Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.11.2024 în toate secţiunile
-
2408 km ,Bacau -Vienna-Bacau. Masina sa comportat conform asteptarilor ,zburda pe autostrazile de afara . Consumul a fost 6.5-7.5 ,in functie de viteza ,pe autostrada am mers constant 130 pe ACC. Regenerarile au ajuns la aprox 820 km la extern,interval foarte bun pt E6. Vienna ....o capitala foarte curata ,parcarile impecabile....totul la superlativ,merita vizitata.4 points
-
3 points
-
3 points
-
@cristi511 Salut! Da, corect, fiecare cu "pasarica" lui dar daca nu e "your cup of tea" n-ar trebui sa generalizezi, asta nu inseamna ca nu exista o comunitate foarte mare de oameni, de toate natiile, care isi permit sa mearga oriunde pana la urma in concediu dar prefera campingul. Au o experienta aparte pana la urma si sunt cazati IN NATURA! 🌴 E frumos sa iesi din "camaruta" si sa vezi palmieri, marea, apus/rasarit, etc, dupa caz! ❤️ Nu e "the most Romanian thing of them all", se intampla si la case mai mari cu masini mult mai scumpe, am postat si Ferrari la camping pe pagina precedenta! Nu tine doar de buget! Te-am "ethichetat" doar ca sa iti mai arat un Phaeton cu "rulota", si nu, nu e roman omu', e englez! La ora actuala, rulota aia valoreaza mai mult decat Phaetonul. 🤗 Asa e, sunt frumoase rotile, si mie imi plac jantele Helios, insa pentru mine cele mai frumoase jante de la VW sunt Interlagos Turbine, le-am avut pe un Passat CC cu multi ani in urma, le consider si acum "opera de arta", seamana cu cele de pe McLaren SLR. ❤️ 👌 Poti sa arunci un ochi si la Hai-hui in 2, ei au vizitat toata Europa la camping, dorm in cortul montat pe masina. E drept ca eu prefer sa am o baie personala si aer conditionat cand merg in vacanta, chiar si la camping, unii n-au o problema sa "imparta" dusul si WC-ul cu altii, mai ales ca daca ai TENTBOX pe masina, n-ai de ales, mergi la comun! 🤭 E adevarat si ca e mult mai ieftin sa inchiriezi doar loc pentru parcatul masinii in camping, alte conditii dar si alt tarif! : @snack Pacat ca nu ii faci un topic dedicat masinii tale alaturi de experientele traite, eu m-as "abona" la citit si i-ar ajuta si pe altii sa faca decizii cand ar programa o vacanta! Sudul Frantei este SUPERB! Fac al 3-lea concediu in Ramatuelle! ❤️ Vacanta placuta iti doresc la camping cu R36-le! 🥰2 points
-
Tancul l-am luat cu o baterie "Ultron" - care deja intra in a 5-a iarna, si se comporta excelent, inclusiv in regim porniri dese, sau lasat nepornit iarna o luna. Asa ca am luat si pentru Golf aceeasi marca - din Constanta, si garantia i-am facut-o la ultima iesire la mare, undeva la le 15 oct Se mirau si aia ce bine incarca alternatoru. Sper sa fie la fel de buna ca cea de pe rexton. Apoi, weekendul asta m-am apucat de etrierii spate. Ii aveam de ceva vreme, masina inca frana ok, insa stanga se incalzea usor, iar dreptul nu l-am putut impinge cu presa mai mult de 1/2, cat sa pot pune placute noi. Plus un "artificiu" descoperit la etrierul drept. Am reusit pana sa se intunece (si nu aveam chef de lucru la frontala) doar pe stangul. Ceva dificultati, pierdut un pic mai mult lichid decat intentionam, incat nu am mai stat sa folosesc pompa de vacuum la aerisire, am summonat-o pe consoarta pana la locul de parcare Starea etrierului se vede... cand umblasem data trecuta placutele erau la jumatate si burduful intact... si nici cablul de frana de mana nu arata asa... L-am pus pe lista si pe acela... Urmeaza dreptul...2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Am stat minute bune in fata paginii, pana sa scriu primele cuvinte, pentru ca, inca nu sunt convins ca nu e doar un vis… Un vis care a inceput undeva acum aproximativ 10 ani, intr-o zi de sambata, in Mall-ul din Baneasa, unde la cumparaturi fiind, am dat ochii prima oara pe viu cu un RS6 expus in magazin…si a fost dragoste la prima vedere. Era un C7, full black, cu cea mai nervoasa parte frontala pe care o vazusem vreodata la o masina, accentuata si de DRL-urile led superbe, ceva inca inovativ la vremea aia. Aripile late, jantele mari si garda la sol joasa nu faceau decat sa completeze imaginea de “mean machine” de la care pur si simplu nu imi puteam lua ochii. Insa, dupa 30 de minute de salivat, mi-am revenit la realitate, mi-am dat seama ca de la Passatul B7 care urma sa ne duca inapoi acasa, e drum lung pana la asa ceva, iar costul prohibitiv al unui RS6 e prea mare ca sa mi-l pot permite vreodata. Incet, incet, anii au trecut, veniturile s-au mai rotunjit treptat astfel incat am schimbat in timp Passatul B7 cu Tiguanul R-line si ulterior Tiguanul cu RSQ3-ul actual (care pentru cine a urmarit topicul ei, stie ca nu a fost neaparat o masina mult visata ci mai degraba ceva ce s-a potrivit la momentul ala, in locul unui Tiguan R, ce avea o durata de asteptare mult prea mare prin prisma deficitului de anumite componente in industria auto). Si am zis ca gata, asta e apogeul, cel putin pentru ceva ICE, tinand cont de limitarile tot mai stricte pe partea de emisii, invadarea pietei de electrice samd. Ne intoarcem un pic la 2019, cand s-a lansat generatia actuala de RS6, C8-ul. Cand am vazut primele filmulete de prezentare, tot ce simtisem acum 10 ani pe viu, s-a resimitit si mai intens. Practic, au luat ceva superb, si l-au facut aproape perfect, in ochii mei. Acelasi stance nervos, dar cu jocuri de lumini pe DRL, forme usor mai patratoase, jante mai mari si mai frumoase, tehnologie gramada la interior… I’ll take two, please! Dar vai, numarul ala din 6 cifre de la sfarsitul prezentarii reprezinta pretul? Atunci lasati, ca am niste treaba acum, dar revin eu. Si se face Ianuarie 2024, intru din nou sa confirgurez un RS6 pe site-ul Audi, cum am tot facut o data la cateva luni in ultimii ani (si cum probabil facem mai toti din cand in cand, cu masina pe care ne-o dorim) doar ca de data asta, intru un pic si in oferta de pret, la sfarsit si ma joc cu simulatorul de leasing. Cumva, tot facand calcule, se infiripa o speranta. Dar cum gasesti curaj sa te duci si sa ii spui sotiei ca trebuie sa vindem S3-ul ei, de doar 1 an si cateva luni, sa mai adaugam si de la economii si abia sa dam avansul pentru o masina de care, practic, nu ai nevoie, dar o vrei mai mult decat orice. Eventual….i-am zis mai in gluma asa, ce mi-a trecut prin cap, doar ca n-am primit un raspuns. A fost de ajuns o privire ca sa stiu ca nu e cazul sa mai insist, pe moment. Si mai trec cateva saptamani, ne gasim intr-o seara la o discutie mai serioasa, isi aminteste cu cine s-a maritat si stiind ca nu o sa renunt la idee prea curand, ne-am pus amandoi pe calcule si cumva, cu un pic de efort ne-am dat seama ca am avea bani de avans-ul considerabil iar apoi rata de leasing ar fi una pe care ne-o putem permite. Music to my ears, in cateva zile S3-ul era la vanzare si deja ma vedeam dand comanda asap. Dar in ciuda faptului ca masina era absolut impecabila, infoliata, cu doar 7000 Km in bord, tinuta in garaj etc….telefonul nu suna. Si n-a sunat mai bine de doua luni, pana intr-o zi, cand si-a gasit un nou proprietar, in persoana colegului RazvR. Deja se facuse Iunie, pana am facut toate formalitatile la reprezentanta si s-a plasat comanda, estimarea a venit pentru Decembrie 2024, deci undeva la 6 luni+, un termen dureros de lung si oricine a asteptat o masina, stie cat de grele sunt lunile astea. Primele doua saptamani, a fost cel mai rau as zice, mi se parea ca nu trece timpul deloc! Masina era ultimul lucru la care ma gandeam si primul cu care ma trezeam in minte. Ulterior, au mai aparut altele, ba acasa, ba pe la munca si m-au mai distras un pic. Pe la inceputul lui Septembrie, am ajuns la Porsche Pipera pentru revizia RSQ3-ului si desi imi propusesem initial sa nu intreb nimic pana mai spre Noiembrie, nu mi-am putut stapani curiozitatea si am aflat ca productia se devansase cu mai bine de o luna si ca urma sa se fabrice in prima jumatate a lui Octombrie. Brusc, ma trezesc cu un zambet larg pe fata… Realizez imediat ca n-am roti de iarna cumparate. Intru repede pe site-ul din DE, de unde am luat jantele OE atat pentru RSQ3 cat si S3, la preturi mai mult decat bune si incep sa caut pentru RS6. Gasesc cateva anunturi, nu multe, si intru in discutii cu unul dintre vanzatori. Foarte amabil, mi-a trimis poze extra la solicitarea mea, jantele erau imopecabile fara urme, mi-a oferit toate detaliile, etc asa ca dupa ceva negocieri i-am transferat banii, ca intotdeauna, prin Paypal, la astfel de tranzactii. Si incep sa astept jantele, o zi, doua..o saptamana, doua, vanzatorul insista ca sunt pe drum. Cand ii cer AWB-ul, stai ca a sters mail-ul din greseala, stai ca il mai cauta si revine… hmm, evident ceva nu era in regula; nimic nu decurgea conform asteptarilor sau ca in cazul celorlalte doua comenzi. Asa ca am deschis ticket la Paypal si in doua saptamani mi-am recuperate banii complet de la ei, vanzatorul ne mai dand niciun semn nici catre mine, nici catre ei. Stiam ca nu pot pierde banii, pentru ca achitasem o taxa mica de Buyer’s Protection catre Paypal, doar ca m-a intarziat aproape o luna toata distractia asta si m-a lasat efectiv fara optiuni, cu doua saptamani inainte sa vina masina. Noroc ca, fix in perioada asta sunt discount-uri semnificative la roti OE cu anvelope de iarna, la reprezentanta (le-am luat cu 4500 EUR reducere vs pretul de catalog, iesind doar cu cateva sute de EUR mai scump decat ce as fi luat din DE + cauciucurile aferente) Daca era oferta asta de la inceput, nici nu ma mai complicam cred, dar nah.. Anyway, hai ca m-am lungit cu scrisul, si nici macar n-am intrat in subiect. Mai completez pe parcurs. Asadar, masina este un RS6 Performance in culoare Daytona Grey cu pachet optic negru. Motorizare 4L V8 Mild-Hybrid – 630 CP / 850 Nm, quattro permanent, cutie Tiptronic cu 8 viteze Cum e de asteptat la o masina in echipare de top, are foarte multe dotari in standard dintre care as evidentia: - All-wheel steering - Bang and Olufsen Premium 3D Sound - Climatizare confort cu 4 zone - Geamuri cu protectie Acustica - Quattro cu diferential sport - Suspensie adaptiva pe aer RS Ca optionale, am pus mai tot ce am considerat necesar ( a banii dati, sa regret ca n-am bifat vreo optiune, ar fi trist): - 6Y6Y – Culoare Gri Daytona Perlat - AR – Tapiterie Negru/Cusaturi Rosu Express - 7J3 – Audi virtual Cockpit Plus - 6FJ – Carcase oglinzi exterioare negre - PC7 – Etriere frana vopsite in culoarea rosie - PXF – Faruri Matrix LED HD, inclusiv Audi Laserlight - QL5 – Geamuri fumurii – Privacy Glass - 53G – Jante aliaj usor, 5 spite V trapez 22’, design gri titan mat, polisate / 10.5J x 22 / anvelope 285/30 R22 - 7K3 – Monitorizare directa presiune anvelope - UE8 – Mufe USB pentru incarcare in spate - PCC – Pachet asistenta Tour: Adaptive cruise assist, Emergency Assist, Adaptive cruise control, speed limiter, efficiency assist, swerve assist, turn assist - PA6 – Pachet optic negru - 4ZP – Pachet optic negru Plus - PCV – Pachet park assist plus: Park assist plus, park assist & parking control plus, camera video 360° - 4A4 – Scaune fata si spate incalzite - PEH – Scaune fata sport tip RS cu ventilatie, piele Valcona perforata cu cusaturi hexagonale - 3GN – Set fixare bagaje - PCH - Side assist, pre sense rear: include exit warning, rear cross traffic assist - 0P6 – Sistem de evacuare sport RS - GZ2 – Soft close Ca plan imediat, masina e programata deja peste o saptamana la PPF, ceramic exterior-interior si folie pe display-uri, asa ca pana atunci nu va vedea drumuri extraurbane. Din pacate, momentan am doar cele cateva poze atasate, facute la livrare in seara asta. O sa revin pe parcurs cu altele, dar acum atat s-a putut. Am apucat sa fac doar vreo 25 Km cu ea in seara asta, mers batraneste bineinteles, pentru ca ne tinem de rodaj ca la carte in primii 2000 Km. Motorul si evacuarea se aud minunat si la cele +/- 2000 Rpm cu care s-a mers, mi-e greu sa imi imaginez cum se aude spre redline. Suspensia este wow, se comporta foarte bine pe drumurile din Bucuresti in ciuda jantelor foarte mari. Interiorul e unul familiar, foarte asemanator cu cel de la S3 si RSQ3, dar cu un plus considerabil pe partea de materiale folosite, si pe alocuri un plus la design. Cred ca mai sunt multe de spus, dar mai detaliez in timp, pe masura ce le mai descopar, etc. E deja si tarziu la momentul in care scriu si oboseala isi spune cuvantul, asa ca o sa inchei aici. (Scuze de eventuale typos). Le multumesc celor care au avut rabdare pana la sfarsit!1 point
-
@detinatorDaca erai atent ai fi citit ca stirea postata de mine era din AUTO MOTOR SPORT! Daca e vreun fake news si ai argumente plauzibile, fa o reclamatie! 🤫 Ori "doamna" Ursula ne zice noua sa mergem cu masini electrice, ca sa nu poluam si ea se da jos din W12? Conteaza ca nu e masina ei? De parca nu si-ar permite? De ce masinile demnitarilor si politicienilor nu sunt electrice? Chiar nu vezi elefantul din camera? 😄 Masinile de lux nu sunt ale ei, in schimb vaccinurile Pfizer impotriva Covid cumparate de o intreaga planeta sunt ale lu' barba-so! (o parte) google it! S-au "pierdut" niste sute de mesaje de whatsapp care trebuiau dezvaluite presei si tot ea e la putere! 😄 Pai normal ca merge si cu avionul privat, la fel ca si DiCaprio care "se lupta" sa salveze planeta, dar suntem obisnuiti sa primim sfaturi de la oameni din astia care posteaza de pe iaht! Eu zic sa ne vedem de treaba, ce zici? Daca esti fericit cu electrica, bravo tie, eu personal nici macar n-am fost curios sa incerc sa conduc una, nici macar de curiozitate, sunt pasionat auto, ce dreq! 👌 Am mers cu multe electrice printre care Tesla model X, ID7, BMW IX, toate Uber, ce sa zic, e mai bine decat sa mergi pe jos! 🙄1 point
-
Pe mine nu ma amuza deloc, cand unul ca asta trece pe langa semafoare sau indicatoare la fel cum a trecut pe langa rubrica de de jante si anvelope din CIV(de care habar n-are ca exista) si te intalnesti cu el, nu o sa mai fii asa amuzat. La final ,pe caz clasic, ei sunt intotdeauna victime, lumea e rea🤦♂️1 point
-
Rezervarea ii facuta pentru finalul lui iulie, in sudul Frantei langa Agde / Montpellier, la un camping cu iesire direct la mare. Detin modelul surprins de tine in poza cand calatoreai spre Franta dar nu cred ca o sa ii fac un topic dedicat....in toata Germania sunt inmatriculate oficial in 2024 sub 500 bucati. Cred ca in Anglia sunt mai multe exemplare deoarece se fac importuri din Japonia si urmaresc cam ce si cum dar nu am date oficiale.1 point
-
Pentru a obtine permisul de conducere sunt necesare un minim de cunostinte de mecanica iar pe langa asta reprezinta obligatie legala de a respecta indicatiile referitoare la dimensiunile rotilor, roti care pe 15 nu au fost omologate pe Golf8. Deci hai sa nu fim rai este deviza care ne-a adus unde suntem. Spor in toate !1 point
-
Avand in vedere ca muncesc in industria auto din UK, vizitez multe reprezentante, garaje de reperatii, auto-body-shopuri, garaje de reconditionari etc. Am ocazia sa cunosc multi oameni, nu ma consider foarte social, cu unii nu ma mai vad niciodata, cu altii fac schimb de contacte cand exista un interes comun si/sau "CHIMIE". 🥰 Cu Andrew impart un interes comun: pasiunea pentru masini! Am devenit "amici" instant cand m-am adresat Phaetonului sau cu "WOW, nice Bentley!" 🤭 si Mulsanne-ului prietenului sau (care detine si garajul) cu "What kind of Passat is this? Looks slightly overweight!" 😄 Bineinteles ca i-am laudat masina, Mulsanne-ul este "de pe alta planeta"! Andrew insa are un Phaeton din 2009, cumparat de nou, cu 170 000 km la bord in stare IM-PE-CA-BI-LA! Imi pare rau ca nu i-am facut poze la interior! ❤️ Din vorba in vorba i-am spus ca si eu am un Phaeton si am povestit vreo jumate de ora despre masini, inconjurati de ROLLSuri, service-ul prietenului sau este specializat in masini high-end, omul facea doar revizia si ceva mentenanta la Phaeton. 👌 Am ajuns si la calatorii cu masina, i-am spus ca am fost vara asta la "camping" in Franta si atat i-a trebuit😄: Mi-a aratat pe telefon poze din calatoriile pe care le-a facut cu rulota, in fiecare an, spunandu-mi ca "englezii" cumpara cele mai multe rulote si camper vanuri din Europa! 🙃 Stiam acest aspect, am cativa clienti care sunt dealeri de rulote si am mai discutat despre acest subiect, preturile unora depasind pretul unui apartament cu 3 camere in Bucuresti. 😛 Mda, nu e ieftin nici cu "rulota"! 🙄 La straini, campingul e un mod de viata, sa platesti 50-60 K pe o rulota? Un motorhome/campervan poate sa coste dublu! 😲 De banii aia iti faci concediul pentru urmatorii 10 ani in MEGA LUX, oriunde pe planeta! 🌎 Se pare ca mentalitatea vesticilor difera fata de cea romaneasca. 🤫 Service-ul lui Tony si masina lui Andrew: Tot din gama VAG, masina patronului serviceului (Tony), un Mulsanne, "corect" cu 70 000 km parcursi: Am fost si a 2-a zi la acelasi service, tot cu treaba! 😊 Da, ati ghicit, Rollsul acela de pe elevator este dric (masina mortuara☠️💀😞 Discurile fata de Phaeton vs discuri fata de Rolls Royce: L-am rugat sa imi trimita si mie cateva poze din camping: @cristi5111 point
-
Eu nu as fi asa rau, dar na, totusi aici nu e Facebook, e o comunitate de oameni mai mult sau mai putin pasionati de domeniul auto. Sunt sigur ca sunt multi ca el in postura de soferi. Nu se potrivesc in ce sens ? Nu incap din cauza franelor ? Ultimul numar din specificatiile anvelopelor, e diametrul jantei (in inchi) pe care le poti monta. Si nu, nu poti sa pui o anvelopa pentru o janta de 15 inchi pe una de 16 inchi ... LE: Vad ca colegul a fost mai rapid, doar ca R-ul ala e tipul de constructie al anvelopei, adica radial - janta e de 16 inchi si atat.1 point
-
E penibil ca cineva in calitate de om , cu atat mai mult ca sofer sa vina cu aceste intrebari! Sunt foarte curios cum se poate obtine permis de conducere in aceste conditii!!!???1 point
-
1 point
-
Masina a ajuns la 210.000 km. Am facut revizia, de data asta am mers pe fostul ulei Castrol 5W30. Am inlocuit si bujiile inclusiv cea cu senzor. Una din ele a iesit destul de greu si am avut emotii. A aparut iar sunetul de la bucsele "cunoscute" pe aceasta platforma dar sunt multumit, m-au tinut cam 5 ani.1 point
-
1 point
-
Iti dai seama ce scaune are Mircea prin arsenal daca la vopsit o trimite cu scaunul de piele😝.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si ca sa mai eliminam tensiunile Am visat mereu de mic Cand nu aveam mai nimic Sa-mi gasesc si eu un loc Sa pot sa ma mut la bloc Acum am crescut nitel Cam cat boul , din vitel Si-uite asa , peste noapte Am ajuns sa am de toate Garsoniera , la parter LED Tv si frigider La geam , sa-l pazesc de hoti Un BMW antic cu volan si roti Stau la meci pe canapea Este super viata mea Cand mai rod si un covrig Uit ca inca stau in frig Ma uit pe geam si miros pe-un carton parfum de nisa Dau muzica mai tare sa n-aud vecinii cum se ... Aproape atipesc privind cum cad frunzele agale Si brusc ma trece un fior din cap pana-n picioare Am vazut la tv o reclama Si abia acum bag de seama Stiu ce imi mai lipseste in viata ! O masina electrica sa ma duca la piata Iau telefonul si calculez si brusc ma entuziasmez Pot sa imi scot priza pe geam Si merg ca pe gratis cel putin un an Ma duc sa testez o Dacia Spring Si ma simt ca pocnit in ring Vreau sa intru sa ma sui la volan Dar am burta prea mare si loc nu am Morala Asa e in viata , nu faci tot ce vrei Daca esti prea gras , iti iei ID.31 point
-
Asta e viata domnule @detinator , probabil esti obisnuit sa te laude toti ptr ce postezi , eu nu sunt genul Ba spui ca doar eu afirm ceva , adica elementul negativ al forumului , ba spui ca NOI afirmam X sau Y , adica ma pui impreuna cu ceilalti Te consideri atacat pe topicul asta si probabil ca asta te face sa nu fii obiectiv Rupi bucati din ce ai retinut si faci comentarii pe care nu le nimeresti prea bine In ce ma priveste eu am fost incantat de consum la masina mea , nici vorba sa ma plang , ceialalti s-au mirat ca am consum mic Altfel ce sa spun , troli si alte cuvinte de doi bani , esti definitiv genul cu care nu as putea avea discutii ptr ca ai o aroganta deranjanta ptr mine Te-ai atacatat de cand am spus cum merg masinile de Bucuresti prin tara ca si cand bucurestenii ar fi copiii tai De unde stii tu cum merg daca tu mergi doar sportiv si intreci pe toti ? Nu ai sansa sa ii observi , ii observ eu care merg ca melcul cu frana de mana trasa prevenitv Sau cand am spus ca ID3 e ou kinder , mare lucru , asta e , un plastic pe roti1 point
-
In concluzie ,eu te felicit pentru ca ai cumparat EV fara sa fie ca a2a masina. Sper sa nu iti dispara entuziasmul dupa primele defectiuni .1 point
-
Ai detinut 40 de masini dar simteai scump la consum sporul de putere , bine ca ai reusit sa te bucuri de el cat de cat Am si eu un prieten mai amarat care a schimbat 30 de masini pana a gasit una care consuma putin Te doare mintea ... Nu vad unde am zis eu asa ceva La un SUV de 2 tone cuplul conteaza , de aia e musai diesel Nu e folosit in oras la semafor , e folosit sa miste masina fara efort1 point
-
Termicele nu au doar cuplu si atat ,au multe alte avantaje care cantaresc mult in alegerea unei masini. Clar ,nu stai in RO . La Bacau la fiecare 2-3 min dai de Q8,X6 ,GLE ….modele noi ,majoritatea diesel .1 point
-
In oras doar cocalarii pleaca de la semafor ca la curse , mai ales cand fac stanga si taie calea celui din fata ferind la limita pietonul care are verde dar ... Uiti ca poti fi primul la un semafor pe centura la Calimanesti si cand se pune verde pleci instant Senzatia e unica iar daca scapa teferi cersetorii din zona e lux Naspa e faptul ca colegul nostru tot a insistat pe cuplul asta si a devenit deja de luat in gluma ( puteti pune virgula ) Cel mai important e ca topicul a depasit 100 de pagini si asta trebuie sarbatorit La 100 de pagini nimeni nu are timp de pierdut sa citeasca asa ca tot ce s-a spus pe o pagina se va repeta pe alte zeci Pana se ajunge la 200 de pagini si tot asa ... Pe aici pe la mine la tara e cam o electrica la 2-3 diesel 3.0 , dar asta ptr ca sunt accesibile second astea cu motor de 3.0 .. pana incepe anul si tre' sa platesti impozitul1 point
-
Eu nu cunosc pe nimeni in bula mea care sa isi fi cumparat. Am 2 colegi de liceu care si-au luat electrice. Chiar nu imi amintesc de nimeni sa isi fi luat o masina cu motor de 3 litri. As zice ca sint chiar f rare, si nu le vad ca o alternativa economic viabila. Daca vorbim de costuri, nu putem zice ca un 3.0 e economic din niciun punct de vedere. Ca sentiment pe drum, clar prefer electrica, multi zic ca dupa ce mergi cu electricele cu cuplul lor instant, nu prea te mai poti intoarce la termice cu intarzieri, vibratii, zgomote. Evident in final tot pachetul financiar conteaza, deciziile le luam cu buzunarul in final. Dar daca discutam de fun, de senzatii la volan, pt mine clar electricele castiga detasat. Iti pun un zambet pe fata la orice drum. Pana ti se intampla sa nu ai unde sa incarci si sa fie furtuna afara, atunci nu e fun, dar asta se intampla rar si in general se evita cu planificare inainte1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00