Spor la alegere!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!