Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.10.2024 în toate secţiunile
-
4 points
-
Las si eu o postare media Auto Motor Sport de acum 4 ore: "Ursula von der Leyen reusește să își distrugă propria nație mai rău decât au făcut-o rușii în Al Doilea Război Mondial. Ceea ce se întâmplă la VW în acest moment și va urma și la Mercedes este o mare dramă. Sub pretextul salvării Planetei, limităm dreptul oamenilor la mobilitate și îi obligăm să cumpere ceea ce nu vor cum s-a exprimat șeful lui Mercedes, Ola Kallenius. Dincolo de scăderea vânzărilor generale în China și a orientării clienților chinezi către mașinile produse de producătorii locali care nu mai cumpără mașinile electrice europene care sunt evident mai scumpe, producătorii europeni sunt loviți și din interiorul UE. Deși există cerere mare pentru mașini diesel și pe benzină și VW are câteva modele noi foarte bune vezi Tiguan sau noul Passat variant, nu poate produce foarte multe pentru că ar plăti penalități uriașe pentru depășirea țintelor de emisii. pentru a se încadra în limite VW ar trebui să vândă, la fel ca și alți producători mult mai multe mașini electrice dar lumea nu le vrea pentru că sunt prea scumpe și subvențiile s-au redus. Un calcul estimativ arată că dacă producătorii europeni ar satisface toată cererea de mașini cu motoare termice, ar plăti în 2025 penalizări de 16 miliarde euro. Întrebarea este cum se salvează Planeta în acest fel pentru că dacă aceste penalități sunt plătite, aceste mașini vor circula oricum pe străzi. Va aloca UE o parte din acești bani celor care vor să ia acasă câte un pinguin sau doi din Antarctica afectați de topirea calotei glaciare? Sau poate vor unii să ia acasă un urs polar să îl crească în piscină dacă dețin așa ceva. Sau va aloca UE acești bani spitalelor care tratează boli de plămâni sau respiratorii cauzate de poluare? sau va aloca UE acești bani în bonusuri pentru mașinile electrice? Nicidecum, că tocmai le-a tăiat. În 10 ani, doamna Ursula nu a fost în stare cu politrucii ei să elaboreze o politică unitară de bonusuri pentru achiziția de mașini electrice la nivel european. Banii din taxele de poluare nu au fost folosiți eficient nici pentru construcția de stații electrice care sunt în prezent de patru ori mai puține decât ar fi trebuit să fie. Nu am auzit de niciun fel de astfel de programe. Lucrurile funcționează fix ca în România. Întâi se iau banii pe taxe și apoi vedem noi ce facem cu banii. Dar dacă Germania, motorul Europei se gripează, se vor gripa încă 20 de țări pe lângă ea. Uitați-vă numai câți furnizori din industria auto sunt prezenți în România și lucrează pentru producători germani. Și dacă doamna Ursula se va trezi cu numai 60.000 din cei 120.000 angajați ai lui VW din Germania la porțile guvernului, s-ar putea să fie neplăcut. Incompetența și lipsa viziunii politrucilor de la Bruxelles ne demonstrează că nu este nicio diferență de competență între parlamentul de la Bruxelles și cel de la București. Au ajuns să decidă strategia de emisii și poluare de la Bruxelles unii care au absolvit institute de alimentație vegană. Sau din alte domenii care studiază influența razelor de soare asupra galoșilor de gumă. În fotografie uzina VW din Wolfsburg, probabil cea mai mare din Europa, cu 60.000 angajați." Intre timp, "doamna" Ursula merge cu W12: (cred ca trebuia sa las postarea in topicul lui Rave legat de legaturile masinilor electrice cu mediul, dar am vazut topicul prea tarziu, daca trebuie mutat, rog un moderator sa se ocupe, multumesc!)3 points
-
S-a facut si revizia de 330.000 km la Nurvil Toyota 15.000 km - 7 luni de la ultima revizie Schimbat toate filtrele ( toate MANN - cel de polen = FP 2847/1 ) si 8L ulei - tot Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 cod 507 00 Nu exista scurgeri de ulei dupa lucrarea de schimbare a distributiei de acum 45.000 km , totul curat si uscat in zona si pe scut A trebuit demontat scutul de tabla de la motor , cel de la cutie a ramas pe loc Trebuie sa plec 2-3 saptamani , cand revin am programat curatare EGR si clapete ca s-au facut 30.000 km de la ultima curatare si am simtit in unele dimineti tremurat Service-ul liber , rapid , cat am baut un ceai verde si am stat de vorba cu prietenii de acolo , s-a si terminat 1500 lei3 points
-
2 points
-
Cristi, sincer nu cred ca vorbesti de variantele "normale", pentru ca cel putin la generatiile astea noi e ceva de noaptea mintii. Scaunele mele de bucatarie luate de la Jysk sunt mai "misto" decat ce pun astia pe masini de 30 40k euro. Din discutiile avute cu cineva care e level C la o fabrica de spuma pentru scaunele auto, lucrurile sunt nu nasoale, ci foarte nasoale! Cum spuneam si in postul initial, foarte bine ca isi rup gatul. Pe de alta parte, pacat de oamenii aia care raman fara job-uri, atat in Jermanica cat si in restul Europei, din cauza incompetentei Top Managementului...2 points
-
Buna tuturor, Dupa ceva km cu masina din dotare, as putea vorbi un pic despre regenerarile si observatiile mele facute cu ajutorul unei interfete OBD conectata la portul masinii , si a unei aplicatii android, pentru motorul 2.0 TDI 110kv/150 cp (4x4). Intervalul de km de la o regenerare la alta -> absolut variabil in functie de traficul unde conduci autoturismul.Personal am prins regenerari incepand de la o data la 60km (condus doar oras, aglomeratie, bara la bara, timp de o sapt. si doar in trafic la ore de varf), pana la o data la 500 km (condus extraurban in concedii).Inclusiv cand am ridicat masina din showroom prima regenerare a avut loc la cca 210 km. (in conditiile in care 120 de km am facut extraurban de la PN->IASI, masina fiind luata de acolo).In medie acuma la tipul de folosinta a masinii in familie, (condus in trafic abundent + trafic lejer + iesiri extraurbane) regenerarile se fac cam o data la 250/260 km. Cand incepe regenerarea? -> Am observat ca regenerarile incep atunci cand "soot Mass calc (g)" ating valorile de 24, si undeva conform aplicatiei incarcarea pe filtru e spre 80%. Cat dureaza regenerarea? -> In medie daca ma prinde in trafic dureaza cam 30 de minute (sau 4-5 km parcursi in oras conform trafic), daca ma prinde pe extraurban dureaza undeva la 15 minute.De la "soot mass calc (g) de 24 scade pana 7g , care corespunde in aplicatie undeva la 10-15% incarcare pe filtru.(niciodata 0 g).In timpul procesului de regenerare temperaturile in catalizator din citirea senzorilor de catre aplicatie arata undeva la 900 grade celsius, lucru simtit si uneori cand esti in toiul procesului si te dai jos din masina si simti mirosul acela de metal fierbinte venind de dedesuptul masinii. Conditii de satisfacut ca sa inceapa regenerarea? -> Inafara de incarcatura filtrului, nu am gasit alta conditie care sa limiteze sa inceapa regenerarea.Stiu ca citisem din experientele altora ca trebuie motorul sa fie rulat (la cald), ca trebuie sa iesi la un drum lung etc. In cazul de fata nu se aplica.Regenerarea porneste fie ca e motorul cald sau rece fix atunci cand incarcatura ajunge la 24g.Am experimentat cazuri in care a doua zi la prima ora, la iesirea din parcare, regenerarea a pornit, chiar si cu temperatura de afara la -3 grade.Am experimentat si o regenerarea pornita chiar si cu martorul alimentare pornit. Ce se intampla daca opresti motorul in timpul unei regenerari? -> Pai in cazul meu de fata, nimic tragic, la urmatoarea pornire se reia fix de unde a ramas netinand cont de faptul ca motorul nu a ajuns la temperatura optima sau altele.Am experimentat regenerari facute in 3 sau 4 reprize. Gen dimineata la pornire a inceput , nu s-a finalizat pana la destinatie, nici la intoarcere, iar a 2a zi , s-a reluat de unde a ramas, finalizand cu succes.Temperaturile alea inalte de ardere cum am mentionat mai devreme (800 - 900 de grade se ating instant in minute, conform citirii aplicatie.)In general, inafara cazurile extreme descrise, regenerarile se fac dintr o singura repriza.(cumva am norocul sa inceapa cand am drumuri mai lungi, dar se pot intampla si exceptii).Aici mai pot completa si faptul ca, tot din informatiile date de unii forumisti cum ca, regenerarile dese ridica nivelul de ulei , etc , personal verific loja odata la n timp si constat doar o scadere a nivelului si nu o crestere. Comportamentul masinii in timpul regenerarii? -> Inafara de turatia crescuta a motorului la relantii, nu observ alte comportamente diferite in timpul procesului, si in timpul sofatului.Lipsa totala de indicii cum ca regenerarea e in toi, in cazul condusului extraurban. (si pentru ca explicatiile mele sa fie cat mai concise, detaliez faptul ca alimentez doar cu carburant superior, si folosesc addblue doar din cadrul reprezentantei achizitionat) Va multumesc! Sper sa fie util post-ul si catre ceilalti colegi. Toate cele bune!(PS: next week montez scutul motor + cutie din aluminiu, a venit in sfarsit)2 points
-
Stati linistiti ca la toate marcile, inclusiv alea de "LUX" e cost cutting absolut peste tot... La BMW de ex la noul X3 toata lumea remarca acelasi lucru... interior ieftin, plastice ieftine, calitatea in scadere maxima... Multumim MUE pentru toate reglementarile imbecile.2 points
-
Am stat minute bune in fata paginii, pana sa scriu primele cuvinte, pentru ca, inca nu sunt convins ca nu e doar un vis… Un vis care a inceput undeva acum aproximativ 10 ani, intr-o zi de sambata, in Mall-ul din Baneasa, unde la cumparaturi fiind, am dat ochii prima oara pe viu cu un RS6 expus in magazin…si a fost dragoste la prima vedere. Era un C7, full black, cu cea mai nervoasa parte frontala pe care o vazusem vreodata la o masina, accentuata si de DRL-urile led superbe, ceva inca inovativ la vremea aia. Aripile late, jantele mari si garda la sol joasa nu faceau decat sa completeze imaginea de “mean machine” de la care pur si simplu nu imi puteam lua ochii. Insa, dupa 30 de minute de salivat, mi-am revenit la realitate, mi-am dat seama ca de la Passatul B7 care urma sa ne duca inapoi acasa, e drum lung pana la asa ceva, iar costul prohibitiv al unui RS6 e prea mare ca sa mi-l pot permite vreodata. Incet, incet, anii au trecut, veniturile s-au mai rotunjit treptat astfel incat am schimbat in timp Passatul B7 cu Tiguanul R-line si ulterior Tiguanul cu RSQ3-ul actual (care pentru cine a urmarit topicul ei, stie ca nu a fost neaparat o masina mult visata ci mai degraba ceva ce s-a potrivit la momentul ala, in locul unui Tiguan R, ce avea o durata de asteptare mult prea mare prin prisma deficitului de anumite componente in industria auto). Si am zis ca gata, asta e apogeul, cel putin pentru ceva ICE, tinand cont de limitarile tot mai stricte pe partea de emisii, invadarea pietei de electrice samd. Ne intoarcem un pic la 2019, cand s-a lansat generatia actuala de RS6, C8-ul. Cand am vazut primele filmulete de prezentare, tot ce simtisem acum 10 ani pe viu, s-a resimitit si mai intens. Practic, au luat ceva superb, si l-au facut aproape perfect, in ochii mei. Acelasi stance nervos, dar cu jocuri de lumini pe DRL, forme usor mai patratoase, jante mai mari si mai frumoase, tehnologie gramada la interior… I’ll take two, please! Dar vai, numarul ala din 6 cifre de la sfarsitul prezentarii reprezinta pretul? Atunci lasati, ca am niste treaba acum, dar revin eu. Si se face Ianuarie 2024, intru din nou sa confirgurez un RS6 pe site-ul Audi, cum am tot facut o data la cateva luni in ultimii ani (si cum probabil facem mai toti din cand in cand, cu masina pe care ne-o dorim) doar ca de data asta, intru un pic si in oferta de pret, la sfarsit si ma joc cu simulatorul de leasing. Cumva, tot facand calcule, se infiripa o speranta. Dar cum gasesti curaj sa te duci si sa ii spui sotiei ca trebuie sa vindem S3-ul ei, de doar 1 an si cateva luni, sa mai adaugam si de la economii si abia sa dam avansul pentru o masina de care, practic, nu ai nevoie, dar o vrei mai mult decat orice. Eventual….i-am zis mai in gluma asa, ce mi-a trecut prin cap, doar ca n-am primit un raspuns. A fost de ajuns o privire ca sa stiu ca nu e cazul sa mai insist, pe moment. Si mai trec cateva saptamani, ne gasim intr-o seara la o discutie mai serioasa, isi aminteste cu cine s-a maritat si stiind ca nu o sa renunt la idee prea curand, ne-am pus amandoi pe calcule si cumva, cu un pic de efort ne-am dat seama ca am avea bani de avans-ul considerabil iar apoi rata de leasing ar fi una pe care ne-o putem permite. Music to my ears, in cateva zile S3-ul era la vanzare si deja ma vedeam dand comanda asap. Dar in ciuda faptului ca masina era absolut impecabila, infoliata, cu doar 7000 Km in bord, tinuta in garaj etc….telefonul nu suna. Si n-a sunat mai bine de doua luni, pana intr-o zi, cand si-a gasit un nou proprietar, in persoana colegului RazvR. Deja se facuse Iunie, pana am facut toate formalitatile la reprezentanta si s-a plasat comanda, estimarea a venit pentru Decembrie 2024, deci undeva la 6 luni+, un termen dureros de lung si oricine a asteptat o masina, stie cat de grele sunt lunile astea. Primele doua saptamani, a fost cel mai rau as zice, mi se parea ca nu trece timpul deloc! Masina era ultimul lucru la care ma gandeam si primul cu care ma trezeam in minte. Ulterior, au mai aparut altele, ba acasa, ba pe la munca si m-au mai distras un pic. Pe la inceputul lui Septembrie, am ajuns la Porsche Pipera pentru revizia RSQ3-ului si desi imi propusesem initial sa nu intreb nimic pana mai spre Noiembrie, nu mi-am putut stapani curiozitatea si am aflat ca productia se devansase cu mai bine de o luna si ca urma sa se fabrice in prima jumatate a lui Octombrie. Brusc, ma trezesc cu un zambet larg pe fata… Realizez imediat ca n-am roti de iarna cumparate. Intru repede pe site-ul din DE, de unde am luat jantele OE atat pentru RSQ3 cat si S3, la preturi mai mult decat bune si incep sa caut pentru RS6. Gasesc cateva anunturi, nu multe, si intru in discutii cu unul dintre vanzatori. Foarte amabil, mi-a trimis poze extra la solicitarea mea, jantele erau imopecabile fara urme, mi-a oferit toate detaliile, etc asa ca dupa ceva negocieri i-am transferat banii, ca intotdeauna, prin Paypal, la astfel de tranzactii. Si incep sa astept jantele, o zi, doua..o saptamana, doua, vanzatorul insista ca sunt pe drum. Cand ii cer AWB-ul, stai ca a sters mail-ul din greseala, stai ca il mai cauta si revine… hmm, evident ceva nu era in regula; nimic nu decurgea conform asteptarilor sau ca in cazul celorlalte doua comenzi. Asa ca am deschis ticket la Paypal si in doua saptamani mi-am recuperate banii complet de la ei, vanzatorul ne mai dand niciun semn nici catre mine, nici catre ei. Stiam ca nu pot pierde banii, pentru ca achitasem o taxa mica de Buyer’s Protection catre Paypal, doar ca m-a intarziat aproape o luna toata distractia asta si m-a lasat efectiv fara optiuni, cu doua saptamani inainte sa vina masina. Noroc ca, fix in perioada asta sunt discount-uri semnificative la roti OE cu anvelope de iarna, la reprezentanta (le-am luat cu 4500 EUR reducere vs pretul de catalog, iesind doar cu cateva sute de EUR mai scump decat ce as fi luat din DE + cauciucurile aferente) Daca era oferta asta de la inceput, nici nu ma mai complicam cred, dar nah.. Anyway, hai ca m-am lungit cu scrisul, si nici macar n-am intrat in subiect. Mai completez pe parcurs. Asadar, masina este un RS6 Performance in culoare Daytona Grey cu pachet optic negru. Motorizare 4L V8 Mild-Hybrid – 630 CP / 850 Nm, quattro permanent, cutie Tiptronic cu 8 viteze Cum e de asteptat la o masina in echipare de top, are foarte multe dotari in standard dintre care as evidentia: - All-wheel steering - Bang and Olufsen Premium 3D Sound - Climatizare confort cu 4 zone - Geamuri cu protectie Acustica - Quattro cu diferential sport - Suspensie adaptiva pe aer RS Ca optionale, am pus mai tot ce am considerat necesar ( a banii dati, sa regret ca n-am bifat vreo optiune, ar fi trist): - 6Y6Y – Culoare Gri Daytona Perlat - AR – Tapiterie Negru/Cusaturi Rosu Express - 7J3 – Audi virtual Cockpit Plus - 6FJ – Carcase oglinzi exterioare negre - PC7 – Etriere frana vopsite in culoarea rosie - PXF – Faruri Matrix LED HD, inclusiv Audi Laserlight - QL5 – Geamuri fumurii – Privacy Glass - 53G – Jante aliaj usor, 5 spite V trapez 22’, design gri titan mat, polisate / 10.5J x 22 / anvelope 285/30 R22 - 7K3 – Monitorizare directa presiune anvelope - UE8 – Mufe USB pentru incarcare in spate - PCC – Pachet asistenta Tour: Adaptive cruise assist, Emergency Assist, Adaptive cruise control, speed limiter, efficiency assist, swerve assist, turn assist - PA6 – Pachet optic negru - 4ZP – Pachet optic negru Plus - PCV – Pachet park assist plus: Park assist plus, park assist & parking control plus, camera video 360° - 4A4 – Scaune fata si spate incalzite - PEH – Scaune fata sport tip RS cu ventilatie, piele Valcona perforata cu cusaturi hexagonale - 3GN – Set fixare bagaje - PCH - Side assist, pre sense rear: include exit warning, rear cross traffic assist - 0P6 – Sistem de evacuare sport RS - GZ2 – Soft close Ca plan imediat, masina e programata deja peste o saptamana la PPF, ceramic exterior-interior si folie pe display-uri, asa ca pana atunci nu va vedea drumuri extraurbane. Din pacate, momentan am doar cele cateva poze atasate, facute la livrare in seara asta. O sa revin pe parcurs cu altele, dar acum atat s-a putut. Am apucat sa fac doar vreo 25 Km cu ea in seara asta, mers batraneste bineinteles, pentru ca ne tinem de rodaj ca la carte in primii 2000 Km. Motorul si evacuarea se aud minunat si la cele +/- 2000 Rpm cu care s-a mers, mi-e greu sa imi imaginez cum se aude spre redline. Suspensia este wow, se comporta foarte bine pe drumurile din Bucuresti in ciuda jantelor foarte mari. Interiorul e unul familiar, foarte asemanator cu cel de la S3 si RSQ3, dar cu un plus considerabil pe partea de materiale folosite, si pe alocuri un plus la design. Cred ca mai sunt multe de spus, dar mai detaliez in timp, pe masura ce le mai descopar, etc. E deja si tarziu la momentul in care scriu si oboseala isi spune cuvantul, asa ca o sa inchei aici. (Scuze de eventuale typos). Le multumesc celor care au avut rabdare pana la sfarsit!1 point
-
Sper ca ati refacut stocul de seminte! 😄 ("the most romanian thing of them all" @cristi511(ca sa te citez)@acidone77) Supermarketul local pe care l-am mentionat, ofera o gama variata de produse deosebite, pentru toate buzunarele. Fiind mai "pe buget la camping", m-am aprovizionat de aici zilnic pentru a reface stocul de produse pentru micul dejun, patiserie, fructe, "rontzaneli" si "bericioaice" pentru plaja + vinul aferent de seara insa n-am luat nimic pentru gatit. N-aveam de gand sa pierd timpul facand mancare in vacanta, desi bucatarioara "din dotare" iti permitea acest lucru, aviz celor care vor sa incerce campingul de pe Coasta de Azur, 4 persoane care sa imparta costurile pot avea parte de o experienta DE TOP la buget decent. In cuplu insa, nu e ieftin, trust me! (1500 euro doar cazarea (campingul) pentru 2 persoane 10 zile, pentru restul cheltuielilor va pot oferi informatii suplimentare daca sunt curiosi/doritori, transport, combustibil, taxe de autostrazi, viniete, HOTEL pe drum la dus+intors, feribot dus+intors, parcari, asigurari, restaurante, excursii suplimentare, explorare, costuri neprevazute, etc etc etc) N-am gatit pentru ca mancam in fiecare seara la restaurant, ori pe plaja la Bagatelle, L'Orangerie, Kon-Tiki, Le Club55, Niki Beach, langa camping la Le WILL (intre pini si vita de vie) ori in Portul Saint Tropez la Marcelino sau Le Girelier. 😎 Baietii TOP pe fructe de mare🦑🦐🦞, peste🐟, vita🐄 paste, pizza, risotto! Google it! 🤗 Ma intorc pentru a 3-a oara in aceasta zona si sunt mereu impresionat. Am mai fost la acest supermarket si produsele alimentare si vinul sunt de TOP la nivel mondial! E de inteles, nimic surprinzator, pana la urma vorbim de Franta! Branzeturile si patiseria sunt DE VIS! ❤️ OK, sa vorbim despre vinuri, @halamadridm-a ironziat ca am baut bere (de sete la 32 grade) in Burgundia! 😄 "Mini"crama acestui supermarket este impresionanta, in fiecare zi m-am aprovizionat cu cel mai bun vin rose, branduri sunt multe, tine doar de gust cand vine vorba de alegere.🍷 Personal mi-a placut Château Minuty si Domaine des Tournels Cotes de Provence "Cuvee Rayne Rose" vinuri care se produc "in spatele campingului, vorba aia, "ROSE de Sudu' Frantei", oamenii livreaza pe tot globul🌎, (il cumparam des si in Romania ) iar pretul este similar cu vinul moldovean Purcari, ca sa va faceti o idee, foarte accesibil! In Romania costa dublu pentru ca implica alte costuri, transport, taxe etc! Dar tot merita! ❤️ Domeniile viticole au cate un Chateau aferent (mini castel, inconjurat de hectare de vita de vie) si arata impresionant! 👌 Cand spun produse "pentru toate buzunarele" iau ca exemplu oferta de vinuri🍷: o sticla de Cuvee Rayne pe care il savuram seara costa 8 euro (30-35 de ron), mai pe "mocaciune" pentru astia cu "Bentley de saraki" insa gaseai si Petrus, o sticla de "licoarea lui Bachus" poate sa depaseasca 4500 de euro/sticla, bineinteles, pentru cei care se dadeau jos de pe IAHT. 🤫 (am atasat o poza si cu preturile) Cand stateam in Pipera, mergeam In Mega Image-ul ala "jmeker" de pe DN1 din Baneasa, care are produse "de lux" + crama aferenta pentru "BOGATI", insa n-am vazut produse d-astea pe stoc, in schimb la astia "pe sarakie" la camping, se gaseau produse deosebite! 😄 Asadar: Vinul meu preferat: Niste politicieni romani au fost surprinsi la masa cu o sticla de Petrus, asta referitor la unde se duc taxele contribuabililor, puteti cauta pe google cuvinte cheie, o sa gasiti repede 🤗: Wagyu, 170 eur/KG! 😲 Patiseria este senzationala, atat deserturile cat si produsele de panificatie, pur si simplu DIVINE! Am cautat si eu "seminte de spart" seara pe terasa, dar n-am gasit😔, n-aveau, in fine, bun si fisticul langa rose si trabuc pana la urma! 😄 Va urma! 😙1 point
-
Îți urez si aici un mare felicitări (pentru împlinirea visului) si drumuri bune (cu zâmbetul larg pe buze)! 🤩 Este fix ce trebuie sufletului, cat si utilului - cruising + un kick-down cu scaun de copil în spate si toată casa în portbagaj (în limitele legale, bineînțeles 🤐)! 🤣1 point
-
VAG a vândut anul trecut 9.4 mn de mașini produse cu 684.000 de angajați. Toyota a vândut 8.8mn și are 375.000 de angajați. Nici o legătură cu Ursula sau cu integritatea jurnalistică din partea AMS.1 point
-
1 point
-
1 point
-
E mai complicata treaba decat incompetenta managementului... care si aia are procentul ei substantial in declinul industriei auto din europa...1 point
-
Mie la Tiguan (si alte modele noi care erau in showroom) mi-au placut foarte mult scaunele , in rest asa si asa..nu m-a dat pe spate niciodata, nu ma omor cu SUV-urile prea mult (imi plac doar cateva modele). Octavia a fost mereu o masina corecta. Preturile au sarit calul peste tot.. Dupa mine, doar masinile cu preturi inca "normale" (gen 20-25-max 30k pret lista) mai merita cumparate noi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
100% de acord cu tine, n-ai grija! Acum vreo 2 luni, fix asta am facut la tiguanul nou nout al unui prieten, pe care a dat 55 000 euro...cost reduction oriunde te uiti, pe o caruta de bani!!!! Sa nu zic ca la leonul meu, la 8 ani, a aparut rugina ca la o Dacie 1310 de acum 20 ani...1 point
-
Pai daca vw vinde masini de lux cu materiale de dacie, isi merita soarta. Foarte bine ca isi rup gatul! Inainte sa sariti cu comentarii, zilele trecute i a sosit Tiguanul unui prieten, pe care l-am analizat din bara in bara.1 point
-
Incet incet o sa cumpere BYD grupul VAG si scapa si nemtii de probleme1 point
-
1 point
-
In loc sa-ti iei si tu un ID3 care are cuplu instant... of Doamne... Nu prea te intereseaza sa salvezi planeta sa inteleg... Faina cotetu, nu prea is ia lumea, oare is bune, fiabile? Spor la invartit rotile alea de 22... giiizas... mie si 21 si s-au parut overkill pt Romania...1 point
-
Ba pot, sistemul DLA (Dynamic Light Assist) initial a functionat cu faruri Bi-Xenon, lansat prin 2010-2011, cand LED-urile nu existau.1 point
-
Pot, VW numeste asta DLA - Dynamic Light Assist si a fost implementat pe ultimele generatii de faruri cu xenon inainte sa fie scoase la pensie de tehnologia LED.1 point
-
1 point
-
1 point
-
ODO 99 800 km Intre timp singura problema a fost ca broasca pasager fata a cedat si ea si intrucat ultima revizie a repereului costa cel putin 1000 ron, iar la reprezentanta incluzand montajul a fost sub 1400, am mers pe a doua varianta, pentru garantia de 2 ani (doar OEM se potriveste, tot ce e AM vine cu mufa cu 7 pini, spre deosebire de 8 pini la OEM) La 95560 km am facut revizia (ulei + filtre), ocazie cu care am observat ca planetara din stanga e usor umezita la capatul dinspre cutia de viteze, probabil simeringul sau ce etansare o fi acolo are un inceput de sfarsit. Oricum am in plan si inlocuire ulei CV, insa nu am mai apucat sa o fac. Dupa revizie a urmat un concediu la greci, 3300 km cu o medie de 8.1% Zilele trecute am montat rotile de iarna si inlocuit lichidul de frana La reprezentanta am cerut si inlocuire antigel si mi s'a comunicat ca oficial nu e nevoie, iar distributia nu are termen de inlocuire nici ea. A ramas in primavara sa schimb macar cureaua de accesorii si rolele adiacente. Si, cred, bunicul Atecai, din Bulgaria1 point
-
0 points
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00