Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.11.2024 în toate secţiunile

  1. Ce oameni ... 😛. Si inapoi la Timisoara. Masina a fost vopsita in Sibiu. A durat cam 1 luna.
    4 points
  2. La Sibiu, am montat alte 3 usi. Am dat jos parbrizul si luneta. Multe alte elemente demontate ( chedere, cablaj haion,etc..).
    4 points
  3. Felicitari! Stiu si eu cum e cu visurile, mi'am indeplinit si eu unul anul acesta. Vorba aia, o viata avem. Mereu mi'au placut modelele acestea avant de la Audi, doar ca sotia zice ca's dricuri, asa ca propunerile mele nu au avut prea mult succes.
    3 points
  4. Masinile au ajuns prea scumpe pentru ce ofera si in cadere libera in privinta calitatii. Nu vand pentru ca au preturi mari si s-au lacomit si invatat cu subventii.
    3 points
  5. O gramada de industrii tintesc mai nou ajutoare de stat iar aici cifrele proaste creeaza avantaj.
    2 points
  6. Felicitari pentru achizitie. My dream car. Seamana leit cu wallpaper-ul pe care il am ...😁
    2 points
  7. Sper ca ati refacut stocul de seminte! 😄 ("the most romanian thing of them all" @cristi511(ca sa te citez)@acidone77) Supermarketul local pe care l-am mentionat, ofera o gama variata de produse deosebite, pentru toate buzunarele. Fiind mai "pe buget la camping", m-am aprovizionat de aici zilnic pentru a reface stocul de produse pentru micul dejun, patiserie, fructe, "rontzaneli" si "bericioaice" pentru plaja + vinul aferent de seara insa n-am luat nimic pentru gatit. N-aveam de gand sa pierd timpul facand mancare in vacanta, desi bucatarioara "din dotare" iti permitea acest lucru, aviz celor care vor sa incerce campingul de pe Coasta de Azur, 4 persoane care sa imparta costurile pot avea parte de o experienta DE TOP la buget decent. In cuplu insa, nu e ieftin, trust me! (1500 euro doar cazarea (campingul) pentru 2 persoane 10 zile, pentru restul cheltuielilor va pot oferi informatii suplimentare daca sunt curiosi/doritori, transport, combustibil, taxe de autostrazi, viniete, HOTEL pe drum la dus+intors, feribot dus+intors, parcari, asigurari, restaurante, excursii suplimentare, explorare, costuri neprevazute, etc etc etc) N-am gatit pentru ca mancam in fiecare seara la restaurant, ori pe plaja la Bagatelle, L'Orangerie, Kon-Tiki, Le Club55, Niki Beach, langa camping la Le WILL (intre pini si vita de vie) ori in Portul Saint Tropez la Marcelino sau Le Girelier. 😎 Baietii TOP pe fructe de mare🦑🦐🦞, peste🐟, vita🐄 paste, pizza, risotto! Google it! 🤗 Ma intorc pentru a 3-a oara in aceasta zona si sunt mereu impresionat. Am mai fost la acest supermarket si produsele alimentare si vinul sunt de TOP la nivel mondial! E de inteles, nimic surprinzator, pana la urma vorbim de Franta! Branzeturile si patiseria sunt DE VIS! ❤️ OK, sa vorbim despre vinuri, @halamadridm-a ironziat ca am baut bere (de sete la 32 grade) in Burgundia! 😄 "Mini"crama acestui supermarket este impresionanta, in fiecare zi m-am aprovizionat cu cel mai bun vin rose, branduri sunt multe, tine doar de gust cand vine vorba de alegere.🍷 Personal mi-a placut Château Minuty si Domaine des Tournels Cotes de Provence "Cuvee Rayne Rose" vinuri care se produc "in spatele campingului, vorba aia, "ROSE de Sudu' Frantei", oamenii livreaza pe tot globul🌎, (il cumparam des si in Romania ) iar pretul este similar cu vinul moldovean Purcari, ca sa va faceti o idee, foarte accesibil! In Romania costa dublu pentru ca implica alte costuri, transport, taxe etc! Dar tot merita! ❤️ Domeniile viticole au cate un Chateau aferent (mini castel, inconjurat de hectare de vita de vie) si arata impresionant! 👌 Cand spun produse "pentru toate buzunarele" iau ca exemplu oferta de vinuri🍷: o sticla de Cuvee Rayne pe care il savuram seara costa 8 euro (30-35 de ron), mai pe "mocaciune" pentru astia cu "Bentley de saraki" insa gaseai si Petrus, o sticla de "licoarea lui Bachus" poate sa depaseasca 4500 de euro/sticla, bineinteles, pentru cei care se dadeau jos de pe IAHT. 🤫 (am atasat o poza si cu preturile) Cand stateam in Pipera, mergeam In Mega Image-ul ala "jmeker" de pe DN1 din Baneasa, care are produse "de lux" + crama aferenta pentru "BOGATI", insa n-am vazut produse d-astea pe stoc, in schimb la astia "pe sarakie" la camping, se gaseau produse deosebite! 😄 Asadar: Vinul meu preferat: Niste politicieni romani au fost surprinsi la masa cu o sticla de Petrus, asta referitor la unde se duc taxele contribuabililor, puteti cauta pe google cuvinte cheie, o sa gasiti repede 🤗: Wagyu, 170 eur/KG! 😲 Patiseria este senzationala, atat deserturile cat si produsele de panificatie, pur si simplu DIVINE! Am cautat si eu "seminte de spart" seara pe terasa, dar n-am gasit😔, n-aveau, in fine, bun si fisticul langa rose si trabuc pana la urma! 😄 Va urma! 😙
    2 points
  8. Am stat minute bune in fata paginii, pana sa scriu primele cuvinte, pentru ca, inca nu sunt convins ca nu e doar un vis… Un vis care a inceput undeva acum aproximativ 10 ani, intr-o zi de sambata, in Mall-ul din Baneasa, unde la cumparaturi fiind, am dat ochii prima oara pe viu cu un RS6 expus in magazin…si a fost dragoste la prima vedere. Era un C7, full black, cu cea mai nervoasa parte frontala pe care o vazusem vreodata la o masina, accentuata si de DRL-urile led superbe, ceva inca inovativ la vremea aia. Aripile late, jantele mari si garda la sol joasa nu faceau decat sa completeze imaginea de “mean machine” de la care pur si simplu nu imi puteam lua ochii. Insa, dupa 30 de minute de salivat, mi-am revenit la realitate, mi-am dat seama ca de la Passatul B7 care urma sa ne duca inapoi acasa, e drum lung pana la asa ceva, iar costul prohibitiv al unui RS6 e prea mare ca sa mi-l pot permite vreodata. Incet, incet, anii au trecut, veniturile s-au mai rotunjit treptat astfel incat am schimbat in timp Passatul B7 cu Tiguanul R-line si ulterior Tiguanul cu RSQ3-ul actual (care pentru cine a urmarit topicul ei, stie ca nu a fost neaparat o masina mult visata ci mai degraba ceva ce s-a potrivit la momentul ala, in locul unui Tiguan R, ce avea o durata de asteptare mult prea mare prin prisma deficitului de anumite componente in industria auto). Si am zis ca gata, asta e apogeul, cel putin pentru ceva ICE, tinand cont de limitarile tot mai stricte pe partea de emisii, invadarea pietei de electrice samd. Ne intoarcem un pic la 2019, cand s-a lansat generatia actuala de RS6, C8-ul. Cand am vazut primele filmulete de prezentare, tot ce simtisem acum 10 ani pe viu, s-a resimitit si mai intens. Practic, au luat ceva superb, si l-au facut aproape perfect, in ochii mei. Acelasi stance nervos, dar cu jocuri de lumini pe DRL, forme usor mai patratoase, jante mai mari si mai frumoase, tehnologie gramada la interior… I’ll take two, please! Dar vai, numarul ala din 6 cifre de la sfarsitul prezentarii reprezinta pretul? Atunci lasati, ca am niste treaba acum, dar revin eu. Si se face Ianuarie 2024, intru din nou sa confirgurez un RS6 pe site-ul Audi, cum am tot facut o data la cateva luni in ultimii ani (si cum probabil facem mai toti din cand in cand, cu masina pe care ne-o dorim) doar ca de data asta, intru un pic si in oferta de pret, la sfarsit si ma joc cu simulatorul de leasing. Cumva, tot facand calcule, se infiripa o speranta. Dar cum gasesti curaj sa te duci si sa ii spui sotiei ca trebuie sa vindem S3-ul ei, de doar 1 an si cateva luni, sa mai adaugam si de la economii si abia sa dam avansul pentru o masina de care, practic, nu ai nevoie, dar o vrei mai mult decat orice. Eventual….i-am zis mai in gluma asa, ce mi-a trecut prin cap, doar ca n-am primit un raspuns. A fost de ajuns o privire ca sa stiu ca nu e cazul sa mai insist, pe moment. Si mai trec cateva saptamani, ne gasim intr-o seara la o discutie mai serioasa, isi aminteste cu cine s-a maritat si stiind ca nu o sa renunt la idee prea curand, ne-am pus amandoi pe calcule si cumva, cu un pic de efort ne-am dat seama ca am avea bani de avans-ul considerabil iar apoi rata de leasing ar fi una pe care ne-o putem permite. Music to my ears, in cateva zile S3-ul era la vanzare si deja ma vedeam dand comanda asap. Dar in ciuda faptului ca masina era absolut impecabila, infoliata, cu doar 7000 Km in bord, tinuta in garaj etc….telefonul nu suna. Si n-a sunat mai bine de doua luni, pana intr-o zi, cand si-a gasit un nou proprietar, in persoana colegului RazvR. Deja se facuse Iunie, pana am facut toate formalitatile la reprezentanta si s-a plasat comanda, estimarea a venit pentru Decembrie 2024, deci undeva la 6 luni+, un termen dureros de lung si oricine a asteptat o masina, stie cat de grele sunt lunile astea. Primele doua saptamani, a fost cel mai rau as zice, mi se parea ca nu trece timpul deloc! Masina era ultimul lucru la care ma gandeam si primul cu care ma trezeam in minte. Ulterior, au mai aparut altele, ba acasa, ba pe la munca si m-au mai distras un pic. Pe la inceputul lui Septembrie, am ajuns la Porsche Pipera pentru revizia RSQ3-ului si desi imi propusesem initial sa nu intreb nimic pana mai spre Noiembrie, nu mi-am putut stapani curiozitatea si am aflat ca productia se devansase cu mai bine de o luna si ca urma sa se fabrice in prima jumatate a lui Octombrie. Brusc, ma trezesc cu un zambet larg pe fata… Realizez imediat ca n-am roti de iarna cumparate. Intru repede pe site-ul din DE, de unde am luat jantele OE atat pentru RSQ3 cat si S3, la preturi mai mult decat bune si incep sa caut pentru RS6. Gasesc cateva anunturi, nu multe, si intru in discutii cu unul dintre vanzatori. Foarte amabil, mi-a trimis poze extra la solicitarea mea, jantele erau imopecabile fara urme, mi-a oferit toate detaliile, etc asa ca dupa ceva negocieri i-am transferat banii, ca intotdeauna, prin Paypal, la astfel de tranzactii. Si incep sa astept jantele, o zi, doua..o saptamana, doua, vanzatorul insista ca sunt pe drum. Cand ii cer AWB-ul, stai ca a sters mail-ul din greseala, stai ca il mai cauta si revine… hmm, evident ceva nu era in regula; nimic nu decurgea conform asteptarilor sau ca in cazul celorlalte doua comenzi. Asa ca am deschis ticket la Paypal si in doua saptamani mi-am recuperate banii complet de la ei, vanzatorul ne mai dand niciun semn nici catre mine, nici catre ei. Stiam ca nu pot pierde banii, pentru ca achitasem o taxa mica de Buyer’s Protection catre Paypal, doar ca m-a intarziat aproape o luna toata distractia asta si m-a lasat efectiv fara optiuni, cu doua saptamani inainte sa vina masina. Noroc ca, fix in perioada asta sunt discount-uri semnificative la roti OE cu anvelope de iarna, la reprezentanta (le-am luat cu 4500 EUR reducere vs pretul de catalog, iesind doar cu cateva sute de EUR mai scump decat ce as fi luat din DE + cauciucurile aferente) Daca era oferta asta de la inceput, nici nu ma mai complicam cred, dar nah.. Anyway, hai ca m-am lungit cu scrisul, si nici macar n-am intrat in subiect. Mai completez pe parcurs. Asadar, masina este un RS6 Performance in culoare Daytona Grey cu pachet optic negru. Motorizare 4L V8 Mild-Hybrid – 630 CP / 850 Nm, quattro permanent, cutie Tiptronic cu 8 viteze Cum e de asteptat la o masina in echipare de top, are foarte multe dotari in standard dintre care as evidentia: - All-wheel steering - Bang and Olufsen Premium 3D Sound - Climatizare confort cu 4 zone - Geamuri cu protectie Acustica - Quattro cu diferential sport - Suspensie adaptiva pe aer RS Ca optionale, am pus mai tot ce am considerat necesar ( a banii dati, sa regret ca n-am bifat vreo optiune, ar fi trist): - 6Y6Y – Culoare Gri Daytona Perlat - AR – Tapiterie Negru/Cusaturi Rosu Express - 7J3 – Audi virtual Cockpit Plus - 6FJ – Carcase oglinzi exterioare negre - PC7 – Etriere frana vopsite in culoarea rosie - PXF – Faruri Matrix LED HD, inclusiv Audi Laserlight - QL5 – Geamuri fumurii – Privacy Glass - 53G – Jante aliaj usor, 5 spite V trapez 22’, design gri titan mat, polisate / 10.5J x 22 / anvelope 285/30 R22 - 7K3 – Monitorizare directa presiune anvelope - UE8 – Mufe USB pentru incarcare in spate - PCC – Pachet asistenta Tour: Adaptive cruise assist, Emergency Assist, Adaptive cruise control, speed limiter, efficiency assist, swerve assist, turn assist - PA6 – Pachet optic negru - 4ZP – Pachet optic negru Plus - PCV – Pachet park assist plus: Park assist plus, park assist & parking control plus, camera video 360° - 4A4 – Scaune fata si spate incalzite - PEH – Scaune fata sport tip RS cu ventilatie, piele Valcona perforata cu cusaturi hexagonale - 3GN – Set fixare bagaje - PCH - Side assist, pre sense rear: include exit warning, rear cross traffic assist - 0P6 – Sistem de evacuare sport RS - GZ2 – Soft close Ca plan imediat, masina e programata deja peste o saptamana la PPF, ceramic exterior-interior si folie pe display-uri, asa ca pana atunci nu va vedea drumuri extraurbane. Din pacate, momentan am doar cele cateva poze atasate, facute la livrare in seara asta. O sa revin pe parcurs cu altele, dar acum atat s-a putut. Am apucat sa fac doar vreo 25 Km cu ea in seara asta, mers batraneste bineinteles, pentru ca ne tinem de rodaj ca la carte in primii 2000 Km. Motorul si evacuarea se aud minunat si la cele +/- 2000 Rpm cu care s-a mers, mi-e greu sa imi imaginez cum se aude spre redline. Suspensia este wow, se comporta foarte bine pe drumurile din Bucuresti in ciuda jantelor foarte mari. Interiorul e unul familiar, foarte asemanator cu cel de la S3 si RSQ3, dar cu un plus considerabil pe partea de materiale folosite, si pe alocuri un plus la design. Cred ca mai sunt multe de spus, dar mai detaliez in timp, pe masura ce le mai descopar, etc. E deja si tarziu la momentul in care scriu si oboseala isi spune cuvantul, asa ca o sa inchei aici. (Scuze de eventuale typos). Le multumesc celor care au avut rabdare pana la sfarsit!
    1 point
  9. Trebuie sa inlocuiesti tot ,kit distributie ,pompa apa,curea accesorii + intinzator si capac simering vilbrochen
    1 point
  10. @snack Super! Unde mergi si in ce perioada? Vacanta frumoasa iti doresc si drumuri bune! 😊 Daca inca ai masina din semnatura, ar merita un topic dedicat, este foarte rara, chiar am fotografiat una pe autostrada, mi-a atras privirea! (Passat in 6 cilindri, mai rar! ❤️ ) P.S.: Am uitat sa va arat standul de branzeturi, produse local, bineinteles, insa aveau si importuri, daca "erai curios". Am incercat vreo 20 de feluri, toate frantuzesti, nelipsite de la micul dejun, senzationale langa struguri si nuci merg de minune impreuna! ❤️ Daca mai adaugi o omleta si/sau oua fierte moi, dupa preferinte, o bagheta frantuzeasca calda (in fiecare dimineata se gasea), unt President (era cel mai ieftin la ei, fiind produs local 😄) niste mezeluri afumate si/sau peste de "enshpe" feluri afumat, dupa caz, salata de fructe de mare (caracatita, scoici) rosii cherry, ardei, avocado, castraveti, masline picante, "ratatouille" (un fel de zacusca specific frantuzeasca) + un desert din "boulangeria" aferenta si/sau croissant+dulceata de capsuni/miere, o ceasca de cafea, suc de portocale/ananas, cred ca poti spune ca ai avut un mic dejun "decent", la CAMPING. 🤭 Am mers pe recomandarile consilierului de vanzari, la inceput, dar pana la urma mi-a taiat din toate "rotile" de branza din vitrina, trebuiau incercate! ❤️ Vin si branza la discretie, esti in Franta, ce naiba! 😄
    1 point
  11. Am si facut zilele trecute rezervarea deci stiu unde o sa mergem. Cat despre ce masini am vazut in campinguri nu are rost sa discutam...sunt masini de 100K + rulote de 30/40k foarte des intalnite. Cu masina mea ma "calific" la masina de livrat pizza in camping. Eu am un obicei sa fac un tur al fiecarui camping sa imi clatesc ochii, tot timpul gasesc ceva interesant si reusesc sa "fur" idei.
    1 point
  12. Iti dai seama ce scaune are Mircea prin arsenal daca la vopsit o trimite cu scaunul de piele😝.
    1 point
  13. Wow, 60% pe electric, binisor... Dar si 33,9 consum pe electric... unde s colegii aia cu 16-18 kwh consum?
    1 point
  14. Bravo, felicitari, cred ca e masina de vis a tuturor sau motorizarea 😍 Eu sunt mai tehnic asa si am o curiozitate: ii schimbi uleiul dupa rodaj sau cand recomanda fabricantul?
    1 point
  15. Faina expereinta ta. Despre camping si preturi de camping vin si eu sa adaug ca in multe campinguri gasesti conditii si preturi de resorturi / hoteluri. Deci nu mai ii deloc "pentru buget" un concediu in camping (indiferent ca inchiriezi un "container" sau mergi cu rulota / cortul). La anul vreau sa experimentez si eu regiunea de sud a frantei cu rulota si imi iau cateva notite de la tine din postari.
    1 point
  16. Uaaauu, ce masina ! Felicitari pentru achizitie si sa o stapanesti sanatos !
    1 point
  17. @cristi511VAG plateste intr-adevar un pret "bine-meritat" pentru deciziile (foarte) proaste luate. Dar asa cum zicea si @acidone77, cred ca au fost mai multi factori acolo. Cred ca un mare "rol" l-a avut si xUE cu ale lor decizii tampite bazate pe cai verzi pe pereti.
    1 point
  18. Îți urez si aici un mare felicitări (pentru împlinirea visului) si drumuri bune (cu zâmbetul larg pe buze)! 🤩 Este fix ce trebuie sufletului, cat si utilului - cruising + un kick-down cu scaun de copil în spate si toată casa în portbagaj (în limitele legale, bineînțeles 🤐)! 🤣
    1 point
  19. Toate elementele pregatite pentru un drum la Sibiu. Cu ocazia asta am experimentat si noua nuanta de albastru : LB5R.
    1 point
  20. Doar pe partea dreapta pragul arata mai "rau". In rest am avut noroc. Am curata si antifonat aripiile spate si cele fata ( ulterior am pus noi - aftermarket).
    1 point
  21. Mersi de urari! Apreciez si glumele in aceeasi masura 😅. Planeta e salvata, de sistemul mild-hybrid..NOT! Am dat o fuga pana in Politehnica mai devreme, asa ca revin cu niste poze si pe lumina. Nimic artistic, dar macar se vede utilajul mai bine. Extrem de misto grafica 3D oferita de camerele 360, f usor de parcat in ciuda dimensiunilor.
    1 point
  22. Faina tare ambientala din plafoniera de W8 - asta imi place mai mult decat iluminarea din butoane. Eu nu am reusit sa gasesc si cu butoane negre... am cum avei tu inainte plafoniera. Este ok, oricum plafonierele spate cu senzorii volumetrici tot gri sunt, si acelea pe negri si sa nu se farame la montare/ demontare nu cred ca mai gasesti...
    1 point
  23. Mi-am dorit sa explorez putin coasta Mediteranei din imprejurimi. Stiam la modul teoretic ca la vreo 5 km se afla Cap Taillat, care ascunde o plaja speciala, desemnata a fi una din cele mai tari plaje de pe Coasta de Azur, mai salbatica, ce-i drept, unde apa este de un turquoise unic! Plaja se numeste Plage De Briande. zona este mai greu accesibila, insa deosebit de frumoasa! Pentru a ajunge acolo pe uscat ai nevoie de aproape 2 ore PE JOS, la modul "hiking" pe o zona deluroasa, stancoasa, pe niste trasee de pamant si praf, nu se poate ajunge cu masina, desi "sufera baba la frumusete", am vazut destui turisti care s-au incumetat sa plece, la pas in explorare, insa n-aveam chef de asa ceva la peste 30 de grade. Am vrut sa o bifez de pe lista ca sa pot sta linistit dupa aceea la Pampelonne, renumita plaja de langa Saint Tropez, frecventata de vedete, politicieni si milionari, usor accesibila, "la botul calului" ca sa ma exprim academic. (4 minute cu masina distanta de cazare, cu parcarea langa plaja) Ok, dar cum ajungem la Plage De Briande pe apa? Era o varianta sa inchiriez o barcuta din Saint Tropez, 100 de euro/ora + 10 euro/ora parcarea masinii in port. Era la vreo 25 km distanta (pe apa). Eu imi doream sa stau "toata ziua" la plaja, minim 6-7 ore, ceea ce financiar parca nu se justifica pentru o zi de plaja. DA, FRATE, m-am ZGARCIT! 😄 Ok, ce alte variante mai avem? Am descoperit un centru care inchiria CAIACE! Nu sunt foarte fit si nu fac miscare prea des, insa mi-a suras ideea unei "aventuri" pe mare. Nevastamea nu stie sa inoate si mi-a zis ca sunt nebun insa si-a asumat cand m-a luat de barbat, am intrebat-o - "Ce avem de pierdut?" Ea mi-a raspuns natural ca VIETILE!!!! Ma rog, avea dreptate, dar traim doar O DATA si oricum murim toti la un moment dat! 😄 Distanta nu era foarte mare, vreo 5 KM de vaslit paralel cu malul. (in jur de jumatate de ora din spusele baiatului de la inchirieri). I-am dat 50 de euro pentru caiac pentru toata ziua, la ora 10 l-am luat in primire si ne-a spus sa ne intoarcem pana in ora 7 daca putem, pentru ca inchide. Ne-a facut "briefingul" in 30 de secunde, adevarul e ca nici nu prea ai ce mare lucru sa explici: Da-i la vasle, BOSS si mergi inainte! OK, am inteles! 😄 Ne-am luat umbrelele de plaja🏖️, prosoapele, geanta frigorifica textila umpluta cu "bericioaice"🍺, fructe,🍍 🍌🍑"rontzaneli", le-am pus in interiorul caiacului, ne-am "tras" vestele de salvare pe noi si... HERE GOES NOTHING! 😄 Am vaslit amandoi la modul "relanti" pe o apa linistita (ca in piscina) printre ambarcatiuni (yachturi cu 3 etaje "parcate" de-a lungul coastei), "fundul" apei se vedea si la 20 de metri, atat de limpede era apa! Am vazut pesti 🐟 de toate culorile, vreo 2 erau cat caiacul, am vazut si caracatite🐙, sotiei i s-a facut frica si tot zicea sa ne intoarcem insa eu i-am raspuns sa nu se mai uite in apa, problem solved! 😄 Taci si vasleste! 😄 Am ajuns la Cap Taillat dupa vreo 20 de minute (acea formatiune stancoasa imensa) insa pentru a ajunge la plaja dorita de mine trebuia sa traversam o alta mica plaja, ca sa nu fie nevoie sa ocolim acea formatiune stancoasa mare! O poza si de la sol cu plaja traversata: Experienta traseului si frumusetea locului nu poate fi tradusa in cuvinte insa incerc sa atasez niste poze ca sa va faceti o idee: Am rugat-o pe sotioara sa se urce pe stanci sa imi faca niste poze artistice, ce-i drept e ca mi-am auzit niste vorbe dupa, insa eu zic ca au meritat: Plaja a fost mai tare decat ma asteptam: M-am sacrificat sa stau toata ziua sub umbrela, sa golesc geanta frigorifica de bericioaice si sa planific urmatoarele zile de "chin" butonand telefonul! Ce sa vezi, era semnal FULL! Am reusit sa avem parte de o zi intreaga petrecuta la o plaja la care se ajungea doar cu barca sau cu yacht, dupa caz, dar am reusit si noi, la buget redus: La intoarcere m-am incumetat sa aleg varianta mai "lunga" ocolind Cap Taillat (formatiunea stancoasa) pentru a nu fi nevoiti sa traversam din nou acea plaja: da-te jos din caiac, taraste caiacul pana pe malul celalalt, urca-te din nou in caiac, etc etc. Experienta a fost pe masura, peisaje de vis care nu pot fi exprimate in cuvinte, pana la urma si sotiei i-a disparut frica pe care o avea la inceput la "bordul" caiacului si a recunoscut ca am trait niste momente de poveste, chiar ma miram ca am vazut sute de masini pe autostrada cu caiace montate pe plafon, stiu unii ce stiu: Va urma!
    1 point
  24. Asa arata masina dupa aprox. 1 luna. Cost piese : 9700 lei. Cost manopera : 5000 lei. Multe ore petrecute la desfacut, spalat si curatat. Masina porneste binisor ( urmeaza bateria ) , trage bine ( proba scurta in curtea service-ului din lipsa de itp si asigurare). Rezultatul e peste asteptari. Mai am mult de lucru dar toate astea se vor face cand vremea o va permite. Urmeaza neaparat franele, jantele + anvelope si puntea spate curatata.
    1 point
  25. Pana la poze mai consistente cu tot motorul, adaug cateva detalii. Am reconditionat electromotorul, alternatorul, pompa auxiliara de aer si cablajul motorului. Aveam mufe rupte , cablul era deteriorat in anumite locuri si plin de ulei.
    1 point
  26. Eu facusem versiunea RO de spalator 😂
    1 point
  27. Xenon si autoleveling. Fire si pini trase din instalatia 2.0 si puse pe GTI. Problema initiala a fost ca nu aveam toate componentele de la autoleveling. O parghie probabil s-a gripat si ulterior s-a rupt. Am avut noroc sa cumpar alti 2 senzori second in stare ok. Nu au lipsit improvizatiile gasite. 😁 Au pus un dop de sticla pe post de surub plastic/ clema de metal.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!